quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ah nee... Gaan ze dat bouwen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:19 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een faal is dit zeg..
Stom. *Pompoenenomlaagsmiley*quote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:26 schreef IHVK het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ajyad_Fortress
En ze hebben een Ottomaans gebouw die daar stond gesloopt.
Schande!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:26 schreef IHVK het volgende:
inderdaad. Dit klinkt ernstiger dan 'stom'. En dit vind ik ook schandalig. Ok, nu ben ik echt weg. Lol.quote:
Arabieren zijn sowieso een faal-volk.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:19 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Weg met die Ottomaanse propaganda en symbolen van hun overheersing!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:26 schreef IHVK het volgende:
Wat dequote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:50 schreef Bortecinem het volgende:
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=205903/page=1
Dikkieessss
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Weg met die Ottomaanse propaganda en symbolen van hun overheersing!
Vanaf het jaar 1200 waren het wel falers ja. Maar dat merkte Ibn Khaldun (ietsies later ) ook wel op.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Arabieren zijn sowieso een faal-volk.
Die koning moet wel laten zien waar hij staat in de pikorde, hè.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:36 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]. Ik heb zelf mogen getuigen dat ze dingen sloopten die zemmels. Ondertussen wel grote billboards met de koning overal en nergens erecten
.
Die koning mag niet eens mijn persoonlijke kontveger worden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die koning moet wel laten zien waar hij staat in de pikorde, hè.
wat erg dit...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:19 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
German & Swiss engineers staat er alleen op wiki.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat erg dit...
ik stoorde me al vreselijk aan die hoge gebouwen pal naast de kaaba, maar dit slaat nu werkelijk alles...
welke horloge merk heeft trouwens het meeste geld opgehoest om de klok te leveren?
Voor 1200 ook al hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:38 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Vanaf het jaar 1200 waren het wel falers ja. Maar dat merkte Ibn Khaldun (ietsies later ) ook wel op.
Same here bro.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat erg dit...
ik stoorde me al vreselijk aan die hoge gebouwen pal naast de kaaba, maar dit slaat nu werkelijk alles...
welke horloge merk heeft trouwens het meeste geld opgehoest om de klok te leveren?
Nee daarvoor niet. Daarvoor hebben ze iedereen gesmacked van Spanje tot Azië. Toen de Europeanen nog in straten van poep zwommen, en de Arabieren in theehuizen intellectuele discussies hielden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[edit: vernieuwde versie]
[ Bericht 12% gewijzigd door Julis op 19-08-2010 17:55:35 ]
Omdat die Saudie koning de slet is van USA. Hij is volgens mij Britse off-srping. Ik irriteerde me al aan zijn paleis die er fokking naast zit, maar het hilton hotel was nog erger. Menig Arabs willen het dan ook weg hebben, maar mondje dicht anders is je hoofd eraf. Het wordt tijd voor Hasimi Rule in Arabië. Opbokken met die Sauds.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
German & Swiss engineers staat er alleen op wiki.
Dit gebouw blijft frappant. Waarom liet die lullo van een koning het niet gewoon in Riyadh neerzetten, in palats van Mekka, als hij toch zo nodig van z'n oliedollars af moest.
Echt grappig.quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:48 schreef Julis het volgende:Haha omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjewel iedereen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:19 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:48 schreef Julis het volgende:Uyyy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:48 schreef Julis het volgende:
Waarom veranderen de kleuren opeens van rood naar zwart? Maar wel mooi gemaakt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Bij het eerste plaatje heb ik de kleurlaagoptie vergeten aan te vinken. Ik had namelijk de roze laag vervangen door zwart. En ik zie dat ik de punt op de I heb vergeten bij mijn naam. Laat ik dat ook even veranderenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom veranderen de kleuren opeens van rood naar zwart? Maar wel mooi gemaakt!
quote:
Even je tekst aangepast.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:58 schreef Dwersdriever het volgende:
Hebben jullie gisteren het interview met Karsu Dönmez, de 19-jarige Turkse jazzzangeres en pianiste, gehoord gisteren op Radio 1? Ze zingt onder meer bewerkingen van traditionele Turkse liedjes, maar ook veel Amerikaans werk.Ik vond het een leuk interview om naar te luisteren. Tussendoor zingt ze ook wat werk.
http://player.omroep.nl/?aflID=11322838
Ze werd ontdekt dankzij haar optredens in het restaurant van haar ouders in Amsterdam en is bezig internationaal door te breken.
http://www.kilim.nl/
Ah. Ken ik niet. Zo even luisteren na het eten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:58 schreef Dwersdriever het volgende:
Hebben jullie gisteren het interview met Karsu Dönmez, de 19-jarige Turks-Nederlandse jazzzangeres en pianiste, gehoord gisteren op Radio 1? Ze zingt onder meer bewerkingen van traditionele Turkse liedjes, maar ook veel Amerikaans werk.Ik vond het een leuk interview om naar te luisteren. Tussendoor zingt ze ook wat werk.
http://player.omroep.nl/?aflID=11322838
Ze werd ontdekt dankzij haar optredens in het restaurant van haar ouders in Amsterdam en is bezig internationaal door te breken.
http://www.kilim.nl/
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:47 schreef GenusButeo het volgende:
Die fokking pseudo-Sjamanisten zijn weer bezig hiernaast.
Hiernaast is er zo'n genootschap dat allemaal cursussen aanbiedt voor hippie- of Hare Krishna-types en soortgelijk gepeupel. Zo is er op elke dinsdag- en donderdagavond een cursus Sjamanisme en dan gaan ze met z'n allen trommelen en stampen en gillen. Er komen van die vrouwen met vlotte pittige kapsels die waarschijnlijk op zoek zijn naar 'meer in hun leven' en van die mannen die laag uitgesneden Indiase tuniekjes dragen en hun baard laten staan.quote:
Tsja, dit soort praktijken zijn meestal de volgende stap voor veertig-plussers met vlotte kapsels die geen innerlijke rust hebben kunnen vinden in zondagsfietsen en nordic walking.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hiernaast is er zo'n genootschap dat allemaal cursussen aanbiedt voor hippie- of Hare Krishna-types en soortgelijk gepeupel. Zo is er op elke dinsdag- en donderdagavond een cursus Sjamanisme en dan gaan ze met z'n allen trommelen en stampen en gillen. Er komen van die vrouwen met vlotte pittige kapsels die waarschijnlijk op zoek zijn naar 'meer in hun leven' en van die mannen die laag uitgesneden Indiase tuniekjes dragen en hun baard laten staan.
Het zijn veelal veertigers.
Eet je voeten op.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb gegeten maar heb nog honger.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik haat voeten. Stink Marokkaan.
Klopt, jammer dat ik me in de nabijheid van dit soort praktijken moet bevinden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, dit soort praktijken zijn meestal de volgende stap voor veertig-plussers met vlotte kapsels die geen innerlijke rust hebben kunnen vinden in zondagsfietsen en nordic walking.
Mwah die pareren niet massaal door de stad tenminste. Kan je van sodomieten niet zeggen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hiernaast is er zo'n genootschap dat allemaal cursussen aanbiedt voor hippie- of Hare Krishna-types en soortgelijk gepeupel. Zo is er op elke dinsdag- en donderdagavond een cursus Sjamanisme en dan gaan ze met z'n allen trommelen en stampen en gillen. Er komen van die vrouwen met vlotte pittige kapsels die waarschijnlijk op zoek zijn naar 'meer in hun leven' en van die mannen die laag uitgesneden Indiase tuniekjes dragen en hun baard laten staan.
Het zijn veelal veertigers.
Wie is O.Us?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:26 schreef Lord_Horatio het volgende:
O.Us. Wist je dat het algemeen geaccepteerd is in de Turkse cultuur dat je een Marokkaan nooit moet vertrouwen?
Ik bedoelde o.usquote:
Hoezo doe je niet een keer mee? Lekker sociale buur ben je dan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:25 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Klopt, jammer dat ik me in de nabijheid van dit soort praktijken moet bevinden.
Idd, homo's en harikrisna's vallen niet ver van den boom.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoezo doe je niet een keer mee? Lekker sociale buur ben je dan.
Turken die marokkanen uitschelden, en verwachten dat Nederlanders dat niet doen?! Meteen discriminatie roepen zeker?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik haat voeten. Stink Marokkaan.
Ten eerste heet ik niet Burak. Ten tweede brengt het leven in dit topic, waar het normaal gesproken over homo's en andere "star tv" niveau dingen gaat. Tevens wil ik me graag aanbieden tot een dialoog tussen jou en mij over jouw inzichten in de Egyptische wereld versus de mijne. Ik vind het iig machtig interessant.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Burak, waarom blijf je kutopmerkingen maken?
Is zij wel een Turk dan? O dat nam je maar meteen aan h;e? Racist!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Turken die marokkanen uitschelden, en verwachten dat Nederlanders dat niet doen?! Meteen discriminatie roepen zeker?
beetje dom he? En natuurlijk zo hypocriet als de tering.
He o.us, kijk hoe grappig. Hij dacht (hoopte) dat ik serieus was. Ha ha ha.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Turken die marokkanen uitschelden, en verwachten dat Nederlanders dat niet doen?! Meteen discriminatie roepen zeker?
hahaha. jammer dat hij het gemeld heeft bij de crew als belediging, dus je lult er niet uit.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
He o.us, kijk hoe grappig. Hij dacht (hoopte) dat ik serieus was. Ha ha ha.
Die lui van de Hare Krishna zijn erger dan de homo's met het rondparaderen. Je moet vaker buiten komen, Burakius.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:25 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Mwah die pareren niet massaal door de stad tenminste. Kan je van sodomieten niet zeggen.
Omdat Russisch zaad.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Burak, waarom blijf je kutopmerkingen maken?
Kom maar met een stelling.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:31 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Ten eerste heet ik niet Burak. Ten tweede brengt het leven in dit topic, waar het normaal gesproken over homo's en andere "star tv" niveau dingen gaat. Tevens wil ik me graag aanbieden tot een dialoog tussen jou en mij over jouw inzichten in de Egyptische wereld versus de mijne. Ik vind het iig machtig interessant.
Oh, wat een sukkel dan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hahaha. jammer dat hij het gemeld heeft bij de crew als belediging, dus je lult er niet uit.
Ous en Bortecinem kunnen het redelijk goed met elkaar vinden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou geloof me dat zijn ze niet. Gayparade is alleen maar handig voor het geld dat het je oplevert met taxi-rijden. Maar de hele stad investeren met aids-bezittende mensen en halfnaakt door de stad laten paraderen. Dan heb ik liever krisna's met hun kale koppies incluis pluim die af en toe ching-ching geluiden maken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:33 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Die lui van de Hare Krishna zijn erger dan de homo's met het rondparaderen. Je moet vaker buiten komen, Burakius.
Homo betekent anders mens. Ik vind dat de term sodomiet de lading goed dekt. Net zoals dat gay eigenlijk gewoon blij betekent.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:34 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ous en Bortecinem kunnen het redelijk goed met elkaar vinden.
Doe jij eerst maar iets aan het taalgebruik van L_H die homo's aanduidt met de beledigende term 'sodomiet'.
Nou blijkbaar niet dus. Wat is iedereen geprikkeld de laatste tijd. Komt het door de Ramadan?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:34 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ous en Bortecinem kunnen het redelijk goed met elkaar vinden.
Moet ik eens Russisch zaad bij jou inbrengen.quote:
Homoseksueel is er ook nog, hè.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:34 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Homo betekent anders mens. Ik vind dat de term sodomiet de lading goed dekt. Net zoals dat gay eigenlijk gewoon blij betekent.
Hou jij wel ramadan?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet dus. Wat is iedereen geprikkeld de laatste tijd. Komt het door de Ramadan?
En jij ook nokken met je kutopmerkingen, ik ben hier net 5 min en heb al tig posts gezien die me eigenlijk doen twijfelen of dit soort topics wel kunnen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:34 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Nou geloof me dat zijn ze niet. Gayparade is alleen maar handig voor het geld dat het je oplevert met taxi-rijden. Maar de hele stad investeren met aids-bezittende mensen en halfnaakt door de stad laten paraderen. Dan heb ik liever krisna's met hun kale koppies incluis pluim die af en toe ching-ching geluiden maken.
Nee, ik blijf liever een pure Turk.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:35 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Moet ik eens Russisch zaad bij jou inbrengen.
Hij schreef homo's niet homoseksuelen wijsneus.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Homoseksueel is er ook nog, hè.
Zou jij niet met een stelling over de Egyptische maatschappij komen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:36 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Hij schreef homo's niet homoseksuelen wijsneus.
De kans dat jij "Turkser" bent dan ik is 0,00001%quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik blijf liever een pure Turk.
Bepaalde users komen hier dan ook louter om ruzie te veroorzaken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij ook nokken met je kutopmerkingen, ik ben hier net 5 min en heb al tig posts gezien die me eigenlijk doen twijfelen of dit soort topics wel kunnen.
Dictator Mubarrak is slecht en is een pion van de Usa. What say thee?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zou jij niet met een stelling over de Egyptische maatschappij komen?
'Homo' is afkorting voor 'homoseksueel'.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:34 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Homo betekent anders mens. Ik vind dat de term sodomiet de lading goed dekt. Net zoals dat gay eigenlijk gewoon blij betekent.
aahhh kom op. I will cheer you up. Marokkaanse meisjes zijn an sich meestal wel knap. Knapper dan Turkse.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:37 schreef o.us het volgende:
Was het een grapje dan? Zoja, sorry maar meer Marokkanenopmeringen kan ik echt niet door mijn strot hebben want ik heb er vandaag nog WEER aanvaring mee gehad. Net als gister. En eergister. En de dag daarvoor. En de dag dáárvoor.
Ugh, ik word er schijtziek van. De opmerkingen hier, de opmerkingen daar. En dat met Ramadan.
Goede moslim.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:35 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Moet ik eens Russisch zaad bij jou inbrengen.
Ja en sodo is de afkorting van sodomietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:38 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
'Homo' is afkorting voor 'homoseksueel'.
De term sodomiet klopt gewoon niet als aanduiding voor homoseksuelen, omdat heteroseksuele koppels evengoed 'sodomie' kunnen 'plegen'.
Bovendien weet iedereen hier wel dat het jou vooral niet gaat om de juiste terminologie. Jij komt hier gewoon om onrust te zaaien.
Meer kinderen maken he.quote:
Dat eerste ben ik het zeker mee eens, jij bent er vast wel eens geweest dus weet in wat voor 'stalemate' het land zich bevindt. Een bureaucratische teringzooi is het, en niemand die het wat kan schelen. Dat tweede weet ik niet, maar het verbaast mij niks, want zolang hij fel strijdt tegen de fundamentalisten in de (nog) armere gebieden, zal hij wel wat dollars van de VS ontvangen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:37 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Dictator Mubarrak is slecht en is een pion van de Usa. What say thee?
Nee, ik ben serieus. Ik ben een Marokkanen hater. Dat je dat nu pas doorhebt zeg. Ik had jou wel iets snuggerder geschat.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:37 schreef o.us het volgende:
Was het een grapje dan? Zoja, sorry maar meer Marokkanenopmeringen kan ik echt niet door mijn strot hebben want ik heb er vandaag nog WEER aanvaring mee gehad. Net als gister. En eergister. En de dag daarvoor. En de dag dáárvoor.
Ugh, ik word er schijtziek van. De opmerkingen hier, de opmerkingen daar. En dat met Ramadan.
Het verbaast mij niks dat jij zo denkt, je postgeschiedenis zegt genoegquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:40 schreef turnazz het volgende:
volgens mij ben ik op het verkeerde moment erin gekomen, weer zo een nutteloze discussie van mensen die zich het haantje voelen omdat ze op school weer wat moeilijk woorden hebben geleerd..![]()
fuck all ya fucking fags..
Maar gelukkig zijn mijn grootmoeders niet verkracht door Mongolen en Russen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:37 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
De kans dat jij "Turkser" bent dan ik is 0,00001%
Waarom denk jij dan dat homoseksuelen homo's worden genoemd? En als de term homo je niet aanstaat, dan gebruik je toch de volledige term: homoseksuelen. In plaats van 'sodomiet'. Maar nogmaals: daar gaat het jou niet om. Je bent erop uit om op te stoken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:39 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Ja en sodo is de afkorting van sodomiet. Homo is iets en Homoseksueel is iets. Zijn geen afkortingen my friend.
De Kopten in het land willen dat Mubarak blijft en zien hem als de beste keuze uit "lesser evils". Ze zijn bang voor de Moslimbroederschap. Aan de andere kant willen Moslims (de meeste) wel af van Mubarak. Hij is duidelijk een dictator. Het beste zou denk ik een seculiere oplossing zijn met eerlijke verkiezingen. Maar om dat te laten gebeuren moet de Moslimbroederschap ten eerste voor secularisme gaan (wich is not gonna happen) en moet Mubarak en zijn legerbuttbudies verstoten worden (niemand wil dood , dus not gonna happen). Ze zitten inderdaad in een stalemate.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik het zeker mee eens, jij bent er vast wel eens geweest dus weet in wat voor 'stalemate' het land zich bevindt. Een bureaucratische teringzooi is het, en niemand die het wat kan schelen. Dat tweede weet ik niet, maar het verbaast mij niks, want zolang hij fel strijdt tegen de fundamentalisten in de (nog) armere gebieden, zal hij wel wat dollars van de VS ontvangen.
Kap met dat sarcasme, Zel.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik ben serieus. Ik ben een Marokkanen hater. Dat je dat nu pas doorhebt zeg. Ik had jou wel iets snuggerder geschat.
Mongolen zijn tenminste nog enigzins verwant. Laten we eens praten over de behaarde Griekse mannen die hebben genoten van je grootmoedertjes.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar gelukkig zijn mijn grootmoeders niet verkracht door Mongolen en Russen.
Mwah, het is niet alsof de Kopten het nou echt makkelijk hebben in Egypte. Maar het is best terecht dat zij vrezen voor hun rechten, ze zijn en blijven een zeer kleine minderheid. Wat wel telt in Egypte is geld, macht en vriendjespolitiek.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:43 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
De Kopten in het land willen dat Mubarak blijft en zien hem als de beste keuze uit "lesser evils". Ze zijn bang voor de Moslimbroederschap. Aan de andere kant willen Moslims (de meeste) wel af van Mubarak. Hij is duidelijk een dictator. Het beste zou denk ik een seculiere oplossing zijn met eerlijke verkiezingen. Maar om dat te laten gebeuren moet de Moslimbroederschap ten eerste voor secularisme gaan (wich is not gonna happen) en moet Mubarak en zijn legerbuttbudies verstoten worden (niemand wil dood , dus not gonna happen). Ze zitten inderdaad in een stalemate.
Als iemand hier op willekeurige momenten 'kankerturk' zou posten, zou jij dat niet op zijn minst irritant vinden?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik ben serieus. Ik ben een Marokkanen hater. Dat je dat nu pas doorhebt zeg. Ik had jou wel iets snuggerder geschat.
Het ging hier prima voordat L_H kwam aankakken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij ook nokken met je kutopmerkingen, ik ben hier net 5 min en heb al tig posts gezien die me eigenlijk doen twijfelen of dit soort topics wel kunnen.
Ligt eraan wie en in welke situatie en of het duidelijk is of het serieus is bedoeld of niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als iemand hier op willekeurige momenten 'kankerturk' zou posten, zou jij dat niet op zijn minst irritant vinden?
Ja, context is belangrijk - maar is en blijft subjectief en akn dus anders overkomen op verschillende mensen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ligt eraan wie en in welke situatie en of het duidelijk is of het serieus is bedoeld of niet.
Anyway. Ze is er over twee weken weer.
Ander onderwerp.
Die faals stapelen zich wel op. Is de berg iphone-faals nu onderhand niet zo groot geworden dat je een superieure Androidtelefoon overweegt?quote:
Nee, je zit er toch maar een paar minuten in.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:05 schreef IHVK het volgende:
Fokken jullie ook wel eens in de metro?
hoe zit het met je fappatroonquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:09 schreef GenusButeo het volgende:
Mijn slaap-, eet- en sportpatroon is echt helemaal naar de klote deze maand. Fuck.
Jij misschien. Ik ben nog steeds niet thuis..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, je zit er toch maar een paar minuten in.
Zo zie je maar weer, Zuid lijkt wel aan het einde van de wereld te liggen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jij misschien. Ik ben nog steeds niet thuis..
Ja.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:13 schreef turnazz het volgende:
he die 2 gasten die in Rdam Zuid zijn neergeschoten, waren dat Turken???
Ja.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:13 schreef turnazz het volgende:
Die accumuleert exponentieel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aw gosh you got no Nuts.
Denizzzz'tjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aw gosh you got no Nuts.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:22 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
IHVK'tjeDenizSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik voel me vereerd, dat je een traantje weg moest pinken toen je aan mij dacht.
Ja.quote:
quote:
Laten we hopen op wraak.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:13 schreef turnazz het volgende:
Hadi. Ik ken zowel jongens als meisjes die Deniz heten.quote:
Ga je nu pas eten?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja. Even de energie opbrengen om eten op te warmen nu
Niets doen is geen optie. Achterlijke makaken ook.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja dat heeft meestal prettige consequenties.
Je hebt even de park gecheckt?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja. Ik werkte tot 21.30 en daarna in het park geweest.
Wie doet mee wraak actie: Morgen bij mijn thuis ( gratis *****thee & koekjes ) om 12:00 precies. Plannen worden morgen uitgedeeld.quote:
Antillianen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:28 schreef GenusButeo het volgende:
Waarom zijn die Turken neergeschoten? Is het al bekend wie de daders zijn?
Als het goed is zorgt het rechtssysteem voor vergelding.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:29 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Niets doen is geen optie. Achterlijke makaken ook.
Een man sprak een antilliaan aan die tegen een gevel aan zat te pissen. Toen kwam het gangsterclubje dreigen en bemoeide de man zijn zoon zich er ook mee. Uiteindelijk schijnen ze dus beide te zijn neergeknald.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:28 schreef GenusButeo het volgende:
Waarom zijn die Turken neergeschoten? Is het al bekend wie de daders zijn?
Dat word wo3 met paar vuurwerk bommenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Antillianen.
Volgens de media alleen maar omdat ze hen aanspraken op verkeerd gedrag.
Beide zijn in leven trouwens.
Double shot Killquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een man sprak een antilliaan aan die tegen een gevel aan zat te pissen. Toen kwam het gangsterclubje dreigen en bemoeide de man zijn zoon zich er ook mee. Uiteindelijk schijnen ze dus beide te zijn neergeknald.
Absurd..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een man sprak een antilliaan aan die tegen een gevel aan zat te pissen. Toen kwam het gangsterclubje dreigen en bemoeide de man zijn zoon zich er ook mee. Uiteindelijk schijnen ze dus beide te zijn neergeknald.
Nope.quote:
Ik ken wel wát jongens die Deniz heten, maar 0,0 meisjesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:28 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hadi. Ik ken zowel jongens als meisjes die Deniz heten.
Arme jongen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja. Ik werkte tot 21.30 en daarna in het park geweest.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:33 schreef IHVK het volgende:
Gelukkig zie je overal de humor van in Kubiek.
Holy shit.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
waarom.. waarom is de wereld toch zo wreedquote:
quote:ROTTERDAM - Een 45-jarige man en zijn 18-jarige zoon zijn woensdagavond neergeschoten in de Oleanderstraat in Rotterdam-Zuid.
Beiden raakten gewond aan hun bovenlichaam. De zoon was er ernstig aan toe, maar is inmiddels buiten levensgevaar, zo liet de politie donderdag weten. De schutter wist te ontkomen.
De vader sprak woensdagavond een man aan die tegen een gevel stond te plassen. Daarop ontstond onenigheid tussen de 45-jarige man en een groepje mensen die bij de wildplasser hoorden.
De zoon kwam zijn vader te hulp en een persoon uit de groep schoot op vader en zoon.
De twee gewonden wisten hun eigen woning in de Oleanderstraat binnen te gaan en de politie te waarschuwen. De politie is een buurtonderzoek begonnen. Ook zal de politie gebruik maken van beelden van bewakingscamera' s op en rond de plaats van de schietpartij.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:34 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
waarom.. waarom is de wereld toch zo wreed
Nou vooruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn verzwakt, dus je kunt je killblow nog krijgen.AFC AJAX
kill assist yeah!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Ze zijn verzwakt, dus je kunt je killblow nog krijgen.
Deniz Seki.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:33 schreef msnk het volgende:
Ik ken wel wát jongens die Deniz heten, maar 0,0 meisjes
ik zie geen zeequote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:36 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Deniz Seki.
[ afbeelding ]
Deniz Çakır
[ afbeelding ]
In het parkje, ja? Veel sjans gehad?quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:36 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
In het parkje, ja? Veel sjans gehad?
Half Turkije woont daar. Wel gedurfd van die Antiliaan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik google op oleanderstraat, druk op street view en dit is het eerste wat je ziet:
[ afbeelding ]
Oh, ik dacht even dat het iets met die nieuwe homopaaltjes had te maken (verkapte burn).quote:
Moet je die auto's 's zienquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik google op oleanderstraat, druk op street view en dit is het eerste wat je ziet:
[ afbeelding ]
Het soort mens dat dit soort dingen doet is over het algemeen niet bijster intelligent.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Half Turkije woont daar. Wel gedurfd van die Antiliaan.
Wat heb je nou aan lachen als je ook andere dingen kan doen.quote:
Geen idee, zo veel moois staat er toch niet tussen qua vierwielers?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Moet je die auto's 's zien
Allemaal dealers of wa?
Ik zie meteen drie lekkere waggies op de voorgrondquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen idee, zo veel moois staat er toch niet tussen qua vierwielers?
Negatief IQ zie ik.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:00 schreef turnazz het volgende:
Rotterdam wat een kutstad.. Elke keer hoor ik dat een Antilliaan een Turk doodschiet, was toch ook zo een Turkse jongen paar jaar geleden die bij een schoenmaker werkt doodgeschoten.. moeten die Antillianen hier in Amsterdam doen, we lynchen die gasten..
bij wie?quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:01 schreef IHVK het volgende:
Hallo sır is een türkse woordenboek. Wat eten we strateji ? Kekler goir ! Maka tor zo !
Wat is het verschil tussen dat en een i?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:03 schreef Tjechov het volgende:
[..]
In Marmaris werd ik gek van die Turkse ı.
Marmaris kirro stadquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:03 schreef Tjechov het volgende:
[..]
In Marmaris werd ik gek van die Turkse ı.
Wat is je provider, datalimiet en hoeveel mb verbruik je zo in de maand (met fora gebruik enzo)quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:00 schreef IHVK het volgende:
İphone op Türksat zerren is best grappig
Turken zijn zelfs te lui om een puntje erop te zettenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen dat en een i?
Geen idee.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Tmobile, geen datalimiet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat is je provider, datalimiet en hoeveel mb verbruik je zo in de maand (met fora gebruik enzo)?
De i is gewoon i, en de ı spreek je uit zoals in 'amına koyum' om maar een voorbeeld te geven wat jij ook kent.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Komt die er ook niet, met die nieuwe (laffe) regels van alle providers? Gelukkig heb ik net op tijd verlengd, bij mij komt hij pas over een jaarquote:
Ik heb me er wel vermaakt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:04 schreef turnazz het volgende:
[..]
Marmaris kirro stadplatgooien.. Ege
geen kirro's..
Taal...quote:
Met 'kirro's' doel je naar Koerden?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:04 schreef turnazz het volgende:
[..]
geen kirro's..
Ja hè.quote:
KPN en Vodafone zitten om 250mb nuquote:
Heb mijn telefooninternet wel eens op mijn laptop gebruikt omdat ik geen normaal internet had. Dan gaat het snel, hoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:09 schreef turnazz het volgende:
alsof die datalimiet niet genoeg is, je gaat toch geen fucking film ofzo downloaden..
Nee alsjeblieft niet dat onderwerp starten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:09 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Met 'kirro's' doel je naar Koerden?
ja ik bedoel kirro met een ı, kırro, OK.. voel je je aangesproken? ben je ook kırro? dan ook een bom op jou osso..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:09 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Met 'kirro's' doel je naar Koerden?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:09 schreef turnazz het volgende:
alsof die datalimiet niet genoeg is, je gaat toch geen fucking film ofzo downloaden..
Negatief IQquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:11 schreef turnazz het volgende:
[..]
ja ik bedoel kirro met een ı, kırro, OK.. voel je je aangesproken? ben je ook kırro? dan ook een bom op jou osso..
'Kirro's' zitten overal.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:04 schreef turnazz het volgende:
[..]
geen kirro's..
Osso? Achterlijke Turk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:11 schreef turnazz het volgende:
[..]
ja ik bedoel kirro met een ı, kırro, OK.. voel je je aangesproken? ben je ook kırro? dan ook een bom op jou osso..
klein snotaapje doet weer stoer omdat ie paar moeilijke woorden heeft geleerd op school, en hier even zijn taalkunsten vertoont, Negatief IQ, who gives a shit, ik krijg geen stijve van taalpurisme.quote:
Precies.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:13 schreef turnazz het volgende:
[..]
klein snotaapje doet weer stoer omdat ie paar moeilijke woorden heeft geleerd op school, en hier even zijn taalkunsten vertoont, Negatief IQ, who gives a shit, ik krijg geen stijve van taalpurisme.
aan de Egeische kust waar ik zit niet, want daar worden ze opgegeten door Wolvesquote:
Ik ben Koerdisch, ja. Maar goed, hier ga ik niet op in.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:11 schreef turnazz het volgende:
[..]
Stumpert doet stoer met zijn straattaal die hij heeft geleerd op de gevaarlijke straten van Amsterdam door kanslozen zoals hemzelf.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:13 schreef turnazz het volgende:
[..]
klein snotaapje doet weer stoer omdat ie paar moeilijke woorden heeft geleerd op school, en hier even zijn taalkunsten vertoont, Negatief IQ, who gives a shit, ik krijg geen stijve van taalpurisme.
De opa van je opa was toch Koerdisch? Dus je hebt een beetje Koerdisch bloed, maar Ayça en ik zijn gewoon volbloed Koerden...quote:
Oh.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:16 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
De opa van je opa was toch Koerdisch? Dus je hebt een beetje Koerdisch bloed, maar Ayça en ik zijn gewoon volbloed Koerden...
Vind jij 'negatief IQ' hoogstaand Nederlands?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:13 schreef turnazz het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:17 schreef msnk het volgende:
Mijn babanne is Koerdisch, maar ik mag d'r niet zo.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:16 schreef turnazz het volgende:
volgend jaar kan RTE zijn koffers pakken en op de plane enkele reis naar Saudi Arabie eeuwig konten gaan likken.. en alle kırro's worden hard aangepakt..
ik ben zelfstandig ondernemer, ik verdien in 1 jaar, meer dan dat jij ooit je hele leven kan verdienen.. wie is hier kansloos..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:16 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Stumpert doet stoer met zijn straattaal die hij heeft geleerd op de gevaarlijke straten van Amsterdam door kanslozen zoals hemzelf.
Ik ben eigenlijk Bill Gates.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:18 schreef turnazz het volgende:
[..]
ik ben zelfstandig ondernemer, ik verdien in 1 jaar, meer dan dat jij ooit je hele leven kan verdienen.. wie is hier kansloos..
Ik grinnikte IRLquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:20 schreef IHVK het volgende:
Trouwens ik zei lattie en niemand zei er wat van!!
Stem je ook op Wilders in Nederland?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:20 schreef turnazz het volgende:
Geef een Koerd je hand, en hij bijt je fucking arm eraf..RTE heeft ze teveel rechten gegeven, nou willen die fags meer en meer, ze beginnen op Basken te lijken.. nu willen ze eigen dit eigen dat, eigen land.. het moet niet gekker worden.. Tsunamisering van koerden..
Je denkt dat ik me druk maak om die paar knaken die je waarschijnlijk verdient met het verkopen van Shwoarma en dat soort onzin? Je kent me niet eens, stumpert.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:18 schreef turnazz het volgende:
[..]
ik ben zelfstandig ondernemer, ik verdien in 1 jaar, meer dan dat jij ooit je hele leven kan verdienen.. wie is hier kansloos..
kankerhoerensoba..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk Bill Gates.
En nu opgekankert, swa
Net moslims hier in Nederlandquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:20 schreef turnazz het volgende:
Geef een Koerd je hand, en hij bijt je fucking arm eraf..RTE heeft ze teveel rechten gegeven, nou willen die fags meer en meer, ze beginnen op Basken te lijken.. nu willen ze eigen dit eigen dat, eigen land.. het moet niet gekker worden.. Tsunamisering van koerden..
nope ben je gek, maar ik begrijp die gast wel..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Stem je ook op Wilders in Nederland?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:22 schreef IHVK het volgende:
Ik vind dat mensen als turnazz op de PVV moeten stemmen in Nederland.
shoarma,quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:21 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Je denkt dat ik me druk maak om die paar knaken die je waarschijnlijk verdient met het verkopen van Shwoarma en dat soort onzin? Je kent me niet eens, stumpert.
Ga emigreren dan, olm.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:24 schreef turnazz het volgende:
[..]
shoarma,![]()
wat is dat?
gast ik zit in onroerend goed, ik bezit huizen in Istanbul, Antalya, Tanger, Marrakech, Bulgarije, Dubai...
Grappenmaker. Dubai, ik ben er bekend. Noem eens wat adressen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:24 schreef turnazz het volgende:
[..]
shoarma,![]()
wat is dat?
gast ik zit in onroerend goed, ik bezit huizen in Istanbul, Antalya, Tanger, Marrakech, Bulgarije, Dubai...
ik zit aan de andere kant van de medaille.. in Turkije ben ik superieur, maar hier ben ik inferieur..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:22 schreef IHVK het volgende:
Ik vind dat mensen als turnazz op de PVV moeten stemmen in Nederland.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:24 schreef GenusButeo het volgende:
turnazz = turn-azz = turn-ass = draaikont, WHEUWEHEHEH EINSS!!!!!111!!1
Goeie hè, geef toe.quote:
in Jumeirah, verder ga ik jou niets vertellen snotaap..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:25 schreef Tjechov het volgende:
[..]
Grappenmaker. Dubai, ik ben er bekend. Noem eens wat adressen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |