Smakelijk en sorryquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
Juicyhil krijgt ook een ban, heeft ook een topic geopend. Nu ga ik eten.
Bedankt, die users raken ook hun account nog kwijt voor een poosje.quote:
Diegene die de laatste post maakt opent een nieuwe , behalve bij de zondagavond reeks (dan doet pirania het)quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:19 schreef Gorro het volgende:
Kunnen jullie hier niet eens goede afspraken over maken? Dit is precies de reden waarom we niet echt fan zijn van SC topics, het levert nogal wat topic vervuiling op.
En zet ze ook in het TV - subforum aub.
Niks aan de hand hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:18 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Bedankt, die users raken ook hun account nog kwijt voor een poosje.
Ojee sinterklaas
Dag sinterklaasje, dag dag dag
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:13 schreef yvonne het volgende:
iedereen met meer dan één topic in KLB
Gijs-H
StijnDa
kutkabouter kliko-kloon
Broder
_Led_
Kuraudo
Salatrel
Uro
Diabox
Sportex
Het_Fenomeen
dropdown
Is een poosje foetsie
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:25 schreef yvonne het volgende:
BBQ-sausage
sinterklaaskapoentje idem
Staat in dit topic wel, de reden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:58 schreef TheKC het volgende:
Watskeburt met de KLB? Ik was ff eten en nu is ie weg
Topicdiarree en nu is de KLB weg dusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:58 schreef TheKC het volgende:
Watskeburt met de KLB? Ik was ff eten en nu is ie weg
Zenden ze is een keer wat anders uit dan die domme dierenprogramma'squote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik kijk naar National Geographic. Gaat over WWII.
Sinterklaasje is wegquote:
Denk het niet, volgens Yvonne zijn ze een tijdje weg, dus dat zal wel een paar weken zijnquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:19 schreef Maraca het volgende:
Zouden ze trouwens weer voor zondag terug zijn?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:32 schreef TheKC het volgende:
We mogen trouwens blij zijn dat we nu in TVR zitten ipv KLB. Nu kan de zondagavondreeks gewoon doorgaan
TVR is tv/radio.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:39 schreef Maraca het volgende:
[..]Gelukkig wel ja
Wacht.. sinds wanneer zitten wij in Travel?![]()
Neem nog een koffiequote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:39 schreef Maraca het volgende:
[..]Gelukkig wel ja
Wacht.. sinds wanneer zitten wij in Travel?![]()
Koffietijd is smorgensquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:11 schreef Maraca het volgende:
Zo, schrijfpauzeNu tijd voor koffie
En jij gaat kantoorslaaf worden?quote:
ja, hele dag koffie zetten,brengen en drinkenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
En jij gaat kantoorslaaf worden?Sterkte
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:35 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
ja, hele dag koffie zetten,brengen en drinken
Voeg veel uhm's en ehm's toe en een filmpje.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:50 schreef Maraca het volgende:
Sorry, ik was mijn presentatie aan het timen.. ik kom 10 minuten te kortFfuu..
Waar gaat het over, misschien zijn er nog ideeënquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:50 schreef Maraca het volgende:
Sorry, ik was mijn presentatie aan het timen.. ik kom 10 minuten te kortFfuu..
Ik kan er 5 minuten bij krijgen als ik mijn praattempo verlaag (praat vrij snel) en dan misschien nog wat dingen toevoegen.. misschien dat ik dan uitkom op het aantal minuten..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:54 schreef TheKC het volgende:
[..]
Voeg veel uhm's en ehm's toe en een filmpje.
Gaat over mijn scriptie, dus ik denk niet dat jullie kunnen helpenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:54 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Waar gaat het over, misschien zijn er nog ideeën
Aan het einde toevoegen : Zijn er nog vragen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kan er 5 minuten bij krijgen als ik mijn praattempo verlaag (praat vrij snel) en dan misschien nog wat dingen toevoegen.. misschien dat ik dan uitkom op het aantal minuten..
[..]
Gaat over mijn scriptie, dus ik denk niet dat jullie kunnen helpen
Dat is apartquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:59 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Aan het einde toevoegen : Zijn er nog vragen?
Ik denk dat ik hem nu hebquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:29 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
![]()
Meer plaatjes toevoegen en uitleg geven over die plaatjes?
Half tien is laat genoeg, ik heb zelf nog nooit een presentatie van zolang moeten geven. maximaal 10 minutenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem nu hebMaar het is half 10 dus ik kap ermee.. morgen ga ik weer verder
Die van mij moet ongeveer 25 minuten zijnquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:36 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Half tien is laat genoeg, ik heb zelf nog nooit een presentatie van zolang moeten geven. maximaal 10 minuten
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:41 schreef TheKC het volgende:
Nu zijn alle delen van de zondagavond SC ook verloren gegaan
Jaaaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:51 schreef TheKC het volgende:
Zijn er trouwens nog meer users die Two and a half men kijken hier?
Ik ben nu alles vanaf het begin aan het kijken, ben bij seizoen 3. Maar het is een geniale seriequote:
Ik heb ook ooit alle afleveringen gekeken.. gewoon echt uren achter elkaarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:55 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik ben nu alles vanaf het begin aan het kijken, ben bij seizoen 3. Maar het is een geniale serie
Ik kijk er een paar per dag. iig geen uren achter elkaarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit alle afleveringen gekeken.. gewoon echt uren achter elkaar![]()
Tssskquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:13 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik kijk er een paar per dag. iig geen uren achter elkaar
Pfff.. goede vraag.. serie loopt eigenlijk nogquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:14 schreef TheKC het volgende:
[..]
Hoeveel seizoenen zijn er eigenlijk? Ben nu nog maar bij 3
Ik doe het uren achter elkaar dagen lang series kijken eigenlijk alleen bij niet-comedy series, vooral series met een cliffhanger op het eindquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:14 schreef Maraca het volgende:
Ik heb dat ook ooit gedaan bij family guy.. geen aanrader
Ach, je moet toch wat op een regenachtige zondag héquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:16 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik doe het uren achter elkaar dagen lang series kijken eigenlijk alleen bij niet-comedy series, vooral series met een cliffhanger op het eind
Niks beters dan dan films/series kijken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, je moet toch wat op een regenachtige zondag hé
En 's Avonds natuurlijk SBS6.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:31 schreef TheKC het volgende:
[..]
Niks beters dan dan films/series kijken.
Oh lieverd tochquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:05 schreef Stephan1237 het volgende:
Goeie morgen
Voor mij niet zo vrolijk. Mijn hond is overleden
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:00 schreef Maraca het volgende:
Peter R. de Vries gearresteerd in Australië
Ook de manier waarop hij dat zo zelfingenomen zegtquote:
Hond is in zijn slaap overledenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh lieverd tochGecondoleerd..
Wat is er gebeurt?
Dat doen ze toch ook al tijden met Gerard Joling?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
Quincy5 zei in het House topic dit:
Alleen jammer dat sbs weer begonnen is met aankondigingen (voor de zaterdagavondshow met Beau) tussen de aflevering door te schuiven. Letterlijk, het beeld schuift weg en die kop van Beau komt tevoorschijn![]()
Moeten vooral zo doorgaan, nu de afleveringen zo makkelijk via minder legale weg te verkrijgen zijn, houden ze helemaal weinig kijkers over.
Daar krijg ik dus ook de pleuris van. Zit ik House te kijken, komt die irritante Beau van even Storen langs. Lieve god, wat is me dat irritant zeg.
Ik kon het wel verwachten, maar het is gewoon irritant. Toen met Joling ook. Oh, en hier is een grote bitch die denkt dat haar groep beter is dan de Spice Girls:quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:49 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat doen ze toch ook al tijden met Gerard Joling?. Net zo irritant.
Sorry ik kan het niet ,quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:50 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. kan één van jullie toevallig photoshoppen?Heb een logo die ik wil uitvergroten, maar dan ziet het er niet meer uit
Het is wel een heel erg simpel logo
Ik zeg, gewoon niet doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:13 schreef Maraca het volgende:
Realiseer me net dat ik mijn presentatie af kan sluiten met "ik zeg, doen!'. Jammer dat er wat belangrijke mensen bij zittenDenk niet dat ze het kunnen waarderen
Ik ga het ook niet doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:28 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik zeg, gewoon niet doen. Denk niet dat zoiets een goede indruk achterlaat
.
Dan hebben ze geen humor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:28 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik zeg, gewoon niet doen. Denk niet dat zoiets een goede indruk achterlaat
.
Maarja ik zou dan ook niet vrijwillig naar mensen in pakken gaan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:43 schreef TheKC het volgende:
[..]
Mensen in pakken tijdens een presentatie hebben meestal geen humor
Ik moet zelf in pakquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maarja ik zou dan ook niet vrijwillig naar mensen in pakken gaan.
Da's nog erger.quote:
Als vrouw is er nog een 'escape'quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's nog erger.Zou ik ook niet doen.
Ik zit ook te kijken..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:05 schreef Gtaboy107 het volgende:
Popstars is nu leuk. Die gelovigen zijn er weer.EXIT!
OMFG! Prostitutie heeft ze het over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |