abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85414607
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:58 schreef freud het volgende:
In de 3G variant zit toch geen GPS, maar aGPS?
Assisted GPS is GPS plus meer.
'Gewone' GPS is is GPS plus niks.
  FOK!fotograaf dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:14:08 #27
18921 freud
Who's John Galt?
pi_85416560
Ah, thanks!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_85419807
Blijf me verbazen over de accu van de iPad. Heb vandaag bijna de hele dag op de iPad gewerkt (surfen, film kijken, hoop zooi gedownload uit de app store en games gespeeld, uur lang non stop live blog gevolgd van de Sony persconferentie op Gamescom) en nog 32% van de accu over.

Zijn trouwens genoeg point&click adventures/click & find games te vinden, spelen echt goed op de iPad.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_85420790
Hoe kan ik nou Donald Duck op me iPad lezen? :(
pi_85420969
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 00:55 schreef Berend. het volgende:
Hoe kan ik nou Donald Duck op me iPad lezen? :(
Dat kan met bv ComicZeal of als je DD's in pdf formaat hebt in iBooks.
Zijn er btw nog mensen die goede comics lezen? Ik ben bezig met The Walking Dead, nog suggesties?
pi_85421076
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 01:02 schreef knater het volgende:

[..]

Zijn er btw nog mensen die goede comics lezen? Ik ben bezig met The Walking Dead, nog suggesties?
Ook nog gratis apps?
pi_85421193
Ik heb donald duck in pdf file, en cbr.
pi_85422205
De oplossing voor de slechte verbinding met beveiligde wifi-netwerken lijkt een system restore te zijn. Is wel een echt issue ontdekte ik op Internet, maar hier thuis werkt het nu voorlopig weer.
anonieme razernist
pi_85422238
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:58 schreef freud het volgende:
In de 3G variant zit toch geen GPS, maar aGPS?
En wat zit er dan in de versie zonder 3g? Helemaal geen gps?
anonieme razernist
  woensdag 18 augustus 2010 @ 02:08:23 #35
1337 Zak
.........................?
pi_85422417
precies helemaal niet.

Ik heb een versie zonder G. Wil graag op meerdere apparaten een 3g verbinding gebruiken zoals bijvoorbeeld de laptop. Daarom heb ik zo'n mifi achtig ding aangeschaft. Werkt perfect. Ligt gewoon standaard in de auto want kan opladen via een usb-lader. Heb dus altijd wel verbinding ermee. Al moet ik zeggen dat ik mijn iPad weinig mee neem. Het is voor mij vooral een apparaat om thuis te internetten op de bank. Lekker onderuitgezakt werkt het beter dan een laptop of netbook (die laatste heb ik weggegeven sinds ik de ipad heb, geen toepassing meer voor)
pi_85423227
Hoe herkent de versie zonder G de locatie dan?
anonieme razernist
  woensdag 18 augustus 2010 @ 07:58:58 #37
1337 Zak
.........................?
pi_85424363
Niet. Of via wifi-locaties. Veel netwerken hebben een plaats geregistreerd.
pi_85424558
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 01:09 schreef Berend. het volgende:
Ik heb donald duck in pdf file, en cbr.
Cloudreaders is een graits PDF/CBR reader.
http://itunes.apple.com/n(...)cbr/id363484920?mt=8
pi_85425117
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 03:10 schreef NoCigar het volgende:
Hoe herkent de versie zonder G de locatie dan?
Skyhook

quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/IPad : The iPad can use Wi-Fi network trilateration from Skyhook Wireless to provide location information to applications such as Google Maps.
pi_85425441
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 02:08 schreef Zak het volgende:
precies helemaal niet.

Ik heb een versie zonder G. Wil graag op meerdere apparaten een 3g verbinding gebruiken zoals bijvoorbeeld de laptop. Daarom heb ik zo'n mifi achtig ding aangeschaft. Werkt perfect. Ligt gewoon standaard in de auto want kan opladen via een usb-lader. Heb dus altijd wel verbinding ermee. Al moet ik zeggen dat ik mijn iPad weinig mee neem. Het is voor mij vooral een apparaat om thuis te internetten op de bank. Lekker onderuitgezakt werkt het beter dan een laptop of netbook (die laatste heb ik weggegeven sinds ik de ipad heb, geen toepassing meer voor)
Precies mijn gedacht :D
_O-
Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
"Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
"En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
  woensdag 18 augustus 2010 @ 09:14:13 #41
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_85425453
Ik heb een laptop/messenger bag besteld om mijn ipad (en andere zooi) mee te sjouwen. Heb momenteel alleen (broek/jas)zakken of een grote rugzak dus toch maar een nieuwe tas besteld. http://www.crumpler.nl/?n(...)oduct_id=STOYLTD-005

Een sleeve of case is leuk, maar dan moet ik hem nog in de hand meenemen, en moet er thuis toch af om in het dock te zetten en op de bank/bed/whatever heb ik geen sleeve/case nodig :) .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_85431746
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 01:02 schreef knater het volgende:

[..]

Sin City?

Hoe kan je PDF's lezen in iBooks? Ik heb iBooks op mijn iPhone, maar kan alleen epub-bestanden synchroniseren.
pi_85431992
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:51 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Sin City?

Hoe kan je PDF's lezen in iBooks? Ik heb iBooks op mijn iPhone, maar kan alleen epub-bestanden synchroniseren.
PDF's naar iTunes slepen en syncen. Moet gewoon werken.
pi_85432317
Krijg nou tieten!

En ik maar al m'n pdf'jes met Calibre omzetten naar epub :')
pi_85432367
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
Krijg nou tieten!

En ik maar al m'n pdf'jes met Calibre omzetten naar epub :')
Ach, het kon ook maar sinds 2 versies updates van ibooks. dus je kan het gemist hebben.
pi_85432690
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:07 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Ach, het kon ook maar sinds 2 versies updates van ibooks. dus je kan het gemist hebben.
Zou kunnen.

Een iPad wordt er nu wel steeds aantrekkelijker op. Dat in- en uitzoomen van PDF-bestanden leest op dat kleine scherm toch minder relaxed dan epub. Dat, en stripboeken.
pi_85433008
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:16 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Zou kunnen.

Een iPad wordt er nu wel steeds aantrekkelijker op. Dat in- en uitzoomen van PDF-bestanden leest op dat kleine scherm toch minder relaxed dan epub. Dat, en stripboeken.
Als je veel pdf moet lezen, kan je beter even 79 cent uitgeven voor goodreader. Dat leest lekkerder dan ibook. is namelijk veel sneller (precached de pagina;s) kan je lekker snel door tijdschriften bladeren
pi_85433138
Bedankt voor de tip. Eerst maar eens naar een iPad op zoek, want ik heb geen zin om twee keer die app te moeten kopen. Dat probleem heb ik nu met Comic Zeal al.
pi_85433261
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
Bedankt voor de tip. Eerst maar eens naar een iPad op zoek, want ik heb geen zin om twee keer die app te moeten kopen. Dat probleem heb ik nu met Comic Zeal al.
Tja.. had je vooronderzoek moeten doen voordat je die app kocht.
Comiczeal is namelijk universeel (1x kopen, het past op ipad en iphone). Comiczeal mini is de enkel iphone versie.

Goodreader is ook universeel, dus als je die koopt werkt het automatisch ook op je ipad en hoef je het niet nog een keer te kopen.

Goodreader is ook heel belangrijk als je comic-bestanden wilt downloaden met je ipad. Dan kan je met goodreader alles downloaden en deze dan doorsturen naar comiczeal zodat je het daar kan lezen. Zonder gebruik van pc c_/
  woensdag 18 augustus 2010 @ 18:39:03 #50
215 misterDre
Paint it black!
pi_85445440
Gerucht: een kleinere iPad voor de feestdagen.

Apple komt mogelijk nog voor het einde van het jaar met een nieuwe, kleinere iPad. Dat meldt de Chineestalige financiële krant Economic Daily News. Gisteren bleek uit broncode in de meest recente iOS 4.1-bèta al dat een nieuwe iPad, evenals een nieuwe iPhone, momenteel worden getest. Een kleinere variant naast de huidige 9.7-inch iPad duidt erop dat Apple, net zoals bij Macs, een iPad-lijn op de markt wil brengen.

Volgens Economic Daily News krijgt de nieuwe iPad een 7-inch beeldscherm. Andere specificaties zijn nog niet bekend, maar uit een eerder gerucht van het Taiwanese DigiTimes bleek al dat de nieuwe iPad mogelijk een Cortex A9-processor en 512 MB werkgeheugen aan boord heeft, evenals een IPS-beeldscherm met een resolutie van 1024×768 pixels. Economic Daily News voorspelde eerder al dat Apple werkte aan een tablet (de uiteindelijke iPad), terwijl andere publicaties stelden dat het een netbook zou worden.
Volgens de publicatie heeft Apple contracten afgesloten met Taiwanese fabrikanten voor de productie en assemblage van het apparaat. Zo zal Chimei Innolux de 7-inch beeldschermen gaan leveren en is Cando Corporation verantwoordelijk voor de touchscreen-technologie. Compal Electronics zal het apparaat uiteindelijk gaan assembleren. De vorige iPad werd nog door Foxconn geassembleerd, maar dit bedrijf kwam recentelijk slecht in het nieuws vanwege een serie zelfdodingen en slechte arbeidsomstandigheden voor werknemers.
De toevoeging van een kleiner, en waarschijnlijk goedkoper, iPad-model lijkt in de aanloop naar de feestdagen een logische keuze. Al is het de vraag of het apparaat een populair kerstcadeau zal zijn. Wel als het aan de Britse elektronicaketen Dixons ligt. Die voorspelde eerder al dat de iPad deze kerst het populairste cadeau zal zijn. Van de iPad werden in de eerste drie maanden na lancering al ruim 3,27 miljoen exemplaren verkocht.

Bron: http://www.ipadplanet.nl/(...)-voor-de-feestdagen/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')