Verslavend bingo spelletje op Haivsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Al die spellen rondom FaceBook.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Echte bazen spelen habbo hotel
Dan nog.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja gek.Moet toch wat doen in die zeldzame momenten dat je je verveelt.
Bobba bom kikquote:
Die niet zo homo.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:34 schreef DeLuna het volgende:
Verliefdheid is een toverbal
In meer dan duizend smaken
Zou Cupido je raken,
dan schreeuw je 't van de daken
In allerhande kleuren
Je hart dat opent deuren
Waar liefde wonen zal
Die hangen niet om kaken. Of je doet iets niet goed.quote:
Hm. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik dat ook gespeeld hebquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verslavend bingo spelletje op Haivs![]()
Stomme ez
*Gaat ervoor zitten*quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan nog.
Farmville.![]()
Zhe interwebz heeft zoveel meer te bieden!
patje vieze vuile bobba bobba, ik je kapot bobbaen.quote:
Fijn, nu loop ik de rest van de dag dat deuntje te neurien.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:34 schreef DeLuna het volgende:
Zou Cupido je raken,
In allerhande kleuren
Je hart dat opent deuren
Waar liefde wonen zal
sbomquote:
Leuk hea.quote:
Je triforce is mislukt.quote:
Cupido wil iedereen raken. De vuile pedo.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:34 schreef DeLuna het volgende:
Zou Cupido je raken,
In allerhande kleuren
Je hart dat opent deuren
Waar liefde wonen zal
Hoe foutquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:34 schreef DeLuna het volgende:
Zou Cupido je raken,
In allerhande kleuren
Je hart dat opent deuren
Waar liefde wonen zal
Je hebt een ban tot 18-08-2010 16:35,. Cyberseks is niet toegestaan.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
patje vieze vuile bobba bobba, ik je kapot bobbaen.![]()
![]()
Dat hoort geen triforce te zijn, triforce zijn voor homo's.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je triforce is mislukt.
[..]
Cupido wil iedereen raken. De vuile pedo.
Ja bah. Ze zouden hem moeten oppakken en opsluiten, de vuige man!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je triforce is mislukt.
[..]
Cupido wil iedereen raken. De vuile pedo.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt een ban tot 18-08-2010 16:35,. Cyberseks is niet toegestaan.
Yordi van Loon spel je het zelfde.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe fout![]()
Ik ben ook heel blij dat mijn zoon zn naam heel anders wordt gespeld
Ze luisteren wel naar je hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Heel goed dat je 'm in "overig" geplaatst hebt!
Kupidoo?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe fout![]()
Ik ben ook heel blij dat mijn zoon zn naam heel anders wordt gespeld
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt een ban tot 18-08-2010 16:35,. Cyberseks is niet toegestaan.
Boh dat kutkind heet toch Jordyquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Yordi van Loon spel je het zelfde.
Ik had er aan gedacht jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Heel goed dat je 'm in "overig" geplaatst hebt!
Bedoelde u: Jordi van Loon Top 2 resultaten weergegevenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh dat kutkind heet toch Jordy
Jordy.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuhquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme ROTBART!! laat mij eens niet zo schrikken!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelda is voor bazen daarentegen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Bellatrix het volgende:
D
[..]
Dat hoort geen triforce te zijn, triforce zijn voor homo's.
Het is een eunuch.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja bah. Ze zouden hem moeten oppakken en opsluiten, de vuige man!
Jordy.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelda.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zelda is voor bazen daarentegen.
[..]
Het is een eunuch.
Zelda is voorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zelda is voor bazen daarentegen.
[..]
Het is een eunuch.
Hallontjes.quote:
Voor Link.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zelda is voorJa voor wie eigenlijk.
Wa?quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme ROTBART!! laat mij eens niet zo schrikken!!
Nee voor homo's toch wel.quote:
Hallon Sociosquote:
Eens.quote:
Dat zeg ik net, bazen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zelda is voorJa voor wie eigenlijk.
Of wil vaak op vakantie.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een kutsite Vakantieveilingen.nl
Sta ik heel de tijd veilig met mijn 4 euro voor midweekje weg. Komt er een gast, bied 20 euro.
En het is steeds dezelfde gast die zoveel meer biedOp elke aanbieding
Site slaat dus gewoon nergens op en die gast werkt gewoon bij vakantieveilingen ofzo
4 euroquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
Sta ik heel de tijd veilig met mijn 4 euro voor midweekje weg. Komt er een gast, bied 20 euro.
Vervolgens gaat de vakantie weg voor 69 euro
Site slaat dus gewoon nergens op en die gast werkt gewoon bij vakantieveilingen ofzo
quote:
Vakantieveilingen heeft vaak genoeg dat soort spotgoedkope aanbiedingen. Hotelveilingen ook.quote:
Of hij wil een boel midweekjes weg.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
Wraakacties zullen volgen jongemanquote:
Ligt aan de aanbieding toch? http://www.hotelkamerveiling.nl/?gclid=CKqz6-GTw6MCFdg1Dgod3B4IbA Hier staat bij vanaf wat je mag biedenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Je mag bieden vanaf 1 euro
Ja maar het klinkt zo debiel.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Vakantieveilingen heeft vaak genoeg dat soort spotgoedkope aanbiedingen. Hotelveilingen ook.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
Nagels vijlenquote:
ja maar vakantieveilingen.nl is weer een andere sitequote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ligt aan de aanbieding toch? http://www.hotelkamerveiling.nl/?gclid=CKqz6-GTw6MCFdg1Dgod3B4IbA Hier staat bij vanaf wat je mag bieden.
Weet ik, maar van hetzelfde bedrijf zover ik weet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar vakantieveilingen.nl is weer een andere site
Ja, wel een beetje dubieusquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
allemaal aankomstdatum 23-08-2010
Dat word wat lastiger.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
allemaal aankomstdatum 23-08-2010
tuurlijk, maar dat is zo goedkoop dat ze er verlies op draaien.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je snapt t concept van een veiling hé
Ze kunnen kiezen, of een leeg huis of iemand voor een paar euro die waarschijnlijk ook nog op het park geld uitgeeft.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
tuurlijk, maar dat is zo goedkoop dat ze er verlies op draaien.
Ze worden naar een camping op Texel gestuurd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ze de boel niet verhuren kost het ook geld.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daarom zeg ik... 1 grote nepperij en oplichting
ZIjn dat niet vaak de last minutes die ze in de veiling gooien?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Net als bij Center Parks dat je kunt opgeven voor een verrassings arrangement. Je weet niet in welk park je komt maar het is wel goedkoop, zo lossen ze het lege huisjes probleem op.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ze kunnen kiezen, of een leeg huis of iemand voor een paar euro die waarschijnlijk ook nog op het park geld uitgeeft.
Dat kost veel meer.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ze de boel niet verhuren kost het ook geld.
Stimmt. Vaak heb je dan ook nog zo'n nieuwsbrief, ons mam kon deze zomer voor een euro een weekend naar Weerterberge ofzoiets.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Net als bij Center Parks dat je kunt opgeven voor een verrassings arrangement. Je weet niet in welk park je komt maar het is wel goedkoop, zo lossen ze het lege huisjes probleem op.
Je moet niet huiveren om te gaan omdat een FOK!ker dat zegt. Siewosie's zijn recensiesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:46 schreef Zeroku het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/400824/1/1/100/film-the-last-airbender.html
Misschien toch maar niet kijken.
Ons mam... kom je uit Brabantquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Stimmt. Vaak heb je dan ook nog zo'n nieuwsbrief, ons mam kon deze zomer voor een euro een weekend naar Weerterberge ofzoiets.
Daar ben ik vroeger geweestquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Stimmt. Vaak heb je dan ook nog zo'n nieuwsbrief, ons mam kon deze zomer voor een euro een weekend naar Weerterberge ofzoiets.
Ik werd net gebeld of ik vrijdag wil schoonmaken bij een Center Parcs.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Net als bij Center Parks dat je kunt opgeven voor een verrassings arrangement. Je weet niet in welk park je komt maar het is wel goedkoop, zo lossen ze het lege huisjes probleem op.
Jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ons mam... kom je uit Brabant?
Die reacties zijn ook weinig positief.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet niet huiveren om te gaan omdat een FOK!ker dat zegt. Siewosie's zijn recensies
Ja de meeste reacties zijn: Jammer, of zonde. Zonder dat ze hem zelf gezien hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Die reacties zijn ook weinig positief.
o prammen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:47 schreef DeLuna het volgende:
Mijn spatie faalt echt hard. Ik moet er wel heel hard oprammen
Lege huisje. En ik denk dat er meestal wel meer voor zo'n huisje uitgaat. 4 euro zal wel niet zo vaak voorkomen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat, het lege huisje, of voor ¤4,- de deur uit doen?
Frontpagequote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:46 schreef Zeroku het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/400824/1/1/100/film-the-last-airbender.html
Misschien toch maar niet kijken.
IN YOUR HEAD HE, IN YOUR HEA-HEA-HEAD, ZOMBIE EH EH EH EH EHquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Soms is het heerlijk om een kutbui te hebben en dan lekker muziek luisteren die je bui alleen maar erger maakt
Jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Soms is het heerlijk om een kutbui te hebben en dan lekker muziek luisteren die je bui alleen maar erger maakt
Care.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Frontpage![]()
Recenties van de Frontpage1000
Niet alleen dat, Dragonball was wat dat betreft ook niet echt een succes, en dan druk ik me zacht uitquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik laat me niet zo leiden door wat random mensen zeggen van en film.
Ik ook niet. Ik zou heel wat mooie films zijn misgelopen als ik dat gedaan had.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik laat me niet zo leiden door wat random mensen zeggen van en film.
PCPquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
IN YOUR HEAD HE, IN YOUR HEA-HEA-HEAD, ZOMBIE EH EH EH EH EH
Laat ze dan last minute nog zo'n huisje kwijtraken voor 3 of 4 tientjes, beter als niet. Plus het feit dat de mensen er nog wel wat geld uitgeven ook.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Lege huisje. En ik denk dat er meestal wel meer voor zo'n huisje uitgaat. 4 euro zal wel niet zo vaak voorkomen.
GDVDOMME NOU HEB IK DAT K*LIED IN MIJN HEUFT.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
lul wutquote:
Ken je PCP - Zombie nietquote:
Het origineel van de Cranberries wel.quote:
quote:
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het origineel van de Cranberries wel.
Ja, die is zonder bassssssssss.quote:
Sowieso ben ik niet altijd een enorm kritische filmkijker. Sommige films kijk ik niet om het diepzinnige verhaal, maar gewoon om het uiterlijk en de mooiheid. Soms omdat er een bepaalde acteur in zit die ik fijn vind, soms om hersenloos vermaak te hebben. Soms om echt van onder de indruk te zijn (maar dat is meestal niet in de bios).quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zou heel wat mooie films zijn misgelopen als ik dat gedaan had.
Die is ookquote:
OMGquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Ja, die is zonder bassssssssss.
Care, het origineel verpulverd je lied.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Ja, die is zonder bassssssssss.
Ik luister altijd jankmuziek en dan zit ik ook in een jankbui. En als de muziek uit gaat is het dan ook over.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Maar ook als je verdrietig bent gewoon hele zielige muziek om maar zo lang mogelijk te janken.
Of zoals ik nu heb agressieve bui en dan hardcore enz luisteren![]()
Ik ga gewoon hopen dat mn buren komen zeiken
Heb je The Fountain ooit gezien? Mén, grafisch is die film echt ge-ni-aalquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sowieso ben ik niet altijd een enorm kritische filmkijker. Sommige films kijk ik niet om het diepzinnige verhaal, maar gewoon om het uiterlijk en de mooiheid. Soms omdat er een bepaalde acteur in zit die ik fijn vind, soms om hersenloos vermaak te hebben. Soms om echt van onder de indruk te zijn (maar dat is meestal niet in de bios).
Ik eet vers gesneden friet met shoarma vanavondquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik wil ookmaar ik heb een balansdag
Ik zal jou eens verpulveren.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Care, het origineel verpulverd je lied.
Dat heb ik ook. Dat vind ik persoonlijk ook de beste attitude om ergens in te gaan. Niet altijd naar symboliek willen zoeken, of naar diepte, soms gewoon lekker wegdromen of hersenloos lachen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sowieso ben ik niet altijd een enorm kritische filmkijker. Sommige films kijk ik niet om het diepzinnige verhaal, maar gewoon om het uiterlijk en de mooiheid. Soms omdat er een bepaalde acteur in zit die ik fijn vind, soms om hersenloos vermaak te hebben. Soms om echt van onder de indruk te zijn (maar dat is meestal niet in de bios).
Niet overal nee, maar die versie van PCP is imo toffer dan de originele.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:54 schreef Loveless85 het volgende:
Zeroku, je bent toch niet zo'n hersenloze die overal een keiharde bass onder moet hebben om het 'goede muziek' te vinden hé. En zelfs klassiekers als Zombie pas wat vind na er een alles vernuekende bass onder is gemonteerd
Ligt geheel aan mijn bui wat ik luister. Ik heb vandaag zo'n kutdag en zin in takkeherrie met teveel basquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik luister altijd jankmuziek en dan zit ik ook in een jankbui. En als de muziek uit gaat is het dan ook over.
Ik vind ze allebei wel tof maar ook allebei voor een ander momentquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet overal nee, maar die versie van PCP is imo toffer dan de originele.
Maaltijdsalade met zonder dressingquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik eet vers gesneden friet met shoarma vanavond.
Oh, ik leef met je meequote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maaltijdsalade met zonder dressing
Dat liedje is echt schijtirritant, maar MIA is wel tof.quote:
haat ikquote:
Eh en óf ik die film gezien heb. Is mijn all-time favourite omdat het een perfecte samenkoming is van acteerwerk, visuals, muziek en verhaal. Heb 'm zeker al een stuk of 10 keer gezien.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je The Fountain ooit gezien? Mén, grafisch is die film echt ge-ni-aal
[..]
Nee dat is nog niet eens goed genoeg om mn hond te vermaken als ik niet thuis benquote:
Maar dat kan toch best lekker zijn? Beetje pasta, beetje kip enzo.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:
Samenkoming?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh en óf ik die film gezien heb. Is mijn all-time favourite omdat het een perfecte samenkoming is van acteerwerk, visuals, muziek en verhaal. Heb 'm zeker al een stuk of 10 keer gezien.
En mag ik dan meteen the Fall aanraden? Die staat op nummer 2.
Ja ik kom nooit in het gabberforum, zal daar eens kijken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat is nog niet eens goed genoeg om mn hond te vermaken als ik niet thuis ben
Ik zou nog liever niets eten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hm ja, als ik het over the Fountain heb dan raak ik altijd een beetje van de wereldquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Samenkoming?
En jij studeert Nederlands?:@
Ja, de meeste kennen het niet.quote:
Verdomme bella ik moest lachenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik kom nooit in het gabberforum, zal daar eens kijken.
Liefdesliedjes toch? van de Jazzpolitie?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, de meeste kennen het niet.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Liefdesliedjes toch? van de Jazzpolitie?
We hadden het er laatst nog over! Ok het was half 4 in de ochtendquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik herken het welquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We hadden het er laatst nog over! Ok het was half 4 in de ochtend
Ik moest hier aan denken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Editors.quote:
Heerlijke muziek vind ik datquote:
Die stem is ook zo chill. Papillon.quote:
Ja, snelle calorieenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar een dressing heb je toch zo gemaakt?
Bones is zo tof hequote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die stem is ook zo chill. Papillon.
Je was er bij gak!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze hadden het eerst ook al over Edith Piaf toen ik er niet was.
Dan maak je een magere dressingquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, snelle calorieen![]()
Nee, ik ga in september de Dam-tot-Damwandelloop doen van 25 km met een vriendin. Ja, zeg maar niets. En ik moet echt trainen en gezond gaan doen. Anders stranden we na 10 kilometer al
Ja daarom juist. Die vrouw beleefde wat ze zong. Dat maakt het zo mooi.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je was er bij gak!
Edith vind ik mwah mwah voor mijn oren. Gaat door merg en been...
Beetje azijn met een smaakje, kruiden peper en zout erdoor.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan maak je een magere dressing.
Ja precies, ik dresseer mijn sla ook met wat olie en azijn met kruiden (en zout en peper). Prima en lekker en gezond.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Beetje azijn met een smaakje, kruiden peper en zout erdoor.
En dan kunnen ze opzitten en pootjes geven?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja precies, ik dresseer mijn sla ook met wat olie en azijn met kruiden (en zout en peper). Prima en lekker en gezond.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat is nog niet eens goed genoeg om mn hond te vermaken als ik niet thuis ben
Dat magquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh en óf ik die film gezien heb. Is mijn all-time favourite omdat het een perfecte samenkoming is van acteerwerk, visuals, muziek en verhaal. Heb 'm zeker al een stuk of 10 keer gezien.
En mag ik dan meteen the Fall aanraden? Die staat op nummer 2.
Met ogen dicht eten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:10 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een aantal maanden niets anders gegeten dan salade en crackers en bouillon. Ik kan het niet meer zien.
Doe niet zo arrogant alsjeblieft.quote:
quote:Via de heuvel naar benee
Ik ben een cliché
Dat is alles?quote:
Laat mij dat zelf bepalen, bemoeial.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doe niet zo arrogant alsjeblieft.
Mooi.quote:
Is nog niet af, voor al mijn raps verwijs ik je door naar: Een ode aan de ramadanquote:
Ik moest het even googlen, maar oké.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:23 schreef Zeroku het volgende:
Ik vind het tijd voor Rōjūrō Ōtoribashi
En, vind je hem opwindend.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moest het even googlen, maar oké.
Nee, over het algemeen Aziaten niet.quote:
Oh, jammer. Hij vond jou wel leuk, zei die. Alhoewel hij er niet echt uit ziet als een Aziaat overigens.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, over het algemeen Aziaten niet.
Nee, geen een Anime personage ziet eruit als een Aziaat. Westers ftw.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, jammer. Hij vond jou wel leuk, zei die. Alhoewel hij er niet echt uit ziet als een Aziaat overigens.
Eens.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, geen een Anime personage ziet eruit als een Aziaat. Westers ftw.
Het is altijd tijd voor bier.quote:
Toch wel.quote:
Altijd met jou.quote:
Eigenlijk wel he.quote:
Paraplu for zeh wins.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he.
Oe noodweer hierEnige nadeel is dat mn bier in de schuur staat en ik dus niet droog bij de schuur kan komen
Paraplu?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he.
Oe noodweer hierEnige nadeel is dat mn bier in de schuur staat en ik dus niet droog bij de schuur kan komen
Hier is het droog en schijnt de zon.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he.
quote:
Willen jullie 3x raden waar de paraplu ligt? Of denken jullie van mwoah we hebben aan 1x genoegquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hier is het droog en schijnt de zon.
Ik wil altijd 3 keer.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Willen jullie 3x raden waar de paraplu ligt? Of denken jullie van mwoah we hebben aan 1x genoeg
[..]
MWOA, ik denk dat die naast het bier staat.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Willen jullie 3x raden waar de paraplu ligt? Of denken jullie van mwoah we hebben aan 1x genoeg
Brabantquote:
quote:
En Amsterdam droog, omdat Amsterdam.quote:
* -Miauw-houdt van jouquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En Amsterdam droog, omdat Amsterdam.
[..]
Valt me tegen van je schatquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wil altijd 3 keer.
1. In de gangkast.
2. In de auto
3. Laten liggen in de kroeg.
Zoiets. Die ligt op de koelkast in de schuurquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
MWOA, ik denk dat die naast het bier staat.
Lolwutquote:
En terecht, dat is zeker iets om je zorgen over te maken.quote:
Nigaah whutquote:
quote:
quote:
Jullie zouden hem gewoon opeten als hij 's avonds in je maaltijdsalade zou zittenquote:
quote:
Als er aids op zou zitten wel.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Jullie zouden hem gewoon opeten als hij 's avonds in je maaltijdsalade zou zitten?
Mijn motto is toch al "slikken of stikken"quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Jullie zouden hem gewoon opeten als hij 's avonds in je maaltijdsalade zou zitten?
Dat accentquote:
Check.quote:
Sorry schat jij hebt het een beetjequote:
Heel erg.quote:
Mijn woordenschat is beter inderdaadquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry schat jij hebt het een beetje
Zuid Hollands is het equivalent van de hel.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Amsterdams accent?
Hmm ik ga echt voor het Zuid-Hollands
En ik aan jou.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:46 schreef Patje1987 het volgende:
Brabants accent, als Zero en ik zo praten kunnen er alleen bepaalde mensen niet tegen
Ik heb Rotterdams accent, althans een beetjequote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Amsterdams accent?
Hmm ik ga echt voor het Zuid-Hollands
Maar je uitspraak is nog net niet Amsterdams genoeg. Sorryquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijn woordenschat is beter inderdaad
En dus hotquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zuid Hollands is het equivalent van de hel.
Je hebt echt een hekel aan me hequote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zuid Hollands is het equivalent van de hel.
Zuid Holland, hmm. Rotterdam begin ik steeds leuker te vinden, Maar Zuid-Hollanders zijn echt kwaadaardig.quote:
Jij komt uit Emmen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt echt een hekel aan me he
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb Rotterdams accent, althans een beetje![]()
Hmm nee ze hebben wel ietsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zuid Holland, hmm. Rotterdam begin ik steeds leuker te vinden, Maar Zuid-Hollanders zijn echt kwaadaardig.
Ze hebben Gouda, dat is een pluspunt.quote:
HELL NO!!quote:
Gouda een pluspunt noemenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze hebben Gouda, dat is een pluspunt.
Ja niemand gaat voor zijn plezier in Emmen wonen lijkt me.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HELL NO!!
Beledig mij niet zo erg!!
Ik woon in Emmen is al erg genoeg.
Ik ben geboren in Dordrecht
Vrienden hier in Emmen zeggen me altijd dat als ik boos ben of dronken dan komt het Rotterdams heel erg naar bovenquote:
Kaas.quote:
Dat.quote:
Is wel lekker rustig hier hoor (lees: ik mis de randstad)quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja niemand gaat voor zijn plezier in Emmen wonen lijkt me.
Ik zou dat ook missen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is wel lekker rustig hier hoor (lees: ik mis de randstad)
Mooie omgeving (lees: WHELLUP GEEN FLATS!!)
Heb ik ook als ik dag bij mn familie in Rotterdam ben geweest en daar veel heb zitten kletsenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:53 schreef JJH het volgende:
Ik ben geboren in het westen van het land, en dat is nog te horen ook.
Als ik een dag in Amsterdam geweest ben verstaan ze me in Zwolle niet meer, zo snel pak je dat weer op.
Zelfs hier heb je flatsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is wel lekker rustig hier hoor (lees: ik mis de randstad)
Mooie omgeving (lees: WHELLUP GEEN FLATS!!)
Bleiswijkquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze hebben Gouda, dat is een pluspunt.
Er staan in deze hele wijk welgeteld 2 flats.quote:
Ben je wel eens in Gouda geweest?quote:
Gelukkig, ik schrok al.quote:
Klopt. Ik heb zo mijn momenten dat het wel duidelijk is, maar dan heb ik meestal gedronken, of ik ben in gezelschap van mensen met het echte accent.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb Rotterdams accent, althans een beetje![]()
[..]
Maar je uitspraak is nog net niet Amsterdams genoeg. Sorry
Het was erg lekker. Zuur wel.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Gouda geweest?
Verdomme en dan ben ik daar dus niet bijquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gelukkig, ik schrok al.
[..]
Klopt. Ik heb zo mijn momenten dat het wel duidelijk is, maar dan heb ik meestal gedronken, of ik ben in gezelschap van mensen met het echte accent.
quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme en dan ben ik daar dus niet bij
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:01 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ons knuffeltje is even goed onder handen genomen door de trimster.
vacht ruikt weer lekker, oortjes zijn weer schoon en de nageltjes geknipt.
Ze is echt helemaal op mij gericht.
Als ik 5 minuten weg ben word ik begroet alsof ik weken op vakantie ben geweest
Je gunt me ook niks hequote:
okquote:
Morgen 100 feli-topics openenquote:
Moet je eerst een lijstje maken welke 18 personen dat mogen doen, anders krijg je er alsnog 100quote:
Whehehehequote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Moet je eerst een lijstje maken welke 18 personen dat mogen doen, anders krijg je er alsnog 100
Deal.quote:
Of 1800quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Moet je eerst een lijstje maken welke 18 personen dat mogen doen, anders krijg je er alsnog 100
* Patje1987 Hoopt stiekem dat hij 1 van de 18 isquote:
Of 1.quote:
Gaat niet gebeuren, ik bagger immers nooit.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:19 schreef Myraela het volgende:
Straks krijg ik straf van mama Yvonne, omdat jullie zoveel baggeren.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hahahaha net weer, ik was toch zeker wel 3 minuten weg
Om 0:00 hè?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
In elk subforum minstens 18 topics voor myraela.
Moet lukken
Yvonne is lief.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:19 schreef Myraela het volgende:
Vast nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:19 schreef Myraela het volgende:
Iemand moest je combo breken hequote:
Ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:23 schreef Patje1987 het volgende:
Iemand een leuke TT voor de volgende in gedachte?
Maak hem maar danquote:
Ja, als ik dan al zover ben ik ga ik gewoon door hoor.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Iemand moest je combo breken he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |