Sorryquote:
ik heb liever fictiequote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, da's afgestorven huid die omhoog steekt![]()
Ik heb een keer een docu gezien over een bergbeklimmer met zulke frostbite, hadden de artsen gezegd dat ie moest wachten tot z'n vingers er uit zichzelf af vielen. Toen heeft ie het maar met een beitel zelf gedaan
Ik ook, maar niet vlak voordat ik ga eten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:38 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Sorry
Ik kan uren naar zulke dingen kijken.. ook op rotten.com
Pff..jeetje moet je ook maar kunnen!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, da's afgestorven huid die omhoog steekt![]()
Ik heb een keer een docu gezien over een bergbeklimmer met zulke frostbite, hadden de artsen gezegd dat ie moest wachten tot z'n vingers er uit zichzelf af vielen. Toen heeft ie het maar met een beitel zelf gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi garpje!
disclaimer
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
FrostbitewheheheehehehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi garpje!
[ afbeelding ]![]()
Naja, je zag het hem niet doen he. Zo bruut zijn ze op discovery nou ook weer nietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb liever fictie
dan weet ik dat het nep is en denk "Goh, mooi gedaan joh!"
Ik had een andere site, met dat soort zuut. UUUUREN vermaak voor mij, rottende lichamen!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:38 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Sorry
Ik kan uren naar zulke dingen kijken.. ook op rotten.comMaar niets waar insecten bij betrokken zijn, dat is VIES. Of dat verhaal met die man die een plantje in z'n long had, brrrr.
Wait wut?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:38 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
.....Of dat verhaal met die man die een plantje in z'n long had, brrrr.
ja!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die heeft toch zelfs nog op fok gestaan?
Ja heb ik ook gehoord jah! Is ook nog een 'nooit grappig' van geweest op 3FM. Was wel geinigquote:
Wanne klatsch! Foto's willen we!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:45 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ja!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-in-zijn-long.dhtml
Ik betwijfel de waarheid
Feliquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:46 schreef PriemGirl het volgende:
*en zet handtekening*. Zo ! Vast contract wooeiii !! Nu wachten tot vanavond tot ik de champagne kan openen.
En btw: Ew.. zieke mensen hier *eet haar boterhammetjes verder op*
Feli!!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:46 schreef PriemGirl het volgende:
*en zet handtekening*. Zo ! Vast contract wooeiii !! Nu wachten tot vanavond tot ik de champagne kan openen.
Plantje groeit in longquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wanne klatsch! Foto's willen we!
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:46 schreef PriemGirl het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:46 schreef PriemGirl het volgende:
OMG ik voel aankomen dat ik de eerste paar uur hier even niet in het topic moet kijkenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind de wimperwormen ranziger
Oh nee, jij hebt ze wss ook gewoonquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:51 schreef miss--moana het volgende:
[..]
OMG ik voel aankomen dat ik de eerste paar uur hier even niet in het topic moet kijken
Loa Loa is ook erg jummie.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind de wimperwormen ranziger
quote:Meer dan 95% van de mensen is gastheer van Demodex folliculorum en Demodex brevis, ofwel demodex mijten (zie plaatje). De eerste leeft vooral in de haarzakjes van uw wenkbrauwharen en wimpers, de andere in de talgkliertjes verbonden aan haarzakjes. In een haarzakje/talgkliertje leven ongeveer 25 van deze mijten, die zich voeden met (dode) huidcellen, talg en zweet. Soms klimmen ze ’s nachts naar buiten, om een beetje rond te toeren over uw voorhoofd en oogleden, op zoek naar een partner, een smakelijke huidcel of een nieuw haarzakje waar ze een nieuwe toekomst kunnen opbouwen, ook al duurt die dan maar drie weken.
rijpe madenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:56 schreef Holyme het volgende:
Mmm beestjes! *neemt nog een hap zilvervliesrijst
Met z'n knapzak op z'n rugquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind deze zin trouwens briljant: "De mijt wandelt 's nachts wel eens over het gelaat."
Ik zie 'm al wandelen.
zo lijken het net paddestoelen, dit kan ik nog wel hebbenquote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:46 schreef PriemGirl het volgende:
quote:
Da's wel erg handig inderdaad!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:00 schreef Loqi het volgende:
Zo tof! Ik wil ook een moestuin in m'n long, groentensoep at any time
ja pleasequote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:58 schreef DeltaCephei het volgende:
Gaan we het nu over iets anders hebben
*krabt*quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zo lijken het net paddestoelen, dit kan ik nog wel hebben
Ik heb wel enorm de neiging om nu een peelingmaskertje te nemen en daarna nog ff lekker scrubben
Och, misschien scheelt het als je je bedenkt dat er miljoenen beestjes in je matras leven, die paar honderd wimperwormen maken dan ook niet meer uitquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:02 schreef miss--moana het volgende:
[..]
ja please![]()
Ik lig al nachten wakker omdat ik niet kan slapen nu ik weet dat er als ik in bed lig beestjes uit mijn wimpers wandelen zal het niet snel veranderen...
Ja maar die beestjes eten toch de vieze dingen van je gezicht af, lieve beestjesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:02 schreef miss--moana het volgende:
[..]
ja please![]()
Ik lig al nachten wakker omdat ik niet kan slapen nu ik weet dat er als ik in bed lig beestjes uit mijn wimpers wandelen zal het niet snel veranderen...
That's the spiritquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:04 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja maar die beestjes eten toch de vieze dingen van je gezicht af, lieve beestjes
Jij bent Evil!!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Och, misschien scheelt het als je je bedenkt dat er miljoenen beestjes in je matras leven, die paar honderd wimperwormen maken dan ook niet meer uit
Wat een bosmongool ben je dan ook, als je je kind in de gelegenheid stelt om over een hek van de beren te klimmenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
net op het journaal: een nederlandse man en zijn 3-jarige dochtertje zijn gewond geraakt door beren in een duitse dierentuin. Het dochtertje was over het hek geklommen en viel in de gracht die tussen het hek en het verblijf lag, een beer wist haar nog te klauwen, de man sprong er achteraan en wist zijn dochtertje veilig op de kant te krijgen maar ook hij is in zijn been geklauwd.
ga je ff leuk naar de dierentuin
ik kijk vanavond thuis ff, anders gaan de alarmbellen van het netwerk afquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:03 schreef Holyme het volgende:
Hier, bot flies![]()
Niet klikken als je niet van beestjes houdt
Dan heeft ie toch eerst niet goed op zijn dochter gelet?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
net op het journaal: een nederlandse man en zijn 3-jarige dochtertje zijn gewond geraakt door beren in een duitse dierentuin. Het dochtertje was over het hek geklommen en viel in de gracht die tussen het hek en het verblijf lag, een beer wist haar nog te klauwen, de man sprong er achteraan en wist zijn dochtertje veilig op de kant te krijgen maar ook hij is in zijn been geklauwd.
Kloptquote:
koetjie koetjiequote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:04 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja maar die beestjes eten toch de vieze dingen van je gezicht af, lieve beestjes
Als je het zo bekijkt....hmm...nee vind het nog steeds niets. Maar ach er is niets aan te doen, maar het idee vind ik echt kriebelend makend.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:04 schreef Loqi het volgende:
[..]
uiteraard, dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat een bosmongool ben je dan ook, als je je kind in de gelegenheid stelt om over een hek van de beren te klimmen
Die man is terecht verwond, dat kind verdient betere oudersEn niet gaan zeggen dat kinderen in een onbewaakt ogenblik zoiets kunnen doen, want een driejarige klimt echt niet zomaar over een berenhek. Die is daar echt wel bij geholpen door een ouder die een leuke foto wilde oid.
eet smakelijkquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:07 schreef Lindytje het volgende:Lekkere onderwerpen hier! *eet bammetjes rustig verder op*
Whehehehequote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
uiteraard, dat was ook mijn eerste gedachte.
De pet van mijn oudste zoon is een keertje bij de krokodillen gevallen in de dierentuin Emmen. Maar wij wilden 'm perse terughebben, dus die verzorgers moesten de pet gaan halen waar de krokodil al lekker op aan het kauwen was. Mijn zoontje heeft 'm nog jaren opgehad met gaten erin. Als een soort trofee
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
uiteraard, dat was ook mijn eerste gedachte.
De pet van mijn oudste zoon is een keertje bij de krokodillen gevallen in de dierentuin Emmen. Maar wij wilden 'm perse terughebben, dus die verzorgers moesten de pet gaan halen waar de krokodil al lekker op aan het kauwen was. Mijn zoontje heeft 'm nog jaren opgehad met gaten erin. Als een soort trofee
Ja, pus is ook niet fijn bij een weke maag neequote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:07 schreef Loqi het volgende:
Was er een tijdje terug in lif ook niet een pustopic?daar waren sommige dingen me wel echt te veel van
Dankje! Zag net ook al een opengereten zwijntje op tv...quote:
Dus two girls 1 cup was niet jouw cup of tea?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, pus is ook niet fijn bij een weke maag nee
Ik kan echt gaan kokhalzen van plaatjes / filmpjes van mensen die braaksel en fecaliën opeten. Dat kan ik dus echt niet hebben
Moet dat kind maar niet over het hek klimmen!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
Ja daar kan ik ook niet zo tegenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, pus is ook niet fijn bij een weke maag nee
Ik kan echt gaan kokhalzen van plaatjes / filmpjes van mensen die braaksel en fecaliën opeten. Dat kan ik dus echt niet hebben
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dus two girls 1 cup was niet jouw cup of tea?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
dat was zo overduidelijk fake, dat kan ik nog wel handelenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders was je toch een eindje van je voetstuk gedonderd hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat was zo overduidelijk fake, dat kan ik nog wel handelen
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:17 schreef Lindytje het volgende:
![]()
En nu op tv: 'Anale problemen, je komt er niet graag voor uit'![]()
Brrrr, daar krijg ik echt jeuk van...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
Meet Pediculus humanus, oftewel de hoofdluis:
[ afbeelding ]
*krab
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Lindytje op 19-08-2010 14:07:51 ]Don't come closer, I might hurt you
Yugh.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:21 schreef Lindytje het volgende:
Ook lekker: Haartong![]()
[ afbeelding ]
Hoe kan dat o_Oquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:21 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:21 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Iets met niet goed poetsen/je mond schoon houden geloof ik...quote:
vooral veel gespot bij fanatieke beffers?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:21 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
maden in ontbindingssoepquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:23 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ew!
Vraag me ook wel af hoeveel gezellige beestjes d'r op 'n body farm rondlopen, krijg al kriebels als ik er aan denk
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vooral veel gespot bij fanatieke beffers?
Ik 3 bammetjesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:25 schreef Daph_ het volgende:
*heeft net lekker een tosti naar binnen gewerkt*
Nou, ik ga zo ook eens even lekker uitgebreid douchen voor ik naar mijn werk gaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:24 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik krijg de neiging om me te scrubben met een jutehandschoen en terpetine
love it!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
![]()
(mijn zusje en een vriendinnetje van haar hadden de leuke gewoonte om ranzige dingen te googlen. Ik heb al veel goors langs zien komen)
Bwhehe, dat is dan vooral voortandenwerk, of niet?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
kauwen zonder je kiezen te gebruiken is niet sexy
Tong + gehemeltequote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehe, dat is dan vooral voortandenwerk, of niet?
Doen ze vast voor jequote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
noodgewongen cake, zacht fruit en yoghurt eten is ook geen straf trouwens.
Zal ik ff langs de Mac lopen en vragen of ze ook geblenderde bigmacs verkopen?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:23 schreef princess-a het volgende:
Bubs! Mijn cosmic fxjes zijn erwerden gebracht met de toettoet, maar de zending is dus niet verloren
Vraag Mister SQ of ie het voor je wil voorkauwenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
noodgewongen cake, zacht fruit en yoghurt eten is ook geen straf trouwens.
Zal ik ff langs de Mac lopen en vragen of ze ook geblenderde bigmacs verkopen?
zou ik ook wel fijn vinden jaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:22 schreef Debsterr het volgende:
Kunnen die ranzige dingen in een spoiler.
Feliquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:46 schreef PriemGirl het volgende:
die zit toch op zijn werk!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vraag Mister SQ of ie het voor je wil voorkauwen
ik heb een klein vermoeden hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks voor het melden echt je weet niet hoe blij je me maakt
Ze zijn er ook noooit als je ze nodig hebt! Kerels..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heb voor de vorm de 20e ook nog maar opgegeten, maar ik moet echt wat aan mn zelfbeheersing gaan doen
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ze zijn er ook noooit als je ze nodig hebt! Kerels..![]()
Ik zit net lekker te smullen van mijn Daim chocolaatjes die ik dinsdag bij de Ikea heb gescoord
Nu keek ik net naar beneden en dag ik dit.. 19down
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heb voor de vorm de 20e ook nog maar opgegeten, maar ik moet echt wat aan mn zelfbeheersing gaan doen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
voordeel: ER PASSEN LAKJES INquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
net gekocht
[ afbeelding ]
LELIJK he?
voordelen t.o.v. Helmer:
- je hoeft 'm niet te monteren
- bakken zijn transparant
- de prijs
- blokkers zitten in elk gat
Ja maar die passen in 'n helmer ookquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
voordeel: ER PASSEN LAKJES IN
die hebbik ook!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
net gekocht
[ afbeelding ]
LELIJK he?
voordelen t.o.v. Helmer:
- je hoeft 'm niet te monteren
- bakken zijn transparant
- de prijs
- blokkers zitten in elk gat
ja maar daarom had ik ook niet neergezet voordeel tov helmerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar die passen in 'n helmer ook
Ik vind het juist wel fijn dat je de inhoud ziet zittenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
die hebbik ook!Ik heb hele leuke kaarten op de voorkant van de lades geplakt. Zo is ie leuk, persoonlijk én zo zie je de inhoud niet zo zitten
*wegduikt van ademrichting*quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:34 schreef Puckzzz het volgende:
Gehaktbal met uitjes en knoflooksaus![]()
Hendig sjiek bekske SQ!
omdat ze wisten dat jij zo van roze houdtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
nieuwe ibu's gehaald, klassiek neonroze, luv it!
Waarom maken ze die dingen eik roze? Als kind dacht ik altijd dat het smarties waren namelijk
Via emailquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:48 schreef miss--moana het volgende:
Even een vraagje aan de mensen met een blog, is er ook een optie om meldingen te krijgen als je een nieuwe reactie hebt maar dan zonder dat je ook het bericht moet controleren?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ze zijn er ook noooit als je ze nodig hebt! Kerels..![]()
Ik zit net lekker te smullen van mijn Daim chocolaatjes die ik dinsdag bij de Ikea heb gescoord
Nu keek ik net naar beneden en dag ik dit.. 19down
En dat vind ik nou zo leuk aan het hebben van een Zweedse vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heb voor de vorm de 20e ook nog maar opgegeten, maar ik moet echt wat aan mn zelfbeheersing gaan doen
De Almondy Daim taart kan ik je ook aanraden (ook bij de Appie), en in Zweden hebben ze ook Daim ijs en en en
![]()
omg hou opquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:46 schreef Holyme het volgende:
[..]
Via email![]()
[..]
En dat vind ik nou zo leuk aan het hebben van een Zweedse vriendDe Almondy Daim taart kan ik je ook aanraden (ook bij de Appie), en in Zweden hebben ze ook Daim ijs en en en
M&M'squote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omg hou op![]()
ik wou vanaf vandaag weer even op letten dat ik wat meer fruit eet en wat minder van die troep... werden hier vandaag m&ms, gevulde koeken en muffins neer gezet
monroe van orly op teentjesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Teennagels en die brede kwasten van opi
Ideaal, je hoeft alleen maar raak te mikken en je bent klaarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Teennagels en die brede kwasten van opi
De rest van mijn teen ookquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ideaal, je hoeft alleen maar raak te mikken en je bent klaar
die is zoooo mooi op teentjesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De rest van mijn teen ooknu ds Reflection op mijn teennageltjes
Arm jochiequote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik liep net in de stad met mijn ladenkassie op mijn arm. Zie ik een jongetje van een jaar of zeven lopen op sandalen. Met blauw gelakte teennagels![]()
cutequote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik liep net in de stad met mijn ladenkassie op mijn arm. Zie ik een jongetje van een jaar of zeven lopen op sandalen. Met blauw gelakte teennagels![]()
Zodat oude mensen ze nog zien liggenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
nieuwe ibu's gehaald, klassiek neonroze, luv it!
Waarom maken ze die dingen eik roze? Als kind dacht ik altijd dat het smarties waren namelijk
Stylist in de dopquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
Was maar garpje heurquote:
Oh, dat haalde ik er niet uitquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Was maar garpje heur![]()
Zo pizza en stokbroodje met noms als diner vanavond
Morgenavond is de shootquote:
ja, die cosmix, al 3 jaar geleden ofzoquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
`
Arme mir
Wat heeft u besteld?
Wanneer 3 jaar geledenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, die cosmix, al 3 jaar geleden ofzo
toen iedereen besteld had, dus tegelijk met SQ, die ze al 2 jaar heeftquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wanneer 3 jaar geleden? Want die van mij gaat maandag pas de deur uit i.v.m. Space Cadet. En iiiik heb zaterdag betaald.
maar SQ is dan ook oud dus die heeft alles al jaaaaarenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
toen iedereen besteld had, dus tegelijk met SQ, die ze al 2 jaar heeft![]()
Same, en galaxy girl is nu ook n/a dus ik hoop dat ze onze orders apart gezet hebbenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wanneer 3 jaar geleden? Want die van mij gaat maandag pas de deur uit i.v.m. Space Cadet. En iiiik heb zaterdag betaald.
Is dat die blauwe plek kleur?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:14 schreef Loqi het volgende:
[..]
Same, en galaxy girl is nu ook n/a dus ik hoop dat ze onze orders apart gezet hebben
Doet TD nietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:14 schreef Loqi het volgende:
[..]
Same, en galaxy girl is nu ook n/a dus ik hoop dat ze onze orders apart gezet hebben
FUquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar SQ is dan ook oud dus die heeft alles al jaaaaaren
Vind ik stom en dus niet besteldquote:
wie gaat je schieten eik? een FOT-er?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Morgenavond is de shootHeb er wel zin in, maar ook wel spannend, aangezien ik het nog nooit eerder gedaan heb
maar het scheelt dat ik de fotograaf goed ken
.
Hehe ik heb 'm wel, vind 'm mooier dan op swatches van bijvoorbeeld ALUquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vind ik stom en dus niet besteld. Maar goed, mijn pakketje komt toch tijdens mijn vakantie binnen
.
Niet dat ik weet haha.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wie gaat je schieten eik? een FOT-er?
TD nr hoeveel?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:33 schreef Sharana_LV het volgende:
YAY TD en bubsel pakketje binnen
ik ben aan het acryllenquote:
wtf? foto?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben aan het acryllen
en guess what, er zit schimmel op mijn duimnagel, kennelijk was het niet helemaal luchtdicht laatste acrylronde![]()
ieuwquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben aan het acryllen
en guess what, er zit schimmel op mijn duimnagel, kennelijk was het niet helemaal luchtdicht laatste acrylronde![]()
Moet je wel naar de dokter geloof ik, krijg je tabletjesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb ik idd gemaakt
zal ik later vanavond ff posten, ter lering ende vermaeck
ik heb huisdokter obli gebeldquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet je wel naar de dokter geloof ik, krijg je tabletjes
quote:
Met een camera?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ziet er netjes uit!!!!
hoe de hell neem je een neon op de foto!
Hai, kom op msnquote:
wat ben jij aan het schreeuwen vandaag?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hai, kom op msn
Ik verveel me
JAAA IK KON WEER GEWOON ETEN
Nu kan ik de 2kg die ik sinds dinsdag kwijt ben er weer aan vreten![]()
Whehehehequote:
Ik weet het ook nietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat ben jij aan het schreeuwen vandaag?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fotoquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:52 schreef Daph_ het volgende:
Whiiiiiiiii ik heb net een te vette uilenketting gekocht
Wat is 'ie lelijkquote:
IEUW!quote:
Pics, uiltjes.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:52 schreef Daph_ het volgende:
Whiiiiiiiii ik heb net een te vette uilenketting gekocht
zo vies is het toch niet?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:10 schreef Daph_ het volgende:
Zou je die in een spoiler willen plaatsen ajb?
Etsyquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pics, uiltjes.Ik wil ergens nog een zwaluwen ketting scoren.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:09 schreef Mirjam het volgende:
iew.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:09 schreef Mirjam het volgende:boooh wat doe je je arme nageltjes aan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echte nagels
![]()
OH.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:14 schreef Debsterr het volgende:
T, dees bijv. http://www.etsy.com/listi(...)ge=4&order=&includes[0]=tags&includes[1]=title.
dan heb ik altijd stompjes, omdat heel zwakquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
boooh wat doe je je arme nageltjes aan!echte nagels
Ohhhh nog mooier.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:15 schreef Debsterr het volgende:
of dees http://www.etsy.com/listi(...)ge=4&order=&includes[0]=tags&includes[1]=title
Ja, gruwelijk he?quote:
Komt uit dees zoekopdracht: http://www.etsy.com/searc(...)vensonDesigns&page=1quote:
Ik wilde eigenlijk nog een andere uilenketting hebben, maar die was plots verkochtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
no problem, ikzelf vind 't er echt niet vies uitzien, vandaar dat ik er niet aan dachtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk nog een andere uilenketting hebben, maar die was plots verkochten die wordt ook niet meer gemaakt *huilt*
Ben ff foto aan het zoeken
En Mirjam bedankt dat je m ff gespoilerd hebt
Oh al die nagellakwielenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
Bovenop:
[ afbeelding ]
Dan, van boven naar beneden (er zit meer in de laatjes, maar ik kan ze niet helemaal uittrekken)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ja, gruwelijk he?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
Bovenop:
[ afbeelding ]
Dan, van boven naar beneden (er zit meer in de laatjes, maar ik kan ze niet helemaal uittrekken)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ja, gruwelijk he?
Wel handig, zo'n kastje. Kan ik in 1x je huis uittillen, zo de auto inquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
Bovenop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ja, gruwelijk he?
Jij wel, met je dikke bicepsenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel handig, zo'n kastje. Kan ik in 1x je huis uittillen, zo de auto in.
Say whut, ik train en heb al spierballetjesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij wel, met je dikke bicepsen
Zo moeilijk is dat ook niet hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij wel, met je dikke bicepsen
weet je wat dat weegt, 250 potjes nagellak?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat ook niet hoor
Ik houd me ogen open.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:33 schreef Debsterr het volgende:
OH EN IK HEB KEIVETTE NAILART GEDAAN!! Ik ga nu m'n foto's uploaden dus goed opletten he
.
ik heb een zwaluwenketting, als in ouderwetse zwaluwtattoo modelquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
3 euro ofzoquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:37 schreef DeltaCephei het volgende:
Zie ik daar een grote fles aceton? Wastie duur?
cheaaaap!quote:
dit is 250 ml... van de groothandelquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:40 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
cheaaaap!
Hier verkopen ze alleen die 100ML flesjesDe bouwmarkt heeft ook geen grote flessen..
Ik moet ook eens naar een groothandel. Als het schip met geld overkomtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.beautycompany.nl/nl/aceton/s/
4,50 zie ik nu... halve liter is 6,75
tele2quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
Even tussendoor: Pahhahaa tele2 fail
Tja flessen van een liter passen niet door de brievenbusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:44 schreef DeltaCephei het volgende:
http://www.allroundopleid(...)offen/aceton-1000-ml
Cheap! Jammer dat de verzendkosten ¤7,55 zijn.
er staat 100 ml op het flesjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:54 schreef DeltaCephei het volgende:
http://www.ese-int.nl/ind(...)info&products_id=368 9 euro verzendkosten.. valt opzich mee!
Als er dames willen meebestellen ooit?![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
godver hee
er was een pakketje bezorgd bij de overburen. Zie ik net mijn vriend met enorme dozen sjouwen.
Ik zo: wat the heck is dat nou weer?
Hij: gereedschap
Ik: wat voor gereedschap?
Hij: een speciale stofzuiger...
Ik: En?
Hij: een schuurapparaat...
ik: En?
Hij: Nog wat dingen die ik er bij kreeg
Na lang trekken ook de prijs uit 'm weten te trekken. Mijn nagellakcollectie is minder waard.
Mag ik huilen? We hebben al 4 schuurmachines en 2 stofzuigers!![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
en nu krijg ik steeds puppy ogen en met zo'n bibberstem: haat je mij? haat je mij?
JA IK ZAG HET! Misschien even eerst e-mailenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er staat 100 ml op het flesje
??quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:54 schreef RenRen- het volgende:
Hoi!
Sommige mensen hier weten meer over mij dan ik!
ZEG JAquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
en nu krijg ik steeds puppy ogen en met zo'n bibberstem: haat je mij? haat je mij?
dat schreeuwt om pics!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:05 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga even mijn TVkabels opnieuw doen. Met latex handschoenen.
Welkequote:
Hhehehehehe. Restecp voor BBquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
godver hee
er was een pakketje bezorgd bij de overburen. Zie ik net mijn vriend met enorme dozen sjouwen.
Ik zo: wat the heck is dat nou weer?
Hij: gereedschap
Ik: wat voor gereedschap?
Hij: een speciale stofzuiger...
Ik: En?
Hij: een schuurapparaat...
ik: En?
Hij: Nog wat dingen die ik er bij kreeg
Na lang trekken ook de prijs uit 'm weten te trekken. Mijn nagellakcollectie is minder waard.
Mag ik huilen? We hebben al 4 schuurmachines en 2 stofzuigers!![]()
Bel haar even om het te vragenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:20 schreef Daph_ het volgende:
okee. Ik spam 'm hier ook maar even
Heeft een van jullie een idee welke lak Bellatrix LeStrange hier opheeft? Of een kleursuggestie?
[ afbeelding ]
(Bellatrix is de vrouw met de big hairdo, bruine/paarachtige nagellak)
Is dat Helena Bonham Carter?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:20 schreef Daph_ het volgende:
okee. Ik spam 'm hier ook maar even
Heeft een van jullie een idee welke lak Bellatrix LeStrange hier opheeft? Of een kleursuggestie?
[ afbeelding ]
(Bellatrix is de vrouw met de big hairdo, bruine/paarachtige nagellak)
Jaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Is dat Helena Bonham Carter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |