Assisted GPS is GPS plus meer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:58 schreef freud het volgende:
In de 3G variant zit toch geen GPS, maar aGPS?
Dat kan met bv ComicZeal of als je DD's in pdf formaat hebt in iBooks.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:55 schreef Berend. het volgende:
Hoe kan ik nou Donald Duck op me iPad lezen?
Ook nog gratis apps?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:02 schreef knater het volgende:
[..]
Dat kan met bv ComicZeal of als je DD's in pdf formaat hebt in iBooks.
Zijn er btw nog mensen die goede comics lezen? Ik ben bezig met The Walking Dead, nog suggesties?
En wat zit er dan in de versie zonder 3g? Helemaal geen gps?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:58 schreef freud het volgende:
In de 3G variant zit toch geen GPS, maar aGPS?
Cloudreaders is een graits PDF/CBR reader.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:09 schreef Berend. het volgende:
Ik heb donald duck in pdf file, en cbr.
Skyhookquote:Op woensdag 18 augustus 2010 03:10 schreef NoCigar het volgende:
Hoe herkent de versie zonder G de locatie dan?
quote:http://en.wikipedia.org/wiki/IPad : The iPad can use Wi-Fi network trilateration from Skyhook Wireless to provide location information to applications such as Google Maps.
Precies mijn gedachtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:08 schreef Zak het volgende:
precies helemaal niet.
Ik heb een versie zonder G. Wil graag op meerdere apparaten een 3g verbinding gebruiken zoals bijvoorbeeld de laptop. Daarom heb ik zo'n mifi achtig ding aangeschaft. Werkt perfect. Ligt gewoon standaard in de auto want kan opladen via een usb-lader. Heb dus altijd wel verbinding ermee. Al moet ik zeggen dat ik mijn iPad weinig mee neem. Het is voor mij vooral een apparaat om thuis te internetten op de bank. Lekker onderuitgezakt werkt het beter dan een laptop of netbook (die laatste heb ik weggegeven sinds ik de ipad heb, geen toepassing meer voor)
Sin City?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:02 schreef knater het volgende:
[..]
Dat kan met bv ComicZeal of als je DD's in pdf formaat hebt in iBooks.
Zijn er btw nog mensen die goede comics lezen? Ik ben bezig met The Walking Dead, nog suggesties?
PDF's naar iTunes slepen en syncen. Moet gewoon werken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Sin City?
Hoe kan je PDF's lezen in iBooks? Ik heb iBooks op mijn iPhone, maar kan alleen epub-bestanden synchroniseren.
Ach, het kon ook maar sinds 2 versies updates van ibooks. dus je kan het gemist hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
Krijg nou tieten!
En ik maar al m'n pdf'jes met Calibre omzetten naar epub
Zou kunnen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:07 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ach, het kon ook maar sinds 2 versies updates van ibooks. dus je kan het gemist hebben.
Als je veel pdf moet lezen, kan je beter even 79 cent uitgeven voor goodreader. Dat leest lekkerder dan ibook. is namelijk veel sneller (precached de pagina;s) kan je lekker snel door tijdschriften bladerenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Een iPad wordt er nu wel steeds aantrekkelijker op. Dat in- en uitzoomen van PDF-bestanden leest op dat kleine scherm toch minder relaxed dan epub. Dat, en stripboeken.
Tja.. had je vooronderzoek moeten doen voordat je die app kocht.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
Bedankt voor de tip. Eerst maar eens naar een iPad op zoek, want ik heb geen zin om twee keer die app te moeten kopen. Dat probleem heb ik nu met Comic Zeal al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |