Erg goed indd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:31 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Bijzonder indrukwekkende film, heftig, erg emotioneel. Bijzonder sterke karakters (Jack, Terry). En dat einde... daar had zelfs ik de tranen in mijn ogen staan.![]()
Cijfer: een dik verdiende 9.0. IMDB: 7.8
Deze komt vanavond op tv. Op België 1 om 20:30quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:15 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren Children of Huang Shi gekeken. Aandoenlijke film. Ook laten ze kortstondig de gruwelen van Nanjing zien.
7/10
IMDB - 6.9/10
je hebt toch vast weleens van die film gehoord lijkt me. Tis niet bepaald een filmhuis filmquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:11 schreef El_Matador het volgende:
Depp en Bale samen. Moet wel wat goeds zijn.
Dank voor de tip.
Nee, ik volg films niet zo. Kijk er megaveel, maar altijd gedownload eigenlijk. Af en toe naar de bios, dat is het dan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
je hebt toch vast weleens van die film gehoord lijkt me. Tis niet bepaald een filmhuis film
doe je dan lukraak wat downloaden? Als je er veel kijkt dan is het toch interessant om wat te volgen via filmtotaal.nl ofzo. Dan weet je iig wat de blockbusters zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik volg films niet zo. Kijk er megaveel, maar altijd gedownload eigenlijk. Af en toe naar de bios, dat is het dan.
Ik download meestal op basis van tips, dan selecteer je beter. En ik wil eigenlijk niets van een film weten als ik hem kijk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:13 schreef planethugo het volgende:
[..]
doe je dan lukraak wat downloaden? Als je er veel kijkt dan is het toch interessant om wat te volgen via filmtotaal.nl ofzo. Dan weet je iig wat de blockbusters zijn
inderdaad, reviews (zoals ook op fok of in magazines) geven vaak teveel van het verhaal weg, trailers zijn al helemaal verboden voor mijquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik download meestal op basis van tips, dan selecteer je beter. En ik wil eigenlijk niets van een film weten als ik hem kijk.
Genre en eventueel cast vind ik genoeg.
Dat kijkt het lekkerste, want verrassend.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:15 schreef El_Matador het volgende:
En ik wil eigenlijk niets van een film weten als ik hem kijk.
ik vond die film eenbeetje te langdradig!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Vandaag gekeken naar Public Enemies
[ afbeelding ]
Was een leuke film, Mooie sfeer. En voor ik het wist was de film voorbij.
Leuk dat het ook echt gebeurd is
Ik wil eigenlijk al zo'n beetje alles van de film weten voordat ik het zie. Ik wil geen 1.5 uur tijd weggooien als dat niet nodig was.quote:
Nog 20 minutenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:00 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Deze komt vanavond op tv. Op België 1 om 20:30
De jonge Britse journalist George Hogg redt een groep weeskinderen tijdens de Japanse invasie in China in 1937. Terwijl de Japanners steeds dichterbij komen, neemt Hogg, samen met een Australische verpleegster, de kinderen mee op een meer dan 1000 kilometer lange tocht door China naar een veilige omgeving.
(waar gebeurd)
[ afbeelding ]
Ik vond 'm enorm tegenvallen. Duurde me te lang, was allemaal niet erg to the point.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:11 schreef El_Matador het volgende:
Depp en Bale samen. Moet wel wat goeds zijn.
Dank voor de tip.
Voor mij is de plotomschrijving voldoende voordat ik begin met een filmpje kijken. Cast en regisseur is wel aardig om te weten, maar geen vereiste. Trailers probeer ik daarentegen zoveel mogelijk te vermijden, maar het valt me op dat er gelukkig vrijwel niks blijft hangen van een trailerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk al zo'n beetje alles van de film weten voordat ik het zie. Ik wil geen 1.5 uur tijd weggooien als dat niet nodig was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |