quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:52 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
Ik maak nooit veel gelud.
Soms, en dan staan mijn broer en ik te kotsenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:58 schreef Broder het volgende:
[..]
Jouw vader laat scheten aan tafel?
Same, onbewust.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:47 schreef Fascination het volgende:
Ik kan me er ook dood aan ergeren.Ik let ook op elk geluidje. Best triest eigenlijk.
Uhu, en dan komt het eetgeluid er lekker vrolijk bovenuitquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik zet altijd de TV aan tijdens het eten. Hard.
Dit. Mijn moeder maakt zich er schuldig aan. Brrrr...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:55 schreef GurbeDouwstra het volgende:
Dat is echt kankergoor ja, terechte klacht.
Perfecte omschrijving.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:06 schreef Henno het volgende:
Er lijken twee groepen mensen te zijn wat betreft eetgeluiden: of je denkt "wtf wat is het probleem", of je krijgt spontaan wurgneigingen als de kaken zich in beweging zetten. Geen middenweg.
Ik behoor tot de tweede groep, ik kan er echt niet tegen. Schijnt een gevoeligheid voor menselijke geluiden te zijn, al heb ik het alleen bij eetgeluiden. Ik heb het hier niet over gesmak met de mond open o.i.d., mond kan prima dicht zijn... het is meer het soppende geluid van eten wat in die trog rondgaat, eventueel versterkt door een te grote hoeveelheid meegehapte lucht plus een klapperende tongAls het echt tegenzit slikken ze meer lucht dan eten in, wat ook al zo'n vreselijk geluid maakt
Soms eet iemand redelijk normaal, maar meestal is het een centrifuge daarbinnen.
Als je nou denkt "stel je niet aan": gefeliciteerd, je hoort niet bij het clubje. Aan de rest: sterkte bij de volgende maaltijd
Yup, mijn moeders ookquote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit. Mijn moeder maakt zich er schuldig aan. Brrrr...
Ja, ik ken het. Heb er ook 2 keer iets van durven zeggen omdat ik werkelijk misselijk werd van dat gesop en heb toen ook een berg verontwaardigd commentaar over me heen gehad. Gelukkig heb ik in die tijd toen de rest van mijn eten weg kunnen werken. Gelul is nog altijd prettiger aan te horen dan dat vréselijke gesop. Ook met gesloten mond inderdaad.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Yup, mijn moeders ook
Maar wel met gesloten mond, van die soppende geluiden. Als ik bij m'n ouders eet zeg ik er bijna altijd van, waarna ik zo'n antwoord krijg van: "Nou, ik eet toch met m'n mond dicht?". De enige remedie is de radio.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:53 schreef Kuhly het volgende:
Binnen 2 minuten altijd mijn eten op, tijdverspilling is het.
En ja, geluidloos.
Allemachtig ik heb met je te doen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:06 schreef Henno het volgende:
Er lijken twee groepen mensen te zijn wat betreft eetgeluiden: of je denkt "wtf wat is het probleem", of je krijgt spontaan wurgneigingen als de kaken zich in beweging zetten. Geen middenweg.
Ik behoor tot de tweede groep, ik kan er echt niet tegen. Schijnt een gevoeligheid voor menselijke geluiden te zijn, al heb ik het alleen bij eetgeluiden. Ik heb het hier niet over gesmak met de mond open o.i.d., mond kan prima dicht zijn... het is meer het soppende geluid van eten wat in die trog rondgaat, eventueel versterkt door een te grote hoeveelheid meegehapte lucht plus een klapperende tongAls het echt tegenzit slikken ze meer lucht dan eten in, wat ook al zo'n vreselijk geluid maakt
Soms eet iemand redelijk normaal, maar meestal is het een centrifuge daarbinnen.
Als je nou denkt "stel je niet aan": gefeliciteerd, je hoort niet bij het clubje. Aan de rest: sterkte bij de volgende maaltijd
faal klacht want wist je dat in sommige landen het smakken,slurpen en boeren tijdens en na het eten een teken van welstand is? en dat het heeft gesmaakt?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:52 schreef Poemgirl het volgende:
Wal-ge-lijk. De hele tijd aanhoren dat iemand eet..
Ik haat smakkende geluiden, smikkende geluiden, kauw geluiden, drink geluiden enz. enz.
Natuurlijk is het normaal om geluid te maken bij het eten, maar er zijn mensen die eten alsof ze 3 maanden in een kooi zonder voedsel hebben gezeten.
Als ik bij zo'n smakkend iemand zit, is al mijn eetlust weg en is dat echt het enige wat ik hoor. ik vind het erg afleidend![]()
Klacht: Mensen die met teveel geluid eten
Jammer dan. Ik vind het walgelijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:17 schreef rubje het volgende:
[..]
faal klacht want wist je dat in sommige landen het smakken,slurpen en boeren tijdens en na het eten een teken van welstand is? en dat het heeft gesmaakt?Waar dan? CHINA! (tig biljard mensen hebben gelijk)
Mee eens:quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:52 schreef Poemgirl het volgende:
Ik haat smakkende geluiden, smikkende geluiden, kauw geluiden, drink geluiden enz. enz.
Natuurlijk is het normaal om geluid te maken bij het eten, maar er zijn mensen die eten alsof ze 3 maanden in een kooi zonder voedsel hebben gezeten.
Als ik bij zo'n smakkend iemand zit, is al mijn eetlust weg en is dat echt het enige wat ik hoor. ik vind het erg afleidend![]()
KLOK!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:28 schreef Walter81 het volgende:
Kauwgeluiden zijn erg, kan ik ook niet tegen, maar ik vind slikgeluiden ook zo erg als iemand bv een slok koffie neemt en dit door de mond spoelt alsof t mondwater is, en dan met veel geluid doorslikken
En dan daarna een diepe zucht alsof ze 2 weken zonder drinken in de woestijn hebben gelopen "EEEEEEHHHHHH"quote:
Dat zijn diezelfde varkens die bij het sporten zich uitgebreid gaan douchen in de kleedkamers. De geluiden die daar vandaan komen..... PRffft, Grgl, Pfffff. Spuug, gorgel, steun, kreun. WTF zijn ze aan het doen? De binnenkant naar buiten duwen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:47 schreef Walter81 het volgende:
[..]
En dan daarna een diepe zucht alsof ze 2 weken zonder drinken in de woestijn hebben gelopen "EEEEEEHHHHHH"
Kinderen van mijn zus eten hier wel eens mee en die deden dat ook altijd. Gooiden bijna een halve pot mayonaise op hun bord. Tot ik de regel invoerde dat alle saus opgegeten moet worden, ook als je andere eten op was. Mayonaise alleen oplepelen is niet zo lekker, dus dat was vlug gedaan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:02 schreef Id_do_her het volgende:
Of mensen die hun hele bord volstorten met saus en dan nog driekwart van die saus laten liggen.
Dit dus. Alleen autisten ergeren zich hieraan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:13 schreef chroestjov het volgende:
Door dit topic ga ik er waarschijnlijk vanaf nu ook op letten, bedankt TS.
Welk liedje?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Als het eten heel erg lekker is dan neurie ik tijdens het eten heb ik me laten vertellen. Ben me er zelf helemaal niet bewust van dat ik dat doe.
Watch 10:30-10:40quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:28 schreef Walter81 het volgende:
Kauwgeluiden zijn erg, kan ik ook niet tegen, maar ik vind slikgeluiden ook zo erg als iemand bv een slok koffie neemt en dit door de mond spoelt alsof t mondwater is, en dan met veel geluid doorslikken
Geen. Gewoon willekeurige deuntjes en melodietjes.quote:
Genietenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:53 schreef Kuhly het volgende:
Binnen 2 minuten altijd mijn eten op, tijdverspilling is het.
En ja, geluidloos.
Koekje soppen is sowieso gestoord.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:11 schreef mymoodfentje het volgende:
Ik krijg altijd de rillingen als iemand voldaan met zijn lepeltje in zijn koffie aan het draaien is, 2 minuten langen dan gaat lurken alsof koffie iets heel kostbaars is
of eerst de gehele melkschuimlaag van een cappuccino afscheppen en al smakkend naar binnen werken
of hun koekje of whatever the fuck ze erbij krijgen, in de koffie dopen en dan pas opvreten
GADVERDAMME, deze ken ik, ik heb een collega die dat doet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:11 schreef mymoodfentje het volgende:
de gehele melkschuimlaag van een cappuccino afscheppen en al smakkend naar binnen werken
Omg, was ik datquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:13 schreef poo het volgende:
[..]
Zou ze doorhebben wat ze aangericht heeft?
Nog geen week op fok! en gelijk al een subforum gesloten. Doe je goed.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:48 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Omg, was ik dat![]()
![]()
Toen klaagbaak gesloten werd was ik niet eens thuis, wist ik veel dat dat zou gebeuren![]()
Tig biljard, ja joh?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:17 schreef rubje het volgende:
faal klacht want wist je dat in sommige landen het smakken,slurpen en boeren tijdens en na het eten een teken van welstand is? en dat het heeft gesmaakt?Waar dan? CHINA! (tig biljard mensen hebben gelijk)
Ik moest lachen dit maar geen idee waaromquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:02 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Koekje soppen is sowieso gestoord.
Die dingen moeten kraken (van versheid) en niet naar koffie smaken. Als je van je lekkere koekje een natte spons met koffiesmaak maakt, ben je niet wijs.
Die zit zeker stiekem filmpjes op xhamster te bekijken? Mijn schoonvader kreunt trouwens tijdens het eten, en dat is ook erg irritant.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:25 schreef Knevelt het volgende:
Of mensen die hijgen onder het computeren, zoals de collega tegenover me. wtf
TERECHTE KLACHT!!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:52 schreef Poemgirl het volgende:
Wat een drama. Stel je niet aan een eet als een man, zonder bestek en met de mond open.. malen of je leven ervan afhangt. Met bot en al.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:12 schreef Snaavel het volgende:
[..]
TERECHTE KLACHT!!!
god, wat haat ik dat zeg.. daarom eet ik ook 9 van de 10 keer op mijn kamer..
of ik zet de radio aan ofzo.. (het liefst de TV)
Wat een kut vader heb jij, haat je hem ofzo. Doe gewoon normaal tegen hem, hij heeft je wel gemaakt door je moeder te neuken jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:03 schreef Poemgirl het volgende:
Vooral mijn vader, die kreunt, steunt, ademt, slurpt en smakt bij elke hap en je ziet de inhoud ook nog
De helft van de wereld heeft niet eens te eten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:14 schreef Poemgirl het volgende:
Natuurlijk haat ik hem niet, maar niet alleen bij hem, ik kan er bij niemand tegen als die persoon zo eet.
Wat heb jij te zoeken in dit topic, trollquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:16 schreef deepart het volgende:
[..]
De helft van de wereld heeft niet eens te eten.
Zoiets kan gebeuren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:16 schreef deepart het volgende:
[..]
De helft van de wereld heeft niet eens te eten.
Er is nergens een popcorn topic te vinden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat heb jij te zoeken in dit topic, troll
Dit.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 03:07 schreef Trust_live het volgende:
Zeer terechte klacht, eenmaal als ik het hoor kruipt het bloed onder me nagels vandaan en krijg ik zin om des betreffende persoon z'n kop in het eten te douwen en erop te springen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |