Mwah, ik heb nooit de radio aan (MP3's, jewaids!quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waar heb jij gezeten dan? Die chick, daar wordt je mee doodgegooid... Opzich wel een leuke zangeres, maar die overkill...
Ik kijk ook niet naar muziekzenders, maar die Caro Emerald kan je haast niet ontgaan zijn. Maar goed... lekker boeiendquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, ik heb nooit de radio aan (MP3's, jewaids!) en op tv kijk ik niet echt naar muziekzenders enzo.
Vorig jaar wel, dit jaar nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:20 schreef ToT het volgende:
Whehehe, altijd fijn om mensen te kunnen laten lachen!
Ja ik kende die hele chick niet, maar het was een erg goed optreden!
Cerbie, was jij er ook? Misschien hebben we elkaar wel gezien dan!
Mwoah.... ze kan best een smeertje van me krijgen hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ze heeft idd een flinke derrière
Maar dat is in he, dus ze boft.
Een smeertjequote:Op zaterdag 11 september 2010 15:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mwoah.... ze kan best een smeertje van me krijgen hoor
Wedstrijddansen neem ik aan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:28 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik moet strijkenMorgen wedstrijd, en daar hoort natuurlijk nette kleding bij.
Jupquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wedstrijddansen neem ik aan?
Welke dansen gaan jullie doen?
Succes dan morgen, best wel veel dansen en niet de makkelijkste ook nog.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
JupEngelse wals, tango, quickstep en basis engelse wals.
5de gewordenquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Succes dan morgen, best wel veel dansen en niet de makkelijkste ook nog.
Maar gaat vast lukken
Ja, alweer bijna etenstijdquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Haai!![]()
Tyfus, is het al weer ZO laat?
Dat werkt ook het prettigstequote:Op dinsdag 14 september 2010 17:29 schreef ToT het volgende:
Ja ik kreeg al honger en heb wat op het vuur gezet zonder te kijken hoe laat het is!Lachen trouwens, ik had hier vanmiddag ff iemand op bezoek die me in het verleden wel eens geholpen heeft met klussen. Hij is echt nooit tevreden over mijn werk. Nu zag hij dat ik een behoorlijk complexe klus werkelijk haarfijn uitgevoerd had. Hij stond compleet versteld en zei op een gegeven moment: "Dat heb jij niet zelf gedaan!"
Ehhh...jawel dus! Dat is nou namelijk het verschil tussen of iemand me in mijn nek staat te hijgen en me continu commando's zit te geven en zit te bekritiseren, OF dat ik alles gewoon in mijn tempo op mijn manier kan doen!
Zeker ja!quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat werkt ook het prettigste
En geeft veel voldoening, vooral als ze zo verbijsterd zijn
Ik heb het denk ik al opgelostquote:
Hmm?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:07 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik heb het denk ik al opgelost
Zit met een academisch probleempje (ze eisen dat ik satanist wordt :/)
[ afbeelding ]
nja tis nog niet helemaal opgelost. Moet een onderzoeksvoorstel schrijven, wat normaal best straigthforward is, maar nu lukt het niet zo goed. Probleem is dat ik iets wil gaan onderzoeken wat vrijwel ongerelateerd is aan any theorie die nu bestaat. Wel kan ik door middell van extreem herkenbare voorbeelden duidelijk maken dat het echt de moeite waard is. Probleem daarvan is dat het zo lang duurt voor je "to the point" komt. Dus eigenlijk wilde ik je mening hebbenquote:
Kijk je welleens over de kook? Mijn god die homo lijkt kwa gedrag precies op iemand die ik ken, uit de familie nog wel. Als werkgevers irl echt zo zijn ben ik inderdaad niet geknipt om te gaan werken als langdurig werkloze Ik zou echt met de een na de ander gaan bek en echt vechtenquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:29 schreef ToT het volgende:
Ja ik kreeg al honger en heb wat op het vuur gezet zonder te kijken hoe laat het is!Lachen trouwens, ik had hier vanmiddag ff iemand op bezoek die me in het verleden wel eens geholpen heeft met klussen. Hij is echt nooit tevreden over mijn werk. Nu zag hij dat ik een behoorlijk complexe klus werkelijk haarfijn uitgevoerd had. Hij stond compleet versteld en zei op een gegeven moment: "Dat heb jij niet zelf gedaan!"
Ehhh...jawel dus! Dat is nou namelijk het verschil tussen of iemand me in mijn nek staat te hijgen en me continu commando's zit te geven en zit te bekritiseren, OF dat ik alles gewoon in mijn tempo op mijn manier kan doen!
Dat lijkt me idd een lastigequote:Op vrijdag 17 september 2010 08:50 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
nja tis nog niet helemaal opgelost. Moet een onderzoeksvoorstel schrijven, wat normaal best straigthforward is, maar nu lukt het niet zo goed. Probleem is dat ik iets wil gaan onderzoeken wat vrijwel ongerelateerd is aan any theorie die nu bestaat. Wel kan ik door middell van extreem herkenbare voorbeelden duidelijk maken dat het echt de moeite waard is. Probleem daarvan is dat het zo lang duurt voor je "to the point" komt. Dus eigenlijk wilde ik je mening hebbenMaar ik denk dat ik nu wel een redelijk ok begin heb.
Ja dat zou wel tof zijn. Ik ga het vandaag schrijven, heb wel ideetjes die ik denk dat het redelijk goed maken, maar een neutraal persoon zonder voorkennis die kan kijken of hij na een pagina het met me eens is dat het een goed onderwerp is zou relaxed zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd een lastigeIk kan morgen overdag er wel naar kijken, als dat handig is.
Neutraal en zonder voorkennis rijm ik dan niet echt met dit specifieke subforum..quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja dat zou wel tof zijn. Ik ga het vandaag schrijven, heb wel ideetjes die ik denk dat het redelijk goed maken, maar een neutraal persoon zonder voorkennis die kan kijken of hij na een pagina het met me eens is dat het een goed onderwerp is zou relaxed zijn
Nope, ken ik niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Kijk je welleens over de kook? Mijn god die homo lijkt kwa gedrag precies op iemand die ik ken, uit de familie nog wel. Als werkgevers irl echt zo zijn ben ik inderdaad niet geknipt om te gaan werken als langdurig werkloze Ik zou echt met de een na de ander gaan bek en echt vechten
Ik heb 3 werkgevers gehad in mijn 20 jarige werkhistorie tot nu toe, en de eerste was en is de beste. De middelste was AH, en daar wordt niemand vrolijk van volgens mij.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, ken ik niet.
Maar wat werkgevers betreft: ik heb ondertussen vrij veel verschillende banen gehad en kan maar van 2 leidinggevenden zeggen dat ik ze ECHT GOED vond!
De rest? Pfffff in een lekke boot de Atlantische oceaan opsturen!
Tegen werkgevers moet je, net zoals tegen FOKmoderators, gewoon af en toe een beetje slijmenquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:22 schreef ToT het volgende:
Nope, ken ik niet.
Maar wat werkgevers betreft: ik heb ondertussen vrij veel verschillende banen gehad en kan maar van 2 leidinggevenden zeggen dat ik ze ECHT GOED vond!
De rest? Pfffff in een lekke boot de Atlantische oceaan opsturen!
haha touchéquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:07 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Neutraal en zonder voorkennis rijm ik dan niet echt met dit specifieke subforum..
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Tegen werkgevers moet je, net zoals tegen FOKmoderators, gewoon af en toe een beetje slijmen.
Mis je mijn maandelijkse schenking trouwens al, ToT?
Ik sta op het moment op de loonlijst van een onderzoeks instituut verbonden aan een universiteit, dus jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
haha touché
Maar a_poep en ik worden beiden vanuit hetzelfde nwo betaalt dus dat komt wel goed.
Laten we maar zeggen dat mijn loonstrookje ondertekent wordt door een organisatie beginnende met b en eindigend op g
Is dat die club met die lekkere meisjes in uniform die je kamer komen schoonmaken?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
haha touché
Maar a_poep en ik worden beiden vanuit hetzelfde nwo betaalt dus dat komt wel goed.
Laten we maar zeggen dat mijn loonstrookje ondertekent wordt door een organisatie beginnende met b en eindigend op g
bij mij zijn het zongebruinde midgets zonder shirt maar met strikjequote:Op vrijdag 17 september 2010 14:03 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Is dat die club met die lekkere meisjes in uniform die je kamer komen schoonmaken?
Wat goedquote:Op zondag 12 september 2010 18:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
5de geworden![]()
Finale dansen is tof.
Thxquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat goed
(sorry voor de late reactie, was even op vakantie)
Ja, heerlijk! Was op Ibiza, heb de hele week prachtig weer gehad. Lekker gezwommen gelezen en geluierd, en heerlijk gegeten. Het was maar 6 dagen, maar het was genoeg om de batterij weer even op te laden, en dan bedoel ik niet mijn derrière maar de Fok-batterijquote:
Volgende keer derde en dan!.....tadadada 1stequote:Op zaterdag 18 september 2010 22:01 schreef ATuin-hek het volgende:
Finale was die ochtend alIs gewoon allemaal aan elkaar geplakt.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgende keer derde en dan!.....tadadada 1ste
Over dat eerste heb ik geen idee. Dat tweede kopt en zijn her en der threads over te vinden. Volgens mij is er een user zelfs ex-vrijmetselarij die in filosofie een q&a thread heeft...quote:Op zondag 19 september 2010 00:27 schreef mrstylo het volgende:
Had geen zin om een topic over zo iets kleins te maken dus hier mijn vraag,
Heeft de Illuminati een verband met de Rothschild familie?
Of zijn het 2 verschillende theorieën.
En iedereen kan toch in dat Vrijmetselarij genootschap.
Dus waarom is er dan niet echt een info eruit gekomen??
En als je in dat genootschap wilt wat moet je doen om erin te komen?
Al eens begonnen aan The Wheel of Ttime reeks?quote:Op zondag 19 september 2010 14:06 schreef oompaloompa het volgende:
ik heb nieuw leesvoer nodig!
boeken!
yeap, maar ondanks dat ik veel fantasy-dingen echt heel erg leuk vind (vooral games) krijg ik het niet voor elkaar echt veel fantasy te lezen. the wheel of time ben ik ook halverwege deel 1 mee gestopt. Niet omdat ik het slecht vind o.i.d. het lukt me op de een of andere manier niet :/quote:Op zondag 19 september 2010 14:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Al eens begonnen aan The Wheel of Ttime reeks?
quote:Op zondag 19 september 2010 14:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
yeap, maar ondanks dat ik veel fantasy-dingen echt heel erg leuk vind (vooral games en 9/11) krijg ik het niet voor elkaar echt veel fantasy te lezen. the wheel of time ben ik ook halverwege deel 1 mee gestopt. Niet omdat ik het slecht vind o.i.d. het lukt me op de een of andere manier niet :/
Sowieso wordt de volgende fantasy wanneer ik weer een gok waag "a game of thrones" waar iedereen wel echt heel enthousiast over is. (en een hbo serie wordt gemaakt!)
Iets sci-fi dan? 2001/2010/2063/3001 van Clarke bijv?quote:Op zondag 19 september 2010 14:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
yeap, maar ondanks dat ik veel fantasy-dingen echt heel erg leuk vind (vooral games) krijg ik het niet voor elkaar echt veel fantasy te lezen. the wheel of time ben ik ook halverwege deel 1 mee gestopt. Niet omdat ik het slecht vind o.i.d. het lukt me op de een of andere manier niet :/
Sowieso wordt de volgende fantasy wanneer ik weer een gok waag "a game of thrones" waar iedereen wel echt heel enthousiast over is. (en een hbo serie wordt gemaakt!)
vertel meerquote:Op zondag 19 september 2010 14:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Iets sci-fi dan? 2001/2010/2063/3001 van Clarke bijv?
http://en.wikipedia.org/wiki/Arthur_C._Clarkequote:Op zondag 19 september 2010 14:35 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
vertel meer
over sci-fi, iain m banks wel eens gelezen?
Ja. Bankfurt heeft nog ergens alle 13 (excl Japanse keizerlijke familie, anders 14) families opgenoemd.quote:Op zondag 19 september 2010 00:27 schreef mrstylo het volgende:
Had geen zin om een topic over zo iets kleins te maken dus hier mijn vraag,
Heeft de Illuminati een verband met de Rothschild familie?
Ik ga er achter aan!quote:Op zondag 19 september 2010 14:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Arthur_C._Clarke
Geweldige sci-fi schrijverIk vind vooral de Space Oddyssey reeks mooi. Songs from a distant earth vind ik ook een goede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |