Ja, ik zie ook enige discrepantie in dit artikel. Tegenstrijdige belangen.quote:Op maandag 20 december 2010 11:56 schreef ToT het volgende:
Ehhhh....hij wil grootschalige bankfraude aan het licht brengen, maar zou wel connecties met de Rothchilds hebben?Zit er niet ergens één of ander wazig linkje tussen banken en de Rothchilds?
Daarbij dat de ontkenning van 9/11 keihard bewijs is dat wikileaks fake zou zijn, vind ik ook weer een klein beetje kortzichtig!quote:Op maandag 20 december 2010 12:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik zie ook enige discrepantie in dit artikel. Tegenstrijdende belangen.
*voegt kortzichtig toe aan lijstjequote:Op maandag 20 december 2010 12:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Daarbij dat de ontkenning van 9/11 keihard bewijs is dat wikileaks fake zou zijn, vind ik ook weer een klein beetje kortzichtig!
In dit geval hebben we gewoon een eendje dat waggelt, kwaakt, veren heeft kan vliegen en zwemmen in het water... en daarvan loopt iemand te beweren dat het een ultrageheime onderzeeduikboot is met veren en vlieg-functie, terwijl ik toch gewoon zou zeggen dat dit een eendje is, en niets meer....quote:“If it walks like a duck, quacks like a duck, looks like a duck, it must be a duck”
maar wat is fake? Zelfs als ze een dubbele agenda hebben en bepaalde zaken negeren of niet openbaar maken, bevatten de documenten die ze vrijgeven nog wel informatie die nog niet in the picture stond en een redelijk lullig beeld van sommige hoge bomen neerzet.quote:Op maandag 20 december 2010 12:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Daarbij dat de ontkenning van 9/11 keihard bewijs is dat wikileaks fake zou zijn, vind ik ook weer een klein beetje kortzichtig!
hoogstens 1% van de gelekte dat is enigszins secret. De rest is gewoon al járen bekend en niets nieuws onder de zon.quote:Op maandag 20 december 2010 15:46 schreef RM-rf het volgende:
PersonalAssistant, wat bedoel je precies ... deel jijzelf kennelijk de wereld nu niet juist op een heel kinderachtige wijze in in 'wakkeren' of 'schaapjes'...?
de informatie die bv geopenbaard wordt via WikiLeaks maakt mensen niet zomaar 'wakker'.. domweg omdat het ook maar 'informatie' is, in dit geval analyses van de diplomatieke dienst van de VS die ze naar hun eigen regering doorsturen...
het is helemaal geen 'heilige graal' of zoiets, hooguit een soort van 'werk-gegevens' die normaal enkel voor 'intern gebruik' bedoeld zijn, en het 'uitlekken is vooral 'pijnlijk' op dezelfde manier dat bedrijven bv niet blij zijn met werknemers die iets al te enthousiast interne bedrijfsgegevens publiek gebruiken of verderspelen naar mensen buiten dat bedrijf.
Ook waar die gegevens zelf niet eens de 'topgeheimen' zijn of anderszin dingen die men wel 'vermoeden' kan.
Dit hele topic is een beetje gebaseerd op een vooropstaand 'aanname' van mensen die kennelijk véél 'shockerende' informatie hopen te vinden en voor wie Wikileaks eigenlijk 'te min' is, omdat het allemaal niet spannend genoeg is..
het is niet echt 'hollywood-film-materiaal' en een beetje James Bond of Jason Bourne film is veul spannder....
en dat soort mensen gaan dan roepen dat 'wikileaks vast fake is... ermoedelijk vooral omdat ze in véél spanndere 'geheimen' geloven ... en ook mischien juist erin dat door het lezen van 'geheime dingen', of alles te geloven wat iemand anders schrijft daarover, iemand een beter mens zou worden, je opeens zou 'uitstijgen' boven andere medemensen die dan nog maar 'domme schapen' zijn.
o boy, blijf je dit soort cliché-riedeltjes afsteken, jezus, de devaluatie van woordjes als 'fascisme' en 'wereldoorlog die uitbreekt' is bij jou schijnbaar net zo groot als bij de heren politici, die ook dolgraag naar dat soort vergelijkingen grijpenquote:Op maandag 20 december 2010 17:21 schreef Lambiekje het volgende:
ik neem aan dat ik je niet hoef te wijzen op dat het fascisme is. Dit is een signaal van wereldoorlog in de maak.
Wat ik me afvraag of er niet 'n andere mogendheid dan de US achter zit.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:37 schreef Peter het volgende:
Wat ik me nu afvraag. Veel veiligheidsdiensten hebben invloed op/in belangrijke instanties, althans, dat neem ik aan. Welke invloed heeft dan de Amerikaanse overheid op Wikileaks? Zijn ze echt zo onafhankelijk? Of is de 'publicatie' van de recente stukken ook passend in een strategie van de US gov.? Welke strategie dan?
Idd, Wikileaks = Rothschildquote:Op dinsdag 21 december 2010 02:43 schreef DeMolay het volgende:
Wat lambiekje zegt zit wal wat in........
Ik dacht niet dat ik dit ooit zou zeggen lambiekje
En dit ontdekte je toen je een geheim genootschap infiltreerde?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:47 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Idd, Wikileaks = Rothschild
W.b.t. banken:
Er zijn plannen om de soevereine Europese staten te vernietigen m.b.v. de opgezette Euro-crisis.
Griekenland, Ierland, Portugal, Spanje, Italie, Belgie, de rest volgt daarna; net als de USA trouwens.
Maar dit staat uiteraard niet op wikileaks.
Idd briljant uitgedacht, als het zo is.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:06 schreef HolyGhost het volgende:
Wikileaks: Syria would trade Iran for peace with Israel
Mubarak: 'Iranian influence spreading like a cancer' across Arab world
WikiLeaks cables: Saudis proposed Arab force to invade Lebanon
Cables Shed Light On Iran's Influence In Iraq."
Wikileaks: Saudis on Iran: "Cut off the head of the snake"
Wat de rol van de VS ook moge zijn, dit soort berichten zijn dodelijk voor Iran.
Ik weet nog niet goed wat ik er van moet denken, gezien het grote aantal berichten dat wel degelijk schadelijk is voor de VS, maar word erg sceptisch van bovenstaande berichten.
(Even puur vanuit strategisch oogpunt: mocht dit echt allemaal zo bedacht zijn, en resulteren in een verzwakking van Iran, dan is dit natuurlijk tamelijk briljant opgezet allemaal; hoe slecht ook)
Denk jij werkelijk dat het dikke koek-en-ei was tussen Iran en de Arabieren vóór de publicatie van Wikileaks ....?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:06 schreef HolyGhost het volgende:
Wikileaks: Syria would trade Iran for peace with Israel
Mubarak: 'Iranian influence spreading like a cancer' across Arab world
WikiLeaks cables: Saudis proposed Arab force to invade Lebanon
Cables Shed Light On Iran's Influence In Iraq."
Wikileaks: Saudis on Iran: "Cut off the head of the snake"
Wat de rol van de VS ook moge zijn, dit soort berichten zijn dodelijk voor Iran.
Ik weet nog niet goed wat ik er van moet denken, gezien het grote aantal berichten dat wel degelijk schadelijk is voor de VS, maar word erg sceptisch van bovenstaande berichten.
(Even puur vanuit strategisch oogpunt: mocht dit echt allemaal zo bedacht zijn, en resulteren in een verzwakking van Iran, dan is dit natuurlijk tamelijk briljant opgezet allemaal; hoe slecht ook)
Koek-en-ei zeker niet, maar zo scherp heb ik het nog nooit gehoord in ieder geval. Ik denk wel dat dit soort berichten inderdaad voor onrust kunnen zorgen. Landen als Syrie en Iran zijn toch altijd wel redelijke bondgenoten geweest. Als er dan opeens berichten verschijnen dat Syrie Iran best links wil laten liggen in ruil voor wat anders, dan kan ik me voorstellen dat ze wat argwanend worden t.a.v. Syrie.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:11 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Denk jij werkelijk dat het dikke koek-en-ei was tussen Iran en de Arabieren vóór de publicatie van Wikileaks ....?
Dat de arabieren in Syrie, Soennietische Saudi's en Iraki's helemaal dol waren op Iran met zn Sjitische regering?
en dat dat _nu_ opeens zou veranderen?
Idd...in dit interview zet hij dat ook uiteen:quote:Op donderdag 23 december 2010 11:13 schreef ToT het volgende:
http://www.trouw.nl/nieuw(...)journalisten_VS.html
De MSM is volgens hem misschien als volgende aan de beurt.
Wordt de vrijheid van meningsuiting aan banden gelegd, of doet de NWO zijn intrede door de MSM (die in het complot zit) ZOGENAAMD de das om te doen?
Dit is natuurlijk heel vaak het geval, dat landen 'bondgenoten' zijn omdat ze dezelfde vijanden hebben. Zeker in dit soort landen.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:52 schreef RM-rf het volgende:
Syrie en Iran waren hooguit bondgenoten vanwege gedeelde vijanden, en doordatze juist hun eigen belangen konden beschermen via elkaars steun...
[...]
Nee, dit werd in Buitenhof op TV verteld door Herman van Rompuy, en het stond vrijdag 24-december j.l. nog eens bevestigd met grote koeieletters op de voorpagina van de NRC.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:17 schreef boyv het volgende:
[..]
En dit ontdekte je toen je een geheim genootschap infiltreerde?
Rare knaap wat betreft z'n achtergrond, maar het is duidelijke taalquote:Op donderdag 23 december 2010 16:33 schreef Aurora025 het volgende:
Alles om de zekerheid van Israel te garanteren.
Hier een gesprek opp CNN met David Duke die zegt dat de oorlog met Irak een oorlog was voor Israel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |