abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fotograaf woensdag 18 augustus 2010 @ 21:43:52 #101
145146 Andyy
pi_85452342
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 21:33 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Gezeur ook altijd over Applefans... De een vindt het een beter en de ander weer iets anders, wat is daar zo moeilijk aan? En sowieso gezeur over instabiliteit, dat is pas bullshit, dan kun je gewoon niet met computers omgaan.
Ik, Head-fi, recensent? :@
  woensdag 18 augustus 2010 @ 21:54:00 #102
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_85452724
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 21:35 schreef RickoKun het volgende:
Hey gasten! Waar zit dat dingetje
Voor mijn simkaart? Om m eruit te halen? Naast het oordopjes ingangetje? Heb een 3g!
Ja dat kleine gaatje ernaast.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:02:38 #103
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_85453051
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 21:54 schreef fransbreda het volgende:

[..]

Ja dat kleine gaatje ernaast.
THanks :D
pi_85453105
Godsdamme Ricko, heb je geen handleiding erbij gekregen? :o :')
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_85453111
Ik vraag me seriues af hoe jij die simkaart eruit gaat krijgen.
pi_85453305
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:04 schreef nelisb het volgende:
Ik vraag me seriues af hoe jij die simkaart eruit gaat krijgen.
Van links naar rechts,

Een stoelpoot, een snoer, een horloge, een scheerapparaat, een potlood, een wasknijper en als laatste een tandenstoker.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_85453321
Ik zie hem al bezig gaan _O- :@.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  Admin woensdag 18 augustus 2010 @ 22:10:58 #108
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_85453381
Ja, bovenop. Duw een paperclip in het gaatje tot-ie eruit springt. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_85453415
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 20:25 schreef Pino112 het volgende:

[..]

:D _O-
Pics :)

:')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:12:15 #110
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_85453443
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 21:35 schreef RickoKun het volgende:
Hey gasten! Waar zit dat dingetje
Voor mijn simkaart? Om m eruit te halen? Naast het oordopjes ingangetje? Heb een 3g!
troll? :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_85454281
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:18 schreef kadeya het volgende:
Ik heb mijn iPhone verkocht en een kek androidje opgehaald. Maar nu zoek ik een beetje leuke theme. Iemand een idee?
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 17:30 schreef kadeya het volgende:
Ik zat net in de tram, krijg ik een berichtje. Haal mijn iphone uit mijn zak en ga rustig dat berichtje lezen, hoor ik opeens achter me: "Ik haat iphones!", alleen dat, toen was die gozer weer stil. Hij zag er verder niet heel vreemd uit, wel boos, maar dat zijn dus van die Applehaters. Eindelijk eentje gespot. Als hij hier toevallig meeleest. Sorry dat ik je dag heb verpest.
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:25 schreef kadeya het volgende:

[..]

Ja dat vond ik echt het grootste nadeel aan de iphone. Het is allemaal gesloten, zit er zo'n team met fanboys de apps te beoordelen en dan Steve erbij. Hier is het tenminste allemaal open source.
En ik zie dat je alles kan aanpassen, ook icons enzo. Altijd al gewild.
:? wat is het nu?

:')
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_85454285
*laat maar zitten*
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:36:08 #113
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_85454330
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 20:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat kost zo'n opzetstukje elke keer? Eigenlijk gaat het me niet eens om de prijs, het is gewoon annoying om weer een nieuw opzetstukje elke keer te kopen. Net zoals dat TomTom GPS cradle geneuzel, wat ook niet meer past.
[..]

Ik dacht dat je die alleen kon bestellen via je iPhone 4 als je die Case Program App geinstalleerd hebt :? Omdat de App a.d.h.v het serienummer/IMEI-nummer, firmwareversie kijkt wat voor telefoon je hebt..
Ik heb een andere besteld :D
Jonge, ik bin op de weaze
pi_85454691
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:36 schreef Stevennn het volgende:

[..]

Ik heb een andere besteld :D
Wat een gedrocht.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:48:14 #115
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_85454719
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:47 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Wat een gedrocht.
;(

Ik vind m mooi. Ziet er netjes uit.
Jonge, ik bin op de weaze
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:49:07 #116
173686 Oneens
is het er niet mee eens
pi_85454745
quote:
Uw Phone House bestelling wordt afgeleverd op 19-08-10 tussen 18:00 en 19:05 uur
8-)
pi_85455628
Gistermiddag met de iPhone 4 van mijn collega gespeeld.

Ik heb meteen 1 besteld, krijg er volgende week 1. _O_
pi_85456067
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:48 schreef Stevennn het volgende:

[..]

;(

Ik vind m mooi. Ziet er netjes uit.
http://www.senacases.com/apple/iphone-4-cases/ultraslim/
IMO de beste leren slider cases die gemaakt worden voor iPhones.
pi_85456374
Ik zou juist een soort leren tasje of een omhulsel die de hele iPhone bedekt. Of wat uk1 zei maar dan met een klepje ofzo.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_85456546
Oke probleemje,

Heb een desire en sinds vandaag een iphone 4 erbij. Heb ik met veel moeite beta whatsapp erop gekregen, zet ik vandaag de apps terug van mijn oude iphone met whatsupp er dus bij, krijg ik op de desire een melding dat die whatsapp niet meer kan openen omdat die ergens anders geïnstalleerd is.

Kan whatsapp niet omgaan met 2 telefoons op 1 account/nummer?
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_85456730
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:36 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik zou juist een soort leren tasje of een omhulsel die de hele iPhone bedekt. Of wat uk1 zei maar dan met een klepje ofzo.
no one u know is het voor jou lamlul
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:57:04 #122
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_85457039
:')
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_85457099
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:42 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Oke probleemje,

Heb een desire en sinds vandaag een iphone 4 erbij. Heb ik met veel moeite beta whatsapp erop gekregen, zet ik vandaag de apps terug van mijn oude iphone met whatsupp er dus bij, krijg ik op de desire een melding dat die whatsapp niet meer kan openen omdat die ergens anders geïnstalleerd is.

Kan whatsapp niet omgaan met 2 telefoons op 1 account/nummer?
Krijg je dan op twee telefoons pushberichten? Lijkt me stiekem wel raar.. Ik zou er even op Googlen, antwoord moet makkelijk te vinden zijn.
pi_85457120
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:14 schreef Svubeqak het volgende:
Gistermiddag met de iPhone 4 van mijn collega gespeeld.

Ik heb meteen 1 besteld, krijg er volgende week 1. _O_
Zozo, premium service? :P
pi_85457723
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:46 schreef no1uknow het volgende:

[..]

no one u know is het voor jou lamlul
Ik had geen zin om je hele naam te gaan typen :').
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_85458114
zeg dan no1 maar geen uk1 want dat slaat kant noch wal.
pi_85458158
Ga je nu ook nog eens kieskeurig zijn? :{w
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_85458321
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:41 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

iPhone prijzen zijn via importeurs. De normale prijs van een 16GB is 630 euro, dat heb ik er zelf in de appstore ook voor betaald. Nog steeds anderhalf keer van wat een Desire kost, en het is voor iedereen een persoonlijke keuze of de iPhone de meerprijs waard is. De prijs spreekt natuurlijk wel in het voordeel van de Desire.

Mijn punt was alleen dat de iPhone 4 de beste telefoon op de markt is. Het is misschien niet de voordeligste koop, gezien de prijzen van goede Android telefoons, maar dat maakt de iPhone er geen mindere telefoon om. De iPhone is beter, maar duurder. En op die manier krijg je dus Android fanboys die niet die extra 200 euro willen betalen, voor de Desire gaan en bij hoog en laag beweren dat deze in alles superieur is aan de iPhone 4. Om vervolgens te roepen dat mensen met een iPhone niet objectief zijn.

Een vriend van mij met een Desire zei het van het weekend nog tegen me: "supergeil dingetje, maar ik vind em te duur".
Mja ze hebben beide betere en mindere punten inderdaad, al denk ik nog steeds als je kijkt naar beide toestellen dat de iphone die meerprijs dan niet waard is. Nu moet ik zeggen dat ik een intensieve t-mobile gebruiker ben en voor de prijs niet voor de een of de ander hoef te gaan omdat het toch redelijk "gratis" is allebei.

Nu heb je het overigens wel over de normale prijs van 630, maar voor die prijs is die volgens mij niet verkrijgbaar? Dan kun je het natuurlijk wel hebben over importeurs maar Apple is uiteindelijk wel degene die deze situatie creëert..
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 19 augustus 2010 @ 00:33:22 #129
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_85458323
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:11 schreef Skv het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')
_O- Wel mooi gemaakt :7
pi_85458478
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:47 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je kunt voor $2,80 een clearskin bestellen. "onbekrasbaar" beschermfolie voor de voor-, achter- en zijkant van de iPhone wat het death grip probleem oplost.

Overigens is het best mogelijk om een beetje te generaliseren en te kijken naar wat het merendeel van de consumenten met een smartphone doet. Zakenmannetjes kunnen nog steeds een blackberry gebruiken omdat die de 'zakelijke dingen' (mail etc) gewoon goed doen, maar het gros van de smartphonegebruikers gebruikt zijn telefoon als allround entertainmenttoestel: muziek luisteren, video's kijken, browsen en vooral constant verbonden zijn met hyves, facebook, twitter, msn en andere IM-services.

Met dat in overweging genomen ligt het grootste belang bij een heldere, overzichtelijke en vooral toegankele UI. Android mag dan een goede tweede genoemd worden, maar de UI van de iPhone is nog steeds de meest vanzelfsprekende om te gebruiken. Niemand die met mijn iPhone heeft gespeeld heeft vaker dan een enkele keer gevraagd hoe iets werkte. Bij de Desires, Nexus Ones en andere Android telefoons is niet alles zo vanzelfsprekend. Een vriendin van mij wist van haar Wildfire niet eens waar ze naar updates moest zoeken en toen iemand die zijn Desire net een dag eerder had geupdate dit uit wilde leggen, moest ook hij even zoeken. Deze dingen heb je bij een iPhone simpelweg niet, omdat alles vanzelfsprekend is. Je klikt een app aan en het werkt.

Android heeft ook een app voor Facebook. Zelfde geldt voor Hyves en Twitter, en IM+ is er ook voor Android. Maar vergelijk die apps met hun equivalenten op de iPhone en het is na enkele minuten duidelijk welke het beste werkt.

De gemiddelde gebruiker hecht meer waarde aan gebruiksgemak dan optimale functionaliteit. Een Nokia N900 is bijvoorbeeld een verschrikkelijk krachtige smartphone, maar slechts enkelen willen de tijd en moeite erin steken om er een echt functionele smartphone van te maken. Customizen gaat bij Android wat makkelijker, en dankzij het Sense-sausje van HTC is het een erg toegankelijk besturingssysteem geworden, dat het maken van aanpassingen (vooral door widgets) leuk maakt. Verder werkt alles redelijk goed, en is vooral browsen minstens net zo goed als op de iPhone.

Toch is het allemaal niet zo gladjes afgewerkt als bij de iPhone en omdat Android een open platform is, zie ik dat ook niet snel gebeuren. Iedereen kan apps voor Android maken en deze aanbieden. Dit geldt tot op zekere hoogte ook voor iOS, maar daarbij moet de basale functionaliteit hetzelfde zijn als bij alle andere apps. Dit zorgt ervoor dat alles altijd in essentie hetzelfde werkt, wat overzicht en gebruiksgemak ten goede komt.

Daarbij komt dat Android, ondanks de snelle snapdragon processor, zelfs met Froyo nog steeds niet zo lekker loopt als de iPhone. Zoomen in de browser, switchen tussen pages, zwaardere spellen spelen zonder haperingen.. Android kán het ook allemaal, maar doet het net niet zo vloeiend als de iPhone.

Dus, om terug te komen op wat ik eerder zei, voor het merendeel van de smartphonegebruikers is de iPhone 4 wel degelijk de beste telefoon die op de markt is. Nu zal een groot deel toch voor Android gaan, zeker gezien de grote keus in toestellen. En velen van hen zullen (onterecht) een zeker gevoel van superioriteit hebben omdat zij 'niet in de Apple-hype zijn getrapt'. Maar, in tegenstelling tot wat jij -en met jou een hoop anderen- beweren zijn juist die personen een stuk minder objectief dan ze denken. Zij verfoeien de beste smartphone van dit moment, puur vanwege het feit dat er een appeltje op de achterkant staat.
En in een topic verderop zit je mij te beschuldigen van Apple-rants :'). Hoe noem je dit dan? _O-

Je hebt overigens wel gelijk.
pi_85459079
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:38 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

En in een topic verderop zit je mij te beschuldigen van Apple-rants :'). Hoe noem je dit dan? _O-

Je hebt overigens wel gelijk.
Dat zou je, als gefrustreerde Android fanboy, ook een Apple-rant kunnen noemen. Maar je maakt nu wel duidelijk dat jij niet het verschil kent tussen blinde Apple-liefde en objectiviteit.
pi_85459287
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:33 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Mja ze hebben beide betere en mindere punten inderdaad, al denk ik nog steeds als je kijkt naar beide toestellen dat de iphone die meerprijs dan niet waard is. Nu moet ik zeggen dat ik een intensieve t-mobile gebruiker ben en voor de prijs niet voor de een of de ander hoef te gaan omdat het toch redelijk "gratis" is allebei.

Nu heb je het overigens wel over de normale prijs van 630, maar voor die prijs is die volgens mij niet verkrijgbaar? Dan kun je het natuurlijk wel hebben over importeurs maar Apple is uiteindelijk wel degene die deze situatie creëert..
Klopt, en dat maakt de iPhone in Nederland kopen een stuk minder aantrekkelijk omdat je dan vast zit aan T-Mobile. Ik studeer zelf in België en hier is de iPhone ook vrij schaars. Ik heb mijn toestel in Parijs gehaald. Als ik die mogelijkheid niet had gehad, had ik waarschijnlijk gewoon wat langer gedaan met mijn 3GS, waar ik nog steeds erg tevreden over was en later de iPhone 4 gekocht. Voor mij is het die meerprijs wel waard, maar met de opmars van Android zie ik ook wel in dat dat voor anderen niet geldt omdat ze voor tweederde van de prijs ook een verschrikkelijk mooie smartphone kunnen kopen.
pi_85459353
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:59 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat zou je, als gefrustreerde Android fanboy, ook een Apple-rant kunnen noemen. Maar je maakt nu wel duidelijk dat jij niet het verschil kent tussen blinde Apple-liefde en objectiviteit.
En wat maakt jouw post, waarin je zegt dat de iPhone de beste telefoon is, 'objectief' en mijn post, waarin ik zeg dat iedereen zelf de afweging tussen laptop en iPad moet maken, 'blinde Apple-liefde'? Lul je jezelf niet een beetje klem zo?
  Redactie Games donderdag 19 augustus 2010 @ 01:45:32 #134
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_85459998
retorbrapi, android-fanboy? Whehehe... :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_85462308
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 01:11 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

En wat maakt jouw post, waarin je zegt dat de iPhone de beste telefoon is, 'objectief' en mijn post, waarin ik zeg dat iedereen zelf de afweging tussen laptop en iPad moet maken, 'blinde Apple-liefde'? Lul je jezelf niet een beetje klem zo?
Nee. Maar je bent een troll, dus ik ga het je niet uitleggen, want je wilt het niet snappen, of je doet alsof je het niet snapt.

De iPhone is, generaliserend, de beste telefoon van dit moment (alleen niet per se de beste koop). De iPad is een speeltje dat waardeloos is als je geen computer/laptop hebt om deze mee te synchroniseren.

quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 01:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
retorbrapi, android-fanboy? Whehehe... :')
Dat heb ik nooit gezegd. Ik weet ook wel dat hij de grootste Apple-troll van dit forum is.
pi_85463898
eindelijk gisteren weer heel nieuwe iphone geinstalleerd.... krijg het alleen niet meer voor mekaar om de Carrier-logo uit de bovenbalk te krijgen.....

in jailbreak 3.1.2 zat een foutje waardoor deze altijd weg was... was er eigenlijk wel aan gewend en vond het wel fijn....

trouwens batterij vergeleken met 3g O+
pi_85464274
Ah, het Fapple-fanboy-topic ;)

Weet iemand van jullie hier waarom de Iphone 4 nog niet de standaard micro-USB oplader heeft? :)

Apple stond wel achter deze standaard toen hij gekozen werd, en als ik mij niet vergis is dat per 01-01-2010 ook verplicht. Kan Apple nu ruzie met de opvolger van Neelie Smit Kroes verwachten?
pi_85464323
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ah, het Fapple-fanboy-topic ;)

Weet iemand van jullie hier waarom de Iphone 4 nog niet de standaard micro-USB oplader heeft? :)

Apple stond wel achter deze standaard toen hij gekozen werd, en als ik mij niet vergis is dat per 01-01-2010 ook verplicht. Kan Apple nu ruzie met de opvolger van Neelie Smit Kroes verwachten?
vraag het je moeder :')
  donderdag 19 augustus 2010 @ 10:16:21 #139
173686 Oneens
is het er niet mee eens
pi_85464568
Mensen met een hoesje bewaren de telefoon niet in hun broekzak?
pi_85464673
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ah, het Fapple-fanboy-topic ;)

Weet iemand van jullie hier waarom de Iphone 4 nog niet de standaard micro-USB oplader heeft? :)

Apple stond wel achter deze standaard toen hij gekozen werd, en als ik mij niet vergis is dat per 01-01-2010 ook verplicht. Kan Apple nu ruzie met de opvolger van Neelie Smit Kroes verwachten?
Ik vind het best zo. Mijn autoradio kabel voor de iPhone past nu nog en ik kan ook gewoon nog mijn docking station gebruiken. :)
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_85464972
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ah, het Fapple-fanboy-topic ;)

Weet iemand van jullie hier waarom de Iphone 4 nog niet de standaard micro-USB oplader heeft? :)

Apple stond wel achter deze standaard toen hij gekozen werd, en als ik mij niet vergis is dat per 01-01-2010 ook verplicht. Kan Apple nu ruzie met de opvolger van Neelie Smit Kroes verwachten?
Ik denk niet dat Apple zomaar een micro-usb poort in alle iPods en iPhones gaat knallen, ivm alle accessoires die er zijn op de markt, en dat zijn er nogal wat. Ben benieuwd hoe ze dit gaan doen, dat wel.
pi_85465033
Twee handige tweaks nu in cydia.
Een sluit de folder op het moment dat je een app launcht. Zat ik al een tijd op te wachten; ik vond het al vreselijk irritant dat je na het sluiten van een app eerst die stomme folder weer moest sluiten.
Tweede tweak geeft als je je multitasking apps bekijkt er 5 per pagina weer ipv 4. Ook erg handig!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_85465056
En de namen van die tweaks?
pi_85465094
Weet ik niet, ze zijn van bigboss en staan bovenaan bij changes als je Cydia opent. Met zo'n gele boormachine als logo!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_85465207
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:37 schreef Skv het volgende:
Weet ik niet, ze zijn van bigboss en staan bovenaan bij changes als je Cydia opent. Met zo'n gele boormachine als logo!
Oke thanks, ik ga even zoeken.

Ik ga trouwens, geïnspireerd door jou SKV, deze is in elkaar knutselen: http://www.dessinemoiunob(...)late_iphonepaper.pdf
Even laten printen op 270 grams papier (paps die DTP'er is) en vanavond aan de slag, ik zal het resultaat hier posten :)
pi_85465254
Oh is dat niet dezelfde?
pi_85465316
ben benieuwd naar je dock!
pi_85465342
Heb jij overigens Winterboard geïnstalleerd SKV? Zijn die 2 tweaks o.a. op WB gebaseerd? Ik heb het idee dat m'n iPhone 4 er een beetje traag van wordt, dus ik wil het eraf hebben.
pi_85465596
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:41 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Oke thanks, ik ga even zoeken.

Ik ga trouwens, geïnspireerd door jou SKV, deze is in elkaar knutselen: http://www.dessinemoiunob(...)late_iphonepaper.pdf
Even laten printen op 270 grams papier (paps die DTP'er is) en vanavond aan de slag, ik zal het resultaat hier posten :)
Ik heb een kaft van een dictaat gescheurd en daarmee aan het knutselen gegaan. Was niet zo'n succes. Heb daarna alles moeten verstevigen met verknipte speelkaarten, ducttape en lucifers. :') Het werkt iig..

Heb overigens geen Winterboard geïnstalleerd. Mijn 3G werd er indertijd verneukt van (batterijduur omlaag). Dus die gooi ik er niet meer op.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_85466219
Trouwens, is OpenSSH echt nodig? Ben er juist een beetje huiverig voor en ik ga het toch niet gebruiken, maar is het niet nodig voor (sommige) tweaks of iets dergelijks?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')