Hier niet, de mijne zit er perfect omheen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:25 schreef Semmm het volgende:
Vandaag m'n bumper binnen gekregen. mooi ding hij zit alleen een beetje losjes, ik las op internet dat mensen hem verwarmden zodat hij iets kromp. Iemand ervaring?
Mja, het is maar wat je strak vind, misschien zit die van mij het zelfde als die van jou maar erger ik me er meer aan, ik wil gewoon echt dat het als 1 voelt en niet als ik er een klein beetje aan zit dat het los komt van de telefoon, ook hoor ik die knopjes rammelen als ik ermee schud, klopt dat?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hier niet, de mijne zit er perfect omheen.
Nee, dan zit de jouwe aanzienlijk ruimer. Ik moet niet veel, maar wel wát kracht zetten om 'm uberhaupt los te krijgen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:49 schreef Semmm het volgende:
[..]
Mja, het is maar wat je strak vind, misschien zit die van mij het zelfde als die van jou maar erger ik me er meer aan, ik wil gewoon echt dat het als 1 voelt en niet als ik er een klein beetje aan zit dat het los komt van de telefoon, ook hoor ik die knopjes rammelen als ik ermee schud, klopt dat?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zijn we condooms aan het passen ofzo![]()
Niet als je gaat verlengen via T-Mobile site.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan betaal je veel voor het toestel.
Ik zit nog niet bij T-Mobile.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:27 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Niet als je gaat verlengen via T-Mobile site.
Plus dat de internetsnelheid van het iphone abonnement aanzienlijk hoger is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan betaal je veel voor het toestel.
Dit is niet juist. Hij is wel wat hoger, maar zo'n groot luguber verschil is er niet..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:28 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Plus dat de internetsnelheid van het iphone abonnement aanzienlijk hoger is.
Hmm oké, goed om te horen. Maakt een relax abonnement dan toch weer wat aantrekkelijker..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:29 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dit is niet juist. Hij is wel wat hoger, maar zo'n groot luguber verschil is er niet..
Waarom neem je dan een iPhone als je om zoiets al gaat zeuren? Kom op man, we hebben het al over de duurste smartphone op dit moment. Die 50 euro dat het misschien extra kost daardoor zou niet eens moeten boeien.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:15 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
zon relax abo online rond wel af op de minuut itt een normale relax en iphone abo. Dus als je een gesprekje of 50 doet ben je ook 50 minuten extra kwijt. Bij de normale rekenen ze per seconde
uhmmm ik heb gewoon een iPhone abo hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:46 schreef Justinn het volgende:
[..]
Waarom neem je dan een iPhone als je om zoiets al gaat zeuren? Kom op man, we hebben het al over de duurste smartphone op dit moment. Die 50 euro dat het misschien extra kost daardoor zou niet eens moeten boeien.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:53 schreef mrstylo het volgende:
heb net een iphone en is simlock moet het activeren maar met welke code??
Nop.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:35 schreef Skv het volgende:
Iemand de gratis Stealth guards al ontvangen?
Haha nee, wel verzonden. Maar er staat ook een review van op YT. En die was niet zo positiefquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:35 schreef Skv het volgende:
Iemand de gratis Stealth guards al ontvangen?
www.bestskinsever.comquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:34 schreef Skv het volgende:
Hmm.
Heeft iemand hier een achterkant-protectorfolie? Ik heb hier drie ongebruikte voorkantjes liggen van SwitchEasy, maar ik wil een achterkantje op mijn telefoon voor bij mijn bumper.
Waar zou ik een losse achterkant kunnen krijgen? Of heeft iemand hier er eentje over?
Leer Nederlands en hou op met je domme vragen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:49 schreef mrstylo het volgende:
Hoe kan je wachtwoord op email, bericht en etc zetten?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:46 schreef Justinn het volgende:
[..]
Waarom neem je dan een iPhone als je om zoiets al gaat zeuren? Kom op man, we hebben het al over de duurste smartphone op dit moment. Die 50 euro dat het misschien extra kost daardoor zou niet eens moeten boeien.
Helemaal gelijk ik was het vergeten om het uit te leggen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:41 schreef De_Hertog het volgende:
Relax abo verlengen is inderdaad erg goedkoop momenteel. Ik heb zojuist ook maar eens de 4 besteld, had nog een oude 4 GB 1st gen dus het werd wel eens tijd110 euro voor het toestel, 20 euro per maand voor 25 belminuten en web 'n' walk standaard. Totaal dus 590 euro voor twee jaar.
De nadelen: je hebt trager mobiel internet, geen visual voicemail en betaalt per minuut. Ik bel niet zo veel en zit meestal op WiFi-plekken dus dat vond ik niet zo erg. Dat laatste probleem kun je overigens oplossen door 5 euro extra per maand te betalen, dan betaal je wel per seconde..
Bij KPN en Vodafone wel, maar T-Mobile heeft (nog) geen mededelingen in die richting gedaan. Als je bij KPN en Vodafone nu een abonnement afsluit heb je overigens ook nog gewoon onbeperkt internet, gaat pas vanaf begin september in.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:08 schreef Graseter het volgende:
Iemand die ik ken beweerd dat Onbeperkt Internet weg gaat en je een limiet voorgeschoteld krijgt.
Is dit waar?
Maar als T-Mobile er voor kiest blijf ik nog gewoon onbeperkt internet hebben toch? Dat limiet geld dan alleen voor de mensen die na het besluit een abonnement bestellen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bij KPN en Vodafone wel, maar T-Mobile heeft (nog) geen mededelingen in die richting gedaan. Als je bij KPN en Vodafone nu een abonnement afsluit heb je overigens ook nog gewoon onbeperkt internet, gaat pas vanaf begin september in.
Ja. Zoals ik al zei, zelfs huidige KPN en Vodafone-klanten, of mensen die vóór begin september een abonnement afsluiten, hebben nog gewoon de onbeperkte variant.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar als T-Mobile er voor kiest blijf ik nog gewoon onbeperkt internet hebben toch? Dat limiet geld dan alleen voor de mensen die na het besluit een abonnement bestellen?
Mensen zonder een iPhone paupers noemen, maar je wel druk maken om de kosten per seconde in een gesprek. Dat is het meest trieste wat ik hier zie.quote:
Sommige mensen op iPhoneclub zijn daar niet mee eensquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:48 schreef retorbrapi het volgende:
Van die death grip merk je echt geen kut.
Ik denk wel iets achter de schermen. Denk aan een transparante coating of iets dergelijks...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:48 schreef no1uknow het volgende:
Ze gaan de iPhone 4 echt niet aanpassen hoor
Ik had er zeker last van, maar nu ik m'n bumper heb niet meerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:48 schreef retorbrapi het volgende:
Van die death grip merk je echt geen kut.
Zeker weten van wel, omdat Apple anders imagoverlies gaat lijden. De nieuwere producties van het apparaat zullen echt wel aangepast gaan worden. Hoe lang dat duurt is een tweede vraag. Met een beetje geluk is het probleem zo opgelost zonder het gebruik van een case. Overigens bel ik veel meer dan dat ik sms en wil niet eens het risico lopen dat mijn nieuwe telefoon dat soort problemen geeft.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:48 schreef no1uknow het volgende:
Ze gaan de iPhone 4 echt niet aanpassen hoor
In in de tussentijd worden alle geproduceerde iPhone 4's met het deathgrip probleem geproduceerd?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:05 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Er is bijzonder weinig aan de hand met die deathgrip, en ik er komt inderdaad een aanpassing, in het model die volgend jaar uitkomt: de 4s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |