Ben vandaag allemaal 'oude' babykleertjes aan het uitzoeken, kom ik een paar zilveren schoentjes met glitters tegen die mevrouw eigenlijk nooit aan heeft gehad. Nou, het is dat ze nu slaapt, want ik had ze anders nooit op kunnen ruimen. Mijn hemel zeg, ze kwijlt er bijna over, en maar proberen aan te trekken. SCHITTURUND. Maar goed, ben nu een wasje aan het doen met kleren voor de nazomer/herfst, maatje 92 alweer... Ik vind het toch wel snel gaan!
Volgende week verhuizen, blegh, zie er een beetje erg tegenop. Kind loopt wat te miepen met doorkomende tandjes, wat koortsig overdag (en ontzettend vervelend, maar daar heb ik het maar niet over) en ik heb ook geen bergen energie, helaas.

Marie, ik denk dat het een superplan is. Wel even matchende tattoestickers halen, en ondertussen wel even navragen welke tattoo-meneer jonge kinderen aan kunst helpt. I love mummy staat altijd leuk.
Kind slaapt hier best lang door, tot 8 uur, maar gaat dan ook na 8-en slapen en sinds kort komt ze er 's nachts toch vaak nog wel een uurtje bij elkaar uit (over 3 keer wakker ofzo).
Roy verwend!
Tinuviel, ik vrees alleen dat misschien de stofzuiger tegen die tijd heul zo interessant niet meer is. Tenminste, het gaat hier vaak heel snel, qua interesse. Zo lang ze maar graag schoonmaakt, dan ben ik gelukkig

(Droom nu al van een 4-jarige dochter die even de afwas voor me doet...

)