Nog steeds hoor. Die staat dit seizoen in Crazy Shopping (over Gay gesproken)quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:55 schreef pberends het volgende:
Je had vroeger toch ook zo'n musicalster die Tony Neef heette?
Evita was anders puik uitgevoerd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:34 schreef Tsunade het volgende:
Gadver, vooral Nederlandse musicals zijn om te huilen. Stelletje jokers.
Wel miss Saigon gezien in Londen, die was toch wel erg mooi!!
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:32 schreef pberends het volgende:
Op een of andere manier krijg ik altijd enorme plaatsvervangende schaamte als volwassenen als een stel blije teringpipo's een beetje zitten te dansen en zingen. Bij reclames voor musicals moet ik dan ook altijd hard lachen omdat het er zo fucking nep en corny uitziet allemaal. Ik kan me zo niet voorstellen dat mensen daar 50 euro ofzo per kaartje voor over hebben en van die neppe overacting teringzooi genieten. Wtf?
Veel beter inderdaad!quote:
Je praat poep. Misschien omdat je alles in vreemde talen cooler vindt klinken?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Nederlandse musicals zijn gayer dan musicals uit andere landen.
Duidelijk een reactie van een vrouw die ontzettend gek is op musicalsquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:27 schreef BruinBeertje het volgende:
Wat is er mis met musicals??? helemaal niks gay's aan je bent gewoon jaloers dat jij niet de sterren van de hemel zingt en danst als alsof je bij Juiliard hebt gezeten, dikkertje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |