quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:19 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Tinuviel, ik heb een rode gezien van Bosch, bijvoorbeeld hier. Voor jongens en voor meisjes dus.
Maar ik weet niet welke batterijen erin moeten, dus ik ga misschien nog even bellen met Bosch voor verdere info.
Ik ben trouwens niet bang dat ik het geluid zat word, er zijn nog zat andere klusjes te bedenken waar ze me mee kan helpen. De vaatwasser bijvoorbeeld, al is er al een bord gesneuveld. Maar dan haalt ze nog niet de score van haar vader en moeder, die kunnen er ook wat van...
ja echwel..quote:
hier zijn het blaadjes..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:45 schreef miss_sly het volgende:
ow ja, herhaaldelijk weglopen, omdraaien, andere kant op willen, iedere fiets (en geloof me, die staan er hier veeeeeeel aan al die gevels) wil ze van dichtbij bekijken en voelen....ja, dan duurt het heeeeeeel lang voor je ergens bent. Maar ze geniet er zo van
het zijn de goedkoopste speldjes van de Zeemanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:05 schreef Nijna het volgende:
Tot volgende week dan Kers!
Vicky, zo'n speldje wil ik ook in het haar van mn dreumes, maar gebrek aan haar enzo...
Hij reageerde dus helemaal niet op zijn val, hij krabbelt snel weer op en gaat weer verder met roepen tegen een jongetje op de glijbaan. Alsof er niks aan de hand is, zo van: 'jullie hebben niks gezien, nothing to see here'quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:16 schreef innepin het volgende:
Aw Vicky dat uitzicht van je![]()
Geweldig!
En ik vind Tess er helemaal niet uitzien als een jongetje![]()
Sebhahaha arme jongen! Het geluid doet het niet want ik zit op werk, dus ik kon niet horen hoe hij reageerde, was ie geschrokken? Wel een zachte landing gelukkig
Mijn dochter doet tegenwoordig de Swedish chef na (die van de muppets). Burdiburdiblaiiiiiiburrrrrrdurmadurmadiieeee. Dat soort gekwebbelGeweldig om naar te luisteren, het lijkt helemaal nergens op
(nou ja, op de swedish chef dus. bork bork bork!)
Hij gaat het er vast heel leuk vindenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:41 schreef DJMO het volgende:
ik vind net een brief in de brievenbus ... Jan is geplaatst op de peuterspeelzaal .. hij kan vanaf 6 september komen spelen.. *slik* hoe ik er ook naar uitgekeken heb, dit is toch een stukje loslaten waar ik best wel tegenop zie
Ik ben aan het werkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:54 schreef Marie79 het volgende:
Jan al naar de PSZ (ik dacht eigenlijk dat het altijd pas vanaf 2 á 2 1/2 jaar was?)
Estrys, je mag Seb alweer bijna ophalen! (of vond je het nu ook wel weer even lekker rustig?)
het enige voordeel dat Jan onder toezicht heeft gestaan .. ik had een indicatie van jeugdzorg dat hij eerder mocht gaan spelen (zodat er zicht is op zijn ontwikkeling etc). Normaal plaatsen ze (hier) idd pas vanaf 2 jaar, met een indicatie van huisarts (of zoals nu, jeugdzorg) vanaf ongeveer 20 maanden...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:54 schreef Marie79 het volgende:
Jan al naar de PSZ (ik dacht eigenlijk dat het altijd pas vanaf 2 á 2 1/2 jaar was?)
Estrys, je mag Seb alweer bijna ophalen! (of vond je het nu ook wel weer even lekker rustig?)
Vakantietijdquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:59 schreef Marie79 het volgende:
Oh, das minder als ik aan het werk ben heb ik écht geen tijd om te fokken
Het is zeker lekker om even vrij te zijn en je kind naar het KDV is
Ze valt en stoot zich nog steeds?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:26 schreef Vicky het volgende:
Miss, ik heb ook vallen en stoten van VSM maar volgens de huisarts werkt dat helemaal niet...
nou ja, wel als je ze dr als een alien uit wil laten zienquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:26 schreef Vicky het volgende:
Miss, ik heb ook vallen en stoten van VSM maar volgens de huisarts werkt dat helemaal niet...
Werk echt super goed ! Danique had laatst een paar mega smakkers gemaakt en moet zeggen dat de plekken niet erg blauw en dik geworden zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:26 schreef Vicky het volgende:
het is gewoon niet meer dan eerlijk dat je het verteltquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:42 schreef Estrys het volgende:
Zo Seb slaapt eindelijk. Hij was zo moe, dus meteen naar bed, helaas ging er bij onze buren iemand weg op de motor. Die vond het nodig om een paar keer flink het gas open te trekken alvorens rustig weg te rijden![]()
Daarna was Seb dus weer wakker en wilde niet meer slapen, dan nog maar even lekker met water spelen buiten.
Hij heeft het goed gedaan op het kdv. Van kwart over acht tot negen uur steeds huilend bij het raam en de deur gekeken waar ik was. En toen een andere moeder wegging moest hij ook huilen. (sorry DJMO, maakt het niet makkelijker voor jou zo'n beeld) Daarna kreeg hij fruit en was alles vergeten, toen lekker spelen met de kindjes.
Heel herkenbaarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:50 schreef Marie79 het volgende:
Maarten doet niet aan viswijverij, maar als we door het winkelcentrum lopen en hij loopt een jongetje voorbij die hem niet aanstaat, dan geeft hij gewoon een mep![]()
Ik heb hem toch even streng toegesproken dat dát niet de bedoeling is, mijn lieve jongetje, nu al
hoe herkenbaar .. Jan slaat ook graag .. ik vraag me overigens af hoe ze daar op de psz mee omgaan. Ik zeg steeds dat hij moet aaien en lief moet doen (en dat werkt op het moment zelf wel, behalve als hij echt doodmoe is, dan luistert hij niet meer) maar ik ben benieuwd wat ze er op een psz van zeggen. Ze zijn tenslotte gewend aan kinderen van 2 jaar en ouder die iets beter luisteren denk ikquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:50 schreef Marie79 het volgende:
Viswijf Seb
Fijn dat hij het uiteindelijk zo goed heeft gedaan op het kdv
Maarten doet niet aan viswijverij, maar als we door het winkelcentrum lopen en hij loopt een jongetje voorbij die hem niet aanstaat, dan geeft hij gewoon een mep![]()
Ik heb hem toch even streng toegesproken dat dát niet de bedoeling is, mijn lieve jongetje, nu al
Slaan en bijten wordt bij ons kdv bestraft doordat ze dan apart aan tafel gezet worden, apart van de andere kindjes.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoe herkenbaar .. Jan slaat ook graag .. ik vraag me overigens af hoe ze daar op de psz mee omgaan. Ik zeg steeds dat hij moet aaien en lief moet doen (en dat werkt op het moment zelf wel, behalve als hij echt doodmoe is, dan luistert hij niet meer) maar ik ben benieuwd wat ze er op een psz van zeggen. Ze zijn tenslotte gewend aan kinderen van 2 jaar en ouder die iets beter luisteren denk ik
Ik probeer Jan ook wel eens te straffen door hem op een stoel in de gang te zetten, maar hij klimt er doodeigenwijs weer vanaf om verder te gaan spelenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Slaan en bijten wordt bij ons kdv bestraft doordat ze dan apart aan tafel gezet worden, apart van de andere kindjes.
kijk maar uit met zo'n springkussen .. de jongste van mijn nichtje (net 2 ofzo) loopt nu met een gebroken voet/beentje door zo'n dingquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:11 schreef Nijna het volgende:
Wij hadden gisteren straat bbq en onze dreumes heeft enorm zitten smikkelen van de pastasalade die onze buurvrouw had gemaakt, hij was ook erg lekker moet ik zeggen.
Ook t springkussen was een hit, ze kreeg het zelfs voor elkaar om 2 stappen te lopen erop.
Kaarr, van harte met de verjaardag van Sten!![]()
We hebben een drukke, maar gezellige middag gehad. Sten is ontzettend verwend en heeft vooral puzzels en boekjes gekregen. En van mijn ouders en broer een garagequote:Op zondag 22 augustus 2010 18:55 schreef seilram het volgende:
Kaar, gefeliciteerd! Fijne middag gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |