Dat doet ie van mij alquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:04 schreef Marie79 het volgende:
Hier een vierjarige hopelijk die voor me stoft en alles met een doekje nat afneemt(ik droom lekker verder)
idem!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:39 schreef miss_sly het volgende:
innepin, bekend probleem, van het bijten dan, slaan doet ze (nog) niet.
Ik blijf ook maar nee zeggen, herhalen dat het niet mag en dat het pijn doet. Ik probeer ook nog wel eens om het te laten veranderen in aaien, en soms werkt dat...eventjes dan he.
alsof ik mezelf hoor praten ...quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:51 schreef innepin het volgende:
Mja waarschuwingen bij de kat enzo werken wel. Alleen is het te leuk om mama te knijpen/slaan/meppen/bijten, daar werkt geen enkele waarschuwing tegen
Maar ik vind het allang fijn dat jullie het herkennen, ik was al bang dat ik een kleine psychopaat in huis had, dat mijn opvoedskills mislukt waren voor ik goed en wel begonnen was
Aan het begin gaf ik de pot en deksel nog, want ik dacht dan is het misschien goed als hij eenmaal het deksel erop heeft gedaan. Maar dat was niet het geval. Nu geef ik ook niet meer toe.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:53 schreef Estrys het volgende:
Ik probeer niet toe te geven wanneer hij zeurt. Helaas zeurt hij meestal om onduidelijke redenen.
Gisteren beet hij me in mijn kaak zomaar ineens en HARDHeb zijn handjes gepakt en zei hem duidelijk dat het pijn doet en dat hij dat NOOIT meer mocht doen. Vervolgens heb ik hem op de grond gezet en ben ik weggelopen om even een koude doek te pakken, want pijn. Toen zei ik dat hij er maar eens even goed over na moest denken wat hij had gedaan
Dat laatste begreep hij niet denk ik haha. Maar dat het pijn deed begreep hij wel want even later kwam hij over de pijnlijke plek aaien
geef hem een eigen pot en deksel wat exact op die van jou lijkt? of, smeer 's aovnds al brood zodat je t 's ochtends alleen maar hoeft te pakken. T kan best zijn dat hij gewoon niet wil wachten want honger na een lange nacht!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:36 schreef Tinuviel het volgende:
Beisan dat zijn geen leuke woorden!
Ko en Annicka kleine waterratjes![]()
Wat lief om te zien dat je kleine man zomaar staat. Wacht maar tot hij zijn eerste stapjes zet, Oeke, dan ben je helemaal weg.
Seb kleine Kamikaze piloot, laat hem maar niet zonder vleugeltjes zijn stortlanding in het diepe zwembad maken Estrys.
Lastig zo'n zeurperiode. Ik vind dat soms ook moeilijk. De laatste ochtenden hebben wij een vast zeurritueel. Zodra ik begin zijn broodje te smeren, moet meneer de pot en het deksel hebben, die ik gebruik. Geef ik het niet is het zeuren, geeft ik het wel en haal het later weg zodat het niet op de grond valt en hij zijn broodje kan eten, is het zeuren. Wat ik doe ik doe het niet goed. Gelukkig vergeet meneer na een tijdje wel, dat hij dat wilde en gaat lief eten. Maar elke keer dat het potje open gaat begint het weer en de tijd, dat hij aan het zeuren is kan ook best duren. Iemand misschien een goede tip, behalve de broodjes te smeren waar hij niet bij is. Daar ga ik namelijk niet aan beginnen.
DJMO, het gaat juist minder om de honger als meer om pot en deksel denk ik. Hij laat dan namelijk zijn brood liggen en houd zich alleen nog maar met pot en deksel bezig. Van mij mag hij best een eigen pot en deksel hebben alleen wil ik dat juist niet tijdens het eten. Hij krijgt ook geen speeltjes tijdens het eten. Wel zingen wij weleens voor hem of doen gekken dingen om het eten leuker te maken. Hij zou natuurlijk best een schoon glas met deksel mogen hebben waar hij deksel dicht draaien en zo kan oefenen als wij niet aan het eten zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
geef hem een eigen pot en deksel wat exact op die van jou lijkt? of, smeer 's aovnds al brood zodat je t 's ochtends alleen maar hoeft te pakken. T kan best zijn dat hij gewoon niet wil wachten want honger na een lange nacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |