quote:cambeelden van zeer korte en matige persconferentie. met intro en deel van eerste missie
er is zelfs een achievement voorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 03:11 schreef SoldMayor het volgende:
Ik denk waar de aids slaat de TT op. Maar nu ik dat plaatje zielol.
"kill a struisvogel" ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:50 schreef pugehenis het volgende:
[..]
er is zelfs een achievement voor
Idd, lekker met paar lui knallenquote:
Ik niet, ik hoop op dubbelaidsvetkankerquote:
quote:
idd, microsoft probeert weer mensen te bannen. sowieso dom om een gebrande reach versie online te spelen.. spel is van microsoft, ze zullen we weer een sneaky manier hebben..quote:
En terechtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:04 schreef Xblister het volgende:
[..]
idd, microsoft probeert weer mensen te bannen. sowieso dom om een gebrande reach versie online te spelen.. spel is van microsoft, ze zullen we weer een sneaky manier hebben..
quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:18 schreef luffyd het volgende:FORGESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
Teringquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:49 schreef Xblister het volgende:
Mooi ge-edit.. en die no-scope naar de andere kant van de map op 0:50![]()
Het groepje modders gaat het niet verspreiden hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:58 schreef MMaRsu het volgende:
Echt niet normaal dat hij nu al gelekt is. FUCKING KANKERPIRATEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:53 schreef luffyd het volgende:No way dat ik dat nu ga kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Morpheus2002 op 26-08-2010 13:03:17 ].
quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:26 schreef Mirel het volgende:
[..]
Het groepje modders gaat het niet verspreiden hoor.
quote:Microsoft waarschuwt spelers die het onlangs uitgelekte Halo: Reach voor de officiële releasedatum spelen. Volgens de richtlijnen van Microsoft mag het bedrijf de Xbox 360-console van deze gamers evenals hun Xbox Live-account blokkeren. Dat benadrukt Stephen Toulouse, hoofd van de afdeling die toezicht houdt op Xbox Live, via Twitter.
Halo Reach lekte eerder deze week uit, nadat hackers een exemplaar van het spel dat alleen bedoeld was voor journalisten wisten te downloaden. "Zoals in ieder geval van het ongeautoriseerd spelen van een game op Xbox Live, riskeert iedereen die een spel zonder toestemming speelt geband te worden van zijn Xbox 360 en Xbox Live-account. [...] Wij hebben manieren om er achter te komen [wie het spel te vroeg speelt]", meldt Toulouse op Twitter.
De release van Halo: Reach vindt plaats op 14 september en wordt in de Verenigde Staten bijgestaan door de grootste marketingcampagne die Microsoft ooit voor een spel heeft gevoerd. Het bedrijf is van plan meer dan vijf miljoen euro te besteden aan de marketing voor de game.
Ja, ik las het overal. Leuk persberichtje voor de leken om het imago van Microsoft weer wat op te fleuren, aangezien je het spel alleen op een zogenaamde JTAG-Xbox 360 kan spelen. En elke eigenaar van een JTAG-console weet dat je binnen 15 minuten een consoleban hebt als je op Xbox Live gaat.quote:
heel vet.. ze moeten hier echt een film van makenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:12 schreef KrentebolHooft het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:40 schreef het volgende:
[..]
Bestel bij Dynabyte. Is die het goedkoopst. Gebruik deze code 'sw5000' voor 10% korting en gratis verzending. Op releasedag op de mat!
Thnx, besteld na veel twijfelen.quote:
LE.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:02 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar Dynabyte is toch helemaal niet zo goedkoop? Bij de gcshop kan je hem voor 52,49 thuis bezorgd hebben, da's toch echt goedkoper dan ¤ 65 -10%....
Pareltje van een trailerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:12 schreef KrentebolHooft het volgende:
Zo zal Halo 4 er hopelijk uit zien op de xbox 720quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:12 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ah ok, had ff niet door dat het om de LE gingquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:20 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
LE.
75,- Dynabite -10% = 67,50
Gcshop 84,00
Helaas komt er geen halo meer van Bungie hiernaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zo zal Halo 4 er hopelijk uit zien op de xbox 720
Ingame recon-helmet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:28 schreef Vincent. het volgende:
[..]
Pareltje van een trailer![]()
Krijg je trouwens nog extra's als je pre-ordered?
Oke, en bij welke site kan ik dat het beste doen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Ingame recon-helmet.
Let trouwens wel op dat je winkel ook daadwerkelijk de bonus erbij levert, want alleen een aantal winkels krijgen de pre-order codes.
Is dit dan een game die je langer blijft spelen dan 2 weken?quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:14 schreef SoldMayor het volgende:
Als ik terug kom van Spanje dan is het nog maar anderhalve week tot REACH
Zonde.. ik neigde ook een tijdje om 800 punten neer te leggen voor de MP maps.. maar fuck it, als reach er eenmaal is speel ik dat, nieuwe MP maps.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:47 schreef pugehenis het volgende:
ff halo odst gekocht voor de laatste paar multiplayer maps om in te komen voor halo reach
Spel hoort gewoon bij de serie.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zonde.. ik neigde ook een tijdje om 800 punten neer te leggen voor de MP maps.. maar fuck it, als reach er eenmaal is speel ik dat, nieuwe MP maps.
Wacht daar ff 2 weken mee.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Word je gebanned of gehaat als je hier ervaringen met de game wil posten?
Over 2 weken koop ik hem origineel natuurlijk, online Halo is meesterlijk, maar 2 weken eerder met wat vrienden multiplayer offline spelen om te oefenen is ook mooi.
Gebanned en gehaat.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Word je gebanned of gehaat als je hier ervaringen met de game wil posten?
Over 2 weken koop ik hem origineel natuurlijk, online Halo is meesterlijk, maar 2 weken eerder met wat vrienden multiplayer offline spelen om te oefenen is ook mooi.
Mij best, maar zijn er geen vragen ofzo? Iets over Forge World of wat anders wat in het spel zit maar niet publiek bekend is.quote:
Oke.quote:
Yes, kheb n vraag: hoe zijn de graphics, nog steeds af en toe een beetje vaag,dubbel beeld als iets heel snel gaat?quote:Op woensdag 1 september 2010 17:43 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Mij best, maar zijn er geen vragen ofzo? Iets over Forge World of wat anders wat in het spel zit maar niet publiek bekend is.
Ja, dat gebeurd. Tenminste, dat is wat mij opviel. Er kwam een andere character van je team in beeld, en toen dacht ik van 'hey, zag ik dat nou goed?' Daarna gebeurde het nog een paar keer. Het is niet zo zeer dubbel beeld, maar...iets klopt er niet, dat kun je inderdaad zien. Hoe ik dat iets dan moet omschrijven weet ik niet, maar het 'klopt' niet zeg maar.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yes, kheb n vraag: hoe zijn de graphics, nog steeds af en toe een beetje vaag,dubbel beeld als iets heel snel gaat?
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurd. Tenminste, dat is wat mij opviel. Er kwam een andere character van je team in beeld, en toen dacht ik van 'hey, zag ik dat nou goed?' Daarna gebeurde het nog een paar keer. Het is niet zo zeer dubbel beeld, maar...iets klopt er niet, dat kun je inderdaad zien. Hoe ik dat iets dan moet omschrijven weet ik niet, maar het 'klopt' niet zeg maar.
Geen idee waar jij het over hebt, graphics waren prima in mijn betaquote:Op woensdag 1 september 2010 22:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yes, kheb n vraag: hoe zijn de graphics, nog steeds af en toe een beetje vaag,dubbel beeld als iets heel snel gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |