Ik krijg er mijn vermoorde familie niet mee terug.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Dit is toch wel een ernstig gebrek aan historisch besef golfer.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:20 schreef MilaNL het volgende:
Omdat er 1000x meer doden vallen door alcohol dan elke andere drug wil ik ter compensatie van de vorige 20 afleveringen over al die andere drugs nu 20000 afleveringen over alcohol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen GHB/XTC, wel speedquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:25 schreef golfer het volgende:
Wie van jullie heeft het wel eens gebruikt, dat goedje?
Niet vergelijkbaar waarschijnlijk, maar er zijn zat mensen van mijn leeftijd die nog regelmatig een joint nemen hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:26 schreef Omnifacer het volgende:
Geen GHB/XTC, wel speed
Maar het is wat die vrouw zegt: als je achterin de 20 bent ofzo dan moet dat toch een keer afgelopen zijn.
Ik zei net: ze denkt dat ze nog 20 is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:26 schreef marcodej het volgende:
Ben ik de enige die het gevoel heeft dat we naar de Inge de Bruijn van over 30 jaar zitten te kijken?
Ik dacht dat die alleen pruimtabak deden?quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar waarschijnlijk, maar er zijn zat mensen van mijn leeftijd die nog regelmatig een joint nemen hoor.
Alle passie en agressie zit in zijn broerquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:32 schreef henkde_j het volgende:
Wat sober en rustig betreft lijkt hij wel op z'n ouders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |