tsjah als je dat mooi vindt...quote:Op zondag 19 september 2010 00:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ook andere lijnen.
Je weet dan tenminste hoe laat je vrij bent, zit niet met schijven te kutten, krijgt beter betaald en hebt betere arbeidsvoorwaarden. Je lading wandelt zelf in en uit, je hebt kans op hele mooie lading...
Beter betaald?quote:Op zondag 19 september 2010 00:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ook andere lijnen.
Je weet dan tenminste hoe laat je vrij bent, zit niet met schijven te kutten, krijgt beter betaald en hebt betere arbeidsvoorwaarden. Je lading wandelt zelf in en uit, je hebt kans op hele mooie lading...
??quote:Op zondag 19 september 2010 02:00 schreef Iuc het volgende:
Gofterdomme.
Hebben jullie nou op een plek gestaan deze week waar ik normaal gesproken wekelijks kom/overnacht?
Personenvervoerder Tram / Trambestuurder voor 36 uren per week :quote:Op zondag 19 september 2010 00:55 schreef Redbaron het volgende:
ik weet niet hoeveel t is, maar als t minder is dan 2200 blijf ik dit lekker doen
hehe dan hou je net 1050 over als je net begint...daar kom ik idd mn nest niet voor uitquote:Op zondag 19 september 2010 09:39 schreef glasbak het volgende:
[..]
Personenvervoerder Tram / Trambestuurder voor 36 uren per week :
Je arbeidsvoorwaarden
Het aanvangssalaris bedraagt ¤ 1.529,- tot maximaal ¤ 1.739,- bruto per maand (afhankelijk van leeftijd en werkervaring)
http://www.gvb.nl/overgvb/vacatures/Pages/vacatures.aspx
Het startuurloon in het OV is al meer dan mijn uurloon nu. Misschien heeft het GVB een eigen CAO, maar normaal gesproken verdient het OV prima. In 32 uur verdienen waar je op de vrachtwagen zeker 40 uur voor moet werken.quote:Op zondag 19 september 2010 00:38 schreef glasbak het volgende:
[..]
Beter betaald?
Ik heb ooit eens gekeken bij het GVB maar daar staat een bruto bedrag waarvoor ik nieteens m'n bed voor uit wil komen
Dat is inderdaad vrij weinig.quote:Op zondag 19 september 2010 09:39 schreef glasbak het volgende:
[..]
Personenvervoerder Tram / Trambestuurder voor 36 uren per week :
Je arbeidsvoorwaarden
Het aanvangssalaris bedraagt ¤ 1.529,- tot maximaal ¤ 1.739,- bruto per maand (afhankelijk van leeftijd en werkervaring)
http://www.gvb.nl/overgvb/vacatures/Pages/vacatures.aspx
quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:08 schreef vannelle het volgende:
Dat was met paard en wagen zeker, stuk langzamer.
Geen wonder dat je toen zoveel uren maakte!
En de goeie oude rijtijdenwet natuurlijk. Eenmaal per week maar 8 uur maken, de rest 9, en je drie kwartier rust in drie kwartieren mogen opdelen. Godsamme, toen kon je nog wat doen op een dagquote:
Hij was stilquote:
Ring Antwerpen is het horrorgedeelte van Europa.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:41 schreef Redbaron het volgende:
pff wat is antwerpen kut om voorbij te komen, t heeft me net bijna 3u gekost...
heul mn planning van thuis eten weer in de war
wat moet een truck met hardox zo ver gaan halen.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:46 schreef Hardox het volgende:
En wat vinden jullie van die puinzooi rondom Luik dan? Om nog eens een beerput open te trekken... :\
Ja ach, zelfs met een hardox bak erop kom je nog eens ergensquote:Op donderdag 30 september 2010 21:21 schreef densmee het volgende:
[..]
wat moet een truck met hardox zo ver gaan halen.
zand hebben we zat in nederland
Tip: niet doen. Je wilt het niet. Hongerloontje, kuttachograaf, Jan Modaal die een hekel aan je heeft. Veel wachten, nooit thuis.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:59 schreef r8ality het volgende:
Ah, hier zitten de linskrijdende blokkades.
Grapje he. Ik had eigenlijk een vraagje. Is de branche nog zo op zoek naar chauffeurs? En zijn de rijtijden echt zo absurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |