doet ie netjes!quote:Op donderdag 16 september 2010 18:22 schreef glasbak het volgende:
Effe keren...
http://www.ttm.nl/nieuws/(...)en-bergweggetje.html
Die ga ik zaterdag eens aan een collega laten zien, kijken offie dan nog zo'n grote bek heeftquote:Op donderdag 16 september 2010 18:22 schreef glasbak het volgende:
Effe keren...
http://www.ttm.nl/nieuws/(...)en-bergweggetje.html
Kut.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
pallet in de fik steken, stok door je broodje, klaar
En dat met een chauffeurstekort in de komende jarenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:08 schreef RealZeus het volgende:
Tering, ik kom wel aan mijn uren. De eerste week 65 uur, de tweede iets van 60 en deze week spande de kroon met 70 uur.![]()
Ik ben benieuwd naar mijn loonstrookje.
En misschien de komende twee jaar wel een hele procent meer.Wat zijn die werkgevers toch ook goed voor hun mensen.
![]()
Ja, mijn collega zei ook al dat hij ging stoppen als het niet beter werd en ik wil ook niet in het goederenvervoer blijven.quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:55 schreef Iuc het volgende:
[..]
En dat met een chauffeurstekort in de komende jaren
Toen ging je met 80-100 pk de bergpassen over. Toen reed je maar 10 km/hquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:08 schreef vannelle het volgende:
Dat was met paard en wagen zeker, stuk langzamer.
Geen wonder dat je toen zoveel uren maakte!
en?quote:Op donderdag 16 september 2010 19:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die ga ik zaterdag eens aan een collega laten zien, kijken offie dan nog zo'n grote bek heeft
hehe das ongeveer tzelfde als ik dus vd week in frankrijk binnendoor, haarspeldbocht door en 9% omhoog...terug naar de 1 dan maarquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:05 schreef glasbak het volgende:
Vroegah ben ik nog wel eens met een MAN 19.290 met een 3 assige noteboom dieplader erachter naar duitsland geweest met 20 ton staal achterop..
Das ook nie echt een pretje
Mooi he!quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:57 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben afgelopen week over de pont du Normandie gekomen
ik heb toen moeten overnachten in Lorient...iets verderopquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
JaIk zag de Atlantische Oceaan. En bij Calais kon je Engeland zien en de Kanaaltunnel
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik heb toen moeten overnachten in Lorient...iets verderop
en vd week vlakbij zwitserland/italie gezeten
koel, daar zat ik nog zo'n 100km onder...heb overnacht vlakbij nantua geloof ik, kruising d14 en de d1083 geloof ik...quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]Wij zaten donderdag ook vlakbij Zwitserland, vlakbij Geneve.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
koel, daar zat ik nog zo'n 100km onder...heb overnacht vlakbij nantua geloof ik, kruising d14 en de d1083 geloof ik...
uhhh bij die rotonde met aan weerszijden een routier?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]Wij hebben ook bij Nantua overnacht, in de nacht van donderdag op vrijdag. Heb jij ook bij dat routiertje gestaan met dat oranje schuine dak?
Nee, wij stonden vlak voor Nantua, voor die waar wij stonden moet je afslag 9 hebben op de A40.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
uhhh bij die rotonde met aan weerszijden een routier?
ik stond als enige hollander daar...
heb jij dan bij die grill/pizza tent gestaan?
ik heb hier gestaan, hoe je dat op jouw manier doet met straten enzo erop is me onduidelijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, wij stonden vlak voor Nantua, voor die waar wij stonden moet je afslag 9 hebben op de A40.
Hierzo: http://maps.google.nl/map(...).00393,0.006899&z=17
Jij stond meer richting Geneve.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik heb hier gestaan, hoe je dat op jouw manier doet met straten enzo erop is me onduidelijk![]()
http://maps.google.nl/map(...)002189,0.004823&z=18
nouja nantua was ook de wereldrit niet meerquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij stond meer richting Geneve.
Tachograafschijven ftw.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nouja nantua was ook de wereldrit niet meer![]()
zat toen op 9u.56 dus mocht niet verder
had ik ook, maar via de boordcomputer kan ik dat ook uitrekenen...en moest toch ff wat eten, en bij zo'n klein routiertje kunj goed etenquote:
Wij kwamen net wat tijd te kort dus hebben wij even creatief met kaart gedaan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
had ik ook, maar via de boordcomputer kan ik dat ook uitrekenen...en moest toch ff wat eten, en bij zo'n klein routiertje kunj goed eten
dat heb ik gister gedaan/moeten doen...Ik moest naar enschede komen ivm weekendrust.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wij kwamen net wat tijd te kort dus hebben wij even creatief met kaart gedaan.
Ach ja, soms moet je wel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:35 schreef Redbaron het volgende:
[..]
dat heb ik gister gedaan/moeten doen...Ik moest naar enschede komen ivm weekendrust.
zou anders op een krappe 2u blijven staan
joah...met schijf kan t gelukkig nogquote:
Wij niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
joah...met schijf kan t gelukkig nog![]()
komende week weer in auto met zo'n smerige digitach
Het is niet iets wat ik tot mijn pensioen wil doen, maar het voordeel is dat je dubbelbemand veel uren maakt in korte tijd. In principe werk ik van maandavond tot vrijdagochtend, maar we hebben nu al twee keer de vrijdagavond gehaald.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik rij gelukkig alleen![]()
bevalt t wel weer?
ik ben zondag 17.00u vertrokken en gister 20.00 terugquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is niet iets wat ik tot mijn pensioen wil doen, maar het voordeel is dat je dubbelbemand veel uren maakt in korte tijd. In principe werk ik van maandavond tot vrijdagochtend, maar we hebben nu al twee keer de vrijdagavond gehaald.
Dat lijkt me dus niks.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik ben zondag 17.00u vertrokken en gister 20.00 terug![]()
en morgen weer weg
dat op zondag weg is ook niet mijn hobby, maarja dan had ik maar geen int chauf moeten worden die zo nodig elke week bij huis wil zijnquote:
Voor tijdelijk is het prima, maar ik wil toch uiteindelijk als buschauffeur OV aan de slag.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
dat op zondag weg is ook niet mijn hobby, maarja dan had ik maar geen int chauf moeten worden die zo nodig elke week bij huis wil zijn![]()
Mij lijkt t compleet niets om dubbelbemand te rijden
oeh leuk, elke dag lijn 23 doen, rondjes om de kerkquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Voor tijdelijk is het prima, maar ik wil toch uiteindelijk als buschauffeur OV aan de slag.
Nee, ook andere lijnen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
oeh leuk, elke dag lijn 23 doen, rondjes om de kerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |