Amerikaanse providers doen nog weleens moeilijk met sms'en en bellen naar buitenlandse nummers. Ik kan bijvoorbeeld niet naar Nederland sms'en maar wel sms'jes ontvangen op mijn Amerikaanse nummer. Twee telefoons/nummers hebben is dus wel heel handig. Dat en Skype-tegoed.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:49 schreef neen het volgende:
O ik ben ook nog wakker en net thuisis het nog waard om 2 uurtjes de stad in te gaan of niet? Het is altijd wel vroeg dicht hier.
En je hebt van die telefoons waar je 2 simkaarten in kan doen, dus een Amerikaanse en een Nederlandse? Dan heb je 2 nummers op 1 telefoon zegmaar. Maar goed, ik neem aan dat je ook gewoon tussen NL - VS kan sms'en? Bellen kan immers ook![]()
Mobiele abonnementen zijn hier echt ripoffs.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:06 schreef neen het volgende:
Lolleramerikanenweet je misschien ook of het klopt dat je vanaf NL een nummer kunt bellen waarna je lokaal in de VS in kan bellen dus een stuk goedkoper belt internationaal? Zoiets meende ik ooit eens gehoord te hebben. Ik ga nu zelf ook wel even googlen.
Ja maar zn abo is gestopt. Thx voor de tips..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Trouwens Pief, ik zou wel even checken of hij niet al zelf een oude telefoon meeneemt.
Wat ik leuke afscheidscadeautjes vond waren persoonlijke dingen, zoals een muismat en een schriftje met foto's van mijn familie erop. Zoiets kun je misschien niet meer laten maken maar je zou wel een leuke foto van jezelf kunnen printen (of de moderne variant: digitaal fotolijstje met foto's van thuis erop) of een boekje kunnen kopen en daar alvast een boodschap in schrijven ofzo, zodat hij een aandenken heeft.
Alle stereotypen zijn waar... Amerikanen halen hun eten het liefst 3 keer per dag buiten de deur, en de meeste dingen die ze dan halen zijn voor Nederlandse begrippen behoorlijk veel, qua hoeveelheid en qua calorieën (pizza, subs, Taco Bell). Maar goed, het is ook wel weer mogelijk om gezonde dingen te halen zoals salades (hoewel daar ook nog verraderlijk veel kcal in kunnen zitten) of Oosterse dingen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:17 schreef neen het volgende:
Hoe bevalt het (uit) eten daar eigenlijk? Ik hoor wel eens dat de voorgerechten hele maaltijden zijn en dat ze wel van vettigheid houdenEn heb je eigenlijk al een dagje in de Walmart sightseeing gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |