Ik, Head-fi, recensent?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:33 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Gezeur ook altijd over Applefans... De een vindt het een beter en de ander weer iets anders, wat is daar zo moeilijk aan? En sowieso gezeur over instabiliteit, dat is pas bullshit, dan kun je gewoon niet met computers omgaan.
Ja dat kleine gaatje ernaast.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:35 schreef RickoKun het volgende:
Hey gasten! Waar zit dat dingetje
Voor mijn simkaart? Om m eruit te halen? Naast het oordopjes ingangetje? Heb een 3g!
THanksquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:54 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ja dat kleine gaatje ernaast.
Van links naar rechts,quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:04 schreef nelisb het volgende:
Ik vraag me seriues af hoe jij die simkaart eruit gaat krijgen.
troll?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:35 schreef RickoKun het volgende:
Hey gasten! Waar zit dat dingetje
Voor mijn simkaart? Om m eruit te halen? Naast het oordopjes ingangetje? Heb een 3g!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:18 schreef kadeya het volgende:
Ik heb mijn iPhone verkocht en een kek androidje opgehaald. Maar nu zoek ik een beetje leuke theme. Iemand een idee?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:30 schreef kadeya het volgende:
Ik zat net in de tram, krijg ik een berichtje. Haal mijn iphone uit mijn zak en ga rustig dat berichtje lezen, hoor ik opeens achter me: "Ik haat iphones!", alleen dat, toen was die gozer weer stil. Hij zag er verder niet heel vreemd uit, wel boos, maar dat zijn dus van die Applehaters. Eindelijk eentje gespot. Als hij hier toevallig meeleest. Sorry dat ik je dag heb verpest.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:25 schreef kadeya het volgende:
[..]
Ja dat vond ik echt het grootste nadeel aan de iphone. Het is allemaal gesloten, zit er zo'n team met fanboys de apps te beoordelen en dan Steve erbij. Hier is het tenminste allemaal open source.
En ik zie dat je alles kan aanpassen, ook icons enzo. Altijd al gewild.
Ik heb een andere besteldquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat kost zo'n opzetstukje elke keer? Eigenlijk gaat het me niet eens om de prijs, het is gewoon annoying om weer een nieuw opzetstukje elke keer te kopen. Net zoals dat TomTom GPS cradle geneuzel, wat ook niet meer past.
[..]
Ik dacht dat je die alleen kon bestellen via je iPhone 4 als je die Case Program App geinstalleerd hebtOmdat de App a.d.h.v het serienummer/IMEI-nummer, firmwareversie kijkt wat voor telefoon je hebt..
http://www.senacases.com/apple/iphone-4-cases/ultraslim/quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:48 schreef Stevennn het volgende:
[..]
![]()
Ik vind m mooi. Ziet er netjes uit.
no one u know is het voor jou lamlulquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:36 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik zou juist een soort leren tasje of een omhulsel die de hele iPhone bedekt. Of wat uk1 zei maar dan met een klepje ofzo.
Krijg je dan op twee telefoons pushberichten? Lijkt me stiekem wel raar.. Ik zou er even op Googlen, antwoord moet makkelijk te vinden zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:42 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Oke probleemje,
Heb een desire en sinds vandaag een iphone 4 erbij. Heb ik met veel moeite beta whatsapp erop gekregen, zet ik vandaag de apps terug van mijn oude iphone met whatsupp er dus bij, krijg ik op de desire een melding dat die whatsapp niet meer kan openen omdat die ergens anders geïnstalleerd is.
Kan whatsapp niet omgaan met 2 telefoons op 1 account/nummer?
Zozo, premium service?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:14 schreef Svubeqak het volgende:
Gistermiddag met de iPhone 4 van mijn collega gespeeld.
Ik heb meteen 1 besteld, krijg er volgende week 1.
Ik had geen zin om je hele naam te gaan typenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
no one u know is het voor jou lamlul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |