abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85748120
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:47 schreef oeke het volgende:

[..]

Jore, kun je 's nachts nog een dekentje over hem leggen? Ko ligt nu onder een dekentje, maar hij heeft eigenlijk altijd onder een dekentje gelegen en als het koud is een slaapzakje erbij. Tja, je koopt een duur dekentje, dan moet je het gebruiken, he? :D
Hij blijft er goed onder liggen, al moet ik hem soms weer even opnieuw over hem heen draperen. Deken ligt wel los trouwens, dat lijkt me fijner bewegen voor hem.
[..]

Dat denkentje over hem heenleggen probeer ik ook, maar als hij daar verstrikt in raakt (door woelen bijoorbeeld) wordt hij heel chagrijnig én wakker. Dat is juist wat ik niet wil, dat hij door een door mij aangebrachte externe factor wakker wordt. Gaat Ko nooit staan in z'n bedje als je hem er in legt 's avonds? Heerlijk lijkt me dat! Lieuwe gaat altijd staan, hij moet namelijk controleren of ik nog wel in de buurt ben, en mij wijzen op de aanwezigheid van z'n nachtlampje. En een kus geven. En in z'n neus knijpen en dan gaan praten :') .
  donderdag 26 augustus 2010 @ 21:53:09 #277
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85748195
quote:

[..]

O+ Het schept toch een band he? Zo'n jeugd. Jij hebt ook zo'n mooi leven vind ik. Alleen ik zou nooit geen wiskundelerares kunnen zijn. Daar ben ik niet voor geprogrammeerd. :@ ;)

O+ Is toch altijd fijn als de ander die 'band' ook een beetje voelt :o :') .

En ik krijg die link van die slaapzak niet geopend. jammer.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 21:53:36 #278
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_85748230
quote:

Ko zijn favoriete woord op het moment is auw. En dat gebruikt hij voor pijn, voor dingen die pijn doen, voor dingen die niet mogen en eigenlijk voor al de rest ook. Dat is soms erg verwarrend.
Hij kan er ook heel dramatisch, bijna huilend bij kijken en dan wijzen naar een kaarsje of een pluisje dat op zijn buik geplakt zit. Auw, auw auw. ;(
Jij legt veel dingen uit als: Dat doet auw? O-)

Kwam er gisteren trouwens achter dat mevrouw wel wat meer praat dan ik dacht, maar ik luister gewoon niet goed ofzo? Ik had haar dekentje vast (Dat kan natuurlijk niet) en toen zei ze : nee, mij! En gistermorgen en vanmorgen weer met haar knuffel: baby mij! (Ik dacht altijd dat kinderen eerst naam, dan pas mij gingen gebruiken, maar het is toch duidelijk mij en in verschillende situaties, of kan het echt niet?)
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  donderdag 26 augustus 2010 @ 21:54:18 #279
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85748280
quote:

Daarom geef ik ook aan dat het voor mijn gevoel niet alleen kindjes/leeftijdsgenootjes hoeven te zijn. Ko heeft bv de grootste lol met mijn zus. O+
En daar leert hij ook van hoe sociale relaties in elkaar zitten.

Okay, maar dat vind ik toch anders dan met kinderen of leeftijdgenootjes spelen/delen e.d. hoor. Twan speelde ook wel met mn broertje en met ouderen gaat het best redelijk. Maar met kinderen veel minder en dat vind ik wel erg jammer. Vooral voor hem. Maar zoals eerder gezegd, het zit ook een beetje in Twans karakter. hij wil bijv. ook nog altijd bij mij hangen als we ergens op visite gaan... vind ik niet meer nodig als je 8 jaar bent. Dus nu is de afspraak... max. 5 minuten hangen en dan klaar.
Maar er is genoeg gezegd hierover denk ik.. :D

Die pyjamapakken lijken me heerlijk, maar ik vind ze wel duur...
Make love, not war ☮
  donderdag 26 augustus 2010 @ 21:56:17 #280
313287 Groofsken3
pi_85748400
Oh dat pak van Grasjes zie ik wel. Zier er lekker uit inderdaad. :Y
  donderdag 26 augustus 2010 @ 21:56:41 #281
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_85748430
pak al gezien :)
pi_85748475
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:54 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Okay, maar dat vind ik toch anders dan met kinderen of leeftijdgenootjes spelen/delen e.d. hoor. Twan speelde ook wel met mn broertje en met ouderen gaat het best redelijk. Maar met kinderen veel minder en dat vind ik wel erg jammer. Vooral voor hem. Maar zoals eerder gezegd, het zit ook een beetje in Twans karakter. hij wil bijv. ook nog altijd bij mij hangen als we ergens op visite gaan... vind ik niet meer nodig als je 8 jaar bent. Dus nu is de afspraak... max. 5 minuten hangen en dan klaar.

Die pyjamapakken lijken me heerlijk, maar ik vind ze wel duur...
Beter duur dan niet te koop :7
Nee, grapje, ik moet wat. Je wil niet weten wat wollen slaapkleding kost.

Ik denk n.a.v. bovenstaande (en eerdere posts over Twan, dat hij sowieso heel erg mamaplakkerig was) dat het eigenlijk vooral met Twans karakter te maken heeft, meer dan met het feit dat hij niet naar een kdv geweest.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 22:02:16 #283
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85748761
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:57 schreef Jore het volgende:

[..]

Beter duur dan niet te koop :7
Nee, grapje, ik moet wat. Je wil niet weten wat wollen slaapkleding kost.
Dat is waar. En ik moet zelf niet aan wollen slaapkleding denken... ik kan niet tegen wol, gaat kriebelen. Maar dan is zo'n pak echt ideaal lijkt me. :Y

quote:
Ik denk n.a.v. bovenstaande (en eerdere posts over Twan, dat hij sowieso heel erg mamaplakkerig was) dat het eigenlijk vooral met Twans karakter te maken heeft, meer dan met het feit dat hij niet naar een kdv geweest.
Dat klopt inderdaad, toch denk ik dat hij wat losser was geworden als hij wel was geweest. En ook wat zelfstandiger/minder gemakzuchtig trouwens. :X
Make love, not war ☮
pi_85748807
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:53 schreef Basboussa het volgende:
Jij legt veel dingen uit als: Dat doet auw? O-)
Nee, dat doet de papa. O-)
quote:
Kwam er gisteren trouwens achter dat mevrouw wel wat meer praat dan ik dacht, maar ik luister gewoon niet goed ofzo? Ik had haar dekentje vast (Dat kan natuurlijk niet) en toen zei ze : nee, mij! En gistermorgen en vanmorgen weer met haar knuffel: baby mij! (Ik dacht altijd dat kinderen eerst naam, dan pas mij gingen gebruiken, maar het is toch duidelijk mij en in verschillende situaties, of kan het echt niet?)
Juist leuk. Lekker eigenwijs die Beisan van jou. O+

Jore, ik voed Ko vaak voor het slapen en dan gaat hij heerlijk liggen. Ook als ik er niet ben gaat hij vaak rustig liggen. Maar dat kan over een half jaar zomaar anders zijn. Ben ik bang. :')
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 26 augustus 2010 @ 22:05:47 #285
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_85748953
Basboussa, Isis gebruikte ook eerst mij en daarna pas haar eigen naam. Dus kan echt wel hoor :)
  donderdag 26 augustus 2010 @ 22:07:15 #286
313287 Groofsken3
pi_85749026
Sorry, was erg off-topic.

[ Bericht 94% gewijzigd door Groofsken3 op 26-08-2010 22:19:00 ]
  donderdag 26 augustus 2010 @ 22:18:06 #287
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_85749601
Ok, ik ging al aan mezelf twijfelen... Vind haar baby wel erg schattig trouwens, klinkt als bebbie en dan heel veel, en heel vaak achter elkaar. Kind heeft een baby obsessie en we gaan verhuizen en gebruiken luierdozen, daar staan veel baby's op en er dus overal wel een reden om baby te zeggen. En knuffels zijn ook baby's. Whatever suits her, I guess...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  donderdag 26 augustus 2010 @ 22:26:06 #288
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_85750053
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:18 schreef Basboussa het volgende:
Ok, ik ging al aan mezelf twijfelen... Vind haar baby wel erg schattig trouwens, klinkt als bebbie en dan heel veel, en heel vaak achter elkaar. Kind heeft een baby obsessie en we gaan verhuizen en gebruiken luierdozen, daar staan veel baby's op en er dus overal wel een reden om baby te zeggen. En knuffels zijn ook baby's. Whatever suits her, I guess...
Hier ook een baby obsessie ;) Huilend kind in de verte: ' bebbie', pop: 'bebbie' iets wat lijkt op babyspeelgoed: ook 'bebbie' klinkt volgens mij precies hetzelfde als Beisan :Y
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 27 augustus 2010 @ 08:21:59 #289
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85760415
dit heb ik op de bank liggen hier:

Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_85760918
Och arme Jan, zo ziek ineens? Veel beterschap :*
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:01:59 #291
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85761042
Hij is verder niet verkouden, hoest wel slijm op (voor zover ik t kan bekijken) .. hoefde net geen papfles, wilde wat water drinken (en dat is echt raar .. hij lust normaal geen water) en wilde toen terug naar bed :{ ;(
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:19:55 #292
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85762937
Beterschap voor Jan :*

Net met Maarten boodschappen wezen doen (eigenlijk vaste prik op vrijdag). Zijn regenlaarsjes uit de kast gehaald, en zowaar passen ze! Nu maar even gaan kijken voor een regenjasje. Bij de Hema denk ik?
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_85762998
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:19 schreef Marie79 het volgende:
Beterschap voor Jan :*

Net met Maarten boodschappen wezen doen (eigenlijk vaste prik op vrijdag). Zijn regenlaarsjes uit de kast gehaald, en zowaar passen ze! Nu maar even gaan kijken voor een regenjasje. Bij de Hema denk ik?
:Y
Rode Jip en Janneke broek en jasje O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:32:57 #294
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85763264
O geweldig O+
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:38:21 #295
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85763388
huisarts geweest, kon gelijk tercht: wrs. een buikgriepje danwel een reactie op laatste kiezen :{ kind zorgt er nog eens voor dat ik een hartverzakking krijg :')

-edit- na een beetje (aangelengde) kippenbouillon wilde hij weer naar bed, ligt alweer te slapen nu.

pi_85763648
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:10 schreef Grasjes het volgende:
En die tekst, zo mooi! Waar komt die vandaan?
Ik weet het helaas niet, zulke teksten hebben de neiging in mijn hoofd te blijven plakken. Volgens mij hebt ik deze gelezen op de middelbare school. :D

Arme Jan, zo zielig. Beterschap! :*

Oh Marie, ik wilde nog even zeggen dat ik het zo leuk vind dat Maarten kan springen. Zo grappig om te zien lijkt me dat! :)
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:05:59 #297
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85768371
Wat knap Oeke, dat zulke teksten blijven hangen, bij mij blijft er weinig van dat soort dingen hangen, helaas

Dat springen is echt heel leuk, Maarten heeft er echt voor geoefend :)

Hij ligt nu, heel erg lekker voor mij (en ook voor hem, want hij was vanmorgen om 6 uur al wakker), op bed, ik hoor hem nog wel even mopperen, maar ik heb geloof ik even tijd nodig voor mezelf, eventjes rust om me heen... (En zó erg was hij niet eens, misschien ikzelf wel)

O ja, nog iets waar ik trots op ben... Gistermiddag stond hij overduidelijk te poepen, en ik vraag daarna, wat is er? En Maarten zegt: poep! Dus het begin van het zindelijk worden is er...
  Moderator vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:14:14 #298
5428 crew  miss_sly
pi_85768634
Wat is Maarten lekker aan het ontwikkelen, Marie! Leuk he O+

Beterschap voor Jan!

Vraagje, zo in het algemeen: hoe regelmatig zijn jullie dreumessen nou met dingen? En dan bedoel ik met eten (hoeveelheden en tijden), slapen (hoe vaak, tijdstippen, hoe vroeg wakker), vieze luiers, etc? Ik kan bij Senna echt helemaal geen regelmaat ontdekken, hoor, terwijl ik hier toch vrij veel lees dat x normaal altijd zus-of-zo. Bij ons gaat nog steeds eigenlijk alles op verzoek, en daar zit weinig lijn in :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_85768727
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:14 schreef miss_sly het volgende:
Vraagje, zo in het algemeen: hoe regelmatig zijn jullie dreumessen nou met dingen? En dan bedoel ik met eten (hoeveelheden en tijden), slapen (hoe vaak, tijdstippen, hoe vroeg wakker), vieze luiers, etc? Ik kan bij Senna echt helemaal geen regelmaat ontdekken, hoor, terwijl ik hier toch vrij veel lees dat x normaal altijd zus-of-zo. Bij ons gaat nog steeds eigenlijk alles op verzoek, en daar zit weinig lijn in :)
Bij ons ook zo hoor Miss. Zucht. ;)
We proberen wel wat regelmaat te brengen door maar 1 slaapje te doen per dag, maar dat lukt ook niet altijd.

Hihi Marie, poep. Het begin is er. :)
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:24:35 #300
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85769005
Jan ligt nu iig al weer te slapen, die is alles bij elkaar nog geen twee uur wakker geweest vandaag :') maar normaal:

opstaan: (die tijd varieert van 7 tot 8 atm) papfles van 210/7 scheppen nutrilon peutergroeimelk + evenveel pap (die van 12 maanden en ouder)
rond 9 uur, half tien, tussendoortje (fruit of of fruitreepje)
10 uur, half elf: tuitbeker roosvicee
12:00 één boterham met smeerkaas of worst, of kaas of berliner, heel soms iets zoets als hagelslag of pasta / pindakaas + gewone beker melk met een smaakje (zuiveldrank van de zaanse hoeve)
slapen (danwel in bed, danwel in de wagen als hij "chago" is)
uur of half drie, zoet tussendoortje + beker roosvicee
half vijf, kwart voor vijf, bordje vol avondeten
kwart over vijf, half zes douchen
kwart voor zes papfles (pyamapapje)
tandenpoetsen en naar bed.

tijden zijn bij benadering aangegeven, het is niet elke dag op de minuut af exact hetzelfde ;)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')