abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:22:10 #1
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_85470659
Het vorige deel: Het dreumestopic (1-2 jaar) deel 70

De dreumessen:

22 augustus 2008: Sten, zoon van Kaarr
7 september 2008: Luca Roan Kris, zoon van DevilsChase
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:23:31 #2
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_85470706
Oeps, en toen was ie dicht. :o
Ik sloot hem met:
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:19 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Tinuviel, ik heb een rode gezien van Bosch, bijvoorbeeld hier. Voor jongens en voor meisjes dus.
Maar ik weet niet welke batterijen erin moeten, dus ik ga misschien nog even bellen met Bosch voor verdere info.

Ik ben trouwens niet bang dat ik het geluid zat word, er zijn nog zat andere klusjes te bedenken waar ze me mee kan helpen. De vaatwasser bijvoorbeeld, al is er al een bord gesneuveld. Maar dan haalt ze nog niet de score van haar vader en moeder, die kunnen er ook wat van... :@
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_85471138
Ow, ik zal het nieuwe topic dan even tvp-en met de opmerking dat het hier ook echt niet allemaal leuk is, hoor, mocht je dat denken nav mijn O+ -post :D Ik ben het ook wel eens zat, zit ook wel eens met de handen in het haar en Senna is ook echt niet alleen maar leuk, lief en schattig. Maar alle leuke dingen zijn dan ook zo leuk, dat de minder leuke dan weer snel vergeten zijn...in ieder geval voor dat moment ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_85471326
Herkenbaar Miss!

Dit is toch wel mijn meest favoriete uitzicht als we buiten zijn

O+ O+ *; O+ O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85471384
Vicks O+ Zo leuk is dat he? O+
pi_85471466
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:41 schreef miss_sly het volgende:
Vicks O+ Zo leuk is dat he? O+
ja echwel..
maar soms ook niet want dan loopt mevrouw dus gewoon weg of ze gaat de hele andere kant op. Gister moest ik wel 10x achter haar aan rennen.Z e maakt er echt een spelletje van.

Gisteravond zo gelachen. Amber was gek aan het doen bij Tess en Tess was echt aan het schaterlachen. Ze kwam er bijna niet meer uit.

*O* Ze is uiteindelijk om 12.45 gaan slapen *O*
Volgens mij gaan we maar over naar 1 slaapje...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85471549
ow ja, herhaaldelijk weglopen, omdraaien, andere kant op willen, iedere fiets (en geloof me, die staan er hier veeeeeeel aan al die gevels) wil ze van dichtbij bekijken en voelen....ja, dan duurt het heeeeeeel lang voor je ergens bent. Maar ze geniet er zo van O+
pi_85471583
Haha wat dat betreft ben ik wel blij dat Graeme nog niet los loopt, want ik zie mezelf nu niet echt achter hem aan rennen :') Het kruipen kan ik nog net bijhouden :+
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_85471737
Ow maar soms gaat het ook in slakkentempo hoor :Y Als je ieder grassprietje moet bekijken, of ieder blaadje aan de heg waar je langsloopt eigenlijk wel wil aanraken :')

Maar nee, rennen zal er voor jou even nog niet inzitten idd :D
pi_85471781
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:45 schreef miss_sly het volgende:
ow ja, herhaaldelijk weglopen, omdraaien, andere kant op willen, iedere fiets (en geloof me, die staan er hier veeeeeeel aan al die gevels) wil ze van dichtbij bekijken en voelen....ja, dan duurt het heeeeeeel lang voor je ergens bent. Maar ze geniet er zo van O+
hier zijn het blaadjes..
elk blaadje moet bekeken en/of opgeraapt worden en uiteraard is het blaadje dat een meter verder ligt weer veel mooier dan het blaadje dat ze in haar handen had O+

Ik moet ook steeds zo lachen..
Tess: MAMAAA
Ik: ja Tess
Tess: Ddadadablablablalalalala O+

een minuut later:
Tess: MAMAAA
Ik: ja Tess
Tess: Ddadadablablablalalalala O+

en dit gaat de hele dag door O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:54:52 #11
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85471881
Wat lief die Tess...

Lennon bukt ook voor elk steentje wat op de grond ligt.... hij heeft vandaag geen zin om te slapen, ik had hem om 12 uur al naar bed gelegd maar na een half uur er maar weer uitgehaald. Even wat gegeten en net weer naar bed, maar hij is het er niet mee eens zo te horen. Hij is sinds gisterenavond flink verkouden, ik heb het idee dat hij daar last van heeft.
Make love, not war ☮
  donderdag 19 augustus 2010 @ 15:43:44 #12
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_85476483
Oh wat een fijn uitzicht Vicky, dame wilde hier nooit aan de hand lopen, maar inmiddels wil ze dat wel weer. En dan het liefst tussen papa en mama in en dan je benen optrekken, dan hang je zo leuk.

Dat blaadjes/dingetjes bekijken dat heeft ze hier niet zo, misschien ook wel niet zo gehad. Ze heeft wel vaak een echt doel waar ze dan op afhobbelt...

Gisteren waren we bij schoonzus, en nadat ze zich met zilveren lippenstift in haar oor en op haar wang had bekladderd, vond ze eht voldoende, ze pakte mijn tas, pakte de hand van de man en begon heel erg te miepen. Pas toen we allebei opstonden begon ze te lachen, ze wilde gewoon lekker naar huis toe. Hebben we dan ook gedaan. Wat een lekkere kruimel!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_85476675
Wat een mooi uitzicht Vicky O+

Eigen willetje heeft ze Basboussa :D

Ik ga me vast een beetje inlezen bij jullie, eind volgende week komen we ons hier officieel melden :o
.... met gevoel voor drama....
pi_85486431
Tot volgende week dan Kers!

Vicky, zo'n speldje wil ik ook in het haar van mn dreumes, maar gebrek aan haar enzo... :{
Fake it till you make it...
  donderdag 19 augustus 2010 @ 20:06:27 #15
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85486483
Over het meehelpen, dat doet Maarten ook het liefst. En als ik bijv. de was ophang (in de logeerkamer) is daar een laatje met kinderhangertjes waar hij mee mag spelen. Verder doe ik het huishouden het liefst als Maarten op bed ligt. maar ook vaak denk ik lekker even zitten

Vicky, wat een geweldig uitzicht :)

Kersjes, je hebt toch een peuter en een klein babietje? :D Er komen hier allerlei kindjes binnen waarvan ik er toch echt nog van dacht dat ze heel klein zijn... Of is mijn dreumesje gewoon zo groot al?
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_85486839
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 20:05 schreef Nijna het volgende:
Tot volgende week dan Kers!

Vicky, zo'n speldje wil ik ook in het haar van mn dreumes, maar gebrek aan haar enzo... :{
het zijn de goedkoopste speldjes van de Zeeman :D
Tess d'r pony was iets te lang dus daar had ik een klein stukje afgeknipt maar aangezien ik nooit goed ben geweest in haren knippen was het uiteraard scheef :') Met een speldje erin zie je er niks van EN ze zien tenminste dat het een meisje is..
Ik blijf vragen/opmerkingen krijgen of/dat ze een leuk jongetje is... :( zelfs als ze roze kleding aan heeft.. 8)7
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_85486946
Vicky wat een mooie foto. O+ Ze loopt er zo lief aan de hand ook.

Miss wel heel goed, dat je de slechte momenten snel kunt vergeten. Je lijkt er ook niet erg vaak over te willen praten maar juist alle fijne momenten met ons te willen delen O+

Kersjes het is al bijna zo ver, Tobi is alweer bijna 1 *G*. Heb je nog een goede keus voor zijn cadeautje kunnen maken?

Bedankt GWS voor de tip.
Chan ik heb net even geneusd op wat speelgoedsites en de Bart Smit heeft een stofzuiger op de website staan waar bijstaat dat de stofzuiger ook in het geel verkrijgbaar is. Dat kun je niet aangeven als je op de website bestelt maar in de winkel moet dat wel kunnen lijkt me.

Ons zoontje wil ook alles van dichtbij bekijken. En hij vind alle hierboven genoemde dingen leuk: fietsen, blaadjes, autos, steentjes. Dus bij bijna alles kan hij stil blijven staan. En ook hier hebben wij de momenten dat hij het helemaal niet erg vind als mama al heel ver weg is, de hoek om of iets dergelijks en hij kan ook een spelletje ervan maken om keihard de andere kant uit te gaan lopen. Gezien wij ook met deuren in het flatgebouw zitten heb ik wel een heel goed oog op hem. Hij heeft het zelfs al een keer geflikt de lift weer in te lopen vlak voordat de deuren dicht zouden gaan. Dat was echt even schrikken en ik liep er heel snel achteraan.

Nu is hij een beetje verkouden en hoesterig en had ook overdag maar een half uur geslapen. Hij ligt al sinds kort na 7 uur in bed maar wordt toch steeds weer wakker.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tinuviel op 19-08-2010 20:44:28 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_85487817
Vicky, ze denken van Iris ook vaak dat ze een jochie is, ondanks rokje, roze kleren, meisjesschoentjes...
Vanavond na het eten poetste ik haar even schoon en omdat ze ook vla in haar haar had gesmeerd... :') ging ik met dat doekie door dr haar. Als het zo in stekeltjes rechtop staat, staat het ook wel guitig, maar ik denk dat ze dan nog vaker voor jochie aangezien zal worden... :{
pi_85493019
Deze hebben we vanavond gemaakt. Moest er wel om lachen (achteraf) Seb zat in de zandbak. Ik moet er wel bij voorbaat bij zeggen dat ik buiten beeld al zijn richting op snelde, maar toen ik zag dat hij zonder kleerscheuren weer overeind krabbelde en tegen een ander jochie begon te roepen ben ik buiten beeld gebleven. Niet dat je denkt..wat zijn dat nou weer voor ouders.

ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 19 augustus 2010 @ 23:01:56 #20
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85493397
Die Seb! Stoere jongen hoor :)
pi_85494406
Hihihi Seb :) en dan ook gewoon weer opstaan, bikkel :Y
pi_85498914
Haha Seb! Dat had Mavie ook kunnen overkomen :D
Hier al iets meer woordjes maar volgens mij vééél te lui om te praten :')
Waar ik elke keer weer om moet lachen;
M: Mama?
ik: ja?
M: Maaaama?
ik: eh jaah?
M: Maaaaaaaaaaamaaaaaaaaaa?
ik: Ja Mavie?
M: Haaai! :W

O+
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 07:51:00 #23
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85501295
Geppie, leuk zulke gesprekjes O+
Hier is het: "mamma, KIJK!" En dan moet ik natuurlijk even kijken naar het desbetreffende...
pi_85502209
Seb is wennen op zijn nieuwe kinderdagverblijf. Het was een beetje onwennig. Gelukkig werd hij goed opgevangen door een meisje van 3: "kom maar hoor Seb, gaan we met de auto's spelen." O+ Toen ik even met de leidster stond te praten kwam het meisje even vragen of hij al kan praten. Ja hij kan wel praten, je verstaat het alleen niet denk ik :D Natuurlijk moest hij huilen bij het wegaan, maar niet zo heel hard. Om 12 uur weer ophalen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:11:44 #25
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85502269
straks het vorige topic even aflezen, heb gisteren amper wat van de pc gezien :') Jan had gisteren echt een dreindag. Niet geslapen overdag 's avonds slecht doorslapen etc. Vanmorgen is hij echter een schatje.. ik mag zelfs rustig koffiedrinken (weliswaar ná het afgeven van mijn eigen mobiele telefoon maar soit .. als hij zich vermaakt mij best :P )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:50:52 #26
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85503058
Seb grote jongen al wennen op het nieuwe kdv :)

Jan, ga jij vandaag lekker spelen zodat je moeder ook haar eigen dingen kan doen? Mooi, fijn!

Maarten heeft me geholpen met boodschappen doen, hij ging zelf lopend mee en is alleen in de kinderwagen gaan zitten toen ik naar de kassa ging...
Hij was een grote hulp, al had ik als het aan hem lag, ook wat andere dingen meegenomen (spekjes bijv.!)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:59:59 #27
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85503252
lief marie O+ Helaas zijn de winkels hier te ver weg om het hele stuk lopend te doen.. En zo'n kinderkarretje was de laatste keer geen succes hier :X (hij ging in sit-down staking :P )
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_85503450
Als ik boodschappen ga doen met de kinderwagen dan moet ik Seb er echt niet uit halen want dan gaat hij er never nooit meer in :{w Zo'n kinderkarretje is hier ook geen succes als je niet met twee bent :X Dan loopt ie zo het magazijn in, bij het vlees achter de toonbank etc. Om maar te zwijgen van de mensen die aan de kant moeten springen omdat Kamikaze-Seb voorbij komt. Gewoon in de winkelwagen gaat wel prima :Y Dan gaat hij proberen iedereen om zijn kleine vingertje te winden met zijn liefste glimlach. Om zo iets te eten te krijgen bij de slager, de cassiere etc. Een wolf in schaapskleren }:| dat isset ;)
pi_85503629
Aw Vicky dat uitzicht van je O+ O+ Geweldig!
En ik vind Tess er helemaal niet uitzien als een jongetje :?

Seb _O- hahaha arme jongen! Het geluid doet het niet want ik zit op werk, dus ik kon niet horen hoe hij reageerde, was ie geschrokken? Wel een zachte landing gelukkig :P

Mijn dochter doet tegenwoordig de Swedish chef na (die van de muppets). Burdiburdiblaiiiiiiburrrrrrdurmadurmadiieeee. Dat soort gekwebbel O+ Geweldig om naar te luisteren, het lijkt helemaal nergens op :D (nou ja, op de swedish chef dus. bork bork bork!)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_85503714
Dat filmpje van Seb _O- Gelukkig viel hij zacht.

Wat een schattig gesprekje geppie O+

Ik heb een vraag :P
Wij willen Niels voor zijn verjaardag graag een loopfietsje of -auto geven. We hebben deze op het oog. Alleen twijfelen we of hij wel goed kan zien wat hij doet door die grote bak voor het stuur.
Deze is ook leuk, of iets heel anders?

Wat is de ervaring met jullie dreumesjes? Wat bevalt goed en vinden ze leuk? Ik vind het wel leuk als hij er ook een eindje mee naar buiten kan, rondje wandelen.

Ik ben eigenlijk helemaal weg van de Wishbonebike, maar die is wel erg duur en we hebben voor Niels' geboorte al een loopfiets voor 3-jarigen gekregen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_85503721
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:16 schreef innepin het volgende:
Aw Vicky dat uitzicht van je O+ O+ Geweldig!
En ik vind Tess er helemaal niet uitzien als een jongetje :?

Seb _O- hahaha arme jongen! Het geluid doet het niet want ik zit op werk, dus ik kon niet horen hoe hij reageerde, was ie geschrokken? Wel een zachte landing gelukkig :P

Mijn dochter doet tegenwoordig de Swedish chef na (die van de muppets). Burdiburdiblaiiiiiiburrrrrrdurmadurmadiieeee. Dat soort gekwebbel O+ Geweldig om naar te luisteren, het lijkt helemaal nergens op :D (nou ja, op de swedish chef dus. bork bork bork!)
Hij reageerde dus helemaal niet op zijn val, hij krabbelt snel weer op en gaat weer verder met roepen tegen een jongetje op de glijbaan. Alsof er niks aan de hand is, zo van: 'jullie hebben niks gezien, nothing to see here'
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:41:43 #32
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85504236
ik vind net een brief in de brievenbus ... Jan is geplaatst op de peuterspeelzaal .. hij kan vanaf 6 september komen spelen.. *slik* hoe ik er ook naar uitgekeken heb, dit is toch een stukje loslaten waar ik best wel tegenop zie :{

pi_85504279
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:41 schreef DJMO het volgende:
ik vind net een brief in de brievenbus ... Jan is geplaatst op de peuterspeelzaal .. hij kan vanaf 6 september komen spelen.. *slik* hoe ik er ook naar uitgekeken heb, dit is toch een stukje loslaten waar ik best wel tegenop zie :{
Hij gaat het er vast heel leuk vinden :Y en jij dat je weer iets snel even gedaan krijgt of gewoon lekker een rustig bakje koffie c_/
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:44:55 #34
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85504315
dat weet ik ook wel Estrys, maar .. hij is nog zo klein ;(

vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:54:43 #35
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85504568
Jan al naar de PSZ (ik dacht eigenlijk dat het altijd pas vanaf 2 á 2 1/2 jaar was?)

Estrys, je mag Seb alweer bijna ophalen! (of vond je het nu ook wel weer even lekker rustig?)
pi_85504647
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:54 schreef Marie79 het volgende:
Jan al naar de PSZ (ik dacht eigenlijk dat het altijd pas vanaf 2 á 2 1/2 jaar was?)

Estrys, je mag Seb alweer bijna ophalen! (of vond je het nu ook wel weer even lekker rustig?)
Ik ben aan het werk :D

Vanaf 1 september gaat hij woensdag en vrijdag de hele dag. Dan neem ik wel weer eens een dagje vrij op een dag dat Seb naar het kdv is. Dat heb ik soms echt even nodig.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:59:58 #37
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85504727
Oh, das minder als ik aan het werk ben heb ik écht geen tijd om te fokken
Het is zeker lekker om even vrij te zijn en je kind naar het KDV is :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:01:48 #38
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85504793
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:54 schreef Marie79 het volgende:

het enige voordeel dat Jan onder toezicht heeft gestaan .. ik had een indicatie van jeugdzorg dat hij eerder mocht gaan spelen (zodat er zicht is op zijn ontwikkeling etc). Normaal plaatsen ze (hier) idd pas vanaf 2 jaar, met een indicatie van huisarts (of zoals nu, jeugdzorg) vanaf ongeveer 20 maanden...

pi_85504801
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:59 schreef Marie79 het volgende:
Oh, das minder als ik aan het werk ben heb ik écht geen tijd om te fokken
Het is zeker lekker om even vrij te zijn en je kind naar het KDV is :)
Vakantietijd O-) :s)
pi_85504871
dat filmpje van Seb :D stoere jongen al O+

DJMO, zal even wennen zijn en loslaten is niet gemakkelijk, maar ben blij dat je hem tot nu toe niet weg hebt hoeven brengen :)

Ik heb hier en daar eens wat gelezen over een zalfje tegen builen en blauwe plekken enzo. Welke is dat? Senna is ineens ook van het vallen en stoten. Gisteren maakte ze een enorme smak van de bank, voorover over de leuning waar ze overheen hing. Een enorm plakaat op haar voorhoofd. Nou was het vanochtend alweer bijna weg, ongelofelijk maar waar, maar zo'n zalfje lijkt me wel wat.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:05:32 #41
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85504913
vallen en stoten zalf van vsm Miss. Ik heb m hier ook liggen :-)

-edit- dr is ook amica zalf (weet niet zeker of het zo heet overigens)

pi_85505643
Miss, ik heb ook vallen en stoten van VSM maar volgens de huisarts werkt dat helemaal niet...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_85505767
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 11:26 schreef Vicky het volgende:
Miss, ik heb ook vallen en stoten van VSM maar volgens de huisarts werkt dat helemaal niet...
Ze valt en stoot zich nog steeds? ;) :P sorry ben een beetje melig, dr is hier geen drol te doen
pi_85505916
haha, vallen ze dan nog steeds ja :D

maar het werkt ook neit een beetje verzachtend dan ofzo?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:38:00 #45
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85506021
quote:
nou ja, wel als je ze dr als een alien uit wil laten zien :X

vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:11:46 #46
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_85507104
Vicky, dat klets verhaal :D . Hier gaat dat exact zo!

Jan al naar de psz, gezellig kerel!~

Estrys, dat filmpje :D en kamikaze Seb hahaha, ook dat klinkt zo herkenbaar. Joep moet ook altijd in de supermarkt op plekken komen waar het niet de bedoeling is of alle dingen uit het schap plukken en appels lekker al in je mond stoppen.

Net op controle bij het ziekenhuis geweest. Zijn wond ziet er goed uit, gelukkig! Volgende week weer terug. En weet je wat er uit de kweek kwam? Het is gewoon een huidbacterie... die iedereen op zijn huid heeft en dat is bij Joep via zijn puistje eronder gekomen en gaan ontsteken. Wat een pechvogeltje is het toch!

Basboussa, lekker huismusje heb jij :)
Niet mieten! Door gieten!
pi_85508855
Miss, vallen en stoten gel heb je ook, smeert volgens mij wat makkelijker uit dan de zalf. Of het echt helpt... twijfelachtig, maar dan doe je voor je gevoel wat ;).

Ach Joep, dat is dus gewoon pech hebben.

Jan, al gauw naar de psz, ik hoop dat je het naar je zin gaat hebben!
Hier is het pas vanaf 2,5 jaar... dus Iris zal voorlopig nog anderhalf jaar moeten wachten (tenzij ze de leeftijdsgrens wat vervroegen... ;) )
pi_85514892
Zo Seb slaapt eindelijk. Hij was zo moe, dus meteen naar bed, helaas ging er bij onze buren iemand weg op de motor. Die vond het nodig om een paar keer flink het gas open te trekken alvorens rustig weg te rijden :(
Daarna was Seb dus weer wakker en wilde niet meer slapen, dan nog maar even lekker met water spelen buiten.

Hij heeft het goed gedaan op het kdv. Van kwart over acht tot negen uur steeds huilend bij het raam en de deur gekeken waar ik was. En toen een andere moeder wegging moest hij ook huilen. (sorry DJMO, maakt het niet makkelijker voor jou zo'n beeld :{ ) Daarna kreeg hij fruit en was alles vergeten, toen lekker spelen met de kindjes. :s)
pi_85515751
Ach gut Seb die zo naar z'n mama zoekt ;( Gelukkig zijn ze uiteindelijk meestal goed af te leiden.
Willow krijst altijd als D dr wegbrengt, maar is in minder dan twee minuten stil als hij weggelopen is. Nog even om het hoekje kijken... weg? Oh. Spelen! Fruit! Kindjes! :P
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:15:31 #50
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_85516193
quote:
Werk echt super goed ! Danique had laatst een paar mega smakkers gemaakt en moet zeggen dat de plekken niet erg blauw en dik geworden zijn.
Op de opvang zweren ze ook bij dit spulletje.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 20 augustus 2010 @ 18:10:57 #51
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85520134
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 15:42 schreef Estrys het volgende:
Zo Seb slaapt eindelijk. Hij was zo moe, dus meteen naar bed, helaas ging er bij onze buren iemand weg op de motor. Die vond het nodig om een paar keer flink het gas open te trekken alvorens rustig weg te rijden :(
Daarna was Seb dus weer wakker en wilde niet meer slapen, dan nog maar even lekker met water spelen buiten.

Hij heeft het goed gedaan op het kdv. Van kwart over acht tot negen uur steeds huilend bij het raam en de deur gekeken waar ik was. En toen een andere moeder wegging moest hij ook huilen. (sorry DJMO, maakt het niet makkelijker voor jou zo'n beeld :{ ) Daarna kreeg hij fruit en was alles vergeten, toen lekker spelen met de kindjes. :s)
het is gewoon niet meer dan eerlijk dat je het vertelt ;) aan sprookjes dat geen enkel kind huilt als mama weggaat bij de psz/kdv heb ik niets, aangezien ik dan zelf met een smak terug in de realiteit geworpen word als hij wel moet huilen ;)

hier was jan ook doodmoe van het spelen in de speeltuin. Hele rooie wangen van het spelen .. dit keer had ik mijn camera mee, dus zal zo even spammen :+

vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:29:00 #52
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_85522053
Joep ging toch weer naar bed met wat verhoging :{ . Wat kan een mens zich zorgen maken zeg.... ik ben in staat om de hap al te gaan bellen of dat met zijn wond te maken kan hebben. Maar goed, eerst morgen maar eens afwachten.

Arme Seb! Miste je je mama zo jongen!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:31:14 #53
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85526141
Seilram, het zal mij niets verbazen als Jan ook met verhoging naar bed is gegaan, maar die heeft zich gewoon teveel ingespannen de laatste twee, drie uur van de dag, in het zonnetje spelen etc. Ik heb m na t eten als een speer gedoucht, fles gegeven, en op bed gelegd. Hij was binnen een minuut vertrokken.

Heeft Joep vandaag lekker in het zonnetje gespeeld? Zich ingespannen? Ik wil je bezorgdheid niet wegwuiven, maar ga voor je zelf na of hij (vlak) voor het slapen iets inspannends gedaan heeft waarvan hij het warm gekregen heeft. Is dat niet het geval, ga dan zo nog een keer bij hem kijken, en kijk hoe hij aanvoelt qua temperatuur. Volg gewoon je moedergevoel :*

pi_85528638
Seilram als het je echt niet lekker zit, dan zou ik gewoon bellen! Dan kunnen zij je altijd advies geven of bekijken of ze hem misschien even willen zien!
pi_85529678
Ik verwacht een klotenacht. Tess is ineens strontverkouden. Ze heeft knalrode ogen en ze ziet er niet uit. Is al 2x wKker geworden en ligt nu voor de 3e keer in bed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_85530399
:W Ik was jullie kwijt!
Tyler is echt een klimgeit. Op de tafel is nu ook favoriet. Haal hem er telkens vanaf en zeg dat het niet mag. En zet hem dan ergens anders neer. In de hoop dat het helpt ;)

Vandaag gingen we even naar de kinderboerderij. Hij vond het erg leuk, heeft veel interesse in de dieren, wil graag aaien. Is mega enthousiast. De wipkippen en glijbaan zijn ook erg leuk.
En hij knuffelt en kust ineens heel veel, zo lief! O+ Aan de andere kant lijkt hij gefrustreerd te zijn dat hij dingen nog niet goed duidelijk kan maken. Hij praat nog niet veel. Dan kan hij heel boos worden.

Succes Vicky. Ik hoop dat ze lekker gaat slapen.
pi_85531190
Mijn kind is behoorlijk in contact met zijn inner viswijf volgens mij :X

Vanavond even naar de winkel geweest, op weg daarheen begroet hij al iedereen die hij tegenkomt met een luid HAAAI. Goed geïntegreerd in het dorp kan je ook zeggen. Vervolgens in de winkel (een kledingwarenhuis met een aantal verdiepingen) Er was niet veel te doen in de winkel, dus alle aandacht van de verkoopsters voor meneer. En meneer loopt dan met zijn arrogante 'kijk mij blik' door de winkel :{w En op iedere hoek gaat hij me toch staan roepen, alsof hij iets aan het verkopen is op de markt :|W Heb hem al gezegd dat hij niet zo hard hoeft te praten maar het lijkt niet goed aan te komen :X Hij doet ook verder niks verkeerd, maar hij is dan gewoon zo enthousiast of zo.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 23:47:35 #58
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85531242
Seilram, ik zou ook gewoon bellen hoor, als je je zorgen maakt... Liever een keer teveel bij de HAP!

Vicky, sterkte met Tess vannacht!

Mijn kleine jongen wordt groot! Ik kon gewoon even een jurk passen en kopen en Maarten was lopend mee en hij bleef bijna de hele tijd netjes bij me! O+
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 23:50:07 #59
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85531353
Viswijf Seb :D
Fijn dat hij het uiteindelijk zo goed heeft gedaan op het kdv :)

Maarten doet niet aan viswijverij, maar als we door het winkelcentrum lopen en hij loopt een jongetje voorbij die hem niet aanstaat, dan geeft hij gewoon een mep :X }:| Ik heb hem toch even streng toegesproken dat dát niet de bedoeling is, mijn lieve jongetje, nu al o|O
pi_85532385
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 23:50 schreef Marie79 het volgende:
Maarten doet niet aan viswijverij, maar als we door het winkelcentrum lopen en hij loopt een jongetje voorbij die hem niet aanstaat, dan geeft hij gewoon een mep :X }:| Ik heb hem toch even streng toegesproken dat dát niet de bedoeling is, mijn lieve jongetje, nu al o|O
Heel herkenbaar :D
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 08:41:00 #61
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85537081
Gelukkig :) Het ligt niet aan mijn kind, maar aan zijn leeftijd ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 21 augustus 2010 @ 09:10:22 #62
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85537288
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 23:50 schreef Marie79 het volgende:
Viswijf Seb :D
Fijn dat hij het uiteindelijk zo goed heeft gedaan op het kdv :)

hoe herkenbaar .. Jan slaat ook graag .. ik vraag me overigens af hoe ze daar op de psz mee omgaan. Ik zeg steeds dat hij moet aaien en lief moet doen (en dat werkt op het moment zelf wel, behalve als hij echt doodmoe is, dan luistert hij niet meer) maar ik ben benieuwd wat ze er op een psz van zeggen. Ze zijn tenslotte gewend aan kinderen van 2 jaar en ouder die iets beter luisteren denk ik :X

zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:52:50 #63
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85540814
Het zal voor die leidsters ook wel even omschakelen zijn, ik vind het zelf nog wel een verschil, hoe je met een 1 1/2 jarig kind omgaat of hoe je met een 2 jarige omgaat...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:01:12 #64
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85540978
precies mijn punt dus Marie ... gelukkig loopt hij wel goed nu dus dat scheelt wel (was een punt van de leidsters toen ik ging kennismaken paar maanden terug)

pi_85541001
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 09:10 schreef DJMO het volgende:

[..]

hoe herkenbaar .. Jan slaat ook graag .. ik vraag me overigens af hoe ze daar op de psz mee omgaan. Ik zeg steeds dat hij moet aaien en lief moet doen (en dat werkt op het moment zelf wel, behalve als hij echt doodmoe is, dan luistert hij niet meer) maar ik ben benieuwd wat ze er op een psz van zeggen. Ze zijn tenslotte gewend aan kinderen van 2 jaar en ouder die iets beter luisteren denk ik :X
Slaan en bijten wordt bij ons kdv bestraft doordat ze dan apart aan tafel gezet worden, apart van de andere kindjes.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85547676
:'( Mijn dochter is net gestoken door een wesp :'( Zo zielig ;(
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:59:02 #67
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85547847
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 13:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Slaan en bijten wordt bij ons kdv bestraft doordat ze dan apart aan tafel gezet worden, apart van de andere kindjes.
Ik probeer Jan ook wel eens te straffen door hem op een stoel in de gang te zetten, maar hij klimt er doodeigenwijs weer vanaf om verder te gaan spelen :')

@ Innepin: arm ding! hoe gebeurde het? Sloeg ze er naar? en heb je t wel goed uitgezogen? Ik ben als de dood dat Jan een keer geprikt wordt, aangezien hij ook zo ontzettend heftig op muggen reageert :{

pi_85548925
@DJMO, ik heb het niet uitgezogen want ik zie geen angel en dus ook geen duidelijke prikplek. Ze was rustig aan het rondkruipen in de tuin, ik zat een paar meter verderop, en ineens gilde ze. Ik ernaartoe natuurlijk... zij keek heel zielig en hield haar handje vast, en tien centimeter verderop was een wesp aan het hinken. Dus ik denk dat ze 'm gewoon gepakt heeft uit nieuwsgierigheid. ;(
Ze lijkt er niet zo veel last meer van te hebben, 't was wel even een half uur héél zielig. ;( Arm kindje ;(
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:03:10 #69
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85549222
dat geloof ik graag innepin ;(

mag ik even blij doen? vandaag weer voor t eten met jan in de speeltuin geweest (en dit keer ook op de wip geweest, ik en jan ene kant, zijn oud-tante aan de andere kant, en een lol dat hij had _O- ) zeer goed gegeten, en sliep om zes uur :o afgelopen nacht heeft hij een ruk gemaakt van 13 uur (!) en vanmiddag nauwelijks een uur geslapen, daarom zo vroeg al op bed gelegd, hij was kapot .. maar ik hoor nog helemaal niks qua wakker worden etc.. het is heerlijk rustig in huis, ik heb geen tv aan, geen geluid helemaal noppes ! zalig die rust gewoon O+

pi_85549812
Daar mag je zeker blij om doen DJMO! :) Leuk joh, lol in de speeltuin O+
Ik heb dochterlief ook maar naar bed gebracht. Ze was moe en nog een beetje zielig. Es kijken hoe dat gaat...

Ik mag ook blij doen, Willow heeft vandaag zowaar een hele pot Olvarit 12m+ op als avondeten :o Ik viel echt bijna van m'n stoel, had eerst maar de helft warmgemaakt omdat ze de laatste tijd niet meer dan 1/3 potje eet, of één boon ofzo als ze met de pot mee-eet :') Maar ze bleef maar eten! En daarna nog een bak yoghurt ook :o En ze had 's middags ook al goed gegeten, een paar schijfjes appel én een stuk of 7 aardbeien, én een cracker, én een paar hapjes brood. *O* Woei!
pi_85549814
Wat sneu Innepin!
Zo, wat heeft ze goed gegeten zeg!

Lekker de rust DJMO!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:40:19 #72
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85550160
lekker hoor innepin! zo'n periode heeft jan ook gehad .. nauwelijks eten, melk met mate drinken .. en maar energie houden .. voor tien! zo erg dat ik me afvroeg of hij niet veel te mager werd, hij moest die energie toch ergens vandaan halen :') Des te fijner is het dan als het _ineens_ voorbij lijkt te zijn en ze zich weer op t eten storten :Y

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:41:12 #73
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85550186
as we speak zit ik naar een reclame add te staren waar een hamburger en een friet van de mac staan ... _O-

pi_85550187
*O* Whoeiiiii GO WILLOW!! *O*
En wat sneu van die stomme wespensteek!! :* voor jullie allebei!

Mijn minimuppet is ziekig. Ze is strontverkouden en heeft hele rode waterige oogjes. Vannacht was het heel gezellig }:|
Ze lag gisteravond rond 20.15 in bed en om een uurtje of 21.30 was het huilen/brullen. Uit bed gehaald want troosten lukte niet. Op de bank gezeten en toen meegenomen naar ons bed. Daar nog heel even rustig gezeten. Mevrouw vond het ineens veel te gezellig en heeft ontzettend liggen keten. Na een tijdje vond ik het wel mooi geweest en heb ik d'r weer naar d'r eigen bed gebracht. We lagen koud een uur in bed en toen was het weer foute boel. Weer bij ons in bed genomen en uiteindelijk heeft ze wel geslapen tot 6.45 uur.

Vandaag overdag was het Tessje huilt, Tessje lacht. Ze heeft 1x geslapen vandaag en lag rond 19.15 uur weer in bed. Ik ben benieuwd wat de nacht ons gaat brengen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:43:11 #75
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85550233
heb je al neusspray geprobeerd vicky? niets sneuers dan een kindje wat niet kan slapen door benauwd zijn van verkouden zijn :/ serkte :*

pi_85550276
Uiteraard :D
En zetpil en Luuf en gestoomd onder de douche...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:47:57 #77
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85550351
kinderoplossing xylometazoline? Ik weet dat het pas vanaf twee jaar is normaal gesproken, maar soms doen ze het ook wel eerder voorschrijven (is overigens vrij verkrijgbaar bij de drogist of apotheek)

stomme fokwet ook .. ik hoor Jan huilen ..

pi_85550377
Aww Tessje :* Niet ziek worden hoor!

Overigens had ik nooit zo veel met opmerkingen als "Ik heb harder gehuild dan m'n kind!" als een baby was gevallen ofzo, maar nu heb ik toch echt wel met tranen over m'n wangen gezeten. Klotewespen. ;( Had meteen de HAP gebeld want d'r vingertje werd helemaal dik, maar ik kon geen angel vinden. Nou ja. Het ging net wel weer beter met d'r, paracetamolletje doet z'n ding en ze ligt nu te slapen en blijft dat hopelijk nog wat uurtjes doen :)
pi_85550403
0,25 mag vanaf 6 maanden en 0,5 vanaf 2 jaar.
Ik heb wel gesprayed met 0,5 nu want ze zat helemaal dicht.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_85550523
Aaa Willow :'( . Maar goed, nu weet ze dat ook weer Innepin... zo heb ik het ook geleerd. Wel pijnlijk!

Tess, hoe gaat het? Lig je al lekker in bed?

Tyler, leuk is dat he, beestjes kijken en grijpen O+

Seb! :D wanneer kom je eens op een playdate met Joep. Jullie lijken wel familie :P

Ik had toch even de hap gebeld, maar die zeiden precies wat jij zei DJMO. Vandaag was het ook weer normaal: 37,3. Netjes dus. Vanmiddag naar het park geweest. Hij had zo'n lol met een ballon. Ik blies hem op en liet hem dan los, dus die ballon schoot alle kanten op en een lol dat meneer had. Hij bleef bijna in het lachen :D .
Wij zijn trouwens sinds vanmiddag officieel de familie Gat. Ik heb een gat, Joep heeft een gat en onze hond is vanmiddag gebeten door de hond van mijn schoonbroer en heeft nu ook gat. Nu alleen mijn lief nog en dan is het compleet :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:57:14 #81
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85550593
ik wist dus niet dat er ook 0,25 bestond :D ik ken alleen die van 0,5, omdat jan die voorgeschreven kreeg toen hij constant moest overgeven toen hij verkouden was (was toen net één geweest of moest dat nog worden zelfs). k was toen uit pure voorzorg naar de hap gereden .. alwaar we naar de ehbo werden gestuurd .. alwaar we in quarantaine gezet werden ivm de mexivaanse griep :') (mijn schoonvader en man mochten zo weer naar buiten lopen, en als jan zijn mond kapje aftrok gaf dat helemaal niets .. mooi beleid heb je dan moet ik zeggen :') )

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:58:07 #82
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85550614
fijn dat het weer wat beter gaat met joep seilram :*

pi_85550662
Fijn dat het beter gaatmet Joep!
En ja, Tess ligt al lekker :D

DJMO, 0,25 is alleen verkrijgbaar bij de drogister maar je kan het ook zelf maken foor 0,5 1 op 1 te verdunnen of 1% 1 op 4 te verdunnen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:04:34 #84
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85550775
ik zal voor de zekerheid afkloppen Vicky, maar Jan is de laatste maanden eigenlijk niet echt verkouden meer geweest .. we slapen altijd met het raam open, (met raam dicht zijn we dus allebei na één nacht wel verkouden) en hij is veel buiten overdag. Scheelt een hoop moet ik zeggen .. toen hij nog veel binnen was als baby was hij véél vaker verkouden .. stoffig rothuis dit :X

pi_85552089
:* voor Willow en Tess

Ik heb net slingers en balonnen opgehangen want morgen wordt onze kanjer alweer 2 O+ !
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_85554118
Kaarr, alvast gefeliciteerd met Stens tweede verjaardag! *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 22 augustus 2010 @ 07:40:57 #87
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85563508
gefelicteerd met Sten Kaarr *O*

zondag 22 augustus 2010 @ 07:56:55 #88
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85563536
Kaarr, van harte gefeliciteerd met Sten en een hele fijne dag vandaag!! *O*
Make love, not war ☮
pi_85563798
Kaarr gefeliciteerd! *O*
pi_85563840
Miss ik heb ook gehoord dat vallen en stoten zalf heel goed zou helpen in bijzonder als je hem er gelijk opsmeerd zou het haast niet blauw en dik mogen worden. Een huisrecept wat ik heb gehoord maar nog niet geprobeerd is boter erop smeren. Meestal zul je eerder de zalf bij de hand hebben dan de boter denk ik.

Seilram dat klinkt niet fijn familie GAT. :(

Innepin fijn dat Willow zo goed heeft gegeten. Zielig voor d'r dat ze gestoken is door de wesp. Hopelijk is het gauw over.

Vicky hoe gaat het vandaag met Tess? Beterschap, hopelijk is het gauw over met luuf, neusspray, paracetamol etc.

Seb wat een filmpje van je duik in de zandbak zeg ;)

Kaar gefeliciteerd met Sten. Veel plezier met zijn verjaardag vandaag en in het volgende topic.

Hier hadden wij gisteravond ook een hele goede eter. Onze monden bleven open staan vanaf het moment dat hij maar door bleef kanen. De stand was uiteindelijk bijna 3 pannenkoeken. Wij bleven hem maar voeden met de pannenkoek van de tochter van onze buurvrouw die haar pannenkoek niet meer hoefde.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_85564070
Wij hadden gisteren straat bbq en onze dreumes heeft enorm zitten smikkelen van de pastasalade die onze buurvrouw had gemaakt, hij was ook erg lekker moet ik zeggen :Y).
Ook t springkussen was een hit, ze kreeg het zelfs voor elkaar om 2 stappen te lopen erop ;).

Kaarr, van harte met de verjaardag van Sten! *O*
pi_85564563
Bedankt voor de felicitaties!
Vanmorgen heeft Sten de Duplo-trein van ons gekregen en vanmiddag komt de visite.

Wij :W naar jullie en schuiven weer een plaatsje op. Ik heb hier niet veel gepost, maar lees wel veel.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 22 augustus 2010 @ 10:54:18 #93
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85564582
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 10:11 schreef Nijna het volgende:
Wij hadden gisteren straat bbq en onze dreumes heeft enorm zitten smikkelen van de pastasalade die onze buurvrouw had gemaakt, hij was ook erg lekker moet ik zeggen :Y).
Ook t springkussen was een hit, ze kreeg het zelfs voor elkaar om 2 stappen te lopen erop ;).

Kaarr, van harte met de verjaardag van Sten! *O*
kijk maar uit met zo'n springkussen .. de jongste van mijn nichtje (net 2 ofzo) loopt nu met een gebroken voet/beentje door zo'n ding :{

pi_85564730
Kaarr van harte gefeliciteerd met Sten *O* Mooie foto van de jarige job!
  Moderator zondag 22 augustus 2010 @ 13:04:39 #95
5428 crew  miss_sly
pi_85567419
Kaarr gefeliciteerd met Sten *O* Wat een leuke foto, dat vingertje O+
pi_85572906
*O* Gefeliciteerd met je peuter Kaarr!! *O*

Met Tess gaat het al een stuk beter, ze wilde uiteraard vanmorgen niet slapen en heeft vanmiddag van 12 tot 15 geslapen. Als ik haar niet wakker gemaakt had lag ze nu nog te slapen denk ik :D
Vannacht ging het prima trouwens. Mevrouw heeft van 19.30 tot 7.00 geslapen!!

Ik heb nog 2 leuke filmpjes van mijn kleine kletskous O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_85575462
Vicky fijn dat ze het met 1 slaapje redt :) Timo doet tegenwoordig meestal ook 1 slaapje, maar dan van 10 tot 12 of zo, niet echt handig maar nou ja.. Soms ook wel van 12 tot 14.. Maar langer dan 2 uur vrijwel nooit.

En wat een geweldige filmpjes zeg O+
  zondag 22 augustus 2010 @ 18:55:10 #98
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_85577916
Kaar, gefeliciteerd! Fijne middag gehad?

Tess O+ O+

Tinuviel!! Wat een pannekoek verorberaar heb jij daar zeg :D

Joep heeft vanmiddag op een snuffelmarkt een houten loopfietsje gekregen. Hij is volop aan het oefenen en dol gelukkig O+
pi_85581622
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:55 schreef seilram het volgende:
Kaar, gefeliciteerd! Fijne middag gehad?
We hebben een drukke, maar gezellige middag gehad. Sten is ontzettend verwend en heeft vooral puzzels en boekjes gekregen. En van mijn ouders en broer een garage O+
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')