abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85550276
Uiteraard :D
En zetpil en Luuf en gestoomd onder de douche...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:47:57 #77
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85550351
kinderoplossing xylometazoline? Ik weet dat het pas vanaf twee jaar is normaal gesproken, maar soms doen ze het ook wel eerder voorschrijven (is overigens vrij verkrijgbaar bij de drogist of apotheek)

stomme fokwet ook .. ik hoor Jan huilen ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_85550377
Aww Tessje :* Niet ziek worden hoor!

Overigens had ik nooit zo veel met opmerkingen als "Ik heb harder gehuild dan m'n kind!" als een baby was gevallen ofzo, maar nu heb ik toch echt wel met tranen over m'n wangen gezeten. Klotewespen. ;( Had meteen de HAP gebeld want d'r vingertje werd helemaal dik, maar ik kon geen angel vinden. Nou ja. Het ging net wel weer beter met d'r, paracetamolletje doet z'n ding en ze ligt nu te slapen en blijft dat hopelijk nog wat uurtjes doen :)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_85550403
0,25 mag vanaf 6 maanden en 0,5 vanaf 2 jaar.
Ik heb wel gesprayed met 0,5 nu want ze zat helemaal dicht.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85550523
Aaa Willow :'( . Maar goed, nu weet ze dat ook weer Innepin... zo heb ik het ook geleerd. Wel pijnlijk!

Tess, hoe gaat het? Lig je al lekker in bed?

Tyler, leuk is dat he, beestjes kijken en grijpen O+

Seb! :D wanneer kom je eens op een playdate met Joep. Jullie lijken wel familie :P

Ik had toch even de hap gebeld, maar die zeiden precies wat jij zei DJMO. Vandaag was het ook weer normaal: 37,3. Netjes dus. Vanmiddag naar het park geweest. Hij had zo'n lol met een ballon. Ik blies hem op en liet hem dan los, dus die ballon schoot alle kanten op en een lol dat meneer had. Hij bleef bijna in het lachen :D .
Wij zijn trouwens sinds vanmiddag officieel de familie Gat. Ik heb een gat, Joep heeft een gat en onze hond is vanmiddag gebeten door de hond van mijn schoonbroer en heeft nu ook gat. Nu alleen mijn lief nog en dan is het compleet :')
Niet mieten! Door gieten!
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:57:14 #81
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85550593
ik wist dus niet dat er ook 0,25 bestond :D ik ken alleen die van 0,5, omdat jan die voorgeschreven kreeg toen hij constant moest overgeven toen hij verkouden was (was toen net één geweest of moest dat nog worden zelfs). k was toen uit pure voorzorg naar de hap gereden .. alwaar we naar de ehbo werden gestuurd .. alwaar we in quarantaine gezet werden ivm de mexivaanse griep :') (mijn schoonvader en man mochten zo weer naar buiten lopen, en als jan zijn mond kapje aftrok gaf dat helemaal niets .. mooi beleid heb je dan moet ik zeggen :') )
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin / Reizende reporter zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:58:07 #82
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85550614
fijn dat het weer wat beter gaat met joep seilram :*

pi_85550662
Fijn dat het beter gaatmet Joep!
En ja, Tess ligt al lekker :D

DJMO, 0,25 is alleen verkrijgbaar bij de drogister maar je kan het ook zelf maken foor 0,5 1 op 1 te verdunnen of 1% 1 op 4 te verdunnen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:04:34 #84
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85550775
ik zal voor de zekerheid afkloppen Vicky, maar Jan is de laatste maanden eigenlijk niet echt verkouden meer geweest .. we slapen altijd met het raam open, (met raam dicht zijn we dus allebei na één nacht wel verkouden) en hij is veel buiten overdag. Scheelt een hoop moet ik zeggen .. toen hij nog veel binnen was als baby was hij véél vaker verkouden .. stoffig rothuis dit :X

pi_85552089
:* voor Willow en Tess

Ik heb net slingers en balonnen opgehangen want morgen wordt onze kanjer alweer 2 O+ !
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_85554118
Kaarr, alvast gefeliciteerd met Stens tweede verjaardag! *O*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zondag 22 augustus 2010 @ 07:40:57 #87
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85563508
gefelicteerd met Sten Kaarr *O*

zondag 22 augustus 2010 @ 07:56:55 #88
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85563536
Kaarr, van harte gefeliciteerd met Sten en een hele fijne dag vandaag!! *O*
Make love, not war ☮
pi_85563798
Kaarr gefeliciteerd! *O*
pi_85563840
Miss ik heb ook gehoord dat vallen en stoten zalf heel goed zou helpen in bijzonder als je hem er gelijk opsmeerd zou het haast niet blauw en dik mogen worden. Een huisrecept wat ik heb gehoord maar nog niet geprobeerd is boter erop smeren. Meestal zul je eerder de zalf bij de hand hebben dan de boter denk ik.

Seilram dat klinkt niet fijn familie GAT. :(

Innepin fijn dat Willow zo goed heeft gegeten. Zielig voor d'r dat ze gestoken is door de wesp. Hopelijk is het gauw over.

Vicky hoe gaat het vandaag met Tess? Beterschap, hopelijk is het gauw over met luuf, neusspray, paracetamol etc.

Seb wat een filmpje van je duik in de zandbak zeg ;)

Kaar gefeliciteerd met Sten. Veel plezier met zijn verjaardag vandaag en in het volgende topic.

Hier hadden wij gisteravond ook een hele goede eter. Onze monden bleven open staan vanaf het moment dat hij maar door bleef kanen. De stand was uiteindelijk bijna 3 pannenkoeken. Wij bleven hem maar voeden met de pannenkoek van de tochter van onze buurvrouw die haar pannenkoek niet meer hoefde.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_85564070
Wij hadden gisteren straat bbq en onze dreumes heeft enorm zitten smikkelen van de pastasalade die onze buurvrouw had gemaakt, hij was ook erg lekker moet ik zeggen :Y).
Ook t springkussen was een hit, ze kreeg het zelfs voor elkaar om 2 stappen te lopen erop ;).

Kaarr, van harte met de verjaardag van Sten! *O*
Fake it till you make it...
pi_85564563
Bedankt voor de felicitaties!
Vanmorgen heeft Sten de Duplo-trein van ons gekregen en vanmiddag komt de visite.

Wij :W naar jullie en schuiven weer een plaatsje op. Ik heb hier niet veel gepost, maar lees wel veel.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zondag 22 augustus 2010 @ 10:54:18 #93
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85564582
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 10:11 schreef Nijna het volgende:
Wij hadden gisteren straat bbq en onze dreumes heeft enorm zitten smikkelen van de pastasalade die onze buurvrouw had gemaakt, hij was ook erg lekker moet ik zeggen :Y).
Ook t springkussen was een hit, ze kreeg het zelfs voor elkaar om 2 stappen te lopen erop ;).

Kaarr, van harte met de verjaardag van Sten! *O*
kijk maar uit met zo'n springkussen .. de jongste van mijn nichtje (net 2 ofzo) loopt nu met een gebroken voet/beentje door zo'n ding :{

pi_85564730
Kaarr van harte gefeliciteerd met Sten *O* Mooie foto van de jarige job!
  Moderator zondag 22 augustus 2010 @ 13:04:39 #95
5428 crew  miss_sly
pi_85567419
Kaarr gefeliciteerd met Sten *O* Wat een leuke foto, dat vingertje O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_85572906
*O* Gefeliciteerd met je peuter Kaarr!! *O*

Met Tess gaat het al een stuk beter, ze wilde uiteraard vanmorgen niet slapen en heeft vanmiddag van 12 tot 15 geslapen. Als ik haar niet wakker gemaakt had lag ze nu nog te slapen denk ik :D
Vannacht ging het prima trouwens. Mevrouw heeft van 19.30 tot 7.00 geslapen!!

Ik heb nog 2 leuke filmpjes van mijn kleine kletskous O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_85575462
Vicky fijn dat ze het met 1 slaapje redt :) Timo doet tegenwoordig meestal ook 1 slaapje, maar dan van 10 tot 12 of zo, niet echt handig maar nou ja.. Soms ook wel van 12 tot 14.. Maar langer dan 2 uur vrijwel nooit.

En wat een geweldige filmpjes zeg O+
  zondag 22 augustus 2010 @ 18:55:10 #98
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_85577916
Kaar, gefeliciteerd! Fijne middag gehad?

Tess O+ O+

Tinuviel!! Wat een pannekoek verorberaar heb jij daar zeg :D

Joep heeft vanmiddag op een snuffelmarkt een houten loopfietsje gekregen. Hij is volop aan het oefenen en dol gelukkig O+
Niet mieten! Door gieten!
pi_85581622
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:55 schreef seilram het volgende:
Kaar, gefeliciteerd! Fijne middag gehad?
We hebben een drukke, maar gezellige middag gehad. Sten is ontzettend verwend en heeft vooral puzzels en boekjes gekregen. En van mijn ouders en broer een garage O+
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 23 augustus 2010 @ 07:30:26 #100
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85595772
even bij gebrek aan t juiste topic: heeft er iemand een rol behang voor me? Jan was om half zeven wakker en normaal slaapt hij nog wel even door als ik hem zijn speen geef. ho maar: nep kotsen met zijn vingers in zijn strot tot ik het zat was en m dr uithaalde. Zet m op de bank .. iemand van de visite had gisteren een glas op tafel laten staan, had ik niet gezien, maar Jan wel en die smijt het glas op nog halve meter voor mijn neus zo verrot op de grond.

Heerlijk ochtendhumeur hier dus.. ik ben niet te genieten ATM

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')