Wanneer ga je afrijden?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:51 schreef Maraca het volgende:
Bah, ik word echt strontziek van mijn vorige rijschool. Zegt hij doodleuk tegen mijn nieuwe rij-instructeur dat ik nog een paar rijlessen nog niet heb betaald(ik ben idd over mijn pakket heengegaan, maar meneertje vergeet doodleuk dat ik ook betaald heb voor een tussentijdse toets en praktijkexamen waar ik geen gebruik van heb gemaakt en dat is meer dan die paar rijlessen
)
En nu moet ik er dus voor zorgen dat de machting wordt ingetrokken zodat mijn nieuwe rijschool examens kan reserveren.
Eerst tussentijdse toetsquote:
Oh dat is wel grappigquote:
Wel de rubbertjes gedaan? En alles gecodeerd?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:09 schreef Salatrel het volgende:
doekje door de koelkast gehaaldwas toch niet zo school als ik dacht
maar goed dat rob dit niet gezien heeft
koelkast is zo goed als leegquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wel de rubbertjes gedaan? En alles gecodeerd?
Waar heb je de brandblusser hangen in de keuken, is het gasfornuis wel schoon, is de vloer wel schoon?quote:
Jij krijgt een keurmerkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:25 schreef Salatrel het volgende:
ik heb wel rookmelders (waar ik de batterijen uitgetrokken heb) de brandblusser ligt in de auto en de checklist heb ik alvast voor de komende 3 maanden ingevuld.
prullenbak afgesloten? kitrandjes?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Waar heb je de brandblusser hangen in de keuken, is het gasfornuis wel schoon, is de vloer wel schoon?
Vervang je de handdoeken en alles ook wel op tijd?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:25 schreef Salatrel het volgende:
ik heb wel rookmelders (waar ik de batterijen uitgetrokken heb) de brandblusser ligt in de auto en de checklist heb ik alvast voor de komende 3 maanden ingevuld.
wegwerpdoekjes...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:50 schreef TheKC het volgende:
[..]
Vervang je de handdoeken en alles ook wel op tijd?
Alles, WEG!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:18 schreef Salatrel het volgende:
ik heb bijvoorbeeld ook geen gastendoekjes. die worden alleen maar gejat
Maar gelukkig ben je er weerquote:
Had gemist dat het topic vol zat en snapte niet dat ie niet meer bovenaan m'n MyAT kwam.quote:
Lekker bezigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Had gemist dat het topic vol zat en snapte niet dat ie niet meer bovenaan m'n MyAT kwam.
Had zoiets van, heb die lang niet meer gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |