Herkenbaar!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:53 schreef Mr_Moon het volgende:
ik word wel een beetje moe van de opmerkingen in de trant van "en, wanneer komt er een baby?" of "hoe voelt dat nu?"...
 want ze wéten dat we dat niet op de planning hebben staan
 want ze wéten dat we dat niet op de planning hebben staan  en die tweede, ja.. ik antwoord altijd gewoon 'gewoon, zoals ervoor, maar dan met ring'.
 en die tweede, ja.. ik antwoord altijd gewoon 'gewoon, zoals ervoor, maar dan met ring'.  

en wat wordt de bestemming?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:51 schreef Sanne het volgende:
Wij hebben vandaag toch maar een tweede huwelijksreis geboekt.
Vakantie in Nederland in de stromende regen leek ineens niet meer zo'n goed idee.
Morgen jurk halen. Spannend!

Net goed voor jequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:20 schreef Sanne het volgende:
Miss Bliss, Diane smst me net dat ik een te grote control freak ben, die kousenband allang aan haar gevraagd was, en dat ik voor straf als nog het kippenpak aanmoet.

ook nog iets wat niet in een collectie zit.. dat wordt dus naar een goudsmid..
 ook nog iets wat niet in een collectie zit.. dat wordt dus naar een goudsmid.. 

We gaan naar Marrakech!!!quote:

had je deze ook al gezien?quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:51 schreef Chanty het volgende:
Ik heb gehoord dat de ringen in Duitsland een stuk goedkoper zijn. Wij gaan daar in ieder geval kijken, hopelijk binnen nu en twee maanden.

Nederland is inderdaad erg duur kwa juweliers, probeer dus Duitsland of Antwerpen eens. Eigenlijk hoe verder weg van Nederland hoe goedkoper je uit bentquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:08 schreef Barretje80 het volgende:
Iemand nog budget tips voor de ringen??
 Ik was in de Filipijnen net geen 1000 euro kwijt aan onze ringen.
 Ik was in de Filipijnen net geen 1000 euro kwijt aan onze ringen.

Ik zal nog heel wat zenuwentwitters posten voor het zover is!quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Sanne schiet lekker op voor jullie je huwelijks datum.

Yes Sanne, Dat doe jij maar lekker daarquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:42 schreef Sanne het volgende:
Ik zal nog heel wat zenuwentwitters posten voor het zover is!

) zelf officieel ten huwelijk gevraagd, dus de bruiloft kan worden gepland
 ) zelf officieel ten huwelijk gevraagd, dus de bruiloft kan worden gepland  

Ik vond het wel een prettig idee om dat maar gewoon achter de rug te hebben. Nou vond ik in de eerste winkel waar we waren al direct een prachtige jurk, dus het was in anderhalf uur bekeken
 Ik vond het wel een prettig idee om dat maar gewoon achter de rug te hebben. Nou vond ik in de eerste winkel waar we waren al direct een prachtige jurk, dus het was in anderhalf uur bekeken  Ik zou zeker een half jaar van te voren gaan beginnen met het uitzoeken, maar ik merkte dus dat als je alles wat kan maar gewoon direct doet, dan je dan een zeer relaxte huweljksvoorbereiding hebt. Wij hebben nog iets minder dan 5 weken en er hoeft echt nog maar nauwelijks iets geregeld te worden.
 Ik zou zeker een half jaar van te voren gaan beginnen met het uitzoeken, maar ik merkte dus dat als je alles wat kan maar gewoon direct doet, dan je dan een zeer relaxte huweljksvoorbereiding hebt. Wij hebben nog iets minder dan 5 weken en er hoeft echt nog maar nauwelijks iets geregeld te worden.  

)
 )

denkt er over om haar jurk in de verkoop te gooien...
  denkt er over om haar jurk in de verkoop te gooien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |