abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85597377
DJMO :*
Tyler slaapt goed gelukkig! *klopt af!* Drinken en praten nog hetzelfde. Tis een heerlijk vrolijk ventje. O+
6.30 vind ik een goede tijd, wilde dat Kim dat deed ipv 5.00/5.30
pi_85598131
De tv stond nog op ned 3 en de teletubbies begonnen net. Tyler vind het prachtig! Gaat er helemaal in op. O+
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 23 augustus 2010 @ 12:02:02 #103
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85601308
Hij ligt nu te slapen, nadat we van ellende maar in de regen boodschappen zijn gaan doen (en een nieuwe "school"tas voor de psz hebben gekocht). Thuis keurig een boterham met worst + een volle beker melk naar binnen gewerkt, op bed gelegd en knockout :')
ik ben dus echt niet gewend aan zó vroeg. Hij sliep altijd tot een uur of acht.. en ook lig ik er vroeg in, ik word met gemak vier tot vijf keer wakker op een nacht, dus dan zo vroeg opstaan trek ik niet :X
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_85601470
Ik ben vroeg opstaan wel gewend. De wekker gaat hier elke dag om half 6 en de kinderen worden niet later dan 7,00 uur wakker.

Vanmorgen zat ik met Tess bij de huisarts. Ik had een huishoudtrapje in de slaapkamer staan. Tess had m te pakken en trok m zo over zich heen. Stom sotm stom, die dingen moet ik gewoon opruimen..
Maar goed, ze heeft een rood oog, gelukkig is er met het oog zelf niks aan de hand.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 23 augustus 2010 @ 12:14:00 #105
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85601768
wat een opluchting vicky!
en wat betreft vroeg opstaan.. ik zal er toch ook aan moeten gaan geloven, als jan naar school gaat enzo (nou is de psz maar twee minuten lopen, dus dan is om half acht opstaan nog te doen:+ ) basisschool zit eraan vast, maar hopelijk zijn we tegen die tijd wel verhuisd :P
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

maandag 23 augustus 2010 @ 12:21:27 #106
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_85602028
Aaa Vicky, arme Tess. Naja kan gebeuren en het is gelukkig niks ergs joh! Ik voel me nog altijd veel stommer met mijn fiets ongeluk!

DJMO, hier is het ook vaak 06.30-06.45. Een heeeel enkele keer wordt hij later dan 07.00 wakker. (pas 2 keer ineens om 08.30 en dan lig ik zelf al een uur wakker hahaha). Jan ben je verwend? heb jij een mooie tas :)
Niet mieten! Door gieten!
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:34:04 #107
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_85607622
Roy heeft niks aan zijn oortjes.
Nu wel weer afspraak maken met de ha, ivm wat is het dan wel.

Feestje hebben we achter de rug, was geslaagd, lekker in de tuin kunnen houden, Roy is verwend met nieuw kleertjes, leesboekjes,een badcape,een raceauto en een 4-weieler van Woezel.

foto's volgen een andere keer zodra ik tijd heb.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_85618459
Ingrid zo en ik denk dat Jair vroeg wakker is, maar Kim breekt "the record".

Jan ben je lekker verwend ;)

Vicky gelukkig, dat Tess geen ernstige wonden of problemen heeft opgelopen van haar avontuur met het huishoudtrapje.

bar wat een opluchting, dat het niet aan Roy zijn oren ligt. Nu nog uitvinden wat het dan wel is. Fijn dat zijn verjaardag leuk is geweest.

Papa was hier net aan het stofzuigen en het is steeds drama als de stofzuiger weer de kast in gaat. We moeten toch maar een stofzuiger voor hem kopen. Gelukkig komt over een paar maanden weer sinterklaas en feestdagen met goede excuses voor een cadeautje.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  maandag 23 augustus 2010 @ 19:54:42 #109
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85620724
Veel gelezen (sinds zaterdag niet de tijd gehad om rustig bij te lezen) :D

Uit mijn hoofd (sorry, voor degene die ik oversla, is niet express) :)
Sten alweer 2, dag hoor!
Willow is gestoken, au...
Tess ook gevallen van het huishoudtrapje, ook au...
Het zijn niet Roys oortjes, fijn!
Bij Joep thuis is het de familie Gat...

Wij hebben afgelopen weekend de verjaardagen van mijn opa (86) en oma (83) geviert... We zijn bij mijn ouders blijven slapen, maar toch wel veel indrukken voor Maarten en is nu nog wat van slag qua slapen.
Zaterdag heeft hij heerlijk met zijn achterneefje van 3 dagen jonger gespeelt, heerlijk boeven met zijn 2-en. Mijn nicht en ik hadden het er al over om hun haren maar te laten groeien, trainningspakje aan, oorbelletje en een gouden ketting om :')
18-11-2008 Maarten Alexander
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:03:13 #110
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_85621121
Ben vandaag allemaal 'oude' babykleertjes aan het uitzoeken, kom ik een paar zilveren schoentjes met glitters tegen die mevrouw eigenlijk nooit aan heeft gehad. Nou, het is dat ze nu slaapt, want ik had ze anders nooit op kunnen ruimen. Mijn hemel zeg, ze kwijlt er bijna over, en maar proberen aan te trekken. SCHITTURUND. Maar goed, ben nu een wasje aan het doen met kleren voor de nazomer/herfst, maatje 92 alweer... Ik vind het toch wel snel gaan!

Volgende week verhuizen, blegh, zie er een beetje erg tegenop. Kind loopt wat te miepen met doorkomende tandjes, wat koortsig overdag (en ontzettend vervelend, maar daar heb ik het maar niet over) en ik heb ook geen bergen energie, helaas. :(

Marie, ik denk dat het een superplan is. Wel even matchende tattoestickers halen, en ondertussen wel even navragen welke tattoo-meneer jonge kinderen aan kunst helpt. I love mummy staat altijd leuk.

Kind slaapt hier best lang door, tot 8 uur, maar gaat dan ook na 8-en slapen en sinds kort komt ze er 's nachts toch vaak nog wel een uurtje bij elkaar uit (over 3 keer wakker ofzo).

Roy verwend!

Tinuviel, ik vrees alleen dat misschien de stofzuiger tegen die tijd heul zo interessant niet meer is. Tenminste, het gaat hier vaak heel snel, qua interesse. Zo lang ze maar graag schoonmaakt, dan ben ik gelukkig :D (Droom nu al van een 4-jarige dochter die even de afwas voor me doet... ;) )
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:04:49 #111
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85621191
Hier een vierjarige hopelijk die voor me stoft en alles met een doekje nat afneemt O+ (ik droom lekker verder)
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:06:42 #112
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_85621260
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:04 schreef Marie79 het volgende:
Hier een vierjarige hopelijk die voor me stoft en alles met een doekje nat afneemt O+ (ik droom lekker verder)
Dat doet ie van mij al *)

Tenminste, dat geloof ik, want ik doe het niet ;)
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:07:47 #113
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85621295
Maarten doet het ook wel, maar dan gewoon geheel zelfstandig :)
pi_85622380
Wat fijn dat er niks mis is met Roys oortjes, Bar!

Hebben jullie tips tegen een dreumes die doorheeft dat ze heel hard kan meppen en bijten, en dat ook heel leuk vindt? Ik probeer op m'n meest boze toon NEE te zeggen, uit te leggen dat ze dat niet mag en waarom niet, dat dat mama pijn doet, etcetera, en daar krijgt ze alleen maar de slappe lach van en dan doet ze het nog een keer :{ ;(
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 23 augustus 2010 @ 20:34:27 #115
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85622442
Peuters die schoonmaken? *meldt*

Jan stoft, veegt, doet de wc-pot mét borstel (don't ask hoe de wc bril en de vloer erna eruit zien, is wel zo weggespoeld met het douchen maar toch :+ ) hij kán opruimen, en doucht zelfstandig .. alleen luier omdoen en aankleden lukt nog niet :P

Oh en als ik m een theedoek + iets onbreeksbaars in handen geef, droogt ie ook nog af :) (waarna ik het weer opnieuw kan afwassen omdat het op de grond beland, maar hey .. een kniesoor die daar op let ;) )

nee, ik zet mijn kind er niet toe aan, hij kijkt het gewoon van me af, en ik ben vrijwel de hele dag wel bezig met poetsen .. tussen de Jan-momenten door

Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 23 augustus 2010 @ 20:37:13 #116
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85622539
Innepin: toen jan die periode had dat hij het echt express deed, zette ik een stoeltje in de gang, en dan ging hij mooi een minuut afkoelen daar. Tegenwoordig "duw" ik hem van me af en loop dan zelf weg (aangezien hij toch van die stoel afklimt :') )

Moderator maandag 23 augustus 2010 @ 20:39:43 #117
5428 crew  miss_sly
pi_85622650
innepin, bekend probleem, van het bijten dan, slaan doet ze (nog) niet.
Ik blijf ook maar nee zeggen, herhalen dat het niet mag en dat het pijn doet. Ik probeer ook nog wel eens om het te laten veranderen in aaien, en soms werkt dat...eventjes dan he.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 23 augustus 2010 @ 20:42:54 #118
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85622783
als Jan tegenwoordig naar de kat toegaat waarschuwen we al op voorhand : "AAIEN en _niet slaan_ }:| " t werpt zijn vruchten af .. hoewel hij vanmiddag de kop van de kat nog aanzag (of wilde zien) als zijn scheetkussen :')

pi_85623111
Mja waarschuwingen bij de kat enzo werken wel. Alleen is het te leuk om mama te knijpen/slaan/meppen/bijten, daar werkt geen enkele waarschuwing tegen :')
Maar ik vind het allang fijn dat jullie het herkennen, ik was al bang dat ik een kleine psychopaat in huis had, dat mijn opvoedskills mislukt waren voor ik goed en wel begonnen was :+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_85623208
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:39 schreef miss_sly het volgende:
innepin, bekend probleem, van het bijten dan, slaan doet ze (nog) niet.
Ik blijf ook maar nee zeggen, herhalen dat het niet mag en dat het pijn doet. Ik probeer ook nog wel eens om het te laten veranderen in aaien, en soms werkt dat...eventjes dan he.
idem!
Ik zie ook aan Tess d'r gezicht wanneer ze in d'r "bijtmodus" gaat.
Slaan gebeurd hier gelukkig nog niet!

Tess is helemaal gek van bloemetjes en plantjes. Het liefst rukt ze overal de bloemetjes vanaf maar wij zeggen steevast AAI en dan gaat ze dus heel lief alle bloemetjes aaien op haar manier _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:56:55 #121
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85623332
innepin, mij werd gezegd dat als je ziet dat de dreumes wil gaan slaan, dat je hem/haar dan moet afleiden. Hoe meer aandacht (ook nee zeggen) hoe leuker het wordt. Als ik zie dat Lennon wil gaan slaan, pak ik zijn hand en loop dan met hem bijv. naar zn speelgoed. Soms is hij me voor... dan laat ik het even gaan... en houdt hij sneller op dan wanneer ik nee blijf zeggen. Wat bijten betreft, geen tips...
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 23 augustus 2010 @ 21:14:23 #122
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85623999
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:51 schreef innepin het volgende:
Mja waarschuwingen bij de kat enzo werken wel. Alleen is het te leuk om mama te knijpen/slaan/meppen/bijten, daar werkt geen enkele waarschuwing tegen :')
Maar ik vind het allang fijn dat jullie het herkennen, ik was al bang dat ik een kleine psychopaat in huis had, dat mijn opvoedskills mislukt waren voor ik goed en wel begonnen was :+
alsof ik mezelf hoor praten ... :*

dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:00:11 #123
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_85642973
Alleen laatste pagina bijgelezen, meestal zit ik in het topic van har grote zus.
Maar oke Lola, een paar weken geleden had ze erg de neiging om te bijten en te kijpen. Na 1 keer terugknijpen door oma, en keer door mij is dat nu stukken minder.
Lola is overdag een heel lief en ondeugend meisje (op de bank lopen als ik Lotte haar haar probeer in te vlechten), praat onwijs veel (2 en 3 woord zinnen) zingt liedjes (slaap kindje slaap) overdag is ze onrustiger, krijgt ook nog steeds een fles. Ze is gewoon een gevoelig typje.
Verder op het cb te horen gekregen dat ze lich is (net 10 kilo bij 18 maanden en 83 cm.) maar dat we er weinig aan kunnen doen dan wat we nu doen. Het vervelende is ook dat ze er absoluut niet mager uitziet, eerder wat mollig... ze eet van alles wat, maar het is niet veel. Lastig maar niks aan te doen. Zolang ze niet suf is wordt er geen actie ondernomen (vandaar die fles nog wel 's nachts)
Oh en ze telt tot 13.
Teletubbies zijn erg jeuk (Leuk!)
Tot zover een update over Lola.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:13:42 #124
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85657706
vandaag zijn Jan en ik wezen zwemmen. Beter gezegd: Ik heb gezwommen en jan hing als een baby-aapje letterlijk aan me vastgeplakt. Hij hield me klemvast, bij de minste poging om 'm los te laten dan wel zelf een oefening te laten doen was het huilen geblazen ;( . was ergens wel fijn dat hij liet zien me nodig te hebben, dat idee heb ik vaak niet meer. Ja: als in .. zijn luier te verschonen en zijn eten te geven etc :') maar nu had hij me gewoon echt nodig als zijnde mama is de veilige haven. (beetje raar uitgelegd miss. maar hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel :@

zijn strakste actie was wel mijn handdoek onder poepen na het zwemmen (hij had alles al uit en zijn handdoek om zijn schouders, want natte kleding koud etc) maar ik had godzijdank mezelf net afgedroogd :')

pi_85661167
Wat ga je goed Lola1

Jan wat een actie poepen op je mama's handdoek :o
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: