Welkom terugquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Hebben jullie me gemist?
Ik ben weer in ons eigen landje sinds een paar uurtjes
Gewoon, verneukt.quote:
En ook een nieuwe wegmisbruikers. as zondag natuurlijk weerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Een nieuwe RMV?!
En watskeburt met KLB?
Samenvatting staat hier:quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Zondag ben ik er gewoon weer bij
En even dat topic lezen
Wat heb je in vredesnaam gedaan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb dat andere topic al gelezen
En nu ga ik slapen, heb de afgelopen 3 weken alleen in treinen en stationshallen geslapen en sporadisch een bed, dus ik ben moe
Socios nog tegengekomen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Goedemorgen
En ik heb geinterrailed. Veel nachttreinen genomen en ook wel gehad dat ik rond22.00 ergens aankwam, maar dat alle hostels dan al vol zaten
Nee, maar ik zat als ik het treintopic moet geloven heb ik wel in dezelfde trein gezeten gisterquote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zat als ik het treintopic moet geloven heb ik wel in dezelfde trein gezeten gister
Baggerherriequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:00 schreef Maraca het volgende:
Baggerherrie zoals gewoonlijkVeel bas iig..
Op jezelf wonen en dan alsnog muziek via een koptelefoon luisterenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:03 schreef Maraca het volgende:
Ach, ik ga zo koken en dan zet ik de muziek gewoon op de speakers in plaats van een koptelefoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |