Je kan gewoon activeren, en dan krijg je in iTunes vanzelf de update aangeboden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
Als ik nu een iPad bij de Mediamarkt koop, staat er dan FW 3.2.2 op, of kan ik hem activeren met 3.2 en vraagt iTunes dan pas om een update?
Oke, dus het is niet zo dat iPads die nu in de winkel liggen 3.2.2 preïnstalled hebben en ik de optie op jailbreaken kwijt raak?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:28 schreef freud het volgende:
[..]
Je kan gewoon activeren, en dan krijg je in iTunes vanzelf de update aangeboden.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja, de mijne was nog 3.2.1 geloof ik, maar goed, op de doos kan je de firmware niet zien verder.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Oke, dus het is niet zo dat iPads die nu in de winkel liggen 3.2.2 preïnstalled hebben en ik de optie op jailbreaken kwijt raak?
Die van mij kwam met 3.2.0 dacht ik, waarschijnlijk krijgen nieuwe batches 3.2.2 mee dan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:17 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, de mijne was nog 3.2.1 geloof ik, maar goed, op de doos kan je de firmware niet zien verder.
iphone appquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:13 schreef misterDre het volgende:
Voor de liefhebbers van behendigheidsspellen.
Vandaag is Fetchup gratis in de store.
http://itunes.apple.com/nl/app/fetchup/id358192416?mt=8
Voor jezelf of voor anderen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:09 schreef kadeya het volgende:
Weet iemand een programma voor de iPad waarmee ik werkroosters kan maken. Bedankt.
Voor anderen. Numbers ziet er inderdaad goed uit. Ik kom er alleen niet helemaal uit of je ook automatisch het aantal gewerkte dagen kan laten uitrekenen.quote:
Misschien even googlen voor formules?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 07:41 schreef kadeya het volgende:
Voor anderen. Numbers ziet er inderdaad goed uit. Ik kom er alleen niet helemaal uit of je ook automatisch het aantal gewerkte dagen kan laten uitrekenen.
iPhoneapplicaties zijn naar mijn mening zelden bruikbaar op de iPad. Gebruik enkel uit pure nood de iPhone app van Uitzending Gemist.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:14 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ook compatibel met de iPad. Ziet er prima uit![]()
Neem jij hem niet
updaten over je JB is altijd dat kwijtraken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Oke, dus het is niet zo dat iPads die nu in de winkel liggen 3.2.2 preïnstalled hebben en ik de optie op jailbreaken kwijt raak?
Dat was niet mijn vraag. Ik wil weten hoe groot de kans is dat een nieuwe iPad geleverd wordt met 3.2.2 aangezien die niet te Jailbreaken is. Ik wil er best eentje nieuw in de winkel kopen, maar dan wel met 3.2.1quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:22 schreef rubje het volgende:
[..]
updaten over je JB is altijd dat kwijtraken.
Dus of je update eerst en dan kijk je welke versie en dan zoek je de JB ervoor.
Daarna niet meer updaten anders doe je een restore.
Aangezien de voorraden nog altijd klein zijn en ze dus rechtstreeks uit de fabriek geleverd worden acht ik de kans klein dat je een iPad met verouderde firmware krijgt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat was niet mijn vraag. Ik wil weten hoe groot de kans is dat een nieuwe iPad geleverd wordt met 3.2.2 aangezien die niet te Jailbreaken is. Ik wil er best eentje nieuw in de winkel kopen, maar dan wel met 3.2.1
Dat is dus kut, dan moet ik op zoek naar een tweedehands toestel dat bijna niet wordt aangeboden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:42 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Aangezien de voorraden nog altijd klein zijn en ze dus rechtstreeks uit de fabriek geleverd worden acht ik de kans klein dat je een iPad met verouderde firmware krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |