Ik zat voor de tv, maar was bezig met wat anders.quote:
Hoe kun je nou met iets anders bezig zijn als WMB en RMV er op zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zat voor de tv, maar was bezig met wat anders.
Sorry, vergeef mequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:55 schreef TheKC het volgende:
[..]
Hoe kun je nou met iets anders bezig zijn als WMB en RMV er op zijn.
Neequote:
want verder is het wel realistisch natuurlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:13 schreef Juicyhil het volgende:
Hoax, tegenwoordig mag zo'n smsje maar 60 cent kosten.
Lowlandsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee
Ik zit dan op Lowlands, alhoewel ik zondagavond wel terug ga naar huis. Maar ik weet niet hoelaatIk zal ff m'n recorder instellen en haal het de volgende avond wel in.
Inderdaad, langharig tuigquote:
Lijkt wel een FOK! meet.quote:
Fokkers komen niet buiten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Lijkt wel een FOK! meet.
Meet the FOK!kers
Na Peter R de Vries pasquote:
Pffffquote:
Ja, dus eerst RMV dan tig afleveringen over Joran vd Sloot en dan pas weer Albertoquote:
Is het toevallig al bekend waar het over gaat/wie Alberto gaat confronterenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, dus eerst RMV dan tig afleveringen over Joran vd Sloot en dan pas weer Alberto
Vincent D.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:08 schreef TheKC het volgende:
[..]
Is het toevallig al bekend waar het over gaat/wie Alberto gaat confronteren?
Ik heb iig geen flauw ideequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:08 schreef TheKC het volgende:
[..]
Is het toevallig al bekend waar het over gaat/wie Alberto gaat confronteren?
Ik gok op schiphol en malafide handelaars/bedrijven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb iig geen flauw ideeDenk ook niet dat hij dat van te voren bekend gaat maken
hij kent toch inmiddels aardig de weg op schipholquote:
Wanneer ga je afrijden?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:51 schreef Maraca het volgende:
Bah, ik word echt strontziek van mijn vorige rijschool. Zegt hij doodleuk tegen mijn nieuwe rij-instructeur dat ik nog een paar rijlessen nog niet heb betaald(ik ben idd over mijn pakket heengegaan, maar meneertje vergeet doodleuk dat ik ook betaald heb voor een tussentijdse toets en praktijkexamen waar ik geen gebruik van heb gemaakt en dat is meer dan die paar rijlessen
)
En nu moet ik er dus voor zorgen dat de machting wordt ingetrokken zodat mijn nieuwe rijschool examens kan reserveren.
Eerst tussentijdse toetsquote:
Oh dat is wel grappigquote:
Wel de rubbertjes gedaan? En alles gecodeerd?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:09 schreef Salatrel het volgende:
doekje door de koelkast gehaaldwas toch niet zo school als ik dacht
maar goed dat rob dit niet gezien heeft
koelkast is zo goed als leegquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wel de rubbertjes gedaan? En alles gecodeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |