Mja, de mijne was nog 3.2.1 geloof ik, maar goed, op de doos kan je de firmware niet zien verder.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Oke, dus het is niet zo dat iPads die nu in de winkel liggen 3.2.2 preīnstalled hebben en ik de optie op jailbreaken kwijt raak?
Die van mij kwam met 3.2.0 dacht ik, waarschijnlijk krijgen nieuwe batches 3.2.2 mee dan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:17 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, de mijne was nog 3.2.1 geloof ik, maar goed, op de doos kan je de firmware niet zien verder.
iphone appquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:13 schreef misterDre het volgende:
Voor de liefhebbers van behendigheidsspellen.
Vandaag is Fetchup gratis in de store.
http://itunes.apple.com/nl/app/fetchup/id358192416?mt=8
Voor jezelf of voor anderen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:09 schreef kadeya het volgende:
Weet iemand een programma voor de iPad waarmee ik werkroosters kan maken. Bedankt.
Voor anderen. Numbers ziet er inderdaad goed uit. Ik kom er alleen niet helemaal uit of je ook automatisch het aantal gewerkte dagen kan laten uitrekenen.quote:
Misschien even googlen voor formules?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 07:41 schreef kadeya het volgende:
Voor anderen. Numbers ziet er inderdaad goed uit. Ik kom er alleen niet helemaal uit of je ook automatisch het aantal gewerkte dagen kan laten uitrekenen.
iPhoneapplicaties zijn naar mijn mening zelden bruikbaar op de iPad. Gebruik enkel uit pure nood de iPhone app van Uitzending Gemist.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:14 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ook compatibel met de iPad. Ziet er prima uit![]()
Neem jij hem niet
updaten over je JB is altijd dat kwijtraken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Oke, dus het is niet zo dat iPads die nu in de winkel liggen 3.2.2 preīnstalled hebben en ik de optie op jailbreaken kwijt raak?
Dat was niet mijn vraag. Ik wil weten hoe groot de kans is dat een nieuwe iPad geleverd wordt met 3.2.2 aangezien die niet te Jailbreaken is. Ik wil er best eentje nieuw in de winkel kopen, maar dan wel met 3.2.1quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:22 schreef rubje het volgende:
[..]
updaten over je JB is altijd dat kwijtraken.
Dus of je update eerst en dan kijk je welke versie en dan zoek je de JB ervoor.
Daarna niet meer updaten anders doe je een restore.
Aangezien de voorraden nog altijd klein zijn en ze dus rechtstreeks uit de fabriek geleverd worden acht ik de kans klein dat je een iPad met verouderde firmware krijgt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat was niet mijn vraag. Ik wil weten hoe groot de kans is dat een nieuwe iPad geleverd wordt met 3.2.2 aangezien die niet te Jailbreaken is. Ik wil er best eentje nieuw in de winkel kopen, maar dan wel met 3.2.1
Dat is dus kut, dan moet ik op zoek naar een tweedehands toestel dat bijna niet wordt aangeboden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:42 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Aangezien de voorraden nog altijd klein zijn en ze dus rechtstreeks uit de fabriek geleverd worden acht ik de kans klein dat je een iPad met verouderde firmware krijgt.
Doet er niet toe. De nieuwe jailbreak zal hoogstwaarschijnlijk pas vrijgegeven worden na de release van iOS4 voor de iPad, wat nog weken, misschien wel maanden kan duren. Ik heb geen zin om daar op te wachtenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Die nieuwe firmware wordt ook wel gekraakt, dat is slechts een kwestie van tijd. Hackers zijn enorm inventief.
Ik heb hetzelfde probleem met foto's. Elke keer moet ik heul veul foto's opnieuw eropzetten, dat kost veel tijdquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:11 schreef NoCigar het volgende:
Vraagje van een newbie: Als ik muziek of e-boeken naar mijn Ipad versleep in Itunes staat dat nieuw spul er wel op, maar is al de oude muziek e.d. verdwenen.
Hoe kan ik dat voorkomen?
Heb je "muziek en video's handmatig beheren" aangevinkt? Zoniet, dan moet je dat even doenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:11 schreef NoCigar het volgende:
Vraagje van een newbie: Als ik muziek of e-boeken naar mijn Ipad versleep in Itunes staat dat nieuw spul er wel op, maar is al de oude muziek e.d. verdwenen.
Nee hoor, ik heb geen credit card en meerdere keren bij bestskinsever besteldquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:26 schreef Locusta het volgende:
Kon de verleiding niet weerstaan en heb een paar "gadgets/prulletjes" bij DX besteld![]()
Stylus voor de iPad
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.42362
Een docking station voor mijn iPhone 3G
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.33389
Een bescherming voor de achterkant van mijn iPhone
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14819
Ik zie wel wat er van komt, uiteindelijk "maar" ¤13 hoeven te betalen
Ohja, en uiteindelijk ben ik voor mijn iPad voor een Fabrix sleeve gegaan en een ZAGG invisible shield (wilde er eentje halen bij bestskinsever, maar daar blijk je alleen met PP i.c.m. een cc te kunnen betalen).
Je kunt bij Paypal ook een gewone bankrekening opgeven. Dan moet je ze geloof ik eenmalig toestemming geven om 1 cent af te schrijven of te laten storten. Zo heb ik het gedaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:55 schreef Locusta het volgende:
Wat raar! Want ik kon alleen maar betalen als ik mijn cc aan mijn pp-account koppelde(er stond bij dat bestskinsever het geld direct wilde hebben)
/edit: en ik heb geen cc, dus dan houdt het op
Dat klopt, zo heb ik dat ook gedaanquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
Je kunt bij Paypal ook een gewone bankrekening opgeven. Dan moet je ze geloof ik eenmalig toestemming geven om 1 cent af te schrijven of te laten storten. Zo heb ik het gedaan
Je moet helaas bij Apple alles op twee plekken bewaren, nadeel van het synchroniseren...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:11 schreef NoCigar het volgende:
De dpi mag niet verrassend zijn toch? Ik kan me weer niet voorstellen dat iets lezen op een iPhone lekker is, klein scherm en kleinere lettersquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik heb er sinds vandaag ook eentje (typ dit nu ook op de iPad), maar ik ben nog niet helemaal overtuigd. Het eerste half uur, uurtje was leuk en erg indrukwekkend maar toen paktenik mijn iPhone erbij en viel meteen op hoe laag de pixeldensiteit is. Het retina display van mijn iPhone is zo onwaarschijnlijk veel mooier en scherper dat het scherm van de iPad nog erger lijkt dan dat van de 3GS. Ik heb mijn ebooks erop gezet en ibooks ziet er mooi uit, maar ik kan me niet voorstellen dat het relaxed is om lange tijd boeken te lezen op dit scherm.
Ook lijkt de iPad met zwaardere spellen veel trager dan de iPhone 4. Ik had zelfs lag! Da's echt Apple onwaardig.
Het is een leuk dingetje, maar tot nog toe is de iPhone 4 als mobiele alleskunner in elk opzicht superieur, net als mijn laptop voor alles wat ik niet op mijn iPhone doe.
jammer, maar dat is het wel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat het relaxed is om lange tijd boeken te lezen op dit scherm.
Ik had ook geen gelijkwaardige dpi verwacht als op de iPhone 4, maar na al dat gejuich over het geweldige scherm van de iPad had ik toch in ieder geval een beter scherm verwacht dan op de oude iPhones. Boeken hebben grotere letters op de ipad dan op de iPhone, maar je zit naar mijn mening te duidelijk naar een lcd-scherm te kijken. Bij de iPhone vergeet je dit, en zou het net zo goed papier kunnen zijn. Betere kijkhoek, beter contrast, en vooral geen zichtbare pixels.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:48 schreef freud het volgende:
[..]
De dpi mag niet verrassend zijn toch? Ik kan me weer niet voorstellen dat iets lezen op een iPhone lekker is, klein scherm en kleinere letters. En tja, als je wilt gamen, dan koop je geen mac maar een pc of console lijkt me.
Jij hebt vast geen iPhone 4. Met je eigen piemel spelen kan ook heel lekker zijn, totdat je ervaart wat echte seks is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:55 schreef Tokus het volgende:
[..]
jammer, maar dat is het wel.
maar ga vooral op zo'n klein schermpje boeken lezen als je dat lekkerder vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |