Welkom terugquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Hebben jullie me gemist?
Ik ben weer in ons eigen landje sinds een paar uurtjes
Gewoon, verneukt.quote:
En ook een nieuwe wegmisbruikers. as zondag natuurlijk weerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Een nieuwe RMV?!
En watskeburt met KLB?
Samenvatting staat hier:quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Zondag ben ik er gewoon weer bij
En even dat topic lezen
Wat heb je in vredesnaam gedaan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb dat andere topic al gelezen
En nu ga ik slapen, heb de afgelopen 3 weken alleen in treinen en stationshallen geslapen en sporadisch een bed, dus ik ben moe
Socios nog tegengekomen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Goedemorgen
En ik heb geinterrailed. Veel nachttreinen genomen en ook wel gehad dat ik rond22.00 ergens aankwam, maar dat alle hostels dan al vol zaten
Nee, maar ik zat als ik het treintopic moet geloven heb ik wel in dezelfde trein gezeten gisterquote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zat als ik het treintopic moet geloven heb ik wel in dezelfde trein gezeten gister
Baggerherriequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:00 schreef Maraca het volgende:
Baggerherrie zoals gewoonlijkVeel bas iig..
Op jezelf wonen en dan alsnog muziek via een koptelefoon luisterenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:03 schreef Maraca het volgende:
Ach, ik ga zo koken en dan zet ik de muziek gewoon op de speakers in plaats van een koptelefoon.
Helaas niet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Waar slaat de TT trouwens op, is er een FOK!ker in WMB geweest?
Ik woon in een flat en ik wil niet dat mijn buren last hebben van mijn muziekquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:15 schreef TheKC het volgende:
[..]
Op jezelf wonen en dan alsnog muziek via een koptelefoon luisteren
Als jij denkt dat je een gewelddadige 40+ aankan, dan mag je van mequote:
Vaak genoeg..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:46 schreef Stephan1237 het volgende:
Al eens gepraat met deze "vent"?
Hmm, en wat vinden de buren ervan ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vaak genoeg..Maar hij heeft me al eens bedreigd dus ik ben er niet erg happig op om hem weer aan te spreken. Hij zet de muziek ook alleen hard wanneer er iets bij hem is geknapt, dus dan is het voor mij helemaal niet verstandig om hem nog bozer te maken
Toen ik hier kwam wonen werd ik al gewaarschuwd voor hem.. dus dat zegt al genoegquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:09 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hmm, en wat vinden de buren ervan ?
Het is etenstijdquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Toen ik hier kwam wonen werd ik al gewaarschuwd voor hem.. dus dat zegt al genoegMaar het is nu weer stil
Neuh, hij is aan het schreeuwenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:24 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Het is etenstijd
Zelfde in mijn buurt
1 a 2x per jaar heeft een familie in de buurt een feest die wel tot 03:00 doorgaat, hard praten, harde muziek![]()
Stadse fratsenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Neuh, hij is aan het schreeuwenGelukkig in een andere ruimte dus hier is het stil
Ik heb zo'n hekel aan feestjes thuis met harde muziek enzoVroegah huurde wij gewoon een ruimte in een afgelegen plekje waar je zoveel lawaai kon maken waar je wilde.. dat was in het dorp waar ik woonde heel normaal. Steden
![]()
de Achterhoek manquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:10 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Woon jij op het platte land?
Dat is hetzelfde.quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:28 schreef Hyundai het volgende:
Jongens ik ben er morgenavond niet bij helaas
Zit een serie te kijkenquote:
Scriptieverdediging en (laatste) sollicitatiegesprekquote:
Elk topic had wel 1 plaatje , kost geldquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:27 schreef Maraca het volgende:
Dankje
Zag wel wat in MED staan.. maar hoezo geen plaatjes meer?
Nee.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:14 schreef Stephan1237 het volgende:
Slaapt iedereen nog behalve maraca?
Dat heb ik gelezenquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:29 schreef Maraca het volgende:
genante situatie met schoonouders....
Pareltje
Even reclame makenquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:32 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen
Ik zou me echt nooit meer kunnen vertonen daar
Er staat in Onzin een linkje naar dit topic![]()
Gefeliciteerdquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:06 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik heb een verjaardag, anders was ik er wel bij geweest hoor
Daarom feliciteer ik je met diegene die jarig isquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:13 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik ben niet jarig, met een verjaardag bedoel ik dat ik naar een verjaardag ga.
Iemand die het kan vertalenquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:16 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Daarom feliciteer ik je met diegene die jarig is
Giornalista si imbarca con falso esplosivo sul volo per Washington: "E' stato facile"
[ afbeelding ]
http://www.adnkronos.com/(...)facile_92832166.html
Alberto is wereldberoemd![]()
3 weken weggeweestquote:
Veel succes, waar gaat het over?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
3 weken weggeweestmaar inderdaad.. het was eigenlijk nog te kort. Wat een prachtig land met waarschijnlijk de meest vriendelijke mensen ter wereld. Morgen een hertentamen dus ik heb mijn schoolboeken al weer open liggen
Ben iig blij dat je weer (veilig) terug bent gekomenquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
3 weken weggeweestmaar inderdaad.. het was eigenlijk nog te kort. Wat een prachtig land met waarschijnlijk de meest vriendelijke mensen ter wereld. Morgen een hertentamen dus ik heb mijn schoolboeken al weer open liggen
Je mist Andrequote:Op zondag 22 augustus 2010 14:39 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Alberto.
Koos.
Rob.
De mannen van SBS!
Het was letterlijk de druppel die de emmer deed overlopenquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:51 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Je mist Andre
van dat pareltopic, : Dat zal deze jongen niet meer doen
Watje.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:02 schreef Hyundai het volgende:
Ik ben er vanavond bij tot ongeveer 22.00
Daarna moet ik slapen want ik moet werken morgen, en ik heb een bagger slaapritme gekregen door de vakantie
kom op dat half uurtje erbij kan nog wel, dan ga je morgen maar 30 minuten later uit bed of je gaat met je pyjama + tandjes gepoetst te hebben het laatste half uur kijkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:02 schreef Hyundai het volgende:
Ik ben er vanavond bij tot ongeveer 22.00
Daarna moet ik slapen want ik moet werken morgen, en ik heb een bagger slaapritme gekregen door de vakantie
Waarom klikte ikquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:59 schreef Maraca het volgende:
Ik ben misselijk
Doe het zelf liposuctie
Dacht dat het een topic op fok wasquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:59 schreef Maraca het volgende:
Ik ben misselijk
Doe het zelf liposuctie
Maak er dan nog wat van in de laatste urenquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:54 schreef Hyundai het volgende:
Ik ben depressief omdat dit mijn laatste vakantiedag is![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |