Amerikaanse providers doen nog weleens moeilijk met sms'en en bellen naar buitenlandse nummers. Ik kan bijvoorbeeld niet naar Nederland sms'en maar wel sms'jes ontvangen op mijn Amerikaanse nummer. Twee telefoons/nummers hebben is dus wel heel handig. Dat en Skype-tegoed.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:49 schreef neen het volgende:
O ik ben ook nog wakker en net thuisis het nog waard om 2 uurtjes de stad in te gaan of niet? Het is altijd wel vroeg dicht hier.
En je hebt van die telefoons waar je 2 simkaarten in kan doen, dus een Amerikaanse en een Nederlandse? Dan heb je 2 nummers op 1 telefoon zegmaar. Maar goed, ik neem aan dat je ook gewoon tussen NL - VS kan sms'en? Bellen kan immers ook![]()
Mobiele abonnementen zijn hier echt ripoffs.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:06 schreef neen het volgende:
Lolleramerikanenweet je misschien ook of het klopt dat je vanaf NL een nummer kunt bellen waarna je lokaal in de VS in kan bellen dus een stuk goedkoper belt internationaal? Zoiets meende ik ooit eens gehoord te hebben. Ik ga nu zelf ook wel even googlen.
Ja maar zn abo is gestopt. Thx voor de tips..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Trouwens Pief, ik zou wel even checken of hij niet al zelf een oude telefoon meeneemt.
Wat ik leuke afscheidscadeautjes vond waren persoonlijke dingen, zoals een muismat en een schriftje met foto's van mijn familie erop. Zoiets kun je misschien niet meer laten maken maar je zou wel een leuke foto van jezelf kunnen printen (of de moderne variant: digitaal fotolijstje met foto's van thuis erop) of een boekje kunnen kopen en daar alvast een boodschap in schrijven ofzo, zodat hij een aandenken heeft.
Alle stereotypen zijn waar... Amerikanen halen hun eten het liefst 3 keer per dag buiten de deur, en de meeste dingen die ze dan halen zijn voor Nederlandse begrippen behoorlijk veel, qua hoeveelheid en qua calorieën (pizza, subs, Taco Bell). Maar goed, het is ook wel weer mogelijk om gezonde dingen te halen zoals salades (hoewel daar ook nog verraderlijk veel kcal in kunnen zitten) of Oosterse dingen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:17 schreef neen het volgende:
Hoe bevalt het (uit) eten daar eigenlijk? Ik hoor wel eens dat de voorgerechten hele maaltijden zijn en dat ze wel van vettigheid houdenEn heb je eigenlijk al een dagje in de Walmart sightseeing gedaan?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 06:16 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
MinderMutsig! Kusje op de overgebleven vingerstomp van je man
. (Ik begrijp nu dat jouw alias slaat op het feit dat jij minder mutsig bent dan hij?)
Ik zou er speciaal voor terug fietsen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb je een zwarte stift bij je Merel?
Ik word niet aan het lijntje gehouden, want ik ben nog gewoon vrij om te gaan en te staan waar ik wilquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Slecht geregeld Vik! Niet netjes om sollicitanten zo aan het lijntje te houden.
Oh OK. Maar alsnog stom.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik word niet aan het lijntje gehouden, want ik ben nog gewoon vrij om te gaan en te staan waar ik wil.
Ik heb gesolliciteerd en toen hebben ze gezegd dat ze in gesprek waren met een eerstegrader en als daar niks uitrolde, zouden ze mogelijk nog een beroep doen op mij (het is een eerstegraads functie, dus logisch dat de voorkeur uitgaat naar een eerstegrader).
Ja en ik vraag me af waar die onduidelijkheid door veroorzaakt wordt. Ik hoop dat die eerstegrader twijfelt. Maar als zij daarin meegaan, laten zij zich toch door hem/haar aan het lijntje houden?quote:
oh my gawdquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
![]()
Oud, maar moest er weer aan denken door dat bord.
*hoopt meequote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben benieuwd of ik vandaag al iets van mn twee sollicitaties hoorik hoop 't wel
Helder lichtje.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
![]()
Oud, maar moest er weer aan denken door dat bord.
Ik heb er nu nog tijd voor dus daar moet je gebruik van maken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
jij eet altijd zo lekker MiMu!!!
Eenschquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
jij eet altijd zo lekker MiMu!!!
Maak jij je eigen wraps?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
mijn lijstje vandaag is wat minder spannend
O: 2 gekookte eitjes
T: necatrine
L: grote bak kwark en wat dadels
T: banaan
S: krachttraining
D: Ainsley's Fajita's met zelfgemaakte wraps, avocadoprut en creme fraiche
keek daarnet even wat er in zo'n pak prefab wraps zit.. niet normaal hoeveel Enummers daar zijn toegevoegd... als ik ze maak gaat er 240 gram bloem in (2 soorten), wat magarine en wat water![]()
En dat doe je dan gewoon in een koekenpan neem ik aan?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
Het is zó simpel, zelf wraps maken.. Mr.Mo kan het zelfs (recept volgen)hij maakt het deeg, ik plet en bak ze
Ik hou d'r wel van als jij CUL doet.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
@MiMu: Quinoa is het graan der inca's. Ik ben in mei een maand in Peru & Bolivia geweest en heb het daar veel gegeten. Erg smakelijk
.
Zo ziet het eruit als je het in het water gooit:
[ afbeelding ]
en zo komt het er dan weer uut:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.peopleofwalmart.com/quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Een excursie naar Walmart heb ik helaas nog niet mee mogen maken.Staat nog op de planning, net als de supermarkt die 24/7 open is. Daar moet ik ook nog een keer midden in de nacht heen, gewoon omdat het kan.
![]()
Dan gaat er pas weer een bus naar Drachten. Echt raar geregeld: op bepaalde tijden gaan er 2 in een kwartier en dan ineens moet je bijna een uur wachtenquote:
Bij de linksdraaiendegeitenwollensokkenbiodynamischewinkeltjes!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik hou d'r wel van als jij CUL doet.![]()
Waar koop ik dat?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bij de linksdraaiendegeitenwollensokkenbiodynamischewinkeltjes!
Waar het hoofd (of was het nou hart?) vol van is...quote:
Dat is zo'n nare site. Heel slecht voor de eetlustquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Aloha!
http://www.peopleofwalmart.com/
Inkoppertjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waar het hoofd (of was het nou hart?) vol van is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las onder de 60quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:36 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik deed een XM vandaag, was na 3 min rennen een tikkeltje duizelig, het ging niet meer. Nog wel 10 minuutjes stevig gewandeld. Daarna naar sportschool geweest en nog een 40 min cardio en krachtoefeningen. Goeie nieuws, ik zit nu al een week op 71.3/71.5 kg. hoop echt dat ik binnenkort ergens in de 60 zit
Goed gesport![]()
Ik hoop dat ik niemand die gesport heeft heb gemist en dus niemand op zijn/haar teentjes heb getrapt.het lijkt niet wat het is
Awww!quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Awww!
Ik heb hier net om zitten gniffelen:
[ afbeelding ]
Cute!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kuch.
En mijn lijstje voor vandaag:
O: Twee boterhamment met kaas/komkommer, karnemelk
L: Twee boterhammen met rookvlees/ei, thee.
T: Ananas!
S: Evy les 2
D: Gebakken krieltjes, gewokte spinazie, speklapje
T: Yoghurt
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2010 11:52:01 ]
100ml lauw warm waterquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:47 schreef Razztwizzle het volgende:
*Even bijlezen*
Welkom Swietje!
LadyBlack, die ABBA magneetmoet je 'm wel Magnetha noemen hè.
MiMu![]()
![]()
dat vingertopjesverhaal! En geen bibberende beentjes / flauwvallende mensen? Ik ben erg slecht met bloed
.
P.F.en verder geen vragen.
Puff veel plezier!
Moblo, heb jij een recept voor zelf wraps maken? 't Lijkt zo makkelijk maar die van mij (recept uit kookboek) worden altijd kei-en-keihard en niet meer oprolbaar, ze breken.
Mariadat plaatje!
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh sorry, moet ik het in een spoiler zetten? Ik heb nooit problemen met zulke verhalen maar ik vergeet wel eens dat dat niet voor iedereen geldt.
Hehequote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik word 1x niet lekker en nu is dat al 'een XM doen'![]()
. Wat een trendsetter ben ik toch
![]()
.
AAAAAAAAAAAAAAAAALLES IS LIEFDEEEEEH!!!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:53 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hehe![]()
Natuurlijk met liefde gezegd he
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Gisteravond weer voor het eerst naar koorrepetitie geweest, was zo leuk. Alleen weet nu iedereen dat ik docent Engels ben en gaan ze de hele tijd vragen of ze dingen wel goed uitspreken
en ik ben normaal wel van 't mensen tot vervelens toe verbeteren, maar bij 48 mensen die ik nog niet zo goed ken is dat toch een ander verhaal
.
Dit even in spoiler wegens
Hehe, niiiice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kuch.
En mijn lijstje voor vandaag:
O: Twee boterhamment met kaas/komkommer, karnemelk
L: Twee boterhammen met rookvlees/ei, thee.
T: Ananas!
S: Evy les 2
D: Gebakken krieltjes, gewokte spinazie, speklapje
T: Yoghurt
![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Dit gaan we nu niet "een Razz doen" noemen hè.
Wat een goed idee!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Dit gaan we nu niet "een Razz doen" noemen hè.
Mijn spierziekte is inderdaad progressief. Hoor heel veel mensen klagen, die in een rolstoel zitten, dat ze zo snel aankomen, maar ook juist heel veel mensen die het niet lukt om een grammetje aan te komen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:58 schreef conleche het volgende:
Jeutje MiMu!!
Welkom Swietje! Is jouw spierziekte progressief? Mijn vader heeft FSHD en dat is een progressieve spierziekte en hij zit nu ook in een rolstoel, maar toen hij jouw leeftijd had nog niet. Het t is heel geleidelijk erger geworden en hij klaagt er inderdaad ook over dat hij maar zo weinig kan eten zonder aan te komen........
Nou ja, het is in ieder geval een goed plan om gezond te eten!!
Oja solly ik las niet goed. Je loopt al snel te snelquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Evy 2 doen we vanmiddag voor 't etenWe hadden les 1 2x gelopen omdat lief last kreeg van z'n knieën/enkels omdat hij veel te grote stappen nam.
Toen ik nog in H'sum woonde en voor het allereerst ging rennen moest ik altijd langs huizen rennen, waar ik echt een hekel aan heb (nu rennen we door dequote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:10 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oja solly ik las niet goed. Je loopt al snel te snelja.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
én nog een sollicitatie de deur uit
Heb je ook het schema van 0-5km erbij gepakt? Soms zijn het 2 weken dezelfde schema's dus als je het dan wel uit hebt gelopen maar het niet helemaal lekker ging kun je op zich wel doorgaan omdat eenzelfde les er nog wel aankomt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:14 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Toen ik nog in H'sum woonde en voor het allereerst ging rennen moest ik altijd langs huizen rennen, waar ik echt een hekel aan heb (nu rennen we door depolder
). Dan ging ik ik bij stukjes met huizen altijd extra hard rennen want ohjee, mensen keken
. En dan bij stukjes bos/park heel langzaam want dan was ik natuurlijk uitgeput
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |