abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85458800
De oplader van veel telefoons doet het hier wel, maar dat moet je wel even checken. Er komt namelijk maar 110V uit de muur in plaats van 220, dat kunnen ze niet allemaal aan. De stekkers zijn anders maar hij zal toch wel een wereldstekker moeten meenemen voor zijn apparaten.
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:49:43 #102
236335 neen
schone schijn
pi_85458803
O ik ben ook nog wakker en net thuis :') is het nog waard om 2 uurtjes de stad in te gaan of niet? Het is altijd wel vroeg dicht hier.

En je hebt van die telefoons waar je 2 simkaarten in kan doen, dus een Amerikaanse en een Nederlandse? Dan heb je 2 nummers op 1 telefoon zegmaar. Maar goed, ik neem aan dat je ook gewoon tussen NL - VS kan sms'en? Bellen kan immers ook :+
het lijkt niet wat het is
pi_85458929
Trouwens Pief, ik zou wel even checken of hij niet al zelf een oude telefoon meeneemt. :@

Wat ik leuke afscheidscadeautjes vond waren persoonlijke dingen, zoals een muismat en een schriftje met foto's van mijn familie erop. Zoiets kun je misschien niet meer laten maken maar je zou wel een leuke foto van jezelf kunnen printen (of de moderne variant: digitaal fotolijstje met foto's van thuis erop) of een boekje kunnen kopen en daar alvast een boodschap in schrijven ofzo, zodat hij een aandenken heeft.
pi_85459084
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:49 schreef neen het volgende:
O ik ben ook nog wakker en net thuis :') is het nog waard om 2 uurtjes de stad in te gaan of niet? Het is altijd wel vroeg dicht hier.

En je hebt van die telefoons waar je 2 simkaarten in kan doen, dus een Amerikaanse en een Nederlandse? Dan heb je 2 nummers op 1 telefoon zegmaar. Maar goed, ik neem aan dat je ook gewoon tussen NL - VS kan sms'en? Bellen kan immers ook :+
Amerikaanse providers doen nog weleens moeilijk met sms'en en bellen naar buitenlandse nummers. Ik kan bijvoorbeeld niet naar Nederland sms'en maar wel sms'jes ontvangen op mijn Amerikaanse nummer. Twee telefoons/nummers hebben is dus wel heel handig. Dat en Skype-tegoed. :P

-edit- Goede oefening in spelling, deze post. :+
pi_85459160
Ook nog even een lijstje dumpen...
O: 2x Wasa met kaas, 1x met pindakaas
T: koffie met melk
L1: wit broodje met pindakaas
L2: wit broodje met een soort brie (erg laat, dankzij een lab meeting van 2,5 uur :+)
T: bakje yoghurt, koffie met melk
D: aardappelpuree met sperziebonen en een kipburger
T: kiwi, waarschijnlijk een stukje chocolade of een paar M&M's
  donderdag 19 augustus 2010 @ 01:06:36 #106
236335 neen
schone schijn
pi_85459257
Lolleramerikanen :') weet je misschien ook of het klopt dat je vanaf NL een nummer kunt bellen waarna je lokaal in de VS in kan bellen dus een stuk goedkoper belt internationaal? Zoiets meende ik ooit eens gehoord te hebben. Ik ga nu zelf ook wel even googlen.

Edit: Gevonden! misschien wel handig voor jullie als jullie het ook nog niet wisten :')
pi_85459359
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 01:06 schreef neen het volgende:
Lolleramerikanen :') weet je misschien ook of het klopt dat je vanaf NL een nummer kunt bellen waarna je lokaal in de VS in kan bellen dus een stuk goedkoper belt internationaal? Zoiets meende ik ooit eens gehoord te hebben. Ik ga nu zelf ook wel even googlen.
Mobiele abonnementen zijn hier echt ripoffs. :{
Dat zou ik niet weten, maar volgens mij kost het sowieso maar een paar cent per minuut om met een vaste telefoon naar Amerika te bellen. Bij mijn vaste en mobiele telefoon hier in elk geval wel. :)
  donderdag 19 augustus 2010 @ 01:17:20 #108
236335 neen
schone schijn
pi_85459468
Hoe bevalt het (uit) eten daar eigenlijk? Ik hoor wel eens dat de voorgerechten hele maaltijden zijn en dat ze wel van vettigheid houden :') En heb je eigenlijk al een dagje in de Walmart sightseeing gedaan?

:@
pi_85459715
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Trouwens Pief, ik zou wel even checken of hij niet al zelf een oude telefoon meeneemt. :@

Wat ik leuke afscheidscadeautjes vond waren persoonlijke dingen, zoals een muismat en een schriftje met foto's van mijn familie erop. Zoiets kun je misschien niet meer laten maken maar je zou wel een leuke foto van jezelf kunnen printen (of de moderne variant: digitaal fotolijstje met foto's van thuis erop) of een boekje kunnen kopen en daar alvast een boodschap in schrijven ofzo, zodat hij een aandenken heeft.
Ja maar zn abo is gestopt. Thx voor de tips..
  donderdag 19 augustus 2010 @ 01:33:44 #110
236335 neen
schone schijn
pi_85459807
Zit je nu de hele tijd met accounts te wisselen tussen telefoon/computer ofzo :? :D
pi_85459858
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 01:17 schreef neen het volgende:
Hoe bevalt het (uit) eten daar eigenlijk? Ik hoor wel eens dat de voorgerechten hele maaltijden zijn en dat ze wel van vettigheid houden :') En heb je eigenlijk al een dagje in de Walmart sightseeing gedaan?

:@
Alle stereotypen zijn waar... Amerikanen halen hun eten het liefst 3 keer per dag buiten de deur, en de meeste dingen die ze dan halen zijn voor Nederlandse begrippen behoorlijk veel, qua hoeveelheid en qua calorieën (pizza, subs, Taco Bell). Maar goed, het is ook wel weer mogelijk om gezonde dingen te halen zoals salades (hoewel daar ook nog verraderlijk veel kcal in kunnen zitten) of Oosterse dingen. :9 Er is wel enorm veel keus in afhaaltenten, ze zijn hier heel erg van gemak dient de mens. Ik kook wel zo veel mogelijk zelf om de kosten en de calorieën en beetje binnen de perken te houden, na een tijdje vind je toch wel aardig wat gezonde en lekkere producten in de winkel. Op zich kun je hier prima gezond en lekker eten, maar je moet even omschakelen. :)

Een excursie naar Walmart heb ik helaas nog niet mee mogen maken. ;( Staat nog op de planning, net als de supermarkt die 24/7 open is. Daar moet ik ook nog een keer midden in de nacht heen, gewoon omdat het kan. :')
  donderdag 19 augustus 2010 @ 06:06:49 #112
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85461528
Mogge, ben op het werk maar heb geen zin?
Welkom Swietje!

Kolere Mimu wat erg! Wat zal hij nu een pijn hebben.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85461570
Goeiemorgen!

MinderMutsig :o! Kusje op de overgebleven vingerstomp van je man :*. (Ik begrijp nu dat jouw alias slaat op het feit dat jij minder mutsig bent dan hij?)

Swietje, welkom.
De meeste energie heeft een lichaam nodig om warm te blijven. Ongeacht de rest zal jij jezelf ook warm moeten houden. De hoeveelheid die je nodig hebt zal je proefondervindelijk vast moeten stellen, maar de algemene tips gelden onverkort: geen suiker, wel volkoren, veel groente.
Als je al 10kg bent afgevallen kan je waarschijnlijk het beste nu proberen een jaar stabiel te blijven op dat gewicht en daarbij een goed passend eetpatroon zoeken. Als je meer wil eten: eet veel meer groente: verwaarloosbare hoeveelheid calorien, wel veel voedingsstoffen.
In elk geval: welkom!

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 19-08-2010 07:04:51 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 19 augustus 2010 @ 06:47:49 #114
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_85461733
Goedemorgen! Welkom Swietje, succes met op gewicht blijven/afvallen!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  donderdag 19 augustus 2010 @ 07:46:11 #115
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85462042
Welkom Swietje! Had heel wat bij te lezen in de trein! Veel succes!!

En MiMu! :o! Hoop voor hem dat dat stukje huid het goed gaat doen en er niet nog een stuk vinger af moet!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 07:58:06 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85462115
Goeiemorgen :W.

Oeh bah, wat een horrorverhaal, MM. Hopelijk komt het goed :Y.

Ik zou vorige week iets horen over een sollicitatie, toen zou ik gisteren iets horen over een sollicitatie en nu heeft de rector van de school met me afgesproken dat ik, als ik deze week niks hoor, ervan uit kan gaan dat de vacature vervuld is, aangezien er nog steeds geen duidelijkheid is, maar ze wel al in de afrondende fase zitten met een eerstegrader :?. Beetje vreemd dat er nu nog geen duidelijkheid is, maar goed, ik ga ervan uit dat dit aan m'n neus voorbij gaat, dan kan het alleen nog maar meevallen ;).

Ik had vandaag even voor nieuwe broeken willen shoppen, maar Nachtwacht wil samen shoppen en hij moet vandaag werken 8)7. Dus misschien ga ik maar weer even bij mijn ouders kijken :).
Niet meer actief op Fok!
pi_85462511
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_85462533
Goeiemorgen!
We vertrekken bijna *O*
Veel gezond eten en sporten jullie, dan ga ik bandjes kijken en biertjes drinken :s) en vakantie houden :P
Tot volgende week!
pi_85462554
Veel plezier Puff!! *O*
Ja doei.
pi_85462636
Waarschijnlijk komen morgen dé foto's van de trouwfotograaf O+ ben benieuwd :o
Ja doei.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 08:55:07 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85462778
Veel plezier Puff! :Y
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? donderdag 19 augustus 2010 @ 08:55:41 #122
70532 loveli
N
pi_85462793
:W
crap in = crap out
  donderdag 19 augustus 2010 @ 09:02:56 #123
331 Merel
Be here now.
pi_85462876

:'(
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_85462892
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 09:02 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]

:'(
auw ;(
Ja doei.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 09:11:14 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85463033
Heb je een zwarte stift bij je Merel?
pi_85463310
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 06:16 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!

MinderMutsig :o! Kusje op de overgebleven vingerstomp van je man :*. (Ik begrijp nu dat jouw alias slaat op het feit dat jij minder mutsig bent dan hij?)
:D

@Uniek: hij slaapt nog en ik laat hem nog maar even liggen want ik vermoed dat het vandaag inderdaad wel flink pijn zal doen. Vanmiddag moeten we nog even naar de huisarts voor een tetanusspuit want dat zijn ze in het ziekenhuis vergeten. Misschien kan hij dan ook wat pijnstillers krijgen. We hebben zelf ook wel e.e.a. in huis maar ik weet niet wat daarvan wel of niet handig is in dit geval.

Slecht geregeld Vik! Niet netjes om sollicitanten zo aan het lijntje te houden.

Veel plezier Puff! *O*

quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 09:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb je een zwarte stift bij je Merel?
Ik zou er speciaal voor terug fietsen. :@
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 09:26:58 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85463372
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 09:23 schreef MinderMutsig het volgende:

Slecht geregeld Vik! Niet netjes om sollicitanten zo aan het lijntje te houden.
Ik word niet aan het lijntje gehouden, want ik ben nog gewoon vrij om te gaan en te staan waar ik wil :).
Ik heb gesolliciteerd en toen hebben ze gezegd dat ze in gesprek waren met een eerstegrader en als daar niks uitrolde, zouden ze mogelijk nog een beroep doen op mij (het is een eerstegraads functie, dus logisch dat de voorkeur uitgaat naar een eerstegrader).
Niet meer actief op Fok!
pi_85463413
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 09:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik word niet aan het lijntje gehouden, want ik ben nog gewoon vrij om te gaan en te staan waar ik wil :).
Ik heb gesolliciteerd en toen hebben ze gezegd dat ze in gesprek waren met een eerstegrader en als daar niks uitrolde, zouden ze mogelijk nog een beroep doen op mij (het is een eerstegraads functie, dus logisch dat de voorkeur uitgaat naar een eerstegrader).
Oh OK. Maar alsnog stom. :(
pi_85463442
ik ben benieuwd of ik vandaag al iets van mn twee sollicitaties hoor :') ik hoop 't wel :X
Ja doei.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 09:30:06 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85463446
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 09:28 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Oh OK. Maar alsnog stom. :(
Ja en ik vraag me af waar die onduidelijkheid door veroorzaakt wordt. Ik hoop dat die eerstegrader twijfelt. Maar als zij daarin meegaan, laten zij zich toch door hem/haar aan het lijntje houden? :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 09:30:17 #131
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85463453
:|W

Oud, maar moest er weer aan denken door dat bord :').
pi_85463519
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:

oh my gawd ;(
Ja doei.
pi_85463563
Lijstje voor vandaag *O*

O: grote smoothie met aardbeien, bramen, frambozen, misschien perzik en een beetje yoghurt, gekookt eitje, toast met oude kaas en een kop thee
T: Thee met twee meergranenbiscuitjes met chocolade d'r op. Digestives o.i.d.? Ik wil chocolade en de granen maken dat het gezond lijkt. Marketingslachtoffer. ;(
L: Salade met gegrilde kip, tomaat, komkommer
T: olijfjes en handje amandelen
D: Veulengebraad, wiltlof met peer en geitenkaas uit de oven, aardappelpuree
pi_85463578
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben benieuwd of ik vandaag al iets van mn twee sollicitaties hoor :') ik hoop 't wel :X
*hoopt mee
pi_85463615
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:

Helder lichtje. :|W
pi_85463617
jij eet altijd zo lekker MiMu!!! :9
Ja doei.
pi_85463682
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb er nu nog tijd voor dus daar moet je gebruik van maken. ;)
Als straks de colleges beginnen zal het wel weer tegenvallen ben ik bang. Ik heb dat trouwens met DarkElf, als die post wat ze gaat eten begin ik spontaan te kwijlen. :9~
pi_85463724
Welkom Swietje! Veel postplezier :)

En MM heb je verhaal nog niet helemaal gelezen, dat doe ik als ik mijn yoghurt op heb (ik ben heul mutsig). :+

Ik was gister laat thuis dus sporten schoot erbij in, ga zometeen. Eten was gisteren ruk door druk en gewoon vergeten maar daar moet natuurlijk ook een lijstje van gepost worden. Volgens mij voeren mijn buurjongens een soort 'help shiny gezond eten' actie want ik kreeg van de een vorige week een reuze bak walnoten en van de ander gister 2 mega stukken watermeloen en een verse smoothie. I like ^O^
pi_85463752
mijn lijstje vandaag is wat minder spannend :+

O: 2 gekookte eitjes
T: necatrine
L: grote bak kwark en wat dadels
T: banaan
S: krachttraining
D: Ainsley's Fajita's met zelfgemaakte wraps, avocadoprut en creme fraiche

keek daarnet even wat er in zo'n pak prefab wraps zit.. niet normaal hoeveel Enummers daar zijn toegevoegd... als ik ze maak gaat er 240 gram bloem in (2 soorten), wat magarine en wat water :') :X
Ja doei.
pi_85463756
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
Eensch :Y
pi_85463829
Gisteren dus:

O: 4 rijstwafels sandwichspread
T: 2 crackers
L: 2 volkoren boterhammen met jam
S: een uur stevig wandelen
T: kaasbroodje
T: 2 petit fours
T: 2 stukken watermeloen
D: mac & cheese :')
T: banaan met nog wat dingen smoothie
T: 4 (!) petit fours
  donderdag 19 augustus 2010 @ 09:53:28 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85463983
Planning:

O: banaan
T: krentenbol
L: 500 gr kwark (55 kcals / 100 gr) met wat muesli
T: appel (zit nog steeds in mn tas van gister :@ )
D: quinoa, tomatensalade, avocadoprutje, vegaburger
  donderdag 19 augustus 2010 @ 09:55:42 #143
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85464036
Goeiemorgen! :O

Jeetje MM, ik las net je verhaal! Hoop dat de pijn bij je meneer meevalt en dat het topje er uiteindelijk niet verder afgehaald hoeft te worden!

Zometeen even boodschappen doen, m'n nieuwe zwarte broek aantrekken en vanmiddag naar de Ikea met pap, mams en zusje O+
pi_85464205
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
mijn lijstje vandaag is wat minder spannend :+

O: 2 gekookte eitjes
T: necatrine
L: grote bak kwark en wat dadels
T: banaan
S: krachttraining
D: Ainsley's Fajita's met zelfgemaakte wraps, avocadoprut en creme fraiche

keek daarnet even wat er in zo'n pak prefab wraps zit.. niet normaal hoeveel Enummers daar zijn toegevoegd... als ik ze maak gaat er 240 gram bloem in (2 soorten), wat magarine en wat water :') :X
Maak jij je eigen wraps? :o
Daar ben ik dan weer te lui voor terwijl het vast niet eens zo moeilijk is. :') Toch maar eens gaan proberen...

Veel plezier Nouk!

XM: wat is quinoa? :@
pi_85464248
Het is zó simpel, zelf wraps maken.. Mr.Mo kan het zelfs (recept volgen) :+ hij maakt het deeg, ik plet en bak ze :P
Ja doei.
pi_85464313
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
Het is zó simpel, zelf wraps maken.. Mr.Mo kan het zelfs (recept volgen) :+ hij maakt het deeg, ik plet en bak ze :P
En dat doe je dan gewoon in een koekenpan neem ik aan?
Is het ook makkelijk voor de pannenkoekenuitgedaagden onder ons? Ik kan geen fatsoenlijke pannenkoek bakken al hing mijn leven er vanaf. Dat is Mr. Mimu's werk hier.
pi_85464365
het is geen vloeibaar deeg he? Maar gewoon solide en zulks. Even aandacht erbij bij hetin de pan gooien de eerste keer zodat hij mooi plat ligt, maar daarna is hij bij het omdraaien al zo stevig dat dat geen problemen op kan leveren.

Wel handig om er een oude koekenpan voor te hebben waar de anti-aanbaklaag al vanaf is :') want je moet 'm zonder olie op een heel hoog vuur bakken :P
Ja doei.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 10:12:20 #148
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85464451
@MiMu: Quinoa is het graan der inca's :P. Ik ben in mei een maand in Peru & Bolivia geweest en heb het daar veel gegeten. Erg smakelijk :9.

Zo ziet het eruit als je het in het water gooit:

en zo komt het er dan weer uut:

pi_85464645
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
@MiMu: Quinoa is het graan der inca's :P. Ik ben in mei een maand in Peru & Bolivia geweest en heb het daar veel gegeten. Erg smakelijk :9.

Zo ziet het eruit als je het in het water gooit:

[ afbeelding ]

en zo komt het er dan weer uut:

[ afbeelding ]
Ik hou d'r wel van als jij CUL doet. :9
Waar koop ik dat?
pi_85464750
MinderMutsig: geen risico's nemen met tetanus! Ga zsm naar de huisarts en laat je vent prikken.
Te laat is te laat namelijk. Doodgaan aan een half vingerkootje is té mutsig.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_85464785
argh :') perfecte functie gevonden, aan de universiteit, afdeling Internationalisering O+

32 uur.. en da's teveel :P
Ja doei.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 10:33:59 #152
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85464971
Whoeeeeeeeeeei, i O+ m'n nieuwe zwarte broek! :@
  donderdag 19 augustus 2010 @ 10:39:23 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85465141
Meh, wil ik net weg: enórme bui :'). Nu ga ik m'n bus missen. Naja, dan maar een uurtje later weg.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 10:46:39 #154
236335 neen
schone schijn
pi_85465373
Hoezo meteen een uur later :?
pi_85465405
Aloha!

Net even ( :') !) bijgelezen.

@ MoBlo: First, I was like :o :( but then I was like ^O^ :7 (m.a.w: wat een ontzettende lul! En wat heb je goed z'n kont geschopt!)

@ MiMu:Ouch! Hoe gaat het nu met je man (vriend? :@ Dat weet ik eigenlijk helemaal niet...).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 01:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Een excursie naar Walmart heb ik helaas nog niet mee mogen maken. ;( Staat nog op de planning, net als de supermarkt die 24/7 open is. Daar moet ik ook nog een keer midden in de nacht heen, gewoon omdat het kan. :')
http://www.peopleofwalmart.com/ O+
  donderdag 19 augustus 2010 @ 10:52:05 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85465545
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:46 schreef neen het volgende:
Hoezo meteen een uur later :?
Dan gaat er pas weer een bus naar Drachten. Echt raar geregeld: op bepaalde tijden gaan er 2 in een kwartier en dan ineens moet je bijna een uur wachten :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85465601
Lijstje van gisteren:

O: boterham met banaan, melk
T: cola
L: broodje hamburger (wezen lunchen met een vriendin)

Oh, woonde er hier niet iemand in Sittard? Ben gisteren bij dat Australische restaurant wezen lunchen. Überlekkere burgers <3

T: - (de burger was HUGE)
D: rijst, boontjes, omelet
T: 2 mini negerzoenen
S: uurtje skaten
En 's avonds ging het mis... halve zak chips & 5 chocoladekoekjes...

Vandaag:

O: boterham met pindakaas, melk
T: snoepen van cakebeslag (ik ga zo een cake bakken)
L: soep, boterham met pindakaas, melk
D: ?
S: uurtje skaten
T: ?
T: ?

En nu ga ik poetsen, krijg over twee uurtjes bezoek en moet ook nog douchen & aankleden. Tot later allemaal <3
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:04:54 #158
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85465931
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:20 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik hou d'r wel van als jij CUL doet. :9
Waar koop ik dat?
Bij de linksdraaiendegeitenwollensokkenbiodynamischewinkeltjes!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:07:59 #159
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85466031
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Bij de linksdraaiendegeitenwollensokkenbiodynamischewinkeltjes!
O+ linksdraaiendegeitenwollensokkenbiodynamischewinkeltjes O+

Goeiemorgen!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_85466168
ik las linksdragende... :')
Ja doei.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:15:22 #161
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85466261
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik las linksdragende... :')
Waar het hoofd (of was het nou hart?) vol van is... :P
pi_85466701
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Aloha!

http://www.peopleofwalmart.com/ O+
Dat is zo'n nare site. Heel slecht voor de eetlust ;(
pi_85466712
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:15 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Waar het hoofd (of was het nou hart?) vol van is... :P
Inkoppertje _O-
pi_85466929
Ik deed een XM vandaag, was na 3 min rennen een tikkeltje duizelig, het ging niet meer. Nog wel 10 minuutjes stevig gewandeld. Daarna naar sportschool geweest en nog een 40 min cardio en krachtoefeningen. Goeie nieuws, ik zit nu al een week op 71.3/71.5 kg. hoop echt dat ik binnenkort ergens in de 60 zit :Y
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:40:17 #165
236335 neen
schone schijn
pi_85467058
Gisteravond toen ik op de bus aan het wachten was kwam er een dakloze naar me toe die om geld vroeg :') nou ja dat had ik niet (zie ik eruit alsof ik geld heb? :') ) en hij werd me toch een partij boos _O- Ik verstond het niet goed maar hij riep best hard van: "wmowaaahaaaa op straat mwoaoa verdomme" toen moest ik lachen en zei ik zo uiterst relaxed :') : "Doe chill man, het is toch mooi weer" :') :') !

Lijstje van vandaag,
T: koffie
O+L: brood, soepje, eitje
T: koffie, appel
D: of soto of gewoon rijst/wokgroente/kipfilet
T: koffie

Oh, dan op stap heb ik beloofd. Maar misschien dat ik er vanaf zie als ik in Groningen op stap kan :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:36 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik deed een XM vandaag, was na 3 min rennen een tikkeltje duizelig, het ging niet meer. Nog wel 10 minuutjes stevig gewandeld. Daarna naar sportschool geweest en nog een 40 min cardio en krachtoefeningen. Goeie nieuws, ik zit nu al een week op 71.3/71.5 kg. hoop echt dat ik binnenkort ergens in de 60 zit :Y
Ik las onder de 60 :')
Goed gesport ^O^

Ik hoop dat ik niemand die gesport heeft heb gemist en dus niemand op zijn/haar teentjes heb getrapt.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:40:58 #166
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85467081
Ik word 1x niet lekker en nu is dat al 'een XM doen' :') _O-. Wat een trendsetter ben ik toch :7 :').
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:44:18 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85467188
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:45:40 #168
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85467230
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Awww!

Ik heb hier net om zitten gniffelen:

pi_85467323
*Even bijlezen*

Welkom Swietje :W !
LadyBlack, die ABBA magneet _O- moet je 'm wel Magnetha noemen hè.
MiMu :o :o :o dat vingertopjesverhaal! En geen bibberende beentjes / flauwvallende mensen? Ik ben erg slecht met bloed :@ .
P.F. :* en verder geen vragen.
Puff veel plezier!
Moblo, heb jij een recept voor zelf wraps maken? 't Lijkt zo makkelijk maar die van mij (recept uit kookboek) worden altijd kei-en-keihard en niet meer oprolbaar, ze breken :').
Maria O+ dat plaatje!
pi_85467382
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:45 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Awww!

Ik heb hier net om zitten gniffelen:

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-

Ook leuk: de telefooninstellingen in het Chinees veranderen. *)
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:49:58 #171
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85467395
net heerlijk geluncht; halve tosti met pesto/tomaat/mozzarella, halve tosti met salami/tomaat, cappuccino :9 nom
pi_85467400
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Cute! *;

Lijstje:

O1: Optimel vla met Allbran Fruit 'n Fibre
O2: gekookt eitje, 2 crackers met filet A. en ui.
S: stepshape/interval
L: smoothie van yoghurt, diepvriesaardbeien, banaan uit de vriezer, verse mango en coolbest light.
T: wodka, lightchips
D: gegrilde ribeye, met gewokte sperzieboontjes met een uitje en wat oosterse kruiden erdoorheen.
T: decafé met 2 (TWEE) kersenbonbons.
pi_85467430
Gisteravond weer voor het eerst naar koorrepetitie geweest, was zo leuk O+. Alleen weet nu iedereen dat ik docent Engels ben en gaan ze de hele tijd vragen of ze dingen wel goed uitspreken -O- en ik ben normaal wel van 't mensen tot vervelens toe verbeteren, maar bij 48 mensen die ik nog niet zo goed ken is dat toch een ander verhaal :').

Dit even in spoiler wegens :@ :@
SPOILER
Kuch.

En mijn lijstje voor vandaag:

O: Twee boterhamment met kaas/komkommer, karnemelk
L: Twee boterhammen met rookvlees/ei, thee.
T: Ananas!
S: Evy les 2
D: Gebakken krieltjes, gewokte spinazie, speklapje
T: Yoghurt

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2010 11:52:01 ]
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:51:50 #174
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85467465
:D Razz :')
pi_85467479
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:47 schreef Razztwizzle het volgende:
*Even bijlezen*

Welkom Swietje :W !
LadyBlack, die ABBA magneet _O- moet je 'm wel Magnetha noemen hè.
MiMu :o :o :o dat vingertopjesverhaal! En geen bibberende beentjes / flauwvallende mensen? Ik ben erg slecht met bloed :@ .
P.F. :* en verder geen vragen.
Puff veel plezier!
Moblo, heb jij een recept voor zelf wraps maken? 't Lijkt zo makkelijk maar die van mij (recept uit kookboek) worden altijd kei-en-keihard en niet meer oprolbaar, ze breken :').
Maria O+ dat plaatje!
100ml lauw warm water
60gr margarine in kleine blokjes
140 gram tarwebloem
100 gram pastabloem (tipo 00)
anderhalve theelepel bakpoeder
1 theelepel zout

Mengen en kneden

en dan in een héle heten koekenpan bakken. Aan één zijde tot de boel flink is opgebold (allemaal kleine en grotere bubbels) en dan omgooien :9 herhalen :P
Ja doei.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:53:03 #176
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85467502
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:36 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Oh sorry, moet ik het in een spoiler zetten? Ik heb nooit problemen met zulke verhalen maar ik vergeet wel eens dat dat niet voor iedereen geldt. :@
:D Nee hoor, nergens voor nodig!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_85467527
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik word 1x niet lekker en nu is dat al 'een XM doen' :') _O-. Wat een trendsetter ben ik toch :7 :').
Hehe :Y)

Natuurlijk met liefde gezegd he ;)
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:54:50 #178
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85467575
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:53 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Hehe :Y)

Natuurlijk met liefde gezegd he ;)
AAAAAAAAAAAAAAAAALLES IS LIEFDEEEEEH!!!
pi_85467635
ik kan best goed verdienen als ik aan de telefoon ga hijgen of geile smsjes verstuur :')
Ja doei.
pi_85467645
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Gisteravond weer voor het eerst naar koorrepetitie geweest, was zo leuk O+. Alleen weet nu iedereen dat ik docent Engels ben en gaan ze de hele tijd vragen of ze dingen wel goed uitspreken -O- en ik ben normaal wel van 't mensen tot vervelens toe verbeteren, maar bij 48 mensen die ik nog niet zo goed ken is dat toch een ander verhaal :').

Dit even in spoiler wegens :@ :@
SPOILER
Kuch.

En mijn lijstje voor vandaag:

O: Twee boterhamment met kaas/komkommer, karnemelk
L: Twee boterhammen met rookvlees/ei, thee.
T: Ananas!
S: Evy les 2
D: Gebakken krieltjes, gewokte spinazie, speklapje
T: Yoghurt
Hehe, niiiice. *)
pi_85467673
en :') Razz :')

:D!
Ja doei.
pi_85467697
Dit gaan we nu niet "een Razz doen" noemen hè :').
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:58:20 #183
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85467714
Razzt, heldin!
pi_85467780
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:57 schreef Razztwizzle het volgende:
:Y
pi_85467875
En dank neen :D
pi_85467931
Hoe ging evy 2 Razz?
pi_85467971
Evy 2 doen we vanmiddag voor 't eten :) We hadden les 1 2x gelopen omdat lief last kreeg van z'n knieën/enkels omdat hij veel te grote stappen nam.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 12:04:57 #188
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85467978
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat een goed idee! *O* >:)
  donderdag 19 augustus 2010 @ 12:07:24 #189
236335 neen
schone schijn
pi_85468084
Over douchen gesproken, ik stap net de deur uit echt live uit bed. (ik lag net nog in bed natuurlijk) en ik ben dus geen ochtendmens. Loopt er zo'n vrouw naar beneden, echt 2x kijken. Is het de moeder van m'n nieuwe huisgenoot die blijkbaar bezig zijn :')
pi_85468137
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:58 schreef conleche het volgende:
Jeutje MiMu!! :o

Welkom Swietje! Is jouw spierziekte progressief? Mijn vader heeft FSHD en dat is een progressieve spierziekte en hij zit nu ook in een rolstoel, maar toen hij jouw leeftijd had nog niet. Het t is heel geleidelijk erger geworden en hij klaagt er inderdaad ook over dat hij maar zo weinig kan eten zonder aan te komen........

Nou ja, het is in ieder geval een goed plan om gezond te eten!!
Mijn spierziekte is inderdaad progressief. Hoor heel veel mensen klagen, die in een rolstoel zitten, dat ze zo snel aankomen, maar ook juist heel veel mensen die het niet lukt om een grammetje aan te komen.

Bedankt iedereen nogmaals voor alle welkom! :)

Mijn planning...

O (12u, lang leve de vakantie!): 1 volk. boterham met achterham + halfvolle melk
T: geen idee wat ik hier zal nemen, iemand een idee?
L: 1 volk. boterham met filet américain
T: fruit
A: 2 opschepl. lasagne met spinazie, mozzarella, paprika en ui + rauwkost + halfvolle melk
T: verse sinaasappelsap

Verder drink ik over 't algemeen thee..
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_85468208
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 12:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Evy 2 doen we vanmiddag voor 't eten :) We hadden les 1 2x gelopen omdat lief last kreeg van z'n knieën/enkels omdat hij veel te grote stappen nam.
Oja solly ik las niet goed. Je loopt al snel te snel :') ja.
pi_85468315
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 12:10 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Oja solly ik las niet goed. Je loopt al snel te snel :') ja.
Toen ik nog in H'sum woonde en voor het allereerst ging rennen moest ik altijd langs huizen rennen, waar ik echt een hekel aan heb (nu rennen we door de O+ polder O+ ). Dan ging ik ik bij stukjes met huizen altijd extra hard rennen want ohjee, mensen keken :o . En dan bij stukjes bos/park heel langzaam want dan was ik natuurlijk uitgeput :@ .
pi_85468384
én nog een sollicitatie de deur uit :%
Ja doei.
pi_85468434
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
én nog een sollicitatie de deur uit :%
*O* Goed zeg! *O* Waar?
pi_85468454
Een hotel/restaurant in Berg en Dal :)

Ik hoop echt dat ze mensen nodig hebben voor ontbijt en lunch enzo... daar zijn vaak minder mensen voor te vinden :9
Ja doei.
pi_85468566
Leuk Motorbloempje! Ik hoop 't ook voor je *O*
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  donderdag 19 augustus 2010 @ 12:24:49 #197
236335 neen
schone schijn
pi_85468640
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 12:14 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Toen ik nog in H'sum woonde en voor het allereerst ging rennen moest ik altijd langs huizen rennen, waar ik echt een hekel aan heb (nu rennen we door de O+ polder O+ ). Dan ging ik ik bij stukjes met huizen altijd extra hard rennen want ohjee, mensen keken :o . En dan bij stukjes bos/park heel langzaam want dan was ik natuurlijk uitgeput :@ .
Heb je ook het schema van 0-5km erbij gepakt? Soms zijn het 2 weken dezelfde schema's dus als je het dan wel uit hebt gelopen maar het niet helemaal lekker ging kun je op zich wel doorgaan omdat eenzelfde les er nog wel aankomt.
Ik ga morgen ook weer :P

Beetje rustig rennen is ook wel fijn ja, zeker als je ook wandelt. Hier ren ik altijd eerst wel een stuk langs een weg en soms lopen daar ook andere mensen (eng!) maar daarna gewoon lekker rustig in het park. En anders loop ik altijd een heel stuk langs het water en dan een langs en weg en dan weer water dus op de wandelaars na wel rustig O+
pi_85468654
thanks O+

mn moeder had ook al allemaal vacatures gestuurd, bij woningcorporaties. Ga haar zo maar even bellen dat ik dat echt niet wil. Nou ja, wel wíl (want salaris is goed), maar gewoon niet kan.. ik heb flexibiliteit nodig, want ik wil gewoon zoveel en goed mogelijk studeren, en als ik dan echt vast zit in een rooster dat nauwelijks/niet verandert en me in bochten moet wringen om eens vrij te krijgen voor tentamens door diensten te ruilen of weetikveelwat.. dan liever roosters die om de zoveel weken opnieuw gemaakt worden. Bij zo'n bijbaan gaan ze er van uit dat ze studenten aantrekken, bij een corporatie niet...
Ja doei.
pi_85468783
Mijn corporatie is anders behoorlijk flexibel daarin :)
pi_85468897
Mo je kan ook bij linq gaan werken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')