quote:cambeelden van zeer korte en matige persconferentie. met intro en deel van eerste missie
er is zelfs een achievement voorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 03:11 schreef SoldMayor het volgende:
Ik denk waar de aids slaat de TT op. Maar nu ik dat plaatje zielol.
"kill a struisvogel" ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:50 schreef pugehenis het volgende:
[..]
er is zelfs een achievement voor
Idd, lekker met paar lui knallenquote:
Ik niet, ik hoop op dubbelaidsvetkankerquote:
quote:
idd, microsoft probeert weer mensen te bannen. sowieso dom om een gebrande reach versie online te spelen.. spel is van microsoft, ze zullen we weer een sneaky manier hebben..quote:
En terechtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:04 schreef Xblister het volgende:
[..]
idd, microsoft probeert weer mensen te bannen. sowieso dom om een gebrande reach versie online te spelen.. spel is van microsoft, ze zullen we weer een sneaky manier hebben..
quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:18 schreef luffyd het volgende:FORGESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
Teringquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:49 schreef Xblister het volgende:
Mooi ge-edit.. en die no-scope naar de andere kant van de map op 0:50![]()
Het groepje modders gaat het niet verspreiden hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:58 schreef MMaRsu het volgende:
Echt niet normaal dat hij nu al gelekt is. FUCKING KANKERPIRATEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:53 schreef luffyd het volgende:No way dat ik dat nu ga kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Morpheus2002 op 26-08-2010 13:03:17 ].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |