abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85466350
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:13 schreef no1uknow het volgende:
Trouwens, is OpenSSH echt nodig? Ben er juist een beetje huiverig voor en ik ga het toch niet gebruiken, maar is het niet nodig voor (sommige) tweaks of iets dergelijks?
Als je SSH toch niet gaat gebruiken of je bent bang dat hij niet meer doet, verander dan het rootwachtwoord(en) via terminal, dan zit je altijd goed :).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_85466495
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:13 schreef no1uknow het volgende:
Trouwens, is OpenSSH echt nodig? Ben er juist een beetje huiverig voor en ik ga het toch niet gebruiken, maar is het niet nodig voor (sommige) tweaks of iets dergelijks?
open SSH is wel echt makkelijk hoor... kunt het dan ook gewoon uitzetten via SBSettings om batterij te sparen... als het uitstaat kun je er ook niet meer in... veiliger kan niet...
pi_85466557
Vanmorgen werd ik gebeld door Bel-Company. Ik kan mijn iPhone 4 ophalen.
Krijg ik een kwartier later een sms dat ik er ook een kan ophalen bij T-Mobile. :')

Gisteren mijn 3G verkocht voor 400,- dus ik ben blij. *O*
pi_85466600
¤400? Hoezo te duur.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_85466636
Je hoort mij niet klagen hoor.

Het was wel een verse btw.
pi_85466662
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:18 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Als je SSH toch niet gaat gebruiken of je bent bang dat hij niet meer doet, verander dan het rootwachtwoord(en) via terminal, dan zit je altijd goed :).
maar waarom zou ik het dan installeren?
pi_85466676
Dat klopt, wel veel. Ah ja je krijgt nu iedergeval een iPhone 4.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_85466719
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:28 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Ik weet het zo niet meer, maar bepaalde apps maakten toen daar gebruik van, maar volgens mij kun je het gewoon disabelen of verwijderen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_85466772
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:28 schreef no1uknow het volgende:

[..]

batterij besparen en beveiliging...
pi_85466850
Hoe kan OpenSSH batterij besparen? :?
pi_85466871
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:34 schreef no1uknow het volgende:
Hoe kan OpenSSH batterij besparen? :?
doordat je SSH kunt uitschakelen... staat uit dan..
pi_85467405
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:34 schreef ErwinEHVNL het volgende:

[..]

doordat je SSH kunt uitschakelen... staat uit dan..
Dat is dus hetzelfde als een auto kopen maar hem laten staan want dat scheelt je benzine(geld).

Niet installeren dus, thanks! :)
pi_85468847
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:14 schreef Svubeqak het volgende:
Gistermiddag met de iPhone 4 van mijn collega gespeeld.

Ik heb meteen 1 besteld, krijg er volgende week 1. _O_
De tyfus, hoe?
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_85469193
Ik had 'm ook een week na de eerste leveringen van T-Mobile en consorten, en ik stond niet op de lijst, nooit gestaan :D
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:12:34 #165
173686 Oneens
is het er niet mee eens
pi_85470285
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:25 schreef Cracka-ass het volgende:
Vanmorgen werd ik gebeld door Bel-Company. Ik kan mijn iPhone 4 ophalen.

Weet je toevallig ook hoeveelste je op de lijst was?
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:17:50 #166
230788 n8n
Pragmatisch
pi_85470484
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_85470811
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:17 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
_O- :D
pi_85471748
Leuk om het Desire topic door te lezen, mensen die nu opeens zweren bij een Desire omdat je zo lekker erop kan internetten op dat ding in de trein.
pi_85475890
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 08:19 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Nee. Maar je bent een troll, dus ik ga het je niet uitleggen, want je wilt het niet snappen, of je doet alsof je het niet snapt.
Haha, erg zwak dit. Wel de hele tijd mij beschuldigen van trollen, blinde Apple liefde zonder objectiviteit (wtf?) maar echt uitleggen waarom kan je niet. Als hier iemand aan het trollen is ben jij het wel :D.
pi_85476124
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:50 schreef no1uknow het volgende:
Leuk om het Desire topic door te lezen, mensen die nu opeens zweren bij een Desire omdat je zo lekker erop kan internetten op dat ding in de trein.
ik heb ze hier nu beide liggen, en ik word toch echt vrolijker van de desire. (misschien komt dat ook omdat ik al 2 jaar met de 3G rondgelopen heb.)

Ik krijg zelfs het idee dat de Desire sneller is wat betreft internet en downloaden. Zal wel aan de ontvangst liggen :')
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_85477269
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:29 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Haha, erg zwak dit. Wel de hele tijd mij beschuldigen van trollen, blinde Apple liefde zonder objectiviteit (wtf?) maar echt uitleggen waarom kan je niet. Als hier iemand aan het trollen is ben jij het wel :D.
Ik kan het wel. Ik kies ervoor niet onnodig tijd te verspillen aan iets wat toch niet uitmaakt. Misschien moet je jouw rant en mijn bericht nog eens lezen en proberen zelf na te denken. Ik probeer uit te leggen waarom de iPhone, voor het gros van de gebruikers strikt genomen de beste smartphone is omdat de krachten van de iPhone inspelen op de eisen van de consument en de zwaktes minder belangrijk zijn.

Als de iPhone hetzelfde zou kosten als een Desire zouden er veel minder welles/nietes-discussies hebben over welke nu de betere smartphone is. Beter beeld, betere camera, toegangelijkere os en een grote aanbod aan kwalitatief hoge apps > flash op de browser, open platform en moeite moeten doen. Ook al is de desire op zich een geweldig toestel en een betere koop dan de iPhone.

Beweren dat een iPad een betere koop is dan een volwaardige laptop omdat foto's er op dat scherm beter uitziet is echter bijna absurd. Een iPad is heel mooi, maar NIET een beter apparaat voor allround computergebruik dan een volwaardige laptop.

Daarin ligt het verschil. Wat ik zei was aannemelijk, ook al sprak ik in het voordeel van het appeltje. Wat jij beweerde sprak in het voordeel van Apple om maar in het voordeel van Apple te kunnen spreken. Jij vergelijkt Apple met peren, ik vergelijk smartphone met smartphone.

Als je het nu nog niet snapt, laat me dan lekker met rust en wacht tot het busje je komt halen.
pi_85477386
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:35 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

ik heb ze hier nu beide liggen, en ik word toch echt vrolijker van de desire. (misschien komt dat ook omdat ik al 2 jaar met de 3G rondgelopen heb.)

Ik krijg zelfs het idee dat de Desire sneller is wat betreft internet en downloaden. Zal wel aan de ontvangst liggen :')
Kan. Maar de desire heeft ook een hele goede browser die sinds Froyo erg snel is, dus het zou zomaar kunnen dat de browser van de desire sneller is dan die van de iPhone 4.
pi_85477563
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:35 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

Ja dat is logisch dat je vrolijker wordt van de Desire als je die vergelijkt met een 3G, ik zat 2 jaar geleden al 'heerlijk makkelijk te surfen in de trein' met m'n 3G. Heb je de 4 en de Desire wel eens naast elkaar gelegd?
pi_85477612
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:05 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Ja dat is logisch dat je vrolijker wordt van de Desire als je die vergelijkt met een 3G, ik zat 2 jaar geleden al 'heerlijk makkelijk te surfen in de trein' met m'n 3G. Heb je de 4 en de Desire wel eens naast elkaar gelegd?
ik heb de iPhone 4 en de desire hier liggen. :P
pi_85477631
Splackavellie02 en Retorbrapi beter kankeren jullie op met je kutdiscussie, ga PM'en als jullie zo graag aan elkaars pik willen zuigen :(
pi_85477685
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:06 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

ik heb de iPhone 4 en de desire hier liggen. :P
Oeps, ik begreep uit je post dat je de 3G en Desire naast elkaar had liggen, shame on me :@
Ik heb ze ook naast elkaar gehad, en ik moet zeggen dat ik de iPhone 4 nog steeds iets lekkerder vindt werken dan een Desire, ook als het gaat om browsen. Maar dat zal ook een kwestie van gewenning zijn. De iPhone blijft voor mij nog steeds het ideale toestel O+
pi_85478179
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:59 schreef Splackavellie02 het volgende:

Beweren dat een iPad een betere koop is dan een volwaardige laptop omdat foto's er op dat scherm beter uitziet is echter bijna absurd. Een iPad is heel mooi, maar NIET een beter apparaat voor allround computergebruik dan een volwaardige laptop.
Ik heb nergens beweerd dat de iPad een betere koop was dan een laptop. Graag zie ik een quote waarin ik dat letterlijk beweer.
pi_85478229
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:06 schreef no1uknow het volgende:
Splackavellie02 en Retorbrapi beter kankeren jullie op met je kutdiscussie, ga PM'en als jullie zo graag aan elkaars pik willen zuigen :(
Even rustig doen, je kan er gewoon overheen lezen.
pi_85478312
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:21 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Even rustig doen, je kan er gewoon overheen lezen.
je kunt ook gewoon mekaar pm'en :W
  Redactie Games donderdag 19 augustus 2010 @ 16:32:44 #180
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_85478647
Ik heb eigenlijk gewoon voor iPhone 4 gekozen omdat ik hier nog een een bult Apps heb liggen (213 stuks) die niet allemaal even makkelijk of goed voor Android verkrijgbaar zijn. En om nou alles opnieuw te kopen/downloaden :{ qua functionaliteit vind ik ze niet echt veel meer verschillen eigenlijk. Het lijkt allemaal al ontzettend veel op elkaar. Zeker als je de Samsung Galaxy S bekijkt (al is hij qua materiaalgebruik minder goed afgewerkt) En Multitasking, ik weet het fijne er nog niet van aangezien ik de iPhone 4 nog niet thuis heb.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_85479024
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:23 schreef ErwinEHVNL het volgende:

[..]

je kunt ook gewoon mekaar pm'en :W
Maar je kan ook rustig doen en erover heen lezen.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_85479161
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:40 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Maar je kan ook rustig doen en erover heen lezen.
Ik ben de rust zelve, als er 2 man hier niet rustig zijn dan zijn zij het wel. En nou gewoon koppen dicht ^O^
pi_85479923
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:06 schreef no1uknow het volgende:
Beter let jij even op je taalgebruik. Je kunt dingen ook normaal zeggen.
pi_85480027
Ik vind flash trouwens heerlijk bij het surfen op de desire, Die opent werkelijk elke website. Wat erger ik me als ik op een site kom waar dan allemaal van die vakjes verschijnen dat de browser het niet kan weergeven.
pi_85480046
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:57 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Beter let jij even op je taalgebruik. Je kunt dingen ook normaal zeggen.
Awh was dat de gevoelige snaar? Je hebt de boodschap nu in ieder geval niet gemist :*
pi_85480136
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb eigenlijk gewoon voor iPhone 4 gekozen omdat ik hier nog een een bult Apps heb liggen (213 stuks) die niet allemaal even makkelijk of goed voor Android verkrijgbaar zijn. En om nou alles opnieuw te kopen/downloaden :{ qua functionaliteit vind ik ze niet echt veel meer verschillen eigenlijk. Het lijkt allemaal al ontzettend veel op elkaar. Zeker als je de Samsung Galaxy S bekijkt (al is hij qua materiaalgebruik minder goed afgewerkt) En Multitasking, ik weet het fijne er nog niet van aangezien ik de iPhone 4 nog niet thuis heb.
Multitasken op de iPhone 4 is niet écht multitasken, maar ik vind deze oplossing wel een stuk beter voor mobiel gebruik, omdat het beter is voor je batterij. Apps die geen pushondersteuning hebben, worden gewoon gepauzeerd en gaan verder waar ze waren toen je op de home-knop drukte. Prima oplossing ^O^
pi_85480178
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 17:00 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Awh was dat de gevoelige snaar? Je hebt de boodschap nu in ieder geval niet gemist :*
Je hoeft er niet zo leuk over te doen, hoor. Ik was toch al klaar met die gozer. Voortaan een beetje op je woorden letten.
pi_85480183
Bij de iPhone weet ik nou nooit of een programma nog draait op de achtergrond :') MUltitasken op de gok :P
  Redactie Games donderdag 19 augustus 2010 @ 17:05:32 #189
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_85480306
Je home-knop dubbel aanklikken en je kunt zien wat er op de achtergrond draait.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_85480324
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 17:02 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Bij de iPhone weet ik nou nooit of een programma nog draait op de achtergrond :') MUltitasken op de gok :P
Dat hoef je ook niet te weten.
pi_85480392
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 17:02 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je hoeft er niet zo leuk over te doen, hoor. Ik was toch al klaar met die gozer. Voortaan een beetje op je woorden letten.
M'n post heeft dus wel geholpen ^O^
edit: overigens, het is maar internet man, maak je niet zo druk. Dit is ook het laatste wat ik er over zeg.
pi_85480488
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 17:07 schreef no1uknow het volgende:

[..]

M'n post heeft dus wel geholpen ^O^
edit: overigens, het is maar internet man, maak je niet zo druk. Dit is ook het laatste wat ik er over zeg.
Kan dit niet via PM? :').
pi_85480573
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 17:09 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Kan dit niet via PM? :').
Voorspelbaar +1 :')
pi_85480895
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 17:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je home-knop dubbel aanklikken en je kunt zien wat er op de achtergrond draait.
dank _O_
pi_85481183
.

[ Bericht 99% gewijzigd door no1uknow op 20-08-2010 02:06:09 ]
  FOK!fotograaf donderdag 19 augustus 2010 @ 17:32:04 #196
145146 Andyy
pi_85481283
Extreem beperkte dynamische bereik, DOF is veelte groot en ik zie ruis :@
pi_85481549
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 17:32 schreef Andyy het volgende:
Niet vergeten dat je in het iPhone topic zit :')
pi_85481781
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 17:32 schreef Andyy het volgende:
Klopt, maar je mag de iPhone camera dan ook niet vergelijken met welke dedicated digitale camera dan ook, want het is een geniale camera. Ik werd ook van alle kanten geflamed toen ik zei dat ik meer van de camera verwacht had.

Toch zien die foto's hierboven er wel aardig uit. Maar inderdaad, meer dan leuke snapshots moet je met de iPhone niet willen maken.
  FOK!fotograaf donderdag 19 augustus 2010 @ 17:50:51 #199
145146 Andyy
pi_85481869
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 17:40 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Niet vergeten dat je in het iPhone topic zit :')
Ja, maar ik kijk er anders naar dan de gemiddelde consument B-)
pi_85481907
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 17:50 schreef Andyy het volgende:

[..]

Ja, maar ik kijk er anders naar dan de gemiddelde consument B-)
Ik ook niet. Mooi niet dat ik mijn camera thuis laat als ik ergens heen ga waar ik verwacht foto's te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')