ja, hele dag koffie zetten,brengen en drinkenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
En jij gaat kantoorslaaf worden?Sterkte
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:35 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
ja, hele dag koffie zetten,brengen en drinken
Voeg veel uhm's en ehm's toe en een filmpje.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:50 schreef Maraca het volgende:
Sorry, ik was mijn presentatie aan het timen.. ik kom 10 minuten te kortFfuu..
Waar gaat het over, misschien zijn er nog ideeënquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:50 schreef Maraca het volgende:
Sorry, ik was mijn presentatie aan het timen.. ik kom 10 minuten te kortFfuu..
Ik kan er 5 minuten bij krijgen als ik mijn praattempo verlaag (praat vrij snel) en dan misschien nog wat dingen toevoegen.. misschien dat ik dan uitkom op het aantal minuten..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:54 schreef TheKC het volgende:
[..]
Voeg veel uhm's en ehm's toe en een filmpje.
Gaat over mijn scriptie, dus ik denk niet dat jullie kunnen helpenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:54 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Waar gaat het over, misschien zijn er nog ideeën
Aan het einde toevoegen : Zijn er nog vragen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kan er 5 minuten bij krijgen als ik mijn praattempo verlaag (praat vrij snel) en dan misschien nog wat dingen toevoegen.. misschien dat ik dan uitkom op het aantal minuten..
[..]
Gaat over mijn scriptie, dus ik denk niet dat jullie kunnen helpen
Dat is apartquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:59 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Aan het einde toevoegen : Zijn er nog vragen?
Ik denk dat ik hem nu hebquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:29 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
![]()
Meer plaatjes toevoegen en uitleg geven over die plaatjes?
Half tien is laat genoeg, ik heb zelf nog nooit een presentatie van zolang moeten geven. maximaal 10 minutenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem nu hebMaar het is half 10 dus ik kap ermee.. morgen ga ik weer verder
Die van mij moet ongeveer 25 minuten zijnquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:36 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Half tien is laat genoeg, ik heb zelf nog nooit een presentatie van zolang moeten geven. maximaal 10 minuten
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:41 schreef TheKC het volgende:
Nu zijn alle delen van de zondagavond SC ook verloren gegaan
Jaaaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:51 schreef TheKC het volgende:
Zijn er trouwens nog meer users die Two and a half men kijken hier?
Ik ben nu alles vanaf het begin aan het kijken, ben bij seizoen 3. Maar het is een geniale seriequote:
Ik heb ook ooit alle afleveringen gekeken.. gewoon echt uren achter elkaarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:55 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik ben nu alles vanaf het begin aan het kijken, ben bij seizoen 3. Maar het is een geniale serie
Ik kijk er een paar per dag. iig geen uren achter elkaarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit alle afleveringen gekeken.. gewoon echt uren achter elkaar![]()
Tssskquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:13 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik kijk er een paar per dag. iig geen uren achter elkaar
Pfff.. goede vraag.. serie loopt eigenlijk nogquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:14 schreef TheKC het volgende:
[..]
Hoeveel seizoenen zijn er eigenlijk? Ben nu nog maar bij 3
Ik doe het uren achter elkaar dagen lang series kijken eigenlijk alleen bij niet-comedy series, vooral series met een cliffhanger op het eindquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:14 schreef Maraca het volgende:
Ik heb dat ook ooit gedaan bij family guy.. geen aanrader
Ach, je moet toch wat op een regenachtige zondag héquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:16 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik doe het uren achter elkaar dagen lang series kijken eigenlijk alleen bij niet-comedy series, vooral series met een cliffhanger op het eind
Niks beters dan dan films/series kijken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, je moet toch wat op een regenachtige zondag hé
En 's Avonds natuurlijk SBS6.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:31 schreef TheKC het volgende:
[..]
Niks beters dan dan films/series kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |