Mijn ervaring is hetzelfde, tegenwoordig moet je al goed zoeken wil je een bruikbare onbeveiligde wifi vinden. Overigens heb ik nu ook ondervonden dat veel mensen net wel op zoek zijn naar een 3G model en bv hun wifi model willen ruilen tegen een model met 3G.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:29 schreef Locusta het volgende:
/edit: en nog een vraag (en een beetje een crosspost):
Een vraag m.b.t. mijn keuze om toch voor de ipad wifi+3G te gaan:
Ik zie veel reacties van users op diverse fora voorbij komen waarin zij zeggen genoeg te hebben aan het (alleen) wifi-model omdat er, waar ze dan ook heen gaan, toch altijd wel wifi-verbinding beschikbaar is. Of het nou in hun eigen woonplaats, in een restaurant, op reis of aan de andere kant van NL is.
Dus vraag ik mij af waar die mensen wonen? Ik woon in het (hoge) noorden en hier is buitenshuis nergens een onbeveiligd netwerk te vinden. De enige mogelijkheid is een T-Mobile hotspot bij de MacD (en om nou alleen daar maar heen te gaan......). Is het noorden nou werkelijk zo'n achtergebleven gebied () of kijk ik niet genoeg rond?
Ik probeer namelijk regelmatig open/onbeveiligde wifi-verbindingen te vinden met mijn iPhone, maar heb ze hier nog niet gevonden. Ook in de hotels waar ik (o.a. op vakantie) kom, zijn het vaak dure, betaalde wifi-verbindingen.
Mensen, hoe zit dit?
Hier in Amsterdam ook niets hoor, ten minste in centrum. In woonwijken is er altijd wel een onbeveiligd netwerk, dat wel. Maar dat krijg je als je met veel mensen dicht bij elkaar woont.. Op vakantie op Bali was het dan weer overal makkelijk met de iPhone.quote:/edit: en nog een vraag (en een beetje een crosspost ):
Ik zie veel reacties van users op diverse fora voorbij komen waarin zij zeggen genoeg te hebben aan het (alleen) wifi-model omdat er, waar ze dan ook heen gaan, toch altijd wel wifi-verbinding beschikbaar is. Of het nou in hun eigen woonplaats, in een restaurant, op reis of aan de andere kant van NL is.
Dus vraag ik mij af waar die mensen wonen? Ik woon in het (hoge) noorden en hier is buitenshuis nergens een onbeveiligd netwerk te vinden. De enige mogelijkheid is een T-Mobile hotspot bij de MacD (en om nou alleen daar maar heen te gaan......). Is het noorden nou werkelijk zo'n achtergebleven gebied ( ) of kijk ik niet genoeg rond?
Ik probeer namelijk regelmatig open/onbeveiligde wifi-verbindingen te vinden met mijn iPhone, maar heb ze hier nog niet gevonden. Ook in de hotels waar ik (o.a. op vakantie) kom, zijn het vaak dure, betaalde wifi-verbindingen.
Mensen, hoe zit dit?
Nou, ik denk dat ik de iPad toch meestal in de hand zal houden en dan is zo'n steun niet nodig. Mijn intentie is om de iPad voornamelijk te gebruiken voor multimedia-toepassingen op de bank (onderuitgezaktquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:27 schreef macondo het volgende:
Ik zoek zelf ook nog een hoes. Maar let er wel op dat je de hoes ook als steun kunt gebruiken, want uitzichzelf blijft ie niet goed staan. En plat op tafel is vaak weer te plat.
Dat zou inderdaad ook kunnen. Maar denk dat ik veel te veel verknocht raak aan het "mobiel" zijn met mijn ipadquote:Hier in Amsterdam ook niets hoor, ten minste in centrum. In woonwijken is er altijd wel een onbeveiligd netwerk, dat wel. Maar dat krijg je als je met veel mensen dicht bij elkaar woont.. Op vakantie op Bali was het dan weer overal makkelijk met de iPhone.
En als argument voor het non-3G ding. Het is makkelijk om er veel tijdschriften, kranten en boeken op mee te nemen. Om dat te lezen heb je geen wifi nodig, als je het thuis maar ff update. Maar ieder zijn mening.
Hmmm, dat heb ik mij ook wel bedacht: een wifi-model kopen en de iPhone gebruiken voor internetten buitenshuis. Maar ik ben bang dat ik de iPad toch ook buitenshuis (vakantie?) wil gaan gebruiken en dan zal het me gaan storen dat er geen internet op zit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:24 schreef Jack. het volgende:
Mijn ervaring is hetzelfde, tegenwoordig moet je al goed zoeken wil je een bruikbare onbeveiligde wifi vinden. Overigens heb ik nu ook ondervonden dat veel mensen net wel op zoek zijn naar een 3G model en bv hun wifi model willen ruilen tegen een model met 3G.
Ik denk dus niet dat het een verkeerde keuze is geweest om het 3G model te nemen.
Enige argument dat je zou kunnen inroepen is dat je een iphone met 3g hebt, in dat geval kan je via je iphone gaan surfen en is een 3g model van de ipad niet nodig.
Ja, zo doe ik dat ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:08 schreef bunker2 het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik heb een HTC HD2 met wifi router.
Kan ik dan een IPad zonder 3G nemen en internetten via mijn HD2? (dus via mijn telefoonabbo)
Jupquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:08 schreef bunker2 het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik heb een HTC HD2 met wifi router.
Kan ik dan een IPad zonder 3G nemen en internetten via mijn HD2? (dus via mijn telefoonabbo)
Same here, bank en bed en soms aan de keukentafel. Maar mijn advies is : wacht even met de hoes tot je hem een paar weken hebt. Dan zal je zien of je mijn ervaringen deelt of niet. Typen bijvoorbeeld zal je soms ook doen, en al vasthoudend lukt dat matig. Je komt dan een hand te kort. Of je hebt een bierbuik waar je 'm op kan leggen, maar dat heb ik dus nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:58 schreef Locusta het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik de iPad toch meestal in de hand zal houden en dan is zo'n steun niet nodig. Mijn intentie is om de iPad voornamelijk te gebruiken voor multimedia-toepassingen op de bank (onderuitgezakt) en in bed.
Vandaar dat ik dus alleen maar op zoek ben naar een sleeve-achtig iets.
http://www.macrumors.com/quote:IDG News translates a new Economic Daily News report that claims a 7" iPad will indeed be launched by Christmas of this year.
The Economic Daily reports that Taiwanese companies have won a number of component contracts for the iPad 2. Chimei Innolux will supply 7-inch LCD screens, which use the same IPS (in-plane switching) technology found in the original iPad, which improves viewing angles and color on LCD screens. Touchscreen technology for the screens will come from Cando Corporation, the report says.
While talk of a 7" iPad has been circulating for some time, it has recently regained the spotlight with a report from iLounge earlier this month. iLounge offered the above mock-up and suggested the 7" iPad would launch later this year or early next. Meanwhile, Digitimes also reported on the likelihood a 7" iPad just last week.
The currently shipping 9.7" iPad has been seen as a huge success selling 3.27 million units during the first quarter of sales.
Ik zit het grootste gedeelte van de week thuis en op mn werk en daar heb ik een uitermate good wifi netwerk (plus de passwordsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:29 schreef Locusta het volgende:
/edit: en nog een vraag (en een beetje een crosspost):
Dus vraag ik mij af waar die mensen wonen? Ik woon in het (hoge) noorden en hier is buitenshuis nergens een onbeveiligd netwerk te vinden. De enige mogelijkheid is een T-Mobile hotspot bij de MacD (en om nou alleen daar maar heen te gaan......). Is het noorden nou werkelijk zo'n achtergebleven gebied () of kijk ik niet genoeg rond?
Mensen, hoe zit dit?
AGPS = gps on steroïds. Beter dus.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:58 schreef freud het volgende:
In de 3G variant zit toch geen GPS, maar aGPS?
Ik gebruik Comic Zeal mini. Werkt prima, behalve dan dat ik het contrast niet kan verhogen. Weet iemand een comic book reader waarmee dit wel kan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:26 schreef Berend. het volgende:
[..]
Op welke app lees jij Donald duck?
Assisted GPS is GPS plus meer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:58 schreef freud het volgende:
Dat kan met bv ComicZeal of als je DD's in pdf formaat hebt in iBooks.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:55 schreef Berend. het volgende:
Hoe kan ik nou Donald Duck op me iPad lezen?
Ook nog gratis apps?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:02 schreef knater het volgende:
[..]
Dat kan met bv ComicZeal of als je DD's in pdf formaat hebt in iBooks.
Zijn er btw nog mensen die goede comics lezen? Ik ben bezig met The Walking Dead, nog suggesties?
En wat zit er dan in de versie zonder 3g? Helemaal geen gps?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:58 schreef freud het volgende:
Cloudreaders is een graits PDF/CBR reader.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:09 schreef Berend. het volgende:
Ik heb donald duck in pdf file, en cbr.
Skyhookquote:Op woensdag 18 augustus 2010 03:10 schreef NoCigar het volgende:
Hoe herkent de versie zonder G de locatie dan?
quote:http://en.wikipedia.org/wiki/IPad : The iPad can use Wi-Fi network trilateration from Skyhook Wireless to provide location information to applications such as Google Maps.
Precies mijn gedachtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:08 schreef Zak het volgende:
precies helemaal niet.
Ik heb een versie zonder G. Wil graag op meerdere apparaten een 3g verbinding gebruiken zoals bijvoorbeeld de laptop. Daarom heb ik zo'n mifi achtig ding aangeschaft. Werkt perfect. Ligt gewoon standaard in de auto want kan opladen via een usb-lader. Heb dus altijd wel verbinding ermee. Al moet ik zeggen dat ik mijn iPad weinig mee neem. Het is voor mij vooral een apparaat om thuis te internetten op de bank. Lekker onderuitgezakt werkt het beter dan een laptop of netbook (die laatste heb ik weggegeven sinds ik de ipad heb, geen toepassing meer voor)
Sin City?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:02 schreef knater het volgende:
[..]
Dat kan met bv ComicZeal of als je DD's in pdf formaat hebt in iBooks.
Zijn er btw nog mensen die goede comics lezen? Ik ben bezig met The Walking Dead, nog suggesties?
PDF's naar iTunes slepen en syncen. Moet gewoon werken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Sin City?
Hoe kan je PDF's lezen in iBooks? Ik heb iBooks op mijn iPhone, maar kan alleen epub-bestanden synchroniseren.
Ach, het kon ook maar sinds 2 versies updates van ibooks. dus je kan het gemist hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
Krijg nou tieten!
En ik maar al m'n pdf'jes met Calibre omzetten naar epub
Zou kunnen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:07 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ach, het kon ook maar sinds 2 versies updates van ibooks. dus je kan het gemist hebben.
Als je veel pdf moet lezen, kan je beter even 79 cent uitgeven voor goodreader. Dat leest lekkerder dan ibook. is namelijk veel sneller (precached de pagina;s) kan je lekker snel door tijdschriften bladerenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Een iPad wordt er nu wel steeds aantrekkelijker op. Dat in- en uitzoomen van PDF-bestanden leest op dat kleine scherm toch minder relaxed dan epub. Dat, en stripboeken.
Tja.. had je vooronderzoek moeten doen voordat je die app kocht.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
Bedankt voor de tip. Eerst maar eens naar een iPad op zoek, want ik heb geen zin om twee keer die app te moeten kopen. Dat probleem heb ik nu met Comic Zeal al.
Ik geloof het niet. Als hij dezelfde resolutie houdt en het scherm wordt kleiner, worden de interface elementen te klein.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:39 schreef misterDre het volgende:
Gerucht: een kleinere iPad voor de feestdagen.
Apple komt mogelijk nog voor het einde van het jaar met een nieuwe, kleinere iPad. Dat meldt de Chineestalige financiële krant Economic Daily News. Gisteren bleek uit broncode in de meest recente iOS 4.1-bèta al dat een nieuwe iPad, evenals een nieuwe iPhone, momenteel worden getest. Een kleinere variant naast de huidige 9.7-inch iPad duidt erop dat Apple, net zoals bij Macs, een iPad-lijn op de markt wil brengen.
Volgens Economic Daily News krijgt de nieuwe iPad een 7-inch beeldscherm. Andere specificaties zijn nog niet bekend, maar uit een eerder gerucht van het Taiwanese DigiTimes bleek al dat de nieuwe iPad mogelijk een Cortex A9-processor en 512 MB werkgeheugen aan boord heeft, evenals een IPS-beeldscherm met een resolutie van 1024×768 pixels. Economic Daily News voorspelde eerder al dat Apple werkte aan een tablet (de uiteindelijke iPad), terwijl andere publicaties stelden dat het een netbook zou worden.
Volgens de publicatie heeft Apple contracten afgesloten met Taiwanese fabrikanten voor de productie en assemblage van het apparaat. Zo zal Chimei Innolux de 7-inch beeldschermen gaan leveren en is Cando Corporation verantwoordelijk voor de touchscreen-technologie. Compal Electronics zal het apparaat uiteindelijk gaan assembleren. De vorige iPad werd nog door Foxconn geassembleerd, maar dit bedrijf kwam recentelijk slecht in het nieuws vanwege een serie zelfdodingen en slechte arbeidsomstandigheden voor werknemers.
De toevoeging van een kleiner, en waarschijnlijk goedkoper, iPad-model lijkt in de aanloop naar de feestdagen een logische keuze. Al is het de vraag of het apparaat een populair kerstcadeau zal zijn. Wel als het aan de Britse elektronicaketen Dixons ligt. Die voorspelde eerder al dat de iPad deze kerst het populairste cadeau zal zijn. Van de iPad werden in de eerste drie maanden na lancering al ruim 3,27 miljoen exemplaren verkocht.
Bron: http://www.ipadplanet.nl/(...)-voor-de-feestdagen/
Op iPadplanet postte iemand hierover de volgende reactie, waar ik mij volledig in kan vinden:quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:39 schreef misterDre het volgende:
Gerucht: een kleinere iPad voor de feestdagen.
Apple komt mogelijk nog voor het einde van het jaar met een nieuwe, kleinere iPad. Dat meldt de Chineestalige financiële krant Economic Daily News. Gisteren bleek uit broncode in de meest recente iOS 4.1-bèta al dat een nieuwe iPad, evenals een nieuwe iPhone, momenteel worden getest. Een kleinere variant naast de huidige 9.7-inch iPad duidt erop dat Apple, net zoals bij Macs, een iPad-lijn op de markt wil brengen.
Volgens Economic Daily News krijgt de nieuwe iPad een 7-inch beeldscherm. Andere specificaties zijn nog niet bekend, maar uit een eerder gerucht van het Taiwanese DigiTimes bleek al dat de nieuwe iPad mogelijk een Cortex A9-processor en 512 MB werkgeheugen aan boord heeft, evenals een IPS-beeldscherm met een resolutie van 1024×768 pixels. Economic Daily News voorspelde eerder al dat Apple werkte aan een tablet (de uiteindelijke iPad), terwijl andere publicaties stelden dat het een netbook zou worden.
Volgens de publicatie heeft Apple contracten afgesloten met Taiwanese fabrikanten voor de productie en assemblage van het apparaat. Zo zal Chimei Innolux de 7-inch beeldschermen gaan leveren en is Cando Corporation verantwoordelijk voor de touchscreen-technologie. Compal Electronics zal het apparaat uiteindelijk gaan assembleren. De vorige iPad werd nog door Foxconn geassembleerd, maar dit bedrijf kwam recentelijk slecht in het nieuws vanwege een serie zelfdodingen en slechte arbeidsomstandigheden voor werknemers.
De toevoeging van een kleiner, en waarschijnlijk goedkoper, iPad-model lijkt in de aanloop naar de feestdagen een logische keuze. Al is het de vraag of het apparaat een populair kerstcadeau zal zijn. Wel als het aan de Britse elektronicaketen Dixons ligt. Die voorspelde eerder al dat de iPad deze kerst het populairste cadeau zal zijn. Van de iPad werden in de eerste drie maanden na lancering al ruim 3,27 miljoen exemplaren verkocht.
Bron: http://www.ipadplanet.nl/(...)-voor-de-feestdagen/
quote:Hier snap ik het nut echt niet van? De huidige iPad is toch ideal? Waarom een kleinere versie maken met betere hardware dan de huidige versie? En misschien in juli dan terug een grotere ipad met de hardware die in de kleinere zit?
Tja. Als Apple al een nieuwe iPad gaat introduceren voor de feestdagen dan zullen ook de iPad die nu te koop is upgraden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:40 schreef Locusta het volgende:
Maar dan was het toch logischer geweest als ze met een wat kleiner formaat waren begonnen en zowel de schermgrootte als de performance zouden "opkrikken" om het zo maar even te zeggen?
Zoek de volgende keer naar films in .avi (divx) en speel ze af met CineXplayer. Bespaart je een boel tijd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:33 schreef versteegrob het volgende:
Vraagje, heb nu een aantal films op me pc staan in .iso (.vob)
Nu ga ik op vakantie en wil ik deze films op me Ipad hebben alleen hoe converteer je een .iso (.vob) naar de Ipad ?
quote:
Lag misschien wel aan de betreffende .avi. Ik heb er al een aantal afgespeeld en hier loopt het soepel.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:53 schreef Tokus het volgende:
Ik heb onlangs CineXplayer geprobeerd, maar gelijk met de 1e .avi had dat programma al moeite. Die heb ik er dus gelijk afgegooid.
Fruit Ninja HDquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:53 schreef misterDre het volgende:
[..]
Tof filmpje.
Weet iemand hoe de app heet die je op het plaatje ziet?
Mooi overzicht. Wel een beetje vervelend dat al die tijdschriften hun eigen app lanceren. Audax/AKO gaat ook iets maken geloof ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo. Magazines op de iPad: een overzicht
Yup, die zal wel ergens de komende weken uitkomen, verwacht ik. Benieuwd wat ze ervan maken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:52 schreef macondo het volgende:
[..]
Mooi overzicht. Wel een beetje vervelend dat al die tijdschriften hun eigen app lanceren. Audax/AKO gaat ook iets maken geloof ik.
Yup, is ook te vinden. Zie filestube.com etc.quote:Weten jullie of er veel tijdschriften in het grijze circuits te vinden zijn? Ik vind vooral MacWorld's en Playboys daar. Maar... Time? Forbes? The Economist?
Denk het juist niet. Mensen die nu graag een iPad willen maar m net wst te duur vinden zullen straks graag een kleinere en goedkopere willen kopen. Had je het andersom gedaan, dan had jemdat effect niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:40 schreef Locusta het volgende:
Maar dan was het toch logischer geweest als ze met een wat kleiner formaat waren begonnen en zowel de schermgrootte als de performance zouden "opkrikken" om het zo maar even te zeggen?
Je kan gewoon activeren, en dan krijg je in iTunes vanzelf de update aangeboden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
Als ik nu een iPad bij de Mediamarkt koop, staat er dan FW 3.2.2 op, of kan ik hem activeren met 3.2 en vraagt iTunes dan pas om een update?
Oke, dus het is niet zo dat iPads die nu in de winkel liggen 3.2.2 preïnstalled hebben en ik de optie op jailbreaken kwijt raak?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:28 schreef freud het volgende:
[..]
Je kan gewoon activeren, en dan krijg je in iTunes vanzelf de update aangeboden.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja, de mijne was nog 3.2.1 geloof ik, maar goed, op de doos kan je de firmware niet zien verder.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Oke, dus het is niet zo dat iPads die nu in de winkel liggen 3.2.2 preïnstalled hebben en ik de optie op jailbreaken kwijt raak?
Die van mij kwam met 3.2.0 dacht ik, waarschijnlijk krijgen nieuwe batches 3.2.2 mee dan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:17 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, de mijne was nog 3.2.1 geloof ik, maar goed, op de doos kan je de firmware niet zien verder.
iphone appquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:13 schreef misterDre het volgende:
Voor de liefhebbers van behendigheidsspellen.
Vandaag is Fetchup gratis in de store.
http://itunes.apple.com/nl/app/fetchup/id358192416?mt=8
Voor jezelf of voor anderen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:09 schreef kadeya het volgende:
Weet iemand een programma voor de iPad waarmee ik werkroosters kan maken. Bedankt.
Voor anderen. Numbers ziet er inderdaad goed uit. Ik kom er alleen niet helemaal uit of je ook automatisch het aantal gewerkte dagen kan laten uitrekenen.quote:
Misschien even googlen voor formules?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 07:41 schreef kadeya het volgende:
Voor anderen. Numbers ziet er inderdaad goed uit. Ik kom er alleen niet helemaal uit of je ook automatisch het aantal gewerkte dagen kan laten uitrekenen.
iPhoneapplicaties zijn naar mijn mening zelden bruikbaar op de iPad. Gebruik enkel uit pure nood de iPhone app van Uitzending Gemist.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:14 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ook compatibel met de iPad. Ziet er prima uit![]()
Neem jij hem niet
updaten over je JB is altijd dat kwijtraken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Oke, dus het is niet zo dat iPads die nu in de winkel liggen 3.2.2 preïnstalled hebben en ik de optie op jailbreaken kwijt raak?
Dat was niet mijn vraag. Ik wil weten hoe groot de kans is dat een nieuwe iPad geleverd wordt met 3.2.2 aangezien die niet te Jailbreaken is. Ik wil er best eentje nieuw in de winkel kopen, maar dan wel met 3.2.1quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:22 schreef rubje het volgende:
[..]
updaten over je JB is altijd dat kwijtraken.
Dus of je update eerst en dan kijk je welke versie en dan zoek je de JB ervoor.
Daarna niet meer updaten anders doe je een restore.
Aangezien de voorraden nog altijd klein zijn en ze dus rechtstreeks uit de fabriek geleverd worden acht ik de kans klein dat je een iPad met verouderde firmware krijgt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat was niet mijn vraag. Ik wil weten hoe groot de kans is dat een nieuwe iPad geleverd wordt met 3.2.2 aangezien die niet te Jailbreaken is. Ik wil er best eentje nieuw in de winkel kopen, maar dan wel met 3.2.1
Dat is dus kut, dan moet ik op zoek naar een tweedehands toestel dat bijna niet wordt aangeboden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:42 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Aangezien de voorraden nog altijd klein zijn en ze dus rechtstreeks uit de fabriek geleverd worden acht ik de kans klein dat je een iPad met verouderde firmware krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |