Verslavend bingo spelletje op Haivsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Al die spellen rondom FaceBook.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Echte bazen spelen habbo hotel
Dan nog.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja gek.Moet toch wat doen in die zeldzame momenten dat je je verveelt.
Bobba bom kikquote:
Die niet zo homo.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:34 schreef DeLuna het volgende:
Verliefdheid is een toverbal
In meer dan duizend smaken
Zou Cupido je raken,
dan schreeuw je 't van de daken
In allerhande kleuren
Je hart dat opent deuren
Waar liefde wonen zal
Die hangen niet om kaken. Of je doet iets niet goed.quote:
Hm. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik dat ook gespeeld hebquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verslavend bingo spelletje op Haivs![]()
Stomme ez
*Gaat ervoor zitten*quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan nog.
Farmville.![]()
Zhe interwebz heeft zoveel meer te bieden!
patje vieze vuile bobba bobba, ik je kapot bobbaen.quote:
Fijn, nu loop ik de rest van de dag dat deuntje te neurien.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:34 schreef DeLuna het volgende:
Zou Cupido je raken,
In allerhande kleuren
Je hart dat opent deuren
Waar liefde wonen zal
sbomquote:
Leuk hea.quote:
Je triforce is mislukt.quote:
Cupido wil iedereen raken. De vuile pedo.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:34 schreef DeLuna het volgende:
Zou Cupido je raken,
In allerhande kleuren
Je hart dat opent deuren
Waar liefde wonen zal
Hoe foutquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:34 schreef DeLuna het volgende:
Zou Cupido je raken,
In allerhande kleuren
Je hart dat opent deuren
Waar liefde wonen zal
Je hebt een ban tot 18-08-2010 16:35,. Cyberseks is niet toegestaan.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
patje vieze vuile bobba bobba, ik je kapot bobbaen.![]()
![]()
Dat hoort geen triforce te zijn, triforce zijn voor homo's.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je triforce is mislukt.
[..]
Cupido wil iedereen raken. De vuile pedo.
Ja bah. Ze zouden hem moeten oppakken en opsluiten, de vuige man!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je triforce is mislukt.
[..]
Cupido wil iedereen raken. De vuile pedo.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt een ban tot 18-08-2010 16:35,. Cyberseks is niet toegestaan.
Yordi van Loon spel je het zelfde.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe fout![]()
Ik ben ook heel blij dat mijn zoon zn naam heel anders wordt gespeld
Ze luisteren wel naar je hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Heel goed dat je 'm in "overig" geplaatst hebt!
Kupidoo?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe fout![]()
Ik ben ook heel blij dat mijn zoon zn naam heel anders wordt gespeld
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt een ban tot 18-08-2010 16:35,. Cyberseks is niet toegestaan.
Boh dat kutkind heet toch Jordyquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Yordi van Loon spel je het zelfde.
Ik had er aan gedacht jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Heel goed dat je 'm in "overig" geplaatst hebt!
Bedoelde u: Jordi van Loon Top 2 resultaten weergegevenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh dat kutkind heet toch Jordy
Jordy.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuhquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme ROTBART!! laat mij eens niet zo schrikken!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelda is voor bazen daarentegen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Bellatrix het volgende:
D
[..]
Dat hoort geen triforce te zijn, triforce zijn voor homo's.
Het is een eunuch.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja bah. Ze zouden hem moeten oppakken en opsluiten, de vuige man!
Jordy.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelda.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zelda is voor bazen daarentegen.
[..]
Het is een eunuch.
Zelda is voorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zelda is voor bazen daarentegen.
[..]
Het is een eunuch.
Hallontjes.quote:
Voor Link.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zelda is voorJa voor wie eigenlijk.
Wa?quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme ROTBART!! laat mij eens niet zo schrikken!!
Nee voor homo's toch wel.quote:
Hallon Sociosquote:
Eens.quote:
Dat zeg ik net, bazen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zelda is voorJa voor wie eigenlijk.
Of wil vaak op vakantie.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een kutsite Vakantieveilingen.nl
Sta ik heel de tijd veilig met mijn 4 euro voor midweekje weg. Komt er een gast, bied 20 euro.
En het is steeds dezelfde gast die zoveel meer biedOp elke aanbieding
Site slaat dus gewoon nergens op en die gast werkt gewoon bij vakantieveilingen ofzo
4 euroquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
Sta ik heel de tijd veilig met mijn 4 euro voor midweekje weg. Komt er een gast, bied 20 euro.
Vervolgens gaat de vakantie weg voor 69 euro
Site slaat dus gewoon nergens op en die gast werkt gewoon bij vakantieveilingen ofzo
quote:
Vakantieveilingen heeft vaak genoeg dat soort spotgoedkope aanbiedingen. Hotelveilingen ook.quote:
Of hij wil een boel midweekjes weg.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
Wraakacties zullen volgen jongemanquote:
Ligt aan de aanbieding toch? http://www.hotelkamerveiling.nl/?gclid=CKqz6-GTw6MCFdg1Dgod3B4IbA Hier staat bij vanaf wat je mag biedenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Je mag bieden vanaf 1 euro
Ja maar het klinkt zo debiel.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Vakantieveilingen heeft vaak genoeg dat soort spotgoedkope aanbiedingen. Hotelveilingen ook.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
Nagels vijlenquote:
ja maar vakantieveilingen.nl is weer een andere sitequote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ligt aan de aanbieding toch? http://www.hotelkamerveiling.nl/?gclid=CKqz6-GTw6MCFdg1Dgod3B4IbA Hier staat bij vanaf wat je mag bieden.
Weet ik, maar van hetzelfde bedrijf zover ik weet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar vakantieveilingen.nl is weer een andere site
Ja, wel een beetje dubieusquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
allemaal aankomstdatum 23-08-2010
Dat word wat lastiger.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
allemaal aankomstdatum 23-08-2010
tuurlijk, maar dat is zo goedkoop dat ze er verlies op draaien.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je snapt t concept van een veiling hé
Ze kunnen kiezen, of een leeg huis of iemand voor een paar euro die waarschijnlijk ook nog op het park geld uitgeeft.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
tuurlijk, maar dat is zo goedkoop dat ze er verlies op draaien.
Ze worden naar een camping op Texel gestuurd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ze de boel niet verhuren kost het ook geld.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daarom zeg ik... 1 grote nepperij en oplichting
ZIjn dat niet vaak de last minutes die ze in de veiling gooien?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Net als bij Center Parks dat je kunt opgeven voor een verrassings arrangement. Je weet niet in welk park je komt maar het is wel goedkoop, zo lossen ze het lege huisjes probleem op.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ze kunnen kiezen, of een leeg huis of iemand voor een paar euro die waarschijnlijk ook nog op het park geld uitgeeft.
Dat kost veel meer.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ze de boel niet verhuren kost het ook geld.
Stimmt. Vaak heb je dan ook nog zo'n nieuwsbrief, ons mam kon deze zomer voor een euro een weekend naar Weerterberge ofzoiets.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Net als bij Center Parks dat je kunt opgeven voor een verrassings arrangement. Je weet niet in welk park je komt maar het is wel goedkoop, zo lossen ze het lege huisjes probleem op.
Je moet niet huiveren om te gaan omdat een FOK!ker dat zegt. Siewosie's zijn recensiesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:46 schreef Zeroku het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/400824/1/1/100/film-the-last-airbender.html
Misschien toch maar niet kijken.
Ons mam... kom je uit Brabantquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Stimmt. Vaak heb je dan ook nog zo'n nieuwsbrief, ons mam kon deze zomer voor een euro een weekend naar Weerterberge ofzoiets.
Daar ben ik vroeger geweestquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Stimmt. Vaak heb je dan ook nog zo'n nieuwsbrief, ons mam kon deze zomer voor een euro een weekend naar Weerterberge ofzoiets.
Ik werd net gebeld of ik vrijdag wil schoonmaken bij een Center Parcs.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Net als bij Center Parks dat je kunt opgeven voor een verrassings arrangement. Je weet niet in welk park je komt maar het is wel goedkoop, zo lossen ze het lege huisjes probleem op.
Jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ons mam... kom je uit Brabant?
Die reacties zijn ook weinig positief.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet niet huiveren om te gaan omdat een FOK!ker dat zegt. Siewosie's zijn recensies
Ja de meeste reacties zijn: Jammer, of zonde. Zonder dat ze hem zelf gezien hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Die reacties zijn ook weinig positief.
o prammen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:47 schreef DeLuna het volgende:
Mijn spatie faalt echt hard. Ik moet er wel heel hard oprammen
Lege huisje. En ik denk dat er meestal wel meer voor zo'n huisje uitgaat. 4 euro zal wel niet zo vaak voorkomen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat, het lege huisje, of voor ¤4,- de deur uit doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |