Als je SSH toch niet gaat gebruiken of je bent bang dat hij niet meer doet, verander dan het rootwachtwoord(en) via terminal, dan zit je altijd goedquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:13 schreef no1uknow het volgende:
Trouwens, is OpenSSH echt nodig? Ben er juist een beetje huiverig voor en ik ga het toch niet gebruiken, maar is het niet nodig voor (sommige) tweaks of iets dergelijks?
open SSH is wel echt makkelijk hoor... kunt het dan ook gewoon uitzetten via SBSettings om batterij te sparen... als het uitstaat kun je er ook niet meer in... veiliger kan niet...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:13 schreef no1uknow het volgende:
Trouwens, is OpenSSH echt nodig? Ben er juist een beetje huiverig voor en ik ga het toch niet gebruiken, maar is het niet nodig voor (sommige) tweaks of iets dergelijks?
maar waarom zou ik het dan installeren?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:18 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Als je SSH toch niet gaat gebruiken of je bent bang dat hij niet meer doet, verander dan het rootwachtwoord(en) via terminal, dan zit je altijd goed.
Ik weet het zo niet meer, maar bepaalde apps maakten toen daar gebruik van, maar volgens mij kun je het gewoon disabelen of verwijderen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
maar waarom zou ik het dan installeren?
batterij besparen en beveiliging...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
maar waarom zou ik het dan installeren?
doordat je SSH kunt uitschakelen... staat uit dan..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:34 schreef no1uknow het volgende:
Hoe kan OpenSSH batterij besparen?
Dat is dus hetzelfde als een auto kopen maar hem laten staan want dat scheelt je benzine(geld).quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:34 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
doordat je SSH kunt uitschakelen... staat uit dan..
De tyfus, hoe?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:14 schreef Svubeqak het volgende:
Gistermiddag met de iPhone 4 van mijn collega gespeeld.
Ik heb meteen 1 besteld, krijg er volgende week 1.
Weet je toevallig ook hoeveelste je op de lijst was?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:25 schreef Cracka-ass het volgende:
Vanmorgen werd ik gebeld door Bel-Company. Ik kan mijn iPhone 4 ophalen.
Haha, erg zwak dit. Wel de hele tijd mij beschuldigen van trollen, blinde Apple liefde zonder objectiviteit (wtf?) maar echt uitleggen waarom kan je niet. Als hier iemand aan het trollen is ben jij het welquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee. Maar je bent een troll, dus ik ga het je niet uitleggen, want je wilt het niet snappen, of je doet alsof je het niet snapt.
ik heb ze hier nu beide liggen, en ik word toch echt vrolijker van de desire. (misschien komt dat ook omdat ik al 2 jaar met de 3G rondgelopen heb.)quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:50 schreef no1uknow het volgende:
Leuk om het Desire topic door te lezen, mensen die nu opeens zweren bij een Desire omdat je zo lekker erop kan internetten op dat ding in de trein.
Ik kan het wel. Ik kies ervoor niet onnodig tijd te verspillen aan iets wat toch niet uitmaakt. Misschien moet je jouw rant en mijn bericht nog eens lezen en proberen zelf na te denken. Ik probeer uit te leggen waarom de iPhone, voor het gros van de gebruikers strikt genomen de beste smartphone is omdat de krachten van de iPhone inspelen op de eisen van de consument en de zwaktes minder belangrijk zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:29 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Haha, erg zwak dit. Wel de hele tijd mij beschuldigen van trollen, blinde Apple liefde zonder objectiviteit (wtf?) maar echt uitleggen waarom kan je niet. Als hier iemand aan het trollen is ben jij het wel.
Kan. Maar de desire heeft ook een hele goede browser die sinds Froyo erg snel is, dus het zou zomaar kunnen dat de browser van de desire sneller is dan die van de iPhone 4.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:35 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik heb ze hier nu beide liggen, en ik word toch echt vrolijker van de desire. (misschien komt dat ook omdat ik al 2 jaar met de 3G rondgelopen heb.)
Ik krijg zelfs het idee dat de Desire sneller is wat betreft internet en downloaden. Zal wel aan de ontvangst liggen
Ja dat is logisch dat je vrolijker wordt van de Desire als je die vergelijkt met een 3G, ik zat 2 jaar geleden al 'heerlijk makkelijk te surfen in de trein' met m'n 3G. Heb je de 4 en de Desire wel eens naast elkaar gelegd?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:35 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik heb ze hier nu beide liggen, en ik word toch echt vrolijker van de desire. (misschien komt dat ook omdat ik al 2 jaar met de 3G rondgelopen heb.)
Ik krijg zelfs het idee dat de Desire sneller is wat betreft internet en downloaden. Zal wel aan de ontvangst liggen
ik heb de iPhone 4 en de desire hier liggen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja dat is logisch dat je vrolijker wordt van de Desire als je die vergelijkt met een 3G, ik zat 2 jaar geleden al 'heerlijk makkelijk te surfen in de trein' met m'n 3G. Heb je de 4 en de Desire wel eens naast elkaar gelegd?
Oeps, ik begreep uit je post dat je de 3G en Desire naast elkaar had liggen, shame on mequote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:06 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik heb de iPhone 4 en de desire hier liggen.
Ik heb nergens beweerd dat de iPad een betere koop was dan een laptop. Graag zie ik een quote waarin ik dat letterlijk beweer.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
Beweren dat een iPad een betere koop is dan een volwaardige laptop omdat foto's er op dat scherm beter uitziet is echter bijna absurd. Een iPad is heel mooi, maar NIET een beter apparaat voor allround computergebruik dan een volwaardige laptop.
Even rustig doen, je kan er gewoon overheen lezen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:06 schreef no1uknow het volgende:
Splackavellie02 en Retorbrapi beter kankeren jullie op met je kutdiscussie, ga PM'en als jullie zo graag aan elkaars pik willen zuigen
je kunt ook gewoon mekaar pm'enquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:21 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Even rustig doen, je kan er gewoon overheen lezen.
Maar je kan ook rustig doen en erover heen lezen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:23 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon mekaar pm'en
Ik ben de rust zelve, als er 2 man hier niet rustig zijn dan zijn zij het wel. En nou gewoon koppen dichtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:40 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Maar je kan ook rustig doen en erover heen lezen.
Beter let jij even op je taalgebruik. Je kunt dingen ook normaal zeggen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:06 schreef no1uknow het volgende:
Splackavellie02 en Retorbrapi beter kankeren jullie op met je kutdiscussie, ga PM'en als jullie zo graag aan elkaars pik willen zuigen
Awh was dat de gevoelige snaar? Je hebt de boodschap nu in ieder geval niet gemistquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Beter let jij even op je taalgebruik. Je kunt dingen ook normaal zeggen.
Multitasken op de iPhone 4 is niet écht multitasken, maar ik vind deze oplossing wel een stuk beter voor mobiel gebruik, omdat het beter is voor je batterij. Apps die geen pushondersteuning hebben, worden gewoon gepauzeerd en gaan verder waar ze waren toen je op de home-knop drukte. Prima oplossingquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb eigenlijk gewoon voor iPhone 4 gekozen omdat ik hier nog een een bult Apps heb liggen (213 stuks) die niet allemaal even makkelijk of goed voor Android verkrijgbaar zijn. En om nou alles opnieuw te kopen/downloadenqua functionaliteit vind ik ze niet echt veel meer verschillen eigenlijk. Het lijkt allemaal al ontzettend veel op elkaar. Zeker als je de Samsung Galaxy S bekijkt (al is hij qua materiaalgebruik minder goed afgewerkt) En Multitasking, ik weet het fijne er nog niet van aangezien ik de iPhone 4 nog niet thuis heb.
Je hoeft er niet zo leuk over te doen, hoor. Ik was toch al klaar met die gozer. Voortaan een beetje op je woorden letten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Awh was dat de gevoelige snaar? Je hebt de boodschap nu in ieder geval niet gemist
Dat hoef je ook niet te weten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:02 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Bij de iPhone weet ik nou nooit of een programma nog draait op de achtergrondMUltitasken op de gok
M'n post heeft dus wel geholpenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je hoeft er niet zo leuk over te doen, hoor. Ik was toch al klaar met die gozer. Voortaan een beetje op je woorden letten.
Kan dit niet via PM?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
M'n post heeft dus wel geholpen
edit: overigens, het is maar internet man, maak je niet zo druk. Dit is ook het laatste wat ik er over zeg.
dankquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je home-knop dubbel aanklikken en je kunt zien wat er op de achtergrond draait.
Niet vergeten dat je in het iPhone topic zitquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:32 schreef Andyy het volgende:
Extreem beperkte dynamische bereik, DOF is veelte groot en ik zie ruis
Klopt, maar je mag de iPhone camera dan ook niet vergelijken met welke dedicated digitale camera dan ook, want het is een geniale camera. Ik werd ook van alle kanten geflamed toen ik zei dat ik meer van de camera verwacht had.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:32 schreef Andyy het volgende:
Extreem beperkte dynamische bereik, DOF is veelte groot en ik zie ruis
Ja, maar ik kijk er anders naar dan de gemiddelde consumentquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Niet vergeten dat je in het iPhone topic zit
Ik ook niet. Mooi niet dat ik mijn camera thuis laat als ik ergens heen ga waar ik verwacht foto's te maken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:50 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ja, maar ik kijk er anders naar dan de gemiddelde consument
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |