Menchov mogelijk naar Geox:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:14 schreef Felagund het volgende:
Ardila mogelijk met Menchov mee naar Katusha.
Wel sneu dat ze als flut team andere ploegen uit koersen hebben gehouden en nu weer alsnog protour worden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Pro-Tour licentie voor Geox lijkt dan wel binnen, voor zover dat nog niet het geval was.
Ze hebben genoeg budget bij elkaar gekregen om een volwaardige PT-ploeg op poten te zetten, zo erg lijkt me dat dus niet. Dat het gewoon de voortzetting is van Saunier Duval maakt het wel wat dubieus, maar Astana en BMC als halve of hele voortzetting van een eerdere dopingploeg mag ook gewoon bestaan. Dan kan GEOX er ook wel bij.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:09 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Wel sneu dat ze als flut team andere ploegen uit koersen hebben gehouden en nu weer alsnog protour worden.
Op zich niet erg, dat die buitenlandse wielrenners verdwijnen. Bied meer ruimte voor de Nederlanders.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:58 schreef Sjoerd102 het volgende:
Gesink dus definitief de enige kopman bij Rabo
Van Emden, Langeveld, Clement en Boom kunnen redelijke tijdritten rijden.quote:
Dat klopt, maar ik doelde op die 4 mannen in mijn eerdere postquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van Emden, Langeveld, Clement en Boom kunnen redelijke tijdritten rijden.
De meeste daarvan zijn nog jong en heb nog genoeg tijd om hun tijdrit significant te verbeteren.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:32 schreef knep het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik doelde op die 4 mannen in mijn eerdere post.
Nu hebben Ardila en Kozuntsjoek dinges nu ook niet heel veel laten zienquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op zich niet erg, dat die buitenlandse wielrenners verdwijnen. Bied meer ruimte voor de Nederlanders.
Maar voor Kozontchuck kan je dan net zo goed elke willkeurige Nederlandse renner mee omwisselen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je zou zeggen dat Rabo aan Ardilla niet heel veel mist. Dat Menchov m mee wil hebben zegt echter wel wat. Kozontchuk heeft niet gek veel gepresteerd bij Rabo, maar is wel nuttig geweest als helper.
Dit zou ik wel jammer vinden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Terpstra onderhandelt met Vacansoleil.
Mollema heeft die dan weer wel, benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Menchov was wel iemand die nog een redelijke sprint bergop had, die het nog wel eens af kon maken. Gesink niet.
Zou het wel leuk vinden als Terpstra naar Vacansoleil gaat, dan blijft het tenminste een beetje een Nederlandse ploeg.
Ik ook inderdaad! Hij is laat begonnen met fietsen en heeft een jaar Pfeiffer gehad, dus je hoopt dat hij nog grote stappen kan maken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Mollema heeft die dan weer wel, benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen
Zit blijkbaar in de aard van die Russen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:21 schreef Szura het volgende:
Die Kozontchuk
Vorig jaar in de Giro in de Rabo-bus iedereen op het puntje van z'n stoel bij die laatste tijdrit, handen in het haar bij Menchov's val, minuut later allemaal juichen om de winst.
En Kozontchuk? Die zat rustig op z'n stoeltje in het rond te kijken![]()
Op zijn Devolders' de RVV winnen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:54 schreef DeeBee het volgende:
Terpstra voor een jaar naar Quickstep dus, die wil dus niet afwachten hoe het met Milram gaat lopen.
Ben benieuwd wat voor rol hij gaat krijgen in de klassiekers, kan een nuttige knecht zijn voor een Boonen en in de schaduw misschien ook leuke dingen gaan doen.
Ik denk dat Boonen hem dat dan liever in Parijs-Roubaix ziet doen, de Ronde van Vlaanderen zal hij ondertussen nog wel eens zelf willen winnen.quote:
Volgens wielerflits/AD is hij ook al zeker van de tour.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:45 schreef Chielus het volgende:
Goed voor hun Ploegentijdrit volgend jaar in de Tour. Plaatsje lijkt me wel verzekert.
Nee maar ze zullen iig wel een uitnodiging krijgen voor de voorjaarsklassiekers en waarschijnlijk ook voor de Giro, en als ze het daar goed doen opent dat weer deuren.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:51 schreef Chielus het volgende:
Wordt wel druk met ploegen die Pro-Tour willen gaan rijden. Ben benieuwd wie er buiten het bootje gaan vallen. Wat Franse Ploegen? Heb de indruk dat Vacnsoleil er nog niet is met Devolder en Ricco.
Ik schat Devolder wel ietsje hoger in qua capaciteiten dan Terpstra.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat Boonen hem dat dan liever in Parijs-Roubaix ziet doen, de Ronde van Vlaanderen zal hij ondertussen nog wel eens zelf willen winnen.
Het werd trouwens wel tijd dat Quickstep een redelijk aansprekende naam wist te strikken, het was voorlopig huilen met de pet op.
Inderdaad, die kunnen best wel gemist worden. Zeker als in hun plaats Nederlandse jongens een plek krijgen in het profpelotonquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:14 schreef Sautor het volgende:
[..]
Nu hebben Ardila en Kozuntsjoek dinges nu ook niet heel veel laten zien
Hij stond inderdaad al een tijdje stil in zijn ontwikkeling had ik het idee.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:56 schreef Sautor het volgende:
Goed voor Posthuma, anders blijft hij ook maar een beetje hangen bij Rabobank. Misschien met een nieuw team dat er opeens meer inzit.
Hoezo voorbarig? Ik denk dat zij wel weten dat het rond is, ook al is het door Rabo nog niet naar buiten gebracht. Met alle andere transfers zaten ze ook altijd goed.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Rabobank haalt Maarten Wynants
SITTARD - De kredietcrisis lijkt voorlopig langs Rabobank heen te gaan. Nadat eerder Matti Breschel, Luis-Leon Sanchez en Carlos Barredo werden vastgelegd, heeft de Nederlandse wielerploeg opnieuw een buitenlander voor de komende twee jaar gecontracteerd.
Wynants Maarten Wynants stapt van QuickStep over naar Rabobank. De Belgische Limburger presteerde afgelopen seizoen opvallend in dienst van Tom Boonen in de Vlaamse klassiekers. Wynants reed sterk in zowel de Ronde van Vlaanderen als Parijs-Roubaix. Bij Rabobank gaat hij zelf af en toe de kans krijgen.
Financieel kon QuickStep ook niet op tegen het bod van de bankiersploeg. Hiermee heeft ploegmanager Erik Breukink weer een sterk Vlaams blok staan. Met Breschel, Langeveld, Boom en Wynants hoopt de ploeg mee te strijden voor de zeges in de kasseienklassiekers.
Bron: http://www.telegraaf.nl/t(...)ynants__.html?p=16,2
Lijkt me een beetje voorbarig over Sanchez en Barredo..
Mensen als Ardila zorgen er juist voor dat Nederlandse jongens een kans krijgen. Iemand moet het knechtenwerk opknappen, dat kan Ardila heel goed en dan kunnen de Nederlanders ten strijde trekken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Inderdaad, die kunnen best wel gemist worden. Zeker als in hun plaats Nederlandse jongens een plek krijgen in het profpeloton
Omdat er nog niets naar buiten is gebracht? En zij presenteren het als een vaststaand feit dat beide mannen al getekend hebben?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoezo voorbarig? Ik denk dat zij wel weten dat het rond is, ook al is het door Rabo nog niet naar buiten gebracht. Met alle andere transfers zaten ze ook altijd goed.
Dat lijkt me nog niet zo zeker, Moviestar heeft een behoorlijk lager budget dan Caisse. Rabo heeft daarintegen weer behoorlijk wat middelen vrij. Ben geen fan van de Teleg. maar op het gebied van Wielertransfers hebben ze er dit jaar nog niet naast gezeten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat er nog niets naar buiten is gebracht? En zij presenteren het als een vaststaand feit dat beide mannen al getekend hebben?
Bovendien denk ik dat Sanchez gewoon bij Movistar blijft..zeker nu Valverde nog wel ff geschorst is, is hij daar de kopman.
Sporzaquote:Lefevere: "Ik hoop nog dat Nuyens komt"
wo 25/08/2010 - 07:22 De terugkeer van Nick Nuyens (30) naar Quick-Step komt steeds dichterbij. "Ik hoop nog altijd dat hij komt", zegt manager Patrick Lefevere. Nuyens kan ook terugkeren naar Cofidis en heeft gesproken met Saxo Bank.
"Het zijn moeilijke onderhandelingen, maar dat gaat ook", zegt Quick-Step-manager Patrick Lefevere in Het Nieuwsblad. "Al ben je pas zeker wanneer het contract getekend is."
Belga
"Met renners weet je nooit. Maarten Wynants zou ook bijtekenen, maar 2 dagen later bleek dat hij naar Rabobank gaat."
"Ik wil de zaak graag woensdagavond afronden. De bal ligt in het kamp van Nuyens. Hij wil voor de start van de Vuelta zijn toekomst vastgelegd zien."
Nuyens kan ook naar Team Saxo Bank en Cofidis. Bij de Franse ploeg zou Nuyens drie ploegmaats mogen meenemen, waaronder Kevin Hulsmans. "Als het tot een akkoord komt met Lefevere, dan zit ook Hulsmans in die deal", zegt Nuyens' manager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |