Dus nog best gedoe om straks de goede Land Rover te vinden waarbij het kan en hij naar mijn wens isquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:54 schreef L0we het volgende:
[..]
Klopt, maar auto's ouder dan 1978 krijgen een kenteken uit de serie die bedoeld was voor motors. Een blauw kenteken met witte letters dus.
Zie ook de info bij het RDW
Ja!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga je nog 's avonds weg?
Veel plezier en succes alvast
Ik heb net wel zo'n tuigje gekocht, zodat hij dan even rond kan lopen als we even stoppenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:31 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Gordel om he, voor dat konijn.
Foto zal ik straks maken! Ik ga me nu bezig houden met alles goed inpakken.. Heb nu helemaal al het idee dat ik te veel mee hebquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:01 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jee, zus en konijn en spullen. In de micra! Maak je even een foto als alles erin zit
Heel veel plezier en succes, en we zien je wel verschijnen!
Om het LEGAAL te doen is het een heel werk jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dus nog best gedoe om straks de goede Land Rover te vinden waarbij het kan en hij naar mijn wens is.. Die oude platen staan namelijk het best.
Goeie reis alvast! Denk om je stembandenquote:
even je konijn uitlatenquote:[..]
Ik heb net wel zo'n tuigje gekocht, zodat hij dan even rond kan lopen als we even stoppen![]()
Succes, hoop dat het een beetje past!quote:[..]
Foto zal ik straks maken! Ik ga me nu bezig houden met alles goed inpakken.. Heb nu helemaal al het idee dat ik te veel mee heb
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:12 schreef Purdey het volgende:
Zo, ik heb m'n auto voor de deur staan! Net een beetje ingericht, en de radio ingesteld. Bij de Blokker een plastic kratje gekocht waar de losse spulletjes in konden zoals zaklamp, hesje, lampjes enz enz..
M'n hello kitty hangt, stinkt gelukkig niet zo heel erg. En net heel braaf met het instructieboekje de knopjes even door zitten nemenOok heel fijn dat de dealer waar ik hem kocht voor die fucking 400,- rijklaarmaakkosten hem nog even afgetankt hadden.. Dus niet
Kon 'm bij de Shell mooi gelijk met 26 liter vullen. M'n eerste benzinebon is een feit: ¤38,00
Vanmiddag of morgen even foto's maken
Gefeliciteerd! Eindelijk nog een trotse micra bezitterquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:12 schreef Purdey het volgende:
Zo, ik heb m'n auto voor de deur staan! Net een beetje ingericht, en de radio ingesteld. Bij de Blokker een plastic kratje gekocht waar de losse spulletjes in konden zoals zaklamp, hesje, lampjes enz enz..
M'n hello kitty hangt, stinkt gelukkig niet zo heel erg. En net heel braaf met het instructieboekje de knopjes even door zitten nemenOok heel fijn dat de dealer waar ik hem kocht voor die fucking 400,- rijklaarmaakkosten hem nog even afgetankt hadden.. Dus niet
Kon 'm bij de Shell mooi gelijk met 26 liter vullen. M'n eerste benzinebon is een feit: ¤38,00
Vanmiddag of morgen even foto's maken
Ik heb ook geen instructieboekjes erbijquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:59 schreef Sjoegerd het volgende:
Moest mijn instructieboekje zelf nog opzoeken op de sloop
Vond toevallig in een AX op de sloop een Citroën mapje met daarin het instructieboekjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:02 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik heb ook geen instructieboekjes erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:04 schreef EMCioran het volgende:
Lol, zit er serieus maar een tank van 25 liter in.Ik heb zelfs een 43 liter tankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Dat is wel echt super relaxed dan! Nouja, ik heb voor de rest de boekjes niet echt nodig enzoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vond toevallig in een AX op de sloop een Citroën mapje met daarin het instructieboekje. In een andere auto vonden we het boekje van de radio die in mijne zit
Ik 70 liter. Heb vanochted getankt voor 90 euro en nog watquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een 43 liter tank..
Ik gebruik ze ook niet eigenlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:06 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dat is wel echt super relaxed dan! Nouja, ik heb voor de rest de boekjes niet echt nodig enzoDesnoods kan ik ze vast wel ergens bestellen
Pfu... Ik vind die 40-50 euro al confronterendquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:08 schreef EMCioran het volgende:
[..]
Ik 70 liter. Heb vanochted getankt voor 90 euro en nog wat![]()
Aha, dat verklaart ook waarom we laatst een of andere partytruck tegenkwamen met zo'n ding, die was blijkbaar gewoon heel oud.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:54 schreef L0we het volgende:
[..]
Klopt, maar auto's ouder dan 1978 krijgen een kenteken uit de serie die bedoeld was voor motors. Een blauw kenteken met witte letters dus.
Zie ook de info bij het RDW
Doe je tenminste nog eens wat in de autoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:12 schreef twiFight het volgende:
Aha, dat verklaart ook waarom we laatst een of andere partytruck tegenkwamen met zo'n ding, die was blijkbaar gewoon heel oud.
Gister helemaal alleen gereden om boodschappen te doen. Ging allemaal prima, maar tering wat is parkeren zonder stuurbekrachtiging vermoeiend
Dankjewel! Hier typt een héle trotse bezitter!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:01 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Eindelijk nog een trotse micra bezitter
Toch is 400 euro op een auto van 2250 euro wel echt bizar veel. Tenzijn die banden erbij zitten, maar dan is het alsnog veel (want maar 13"). Maar goed, lekker boeiend verder, je hebt een nieuwe auto en als ie geheel naar tevredenheid is, is dat ook heel wat waardquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:20 schreef Purdey het volgende:
@L0we: 400,- vond ik ook krankzinnig veel, maar het was een offciële dealer en die rekenen dat nu eenmaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |