SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.peopleofwalmart.com/quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Een excursie naar Walmart heb ik helaas nog niet mee mogen maken.Staat nog op de planning, net als de supermarkt die 24/7 open is. Daar moet ik ook nog een keer midden in de nacht heen, gewoon omdat het kan.
![]()
Dan gaat er pas weer een bus naar Drachten. Echt raar geregeld: op bepaalde tijden gaan er 2 in een kwartier en dan ineens moet je bijna een uur wachtenquote:
Bij de linksdraaiendegeitenwollensokkenbiodynamischewinkeltjes!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik hou d'r wel van als jij CUL doet.![]()
Waar koop ik dat?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bij de linksdraaiendegeitenwollensokkenbiodynamischewinkeltjes!
Waar het hoofd (of was het nou hart?) vol van is...quote:
Dat is zo'n nare site. Heel slecht voor de eetlustquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Aloha!
http://www.peopleofwalmart.com/
Inkoppertjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waar het hoofd (of was het nou hart?) vol van is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las onder de 60quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:36 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik deed een XM vandaag, was na 3 min rennen een tikkeltje duizelig, het ging niet meer. Nog wel 10 minuutjes stevig gewandeld. Daarna naar sportschool geweest en nog een 40 min cardio en krachtoefeningen. Goeie nieuws, ik zit nu al een week op 71.3/71.5 kg. hoop echt dat ik binnenkort ergens in de 60 zit
Goed gesport![]()
Ik hoop dat ik niemand die gesport heeft heb gemist en dus niemand op zijn/haar teentjes heb getrapt.het lijkt niet wat het is
Awww!quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Awww!
Ik heb hier net om zitten gniffelen:
[ afbeelding ]
Cute!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kuch.
En mijn lijstje voor vandaag:
O: Twee boterhamment met kaas/komkommer, karnemelk
L: Twee boterhammen met rookvlees/ei, thee.
T: Ananas!
S: Evy les 2
D: Gebakken krieltjes, gewokte spinazie, speklapje
T: Yoghurt
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2010 11:52:01 ]
100ml lauw warm waterquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:47 schreef Razztwizzle het volgende:
*Even bijlezen*
Welkom Swietje!
LadyBlack, die ABBA magneetmoet je 'm wel Magnetha noemen hè.
MiMu![]()
![]()
dat vingertopjesverhaal! En geen bibberende beentjes / flauwvallende mensen? Ik ben erg slecht met bloed
.
P.F.en verder geen vragen.
Puff veel plezier!
Moblo, heb jij een recept voor zelf wraps maken? 't Lijkt zo makkelijk maar die van mij (recept uit kookboek) worden altijd kei-en-keihard en niet meer oprolbaar, ze breken.
Mariadat plaatje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |