abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 20 augustus 2010 @ 18:10:57 #51
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85520134
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 15:42 schreef Estrys het volgende:
Zo Seb slaapt eindelijk. Hij was zo moe, dus meteen naar bed, helaas ging er bij onze buren iemand weg op de motor. Die vond het nodig om een paar keer flink het gas open te trekken alvorens rustig weg te rijden :(
Daarna was Seb dus weer wakker en wilde niet meer slapen, dan nog maar even lekker met water spelen buiten.

Hij heeft het goed gedaan op het kdv. Van kwart over acht tot negen uur steeds huilend bij het raam en de deur gekeken waar ik was. En toen een andere moeder wegging moest hij ook huilen. (sorry DJMO, maakt het niet makkelijker voor jou zo'n beeld :{ ) Daarna kreeg hij fruit en was alles vergeten, toen lekker spelen met de kindjes. :s)
het is gewoon niet meer dan eerlijk dat je het vertelt ;) aan sprookjes dat geen enkel kind huilt als mama weggaat bij de psz/kdv heb ik niets, aangezien ik dan zelf met een smak terug in de realiteit geworpen word als hij wel moet huilen ;)

hier was jan ook doodmoe van het spelen in de speeltuin. Hele rooie wangen van het spelen .. dit keer had ik mijn camera mee, dus zal zo even spammen :+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:29:00 #52
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_85522053
Joep ging toch weer naar bed met wat verhoging :{ . Wat kan een mens zich zorgen maken zeg.... ik ben in staat om de hap al te gaan bellen of dat met zijn wond te maken kan hebben. Maar goed, eerst morgen maar eens afwachten.

Arme Seb! Miste je je mama zo jongen!
Niet mieten! Door gieten!
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:31:14 #53
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85526141
Seilram, het zal mij niets verbazen als Jan ook met verhoging naar bed is gegaan, maar die heeft zich gewoon teveel ingespannen de laatste twee, drie uur van de dag, in het zonnetje spelen etc. Ik heb m na t eten als een speer gedoucht, fles gegeven, en op bed gelegd. Hij was binnen een minuut vertrokken.

Heeft Joep vandaag lekker in het zonnetje gespeeld? Zich ingespannen? Ik wil je bezorgdheid niet wegwuiven, maar ga voor je zelf na of hij (vlak) voor het slapen iets inspannends gedaan heeft waarvan hij het warm gekregen heeft. Is dat niet het geval, ga dan zo nog een keer bij hem kijken, en kijk hoe hij aanvoelt qua temperatuur. Volg gewoon je moedergevoel :*
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_85528638
Seilram als het je echt niet lekker zit, dan zou ik gewoon bellen! Dan kunnen zij je altijd advies geven of bekijken of ze hem misschien even willen zien!
pi_85529678
Ik verwacht een klotenacht. Tess is ineens strontverkouden. Ze heeft knalrode ogen en ze ziet er niet uit. Is al 2x wKker geworden en ligt nu voor de 3e keer in bed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85530399
:W Ik was jullie kwijt!
Tyler is echt een klimgeit. Op de tafel is nu ook favoriet. Haal hem er telkens vanaf en zeg dat het niet mag. En zet hem dan ergens anders neer. In de hoop dat het helpt ;)

Vandaag gingen we even naar de kinderboerderij. Hij vond het erg leuk, heeft veel interesse in de dieren, wil graag aaien. Is mega enthousiast. De wipkippen en glijbaan zijn ook erg leuk.
En hij knuffelt en kust ineens heel veel, zo lief! O+ Aan de andere kant lijkt hij gefrustreerd te zijn dat hij dingen nog niet goed duidelijk kan maken. Hij praat nog niet veel. Dan kan hij heel boos worden.

Succes Vicky. Ik hoop dat ze lekker gaat slapen.
pi_85531190
Mijn kind is behoorlijk in contact met zijn inner viswijf volgens mij :X

Vanavond even naar de winkel geweest, op weg daarheen begroet hij al iedereen die hij tegenkomt met een luid HAAAI. Goed geïntegreerd in het dorp kan je ook zeggen. Vervolgens in de winkel (een kledingwarenhuis met een aantal verdiepingen) Er was niet veel te doen in de winkel, dus alle aandacht van de verkoopsters voor meneer. En meneer loopt dan met zijn arrogante 'kijk mij blik' door de winkel :{w En op iedere hoek gaat hij me toch staan roepen, alsof hij iets aan het verkopen is op de markt :|W Heb hem al gezegd dat hij niet zo hard hoeft te praten maar het lijkt niet goed aan te komen :X Hij doet ook verder niks verkeerd, maar hij is dan gewoon zo enthousiast of zo.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 23:47:35 #58
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85531242
Seilram, ik zou ook gewoon bellen hoor, als je je zorgen maakt... Liever een keer teveel bij de HAP!

Vicky, sterkte met Tess vannacht!

Mijn kleine jongen wordt groot! Ik kon gewoon even een jurk passen en kopen en Maarten was lopend mee en hij bleef bijna de hele tijd netjes bij me! O+
18-11-2008 Maarten Alexander
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 23:50:07 #59
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85531353
Viswijf Seb :D
Fijn dat hij het uiteindelijk zo goed heeft gedaan op het kdv :)

Maarten doet niet aan viswijverij, maar als we door het winkelcentrum lopen en hij loopt een jongetje voorbij die hem niet aanstaat, dan geeft hij gewoon een mep :X }:| Ik heb hem toch even streng toegesproken dat dát niet de bedoeling is, mijn lieve jongetje, nu al o|O
pi_85532385
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 23:50 schreef Marie79 het volgende:
Maarten doet niet aan viswijverij, maar als we door het winkelcentrum lopen en hij loopt een jongetje voorbij die hem niet aanstaat, dan geeft hij gewoon een mep :X }:| Ik heb hem toch even streng toegesproken dat dát niet de bedoeling is, mijn lieve jongetje, nu al o|O
Heel herkenbaar :D
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 08:41:00 #61
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85537081
Gelukkig :) Het ligt niet aan mijn kind, maar aan zijn leeftijd ;)
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zaterdag 21 augustus 2010 @ 09:10:22 #62
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85537288
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 23:50 schreef Marie79 het volgende:
Viswijf Seb :D
Fijn dat hij het uiteindelijk zo goed heeft gedaan op het kdv :)

hoe herkenbaar .. Jan slaat ook graag .. ik vraag me overigens af hoe ze daar op de psz mee omgaan. Ik zeg steeds dat hij moet aaien en lief moet doen (en dat werkt op het moment zelf wel, behalve als hij echt doodmoe is, dan luistert hij niet meer) maar ik ben benieuwd wat ze er op een psz van zeggen. Ze zijn tenslotte gewend aan kinderen van 2 jaar en ouder die iets beter luisteren denk ik :X

zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:52:50 #63
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85540814
Het zal voor die leidsters ook wel even omschakelen zijn, ik vind het zelf nog wel een verschil, hoe je met een 1 1/2 jarig kind omgaat of hoe je met een 2 jarige omgaat...
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:01:12 #64
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85540978
precies mijn punt dus Marie ... gelukkig loopt hij wel goed nu dus dat scheelt wel (was een punt van de leidsters toen ik ging kennismaken paar maanden terug)

pi_85541001
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 09:10 schreef DJMO het volgende:

[..]

hoe herkenbaar .. Jan slaat ook graag .. ik vraag me overigens af hoe ze daar op de psz mee omgaan. Ik zeg steeds dat hij moet aaien en lief moet doen (en dat werkt op het moment zelf wel, behalve als hij echt doodmoe is, dan luistert hij niet meer) maar ik ben benieuwd wat ze er op een psz van zeggen. Ze zijn tenslotte gewend aan kinderen van 2 jaar en ouder die iets beter luisteren denk ik :X
Slaan en bijten wordt bij ons kdv bestraft doordat ze dan apart aan tafel gezet worden, apart van de andere kindjes.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85547676
:'( Mijn dochter is net gestoken door een wesp :'( Zo zielig ;(
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:59:02 #67
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85547847
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 13:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Slaan en bijten wordt bij ons kdv bestraft doordat ze dan apart aan tafel gezet worden, apart van de andere kindjes.
Ik probeer Jan ook wel eens te straffen door hem op een stoel in de gang te zetten, maar hij klimt er doodeigenwijs weer vanaf om verder te gaan spelen :')

@ Innepin: arm ding! hoe gebeurde het? Sloeg ze er naar? en heb je t wel goed uitgezogen? Ik ben als de dood dat Jan een keer geprikt wordt, aangezien hij ook zo ontzettend heftig op muggen reageert :{

pi_85548925
@DJMO, ik heb het niet uitgezogen want ik zie geen angel en dus ook geen duidelijke prikplek. Ze was rustig aan het rondkruipen in de tuin, ik zat een paar meter verderop, en ineens gilde ze. Ik ernaartoe natuurlijk... zij keek heel zielig en hield haar handje vast, en tien centimeter verderop was een wesp aan het hinken. Dus ik denk dat ze 'm gewoon gepakt heeft uit nieuwsgierigheid. ;(
Ze lijkt er niet zo veel last meer van te hebben, 't was wel even een half uur héél zielig. ;( Arm kindje ;(
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:03:10 #69
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85549222
dat geloof ik graag innepin ;(

mag ik even blij doen? vandaag weer voor t eten met jan in de speeltuin geweest (en dit keer ook op de wip geweest, ik en jan ene kant, zijn oud-tante aan de andere kant, en een lol dat hij had _O- ) zeer goed gegeten, en sliep om zes uur :o afgelopen nacht heeft hij een ruk gemaakt van 13 uur (!) en vanmiddag nauwelijks een uur geslapen, daarom zo vroeg al op bed gelegd, hij was kapot .. maar ik hoor nog helemaal niks qua wakker worden etc.. het is heerlijk rustig in huis, ik heb geen tv aan, geen geluid helemaal noppes ! zalig die rust gewoon O+

pi_85549812
Daar mag je zeker blij om doen DJMO! :) Leuk joh, lol in de speeltuin O+
Ik heb dochterlief ook maar naar bed gebracht. Ze was moe en nog een beetje zielig. Es kijken hoe dat gaat...

Ik mag ook blij doen, Willow heeft vandaag zowaar een hele pot Olvarit 12m+ op als avondeten :o Ik viel echt bijna van m'n stoel, had eerst maar de helft warmgemaakt omdat ze de laatste tijd niet meer dan 1/3 potje eet, of één boon ofzo als ze met de pot mee-eet :') Maar ze bleef maar eten! En daarna nog een bak yoghurt ook :o En ze had 's middags ook al goed gegeten, een paar schijfjes appel én een stuk of 7 aardbeien, én een cracker, én een paar hapjes brood. *O* Woei!
pi_85549814
Wat sneu Innepin!
Zo, wat heeft ze goed gegeten zeg!

Lekker de rust DJMO!
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:40:19 #72
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85550160
lekker hoor innepin! zo'n periode heeft jan ook gehad .. nauwelijks eten, melk met mate drinken .. en maar energie houden .. voor tien! zo erg dat ik me afvroeg of hij niet veel te mager werd, hij moest die energie toch ergens vandaan halen :') Des te fijner is het dan als het _ineens_ voorbij lijkt te zijn en ze zich weer op t eten storten :Y

Frontpage Koningin / Reizende reporter zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:41:12 #73
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85550186
as we speak zit ik naar een reclame add te staren waar een hamburger en een friet van de mac staan ... _O-

pi_85550187
*O* Whoeiiiii GO WILLOW!! *O*
En wat sneu van die stomme wespensteek!! :* voor jullie allebei!

Mijn minimuppet is ziekig. Ze is strontverkouden en heeft hele rode waterige oogjes. Vannacht was het heel gezellig }:|
Ze lag gisteravond rond 20.15 in bed en om een uurtje of 21.30 was het huilen/brullen. Uit bed gehaald want troosten lukte niet. Op de bank gezeten en toen meegenomen naar ons bed. Daar nog heel even rustig gezeten. Mevrouw vond het ineens veel te gezellig en heeft ontzettend liggen keten. Na een tijdje vond ik het wel mooi geweest en heb ik d'r weer naar d'r eigen bed gebracht. We lagen koud een uur in bed en toen was het weer foute boel. Weer bij ons in bed genomen en uiteindelijk heeft ze wel geslapen tot 6.45 uur.

Vandaag overdag was het Tessje huilt, Tessje lacht. Ze heeft 1x geslapen vandaag en lag rond 19.15 uur weer in bed. Ik ben benieuwd wat de nacht ons gaat brengen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:43:11 #75
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85550233
heb je al neusspray geprobeerd vicky? niets sneuers dan een kindje wat niet kan slapen door benauwd zijn van verkouden zijn :/ serkte :*

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')