quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ah nee... Gaan ze dat bouwen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:19 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een faal is dit zeg..
Stom. *Pompoenenomlaagsmiley*quote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:26 schreef IHVK het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ajyad_Fortress
En ze hebben een Ottomaans gebouw die daar stond gesloopt.
Schande!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:26 schreef IHVK het volgende:
inderdaad. Dit klinkt ernstiger dan 'stom'. En dit vind ik ook schandalig. Ok, nu ben ik echt weg. Lol.quote:
Arabieren zijn sowieso een faal-volk.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:19 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Weg met die Ottomaanse propaganda en symbolen van hun overheersing!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:26 schreef IHVK het volgende:
Wat dequote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:50 schreef Bortecinem het volgende:
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=205903/page=1
Dikkieessss
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Weg met die Ottomaanse propaganda en symbolen van hun overheersing!
Vanaf het jaar 1200 waren het wel falers ja. Maar dat merkte Ibn Khaldun (ietsies later ) ook wel op.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Arabieren zijn sowieso een faal-volk.
Die koning moet wel laten zien waar hij staat in de pikorde, hè.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:36 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]. Ik heb zelf mogen getuigen dat ze dingen sloopten die zemmels. Ondertussen wel grote billboards met de koning overal en nergens erecten
.
Die koning mag niet eens mijn persoonlijke kontveger worden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die koning moet wel laten zien waar hij staat in de pikorde, hè.
wat erg dit...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:19 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
German & Swiss engineers staat er alleen op wiki.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat erg dit...
ik stoorde me al vreselijk aan die hoge gebouwen pal naast de kaaba, maar dit slaat nu werkelijk alles...
welke horloge merk heeft trouwens het meeste geld opgehoest om de klok te leveren?
Voor 1200 ook al hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:38 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Vanaf het jaar 1200 waren het wel falers ja. Maar dat merkte Ibn Khaldun (ietsies later ) ook wel op.
Same here bro.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat erg dit...
ik stoorde me al vreselijk aan die hoge gebouwen pal naast de kaaba, maar dit slaat nu werkelijk alles...
welke horloge merk heeft trouwens het meeste geld opgehoest om de klok te leveren?
Nee daarvoor niet. Daarvoor hebben ze iedereen gesmacked van Spanje tot Azië. Toen de Europeanen nog in straten van poep zwommen, en de Arabieren in theehuizen intellectuele discussies hielden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[edit: vernieuwde versie]
[ Bericht 12% gewijzigd door Julis op 19-08-2010 17:55:35 ]
Omdat die Saudie koning de slet is van USA. Hij is volgens mij Britse off-srping. Ik irriteerde me al aan zijn paleis die er fokking naast zit, maar het hilton hotel was nog erger. Menig Arabs willen het dan ook weg hebben, maar mondje dicht anders is je hoofd eraf. Het wordt tijd voor Hasimi Rule in Arabië. Opbokken met die Sauds.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
German & Swiss engineers staat er alleen op wiki.
Dit gebouw blijft frappant. Waarom liet die lullo van een koning het niet gewoon in Riyadh neerzetten, in palats van Mekka, als hij toch zo nodig van z'n oliedollars af moest.
Echt grappig.quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:48 schreef Julis het volgende:Haha omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjewel iedereen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:19 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |