Haha zoietsquote:
Ik heb vandaag in een auto van 40 jaar oud gereden, met nog maar 28000 km op de teller!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:00 schreef trainfreak het volgende:
Ik ken iemand die 10 jaar geleden zijn auto nieuw kocht en nu nog maar 10 000 km (!!!) heeft gereden.
Wel een extreem geval dus...
okee. ik vond het een wat rare opmerking. Maar ik ben het met je eens dat op kantoor zitten saai is. Daarom heb ik ook buitendienstquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Het geen ontzettend saaie kutbaan. Op kantoor zitten, dat is pas saai. Voor mij dan.
En dat you lose sloeg opdat ik meer kilometers gedraaid heb, niets anders.
Ik ben anders aardig gelukkig met mn kantoorbaanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:22 schreef Markster het volgende:
[..]
okee. ik vond het een wat rare opmerking. Maar ik ben het met je eens dat op kantoor zitten saai is. Daarom heb ik ook buitendienst
Ziet er netjes uit!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:28 schreef Purdey het volgende:
Tatatadaaaaa:
[ afbeelding ]
Met m'n Hello Kitty
Vind ik ook! Dankjewelquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:02 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit!
Gefeliciteerd.
Dank jequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:41 schreef EMCioran het volgende:
Ik niet zo, maar helaas kan niet iedereen een superspannend beroep hebben![]()
Supermooie Lancer trouwens, zo in het wit en met die wielen eronder. Rijdt het ook een beetje?
M'n pa rijdt ook onwijs weinig. De auto is van '96 en er staat nog niet eens 50.000 op de teller. Ik denk dat wij daar ongeveer de helft van hebben gereden. Wij hebben hem nu 12 jaar. Dus 25.000 km in 12 jaarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:00 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Ik ken iemand die 10 jaar geleden zijn auto nieuw kocht en nu nog maar 10 000 km (!!!) heeft gereden.
Wel een extreem geval dus...
Daar is een hele simpele oplossing voor: Niet rijden waar je ouders naast zittenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:54 schreef jacobras het volgende:
[..]
Omdat dat niet lukt, of ...?
Vandaag weer 'ns een stuk met m'n ouders gereden, natuurlijk weer de nodige lading kritiek over mijn rijstijl ("zie je die scooter wel?!", "let op dit is een lastige bocht!", "wat ga je hier hard!" en muzieksmaak ("wat is dit voor herrie?!" gekregen.
Kom je daar bij zo'n tuincentrum aanrijden. "Parkeer 'm maar waar je wil". Doe ik dat, vonden ze 't te ver (bij de ingang was zegmaar vrij, maar ik ging 'm aan de andere kant van parkeerterrein neerzetten).
Geen commentaar op mijn inparkeerkunsten thuis. Zijn zo 2 vakken in de lengte achter elkaar, ik rij half over 't eerste vak het 2e vak in, en dan achteruit het eerste vak in. Draai eerst naar rechts, dan naar links, en dan nog 3x naar rechts en links maar kom uiteindelijk perfect recht te staan
.
Bij mij gaan die opmerkingen gewoon het ene oor in en het andere oor uit.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:21 schreef Purdey het volgende:
[..]
Daar is een hele simpele oplossing voor: Niet rijden waar je ouders naast zitten![]()
Het is misschien wat rigoreus, maar het bevalt mij tot nu toe prima. Ik heb in totaal drie keer een minuut of tien in de auto van m'n pa gereden, en daar kreeg ik suïcidale neigingen van. 'Draai aan dat stuur, draaien, DRAAIEN!!' Tot zover de ritjes met m'n pa.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:21 schreef Purdey het volgende:
'Draai aan dat stuur, draaien, DRAAIEN!!' Tot zover de ritjes met m'n pa.
Haha, daar had ik het laatst over met m'n ouders. Teminste, m'n pa kwam er mee, die zei 'Nou, ik ben niet zoals die belg, met die zoon.' Nouuu, echt welquote:
Precies zo'n opmerking kreeg ik ook al ja.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:33 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, daar had ik het laatst over met m'n ouders. Teminste, m'n pa kwam er mee, die zei 'Nou, ik ben niet zoals die belg, met die zoon.' Nouuu, echt wel
Grapje toch? Al die lui met oldtimers die nóg minder rijden?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:35 schreef JJH het volgende:
Zo weinig kilometers op jaarbasis is bijna slecht voor de auto!
Nou, niet helemaal. Alles word gebouwd om gebruikt te worden. En als dat relatief veel stilstaat gaan rubbers enzo uitdrogen, opgehoopt vocht kan voor roest gaan zorgen en nog meer van die dingetjes.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Precies zo'n opmerking kreeg ik ook al ja.![]()
[..]
Grapje toch? Al die lui met oldtimers die nóg minder rijden?
Uw auto is geen olifant...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:52 schreef trainfreak het volgende:
Vanmorgen bijna een accident (=ongeval) gehad op de autostrade.
Nederlander met fietsrek op de trekhaak begon vol te remmen op de autostrade.
Ik dus ook vol in de remmen (2x mijn banden voelen blokkeren op de weg).
De auto achter mij (die volgens mij dicht genoeg reed) ook vol in de remmen.
Ok, ik reed zelf misschien ook wel iets te dicht (geen 2 seconden afstand), maar dat schol slechts enkele cm, zowel aan de voorkant als aan de achterkant...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:20 schreef L0we het volgende:
[..]
Uw auto is geen olifant...
Zo zie je het belang van afstand houden maar eensNormaal hou ik wel afstand hoor, maar je gaat toch niet beweren dat jij altijd 2 seconden afstand houdt he, dan komt iedereen er zomaar invoegen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:03 schreef Piles het volgende:
Weer terug uit Rotterdam en ik heb het overleefdGeen Micra tegen gekomen
![]()
Ik zag wel dat ze op de Coolsingel voorzorgsmaatregelen genomen hadden, met allemaal extra vangrails enzo
Haha, als je op de Coolsingel reed zat je ook wel een aardig stukje bij mij vandaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vermoeiend die Coolsingel hé? Zeker op zaterdagmiddag. Mijn sociale interactie om mensen voor te laten wordt op een gegeven moment een stuk minder
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
Nou, het gaat hier om voetgangers op zebrapaden. Er zijn ongeveer wel 10 zebrapaden op die Coolsingel, en er blijven mensen oversteken, dus op een gegeven moment komt er een moment dat je langzaam op gaat trekken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:13 schreef Goddelijker het volgende:
Soms moet je asociaal zijn, anders proppen 3 mensen de auto voor de jouwe.
Hij was nu helemaal afgesloten, dus we hebben er alleen gelopenquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:22 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, als je op de Coolsingel reed zat je ook wel een aardig stukje bij mij vandaan
Vermoeiend die Coolsingel hé? Zeker op zaterdagmiddag. Mijn sociale interactie om mensen voor te laten wordt op een gegeven moment een stuk minder
Neequote:Op zondag 22 augustus 2010 11:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij was nu helemaal afgesloten, dus we hebben er alleen gelopen
Heb je al veel gereden met die nieuwe kar van je?
@twiFight: goed bezigIn het donker rijden had ik gelukkig al eens met rijles gedaan, maar dat is wel ff wennen ja
Hmm ja. Het is zo dat je veilig met de maximumsnelheid over dat soort dingen heen moet kunnen met een normale auto. Niet dat ik verwacht dat je schade hebt, maar ik denk dat je het wel zou moeten kunnen verhalen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 05:13 schreef The_Dean het volgende:
Nog een newbie
Ik heb meteen een klein vraagje... ik kom dagelijks van en naar mijn werk langs wegwerkzaamheden. Op zich niets mis mee, maar nu bevinden zich daar enkele flinke richels. Je kent ze wel, stukken waar ineens het asfalt afgeschraapt is en je dus een cm of 10 naar beneden klapt. Ik kom vier van die richels tegen [twee op, twee af] en daarnaast ligt er nog een onafgewerkte 'stoeprand' van een cm of 6-7. Nu is het er 30, en ik hou me daar altijd netjes aan maar ik kwam er op een avond voor het eerst langs, en aangezien die hobbels niet aangegeven werden klapte ik er met mijn Golfje vol overheen. Eerst al naar beneden, daarna verwachte ik de tweede al, maar die stoeprand en die tweede set richels miste ik vervolgens ook.
Nu weet ik dat er wegwerkzaamheden waren, maar moet ik dan dit soort dingen verwachten en zelf rekening mee houden? Of moeten ze dat aangeven? Ik reed dus netjes 30/35 maar de klappen waren niet mis, en kwam zelfs met die stoeprand met de bodem aan de grond [naja, aan die stoeprand].
Kan ik eventuele schade aan bodem, uitlaat en draagarmen verhalen op de gemeente wegens het niet aangeven, of is dat voor eigen rekening?
Nogmaals, ik reed niet te hard. Als ik er met 60 overheen zou knallen, dan was het uiteraard mijn fout.
Hoeveel liter is je tank, en wat voor auto is het?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:22 schreef twiFight het volgende:
-knip-
Tank gaat wel snel leeg trouwens. Had 'm volgetankt vanaf 40%-45% tot vol voor we weggingen a ¤37. Almere heen en terug (130 km x 2) en de tank was alweer bijna half leeg *slurp*
Ik heb meestal wel 1,5 sec afstand ja. En ja, dr komen zat mensen invoegen, maar daar kan ik niet zo mee zittenquote:Op zondag 22 augustus 2010 08:34 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Normaal hou ik wel afstand hoor, maar je gaat toch niet beweren dat jij altijd 2 seconden afstand houdt he, dan komt iedereen er zomaar invoegen...
quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:45 schreef twiFight het volgende:
Daarna met vrienden naar een zwembad. Een meid begon constant te zeuren over van alles en nog wat, god wat is dat irritant! Ik snap je frustraties met je pa helemaal Purdey... "Schakelen. Je moet rechts. Remmen!" AAAAAAAAARGH ja doos, dat weet ik zelf ook wel, ik ga niet vol gas in de eerste versnelling rechtdoor hoor. Alles wat ze zei daarna negeerde ik en een andere vriend ging maar uitleggen hoe ik moest rijden (was onbekend dorp).
Goed bezig!quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:47 schreef Purdey het volgende:
[..]
Net anderhalf uur op een industrieterrein vlakbij m'n huis lekker geoefend![]()
*succesverhaal*
Zo, de heren hier ook weer blij gemaakt met een Cherry of Purdey de weg op verhaal
Je kan gewoon een brief naar de gemeente sturen waarin je die aansprakelijk stelt. Kassa heeft daar volgens mij wel eens aandacht aan besteed.quote:Op maandag 23 augustus 2010 05:13 schreef The_Dean het volgende:
Kan ik eventuele schade aan bodem, uitlaat en draagarmen verhalen op de gemeente wegens het niet aangeven, of is dat voor eigen rekening?
Nogmaals, ik reed niet te hard. Als ik er met 60 overheen zou knallen, dan was het uiteraard mijn fout.
Ja, omdat er meestal een bepaald soort mensen in rijden...quote:Op maandag 23 augustus 2010 07:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoeveel liter is je tank, en wat voor auto is het?
Trouwens, vandaag voor het eerst met de nieuwe Vivaro aan de slag geweest.Voor mijn 940 of een E gaat men rap aan de kant, maar voor zo'n zwarte Vivaro nog sneller.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:21 schreef L0we het volgende:
[..]
Ja, omdat er meestal een bepaald soort mensen in rijden....
Sorry, ik wilde errug graag naar huis toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het is ook wel erg groot, zwart en vierkant.![]()
Die is inderdaad best wel groot en vierkant jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Sorry, ik wilde errug graag naar huis toe.
En het is ook wel erg groot, zwart en vierkant.
Ik ben alleen nog onder de indruk als de auto zo laag is dat ik alleen nog een randje van het dak zie in de binnespiegel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:57 schreef L0we het volgende:
[..]
Die is inderdaad best wel groot en vierkant ja. Ik ben dr alleen niet zo meer van onder de indruk
.
Dat is zo ontzettend vervelend. Het is niet zozeer het commentaar, dat kun je nog redelijk oor in, oor uit laten gaan. Maar het gevoel dat er wordt getwijfeld aan je kunnen op het gebied van rijden is heel vervelend. Met m'n pa is het vooral irritant omdat hij het zelf tegenwoordig heel roekeloos doet allemaal. In z'n 4 op een rotonde afgaan, alleen terug naar z'n drie, en als hij dan merkt dat de rotonde leeg is, met een kilometer of 50 eroverheen rijdenquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:45 schreef twiFight het volgende:
Daarna met vrienden naar een zwembad. Een meid begon constant te zeuren over van alles en nog wat, god wat is dat irritant! Ik snap je frustraties met je pa helemaal Purdey... "Schakelen. Je moet rechts. Remmen!" AAAAAAAAARGH ja doos, dat weet ik zelf ook wel, ik ga niet vol gas in de eerste versnelling rechtdoor hoor. Alles wat ze zei daarna negeerde ik en een andere vriend ging maar uitleggen hoe ik moest rijden (was onbekend dorp).
Even een vraag van huishoudelijke aard, ben jij Mstr? Aangezien jullie allebei 'Jonge Goden' zijn?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:03 schreef Goddelijker het volgende:
Morgen naar Duitsland, heb er nu al zin in om over de autobahn te gaan
Scherp.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:09 schreef Purdey het volgende:
[..]
Even een vraag van huishoudelijke aard, ben jij Mstr? Aangezien jullie allebei 'Jonge Goden' zijn?
Als een mesquote:
Gebeurd ook niet elke dag inderdaad.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:28 schreef Purdey het volgende:
[..]
Als een mes![]()
Mstr is ineens verdwenen uit het autorijtopic, en Jonge goden zijn zeldzaam..
Nóg glimmender? Op die foto blonk hij al heel mooi!quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Gebeurd ook niet elke dag inderdaad.
Hoe rijdt je autootje?
Wanneer ga je hem wassen en helemaal glimmend poetsen?
Mijn autootje rijdt superquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Gebeurd ook niet elke dag inderdaad.
Hoe rijdt je autootje?
Wanneer ga je hem wassen en helemaal glimmend poetsen?
Er is niks fijner dan je eigen handen vies te maken, met dit als resultaat:quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:33 schreef L0we het volgende:
[..]
Nóg glimmender? Op die foto blonk hij al heel mooi!
Gelukkig!quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:34 schreef Purdey het volgende:
[..]
Mijn autootje rijdt superSchakelt lekker, remt goed, parkeren is ook geen probleem met zo'n klein ding
De dealer heeft 'm helemaal gewassen en gepoetst, en momenteel valt het hier met bakken uit de hemel, dus wassen komt volgende week wel een keer
Ik zat even te kloten met m'n stuur, vergat 'm recht te zetten. Maar had wel goed gemikt qua stoeprandquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Gelukkig!
Parkeren is heel handig inderdaad met zo'n autootje. Ik reed gisteren in de auto van m'n ouders (Golf) en die parkeerde ik ook zo in, zegt m'n vriendin: Vind het altijd knap dat je dat zo snel kan.
Zij parkeert altijd heel langzaam in.
Wassen is door de wasstraat rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |