Hier niet, de mijne zit er perfect omheen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:25 schreef Semmm het volgende:
Vandaag m'n bumper binnen gekregen. mooi ding hij zit alleen een beetje losjes, ik las op internet dat mensen hem verwarmden zodat hij iets kromp. Iemand ervaring?
Mja, het is maar wat je strak vind, misschien zit die van mij het zelfde als die van jou maar erger ik me er meer aan, ik wil gewoon echt dat het als 1 voelt en niet als ik er een klein beetje aan zit dat het los komt van de telefoon, ook hoor ik die knopjes rammelen als ik ermee schud, klopt dat?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hier niet, de mijne zit er perfect omheen.
Nee, dan zit de jouwe aanzienlijk ruimer. Ik moet niet veel, maar wel wát kracht zetten om 'm uberhaupt los te krijgen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:49 schreef Semmm het volgende:
[..]
Mja, het is maar wat je strak vind, misschien zit die van mij het zelfde als die van jou maar erger ik me er meer aan, ik wil gewoon echt dat het als 1 voelt en niet als ik er een klein beetje aan zit dat het los komt van de telefoon, ook hoor ik die knopjes rammelen als ik ermee schud, klopt dat?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zijn we condooms aan het passen ofzo![]()
Niet als je gaat verlengen via T-Mobile site.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan betaal je veel voor het toestel.
Ik zit nog niet bij T-Mobile.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:27 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Niet als je gaat verlengen via T-Mobile site.
Plus dat de internetsnelheid van het iphone abonnement aanzienlijk hoger is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan betaal je veel voor het toestel.
Dit is niet juist. Hij is wel wat hoger, maar zo'n groot luguber verschil is er niet..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:28 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Plus dat de internetsnelheid van het iphone abonnement aanzienlijk hoger is.
Hmm oké, goed om te horen. Maakt een relax abonnement dan toch weer wat aantrekkelijker..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:29 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dit is niet juist. Hij is wel wat hoger, maar zo'n groot luguber verschil is er niet..
Waarom neem je dan een iPhone als je om zoiets al gaat zeuren? Kom op man, we hebben het al over de duurste smartphone op dit moment. Die 50 euro dat het misschien extra kost daardoor zou niet eens moeten boeien.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:15 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
zon relax abo online rond wel af op de minuut itt een normale relax en iphone abo. Dus als je een gesprekje of 50 doet ben je ook 50 minuten extra kwijt. Bij de normale rekenen ze per seconde
uhmmm ik heb gewoon een iPhone abo hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:46 schreef Justinn het volgende:
[..]
Waarom neem je dan een iPhone als je om zoiets al gaat zeuren? Kom op man, we hebben het al over de duurste smartphone op dit moment. Die 50 euro dat het misschien extra kost daardoor zou niet eens moeten boeien.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:53 schreef mrstylo het volgende:
heb net een iphone en is simlock moet het activeren maar met welke code??
Nop.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:35 schreef Skv het volgende:
Iemand de gratis Stealth guards al ontvangen?
Haha nee, wel verzonden. Maar er staat ook een review van op YT. En die was niet zo positiefquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:35 schreef Skv het volgende:
Iemand de gratis Stealth guards al ontvangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |