Ik vind jouw kritiek nergens op slaan. De iPhone-camera is heel goed. De kwaliteit van de camera in je telefoon is voor veel mensen belangrijker dan de kwaliteit van hun echte camera. Een camera sjouw je nooit mee, je telefoon hebt je alltijd bij je. Dan is het wel prettig om te zien dat de optische resolutie van de lens dik in orde is, er geen agressieve noise reduction wordt toegepast (ruis is 9 van de 10 beter/mooier dan noise reduction), de scherpte van de foto uniform is (geen wazige plekken) en de kleuren natuurgetrouw worden waargenomen. Vind maar eens een telefooncamera die dit beter doet, gaat je niet lukken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:50 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ja, maar ik kijk er anders naar dan de gemiddelde consument
Voor een camera waarvan de lens nauwelijks groter is dan een speldenkopje, maakt de iPhone4 geweldige foto's. Dat kun je niet gaan vergelijken met een Canon 1Ds Mark IV met een Canon 70-200 f/2.8 IS objectief erop geschroefd...quote:
Mijn Nokia 6500 slide maakte betere foto's, ook waren er telefoons van Sony die redelijke foto's makenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind jouw kritiek nergens op slaan. De iPhone-camera is heel goed. De kwaliteit van de camera in je telefoon is voor veel mensen belangrijker dan de kwaliteit van hun echte camera. Een camera sjouw je nooit mee, je telefoon hebt je alltijd bij je. Dan is het wel prettig om te zien dat de optische resolutie van de lens dik in orde is, er geen agressieve noise reduction wordt toegepast (ruis is 9 van de 10 beter/mooier dan noise reduction), de scherpte van de foto uniform is (geen wazige plekken) en de kleuren natuurgetrouw worden waargenomen. Vind maar eens een telefooncamera die dit beter doet, gaat je niet lukken.
Lensgrootte zegt absoluut niks, je kan wel een lens erop gaan zetten met een diameter van 70 mm bij wijze van spreken, maar dat vangt die sensor toch niet opquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor een camera waarvan de lens nauwelijks groter is dan een speldenkopje, maakt de iPhone4 geweldige foto's. Dat kun je niet gaan vergelijken met een Canon 1Ds Mark IV met een Canon 70-200 f/2.8 IS objectief erop geschroefd...
Nietszeggende foto idd, 800x600-foto zonder vergelijkende iPhone-foto. Daarnaast dacht ik dat iPhone-gebruikers altijd zoveel waarde hechten aan de kleurechtheid van hun scherm t.o.v. AMOLED, maar nu is het ineens beter als de kleuren er van af spattenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:39 schreef Andyy het volgende:
[..]
Mijn Nokia 6500 slide maakte betere foto's, ook waren er telefoons van Sony die redelijke foto's maken
[ afbeelding ]
Nietszeggende foto, maar je ziet dat de resolutie beter is (letters, zowel in het midden als randen) en dynamische bereik beter is (betere kleuren, zie rietjes)
Maar dat is niet oversatureerd, de fotoquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nietszeggende foto idd, 800x600-foto zonder vergelijkende iPhone-foto. Daarnaast dacht ik dat iPhone-gebruikers altijd zoveel waarde hechten aan de kleurechtheid van hun scherm t.o.v. AMOLED, maar nu is het ineens beter als de kleuren er van af spatten?
Ik heb wel mooiere iPhone foto's gezien dan dit hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:39 schreef Andyy het volgende:
[..]
Mijn Nokia 6500 slide maakte betere foto's, ook waren er telefoons van Sony die redelijke foto's maken
[ afbeelding ]
Nietszeggende foto, maar je ziet dat de resolutie beter is (letters, zowel in het midden als randen) en dynamische bereik beter is (betere kleuren, zie rietjes)
Wat is er mis mee?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:51 schreef Cliffy het volgende:
Hmm, ben over een paar weken in London en zit er serieus aan te denken om een iPhone mee terug te nemen.. Heb nu een Desire maar ben er niet helemaal tevreden over
je hebt 2 accounts?quote:
Het zijn een paar kleine dingetjes waar ik me aan erger, maar het vaak crashen van de music player vind ik toch erg irritant..quote:
Het feit dat ik een maat van me een smsje probeer te sturen en de telefoon em naar m'n zus wil sturen werkt ook aardig op mn zenuwen op het moment..quote:
.quote:Dit accessoire is niet geoptimaliseerd voor deze iPhone.
U kunt onverwachte geluiden horen als gevolg van storingen in het mobiele signaal en de signaalsterkte kan minder zijn
Heb je iets aangesloten op de dock connector? Zo nee, kijk eens of er rotzooi in zit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:52 schreef mrsjaak2 het volgende:
ik heb een probleem met mijn iphone. Ik krijg steeds een vreemd bericht en vervolgens doet mijn geluid het niet meer en wordt elk programma dat ik open heb staan afgesloten. Het bericht kom ongeveer om de 3 minuten maar soms zitten er ook maar 10 seconden tussen.
het gaat om de volgende melding:
[..]
.
Is hier iemand bekend mee en heeft iemand een oplossing. Hij is nu eigenlijk zo goed als onbruikbaar hierdoor.
kan je wel alvast vertellen dat die aangemaakte mapjes niet meeneemt bij het terugzetten, kan alles weer opnieuw ordenen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 04:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hoi, m'n iPhone 4 komt zaterdag binnen. Nu nog in bezit van een 3G.
Moet ik nog iets speciaals doen met iTunes/syncen voor de overstap? Of simpelweg eerst een backup maken van de 3G, dan herstellen op de 4?
edit: eerst zoeken, dan vragen.
die kan je op je acer laptop plakkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:40 schreef Oneens het volgende:
Ik zie zojuist dat er ook 2 stoere Apple stickers met de telefoon zijn meegeleverd
Leap Sheep!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:02 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
heeft iemand enig idee hoe dat spelletje heet waar je schaapjes over een hek moet laten springen?
ik had hem gevonden en gedownload maar die jij laat zien dat is de hd versie toch nietquote:
Nee klopt ik had zomaar een plaatje van Google gepakt!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik had hem gevonden en gedownload maar die jij laat zien dat is de hd versie toch niet
Vond hem al zo onscherpquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:54 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Nee klopt ik had zomaar een plaatje van Google gepakt!
Op mijn HP past ie ook prima hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:43 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
die kan je op je acer laptop plakken
Dit moet ik nog even quoten. Ik kan er prima mee bellen, echt de beste telefoon ever.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je kan er niet fatsoenlijk mee bellen dus nee dat gaat niet op Waltertje.
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:08 schreef Saninl het volgende:
[..]
![]()
Gewoon zoals ik een iPhone kopen, er daarna achterkomen dat het allemaal wel echt super werkt. Om vervolgens een Macbook aan te schaffen. Wat ook zo perfect werkt dat mijn volgende "vaste" computer ook geen Windows zal zijn..![]()
En dan ben je een Apple fanboy. Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:08 schreef Saninl het volgende:
[..]
![]()
Gewoon zoals ik een iPhone kopen, er daarna achterkomen dat het allemaal wel echt super werkt. Om vervolgens een Macbook aan te schaffen. Wat ook zo perfect werkt dat mijn volgende "vaste" computer ook geen Windows zal zijn..![]()
Waarschijnlijk was het idd het schoonmaken, want hij geeft nu al een paar uur die melding niet. Bedankt!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Heb je iets aangesloten op de dock connector? Zo nee, kijk eens of er rotzooi in zit.
alleen jammer dat dat snellere internet geknepen wordt als een over een limiet heen gaat.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:59 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik hoor dat veel mensen inplaats van een i-(abo) voor een Relax abo gaan. Scheelt je toch weer 10 euro per maand voor wat langzamer internet en voor de wat snellere internet ben je 5 euro duurder uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |