geeft niks !!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Sorry Bar! Ik dacht ik kijk effe hoe dat nu gaat, zo'n nieuw topic dmv 1 klikje openen
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:56 schreef Ticootje het volgende:
Hoi!
Deze moet natuurlijk in m'n at, anders kan ik me morgen niet melden.
nope, niet als je mobiel fokt. Ik ben vastgegroeid aan m'n aaifoon.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:07 schreef mijsje het volgende:
[..]daar hebben ze tegenwoordig een heel mooi knopje rechtsonderaan voor...
(sorry, flauw geintje...)
flinke trui dan als er 2 hoogzwangere dames in passen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Tico moet wel want ze draagt de bolletjestrui(samen met Cantare )
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
nope, niet als je mobiel fokt. Ik ben vastgegroeid aan m'n aaifoon.
Daar zou ik ook zo snel mogelijk vanaf willen! Mijn huisarts vind dat als je er geen goed gevoel over hebt je hem het best zo snel mogelijk moet laten weghalen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:18 schreef Noa24 het volgende:
Hier een onrustige moedervlek, verkleurd en grillige randen. HA heeft er gister naar gekeken en die wou dat ik eind volgende week nog even terug kom om het weer na te laten kijken. Bezorgt toch veel onrust in mijn hoofd dus ik heb besloten dat dat ding eruit moet. Zo snel mogelijk. Gister gebeld, maar de assistente doet moeilijk. Ik moet om 11 uur weer bellen.
Irritant is dat! ik had er ook zo'n last van, zeker in de middag... Dan ging ik maar wat vaker nar het toilet ofzo, gewoon om wat te lopen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben maar een uurtje eerder naar huis gegaan omdat ik niet meer in mijn bureaustoel kon zitten. Het begint gewoon nu alweer, blegh.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben maar een uurtje eerder naar huis gegaan omdat ik niet meer in mijn bureaustoel kon zitten. Het begint gewoon nu alweer, blegh.
Ja ik had er al een hard hoofd in dat het goed zou gaan.... Vervelend als dan blijkt dat het inderdaad gewoon shit is.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:53 schreef Basboussa het volgende:
Bah, Noa, ik zou daar ook een beetje zenuwachtig van worden geloof ik. Fijn dat je snel terecht kan!
Cantare, toch spannend hoor!
Ticootje, ik zou daar dus ehlemaal geflipt van worden geloof ik, als dat allemaal toch niet zo geregeld is. Moest de afgelopen keer ook nog vanalles regelen omdat ik opeens mijn zwangerschapsuitkering niet kreeg, en dat was me toch een gezeik. En toen duurde het daarna nog een half jaar voordat ik de child tax benefits voor het kind kreeg. HAdden ze een foutje gemaakt bij het versturen, en neit dat ze je dat in een keer kunnen vertellen, moet je weer dagen voor aan de foon hangen....
Ja, maar nu blijft het al de hele dag hangen. Kutgevoel, zeker in combinatie met maagzuur en benauwdheid. Mja, nu zit ik Nigella Bites te kijken en Rennis te eten, geeft wat afleiding.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:47 schreef Ticootje het volgende:
Cantare, ook vooral 's avonds?? Ik heb ik de avond wel wat krampen onderin, en wat zeurderige rugpijn.... Maar dat zakt iedere keer helemaal weg als ik eenmaal wat slaap.
Ik HAAT bellen naar instanties enzo, dus probeer het altijd te voorkomen, maar op een of andere rare manier gaat het altijd toch altijd net niet zoals het hoort. En dan vaak juist op iets waarvan je denkt: Hoe kan dat nou fout gaan....quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja ik had er al een hard hoofd in dat het goed zou gaan.... Vervelend als dan blijkt dat het inderdaad gewoon shit is.
8 uur achter een bureau zitten is me gewoon te veel. En dat voortdurend opstaan en wandelen haalt me te veel uit m'n werk. Ik heb van dat typische flow-werk: als het lekker loopt moet ik er níet mee stoppen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Irritant is dat! ik had er ook zo'n last van, zeker in de middag... Dan ging ik maar wat vaker nar het toilet ofzo, gewoon om wat te lopen.
Oi, jij maakt het spannend!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:03 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ja, maar nu blijft het al de hele dag hangen. Kutgevoel, zeker in combinatie met maagzuur en benauwdheid. Mja, nu zit ik Nigella Bites te kijken en Rennis te eten, geeft wat afleiding.![]()
Claudia, vervelend!
Ben je opgelucht met deze uitkomst? Of vind je het vervelend dat je niet meer mag werken?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:07 schreef Silmarwen het volgende:
Morgen even mijn verloskundige bellen voor een zwart op wit medisch gedoe dat ik niet meer moet werken en naar de fysio, ook al weet ik dat ze toch niets kan doen voor me.
Bij mij kan het gelukkig heel goed. Dat is echt een voordeel aan mijn werk. Het enige wat ik tot mijn verlof nog hoef te doen is een artikel schrijven voor mijn proefschrift en dat kan ik net zo goed van huis uit. Het is alleen goed om regelmatig op de universiteit zelf aanwezig te zijn vanwege het contact met mijn collega's en overleg met mijn promotoren.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Claudia vervelend maar het zou fijn zijn als je van je baas een paar uur thuis mag werken. Bij mijn werk kan dat nauwelijks helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |