Ja, weetje, je moet gewoon...zeg maar...je openstellen voor wat rust in jezelf enzo. Anders gaat het gewoon...like...niet goed.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
De jeugd, is vet relaaaaaaaxxeed!
Oh wat handig, knop niet gezien, misschien zit ik in de verkeerde skin ofzo?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:57 schreef koei het volgende:
Awww, LMK vind dit altijd zo zielig he...
Overigens is er tegenwoordig een knop 'open nieuw deel' Cruise, dan wordt ook automatisch de hele OP erin geplakt en hoef je enkel de titel aan te passen. Gratis tip voor de volgende keer!
Hmm, zou best kunnen dat die enkel in de nieuwe layout zit en niet in de oude... Hij verschijnt ook pas als het oude topic vol is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:35 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Oh wat handig, knop niet gezien, misschien zit ik in de verkeerde skin ofzo?
Alleen nieuwe layoutquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:39 schreef koei het volgende:
[..]
Hmm, zou best kunnen dat die enkel in de nieuwe layout zit en niet in de oude... Hij verschijnt ook pas als het oude topic vol is.
Het is iig een erg handige knop!
Zeur niet de vorige had er ook geen en niemand zeurde er overquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:47 schreef Sigmund666 het volgende:
Een SC zonder OP is als een Josti zonder triangel
alles voor de first postquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:00 schreef Sigmund666 het volgende:
Dat was me niet eens opgevallen
Je breekt met de traditie Kroes
Je zit nou toch niet cruise af te zeiken he? Want dan stuur ik Poit op je af!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:04 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik mis hier wel de oude tijden dat Poit hier standaard was![]()
En dat kwam ook vlak nadat er een nieuweling hier kwam
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:10 schreef koei het volgende:
[..]
Je zit nou toch niet cruise af te zeiken he? Want dan stuur ik Poit op je af!
quote:
Zo'n station?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:35 schreef errrbek het volgende:
Auto besteld!
Skoda Fabia Combi Greenline, 200 euro voordeliger dan mijn kinky 207 was
Baby's, waarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo'n station?Zo ja, zit er gezinsuitbreiding in de planning?
nee ik wil volgend jaar de tuin onder handen nemenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo'n station?Zo ja, zit er gezinsuitbreiding in de planning?
Kun je beter een Jeep pakken om bomen mee uit de grond te trekkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:46 schreef errrbek het volgende:
[..]
nee ik wil volgend jaar de tuin onder handen nemen
quote:
ja met zo'n touw door het huis ook enzoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kun je beter een Jeep pakken om bomen mee uit de grond te trekken
Serieus? M'n pa heeft afgelopen maand dezelfde op kunnen halen. Fijne toet toetquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:35 schreef errrbek het volgende:
Auto besteld!
Skoda Fabia Combi Greenline, 200 euro voordeliger dan mijn kinky 207 was
quote:
Is het dan niet een goedkoper idee om gewoon minder troep te verzamelen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:51 schreef errrbek het volgende:
[..]
ja met zo'n touw door het huis ook enzo
maar serieus, hoe vaak mijn 207 wel niet propvol gezeten heeft met meuk die ik naar de stort moest rijden en dat ik geregeld twee keer moest rijden... dat hoeft nu niet meer
Ik denk dat ik voor ons allemaal spreek als ik zeg dat we je twitter minstens twee keer zo veel zitten te refreshen als normaal!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:59 schreef koei het volgende:
[..]
Is het dan niet een goedkoper idee om gewoon minder troep te verzamelen?
Maar ik ga er vandoor! Alvast excuses voor mijn treinfoto-twitter straks, dat is om uit te proberen of foto's twitteren ook makkelijk en snel werkt!
checkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:31 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor ons allemaal spreek als ik zeg dat we je twitter minstens twee keer zo veel zitten te refreshen als normaal!
Gast..... het was gezellig...quote:
2 * 0 = 0, dus check!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:31 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor ons allemaal spreek als ik zeg dat we je twitter minstens twee keer zo veel zitten te refreshen als normaal!
Weet iedereen nu al wie je bentquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:36 schreef errrbek het volgende:
[..]
check
daardoor volg ik Frankii en Nebo nu ook
Twitter? gebruik het zowat nooit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:31 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
de mensen van wie ik wil dat ze het weten, weten het. anderen mogen natuurlijk even een pm sturenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:43 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Weet iedereen nu al wie je bent
Treinfototweetpicquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:59 schreef koei het volgende:
[..]
Is het dan niet een goedkoper idee om gewoon minder troep te verzamelen?
Maar ik ga er vandoor! Alvast excuses voor mijn treinfoto-twitter straks, dat is om uit te proberen of foto's twitteren ook makkelijk en snel werkt!
Probeer mobypicture eensquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:44 schreef koei het volgende:
Helaas, twitpic werkt niet goed, geen foto van de trein dus voor jullie
Ga ik vanavond even bekijken op mn laptop! zo jammer dat flickr niet automatisch naar twitter kan maar je dat weer handmatig los moet doen...quote:
Moby plaatst ze automatisch op flickr, Hyves, twitter, facebook, etcquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:43 schreef koei het volgende:
[..]
Ga ik vanavond even bekijken op mn laptop! zo jammer dat flickr niet automatisch naar twitter kan maar je dat weer handmatig los moet doen...
http://www.flickr.com/help/sharing/#953361quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:43 schreef koei het volgende:
[..]
Ga ik vanavond even bekijken op mn laptop! zo jammer dat flickr niet automatisch naar twitter kan maar je dat weer handmatig los moet doen...
zE HEBBEN EEN EIGEN NAAM .quote:Ondanks het snelle verwijderen van het bericht, retweette het leger van Biebers volgers - ook wel 'Beliebers' -
Hahah dat viel mij ook altijd op, dat is echt ELKE keer zoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:47 schreef badboynova het volgende:
waarom heeft Rachel green altyd harde tepel, en jenifer aniston niet![]()
Yup Weer friends aan het kijken.
Geen idee wie of wat het moet voorstellen, maar ik heb een grafhekel aan lachbandseries. Zo van die series waarbij ze bij iedere zin of opmerking allemaal vreselijk hard moeten lachen, terwijl het niet eens leuk is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
Speciaal voor jouw
[ afbeelding ]
HIMYM dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:01 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Geen idee wie of wat het moet voorstellen, maar ik heb een grafhekel aan lachbandseries. Zo van die series waarbij ze bij iedere zin of opmerking allemaal vreselijk hard moeten lachen, terwijl het niet eens leuk is.
(Dan krijg je al gauw dat musicalgevoel enzo, waar elke dialoog moet uitmonden in een liedje)
http://www.boumanggz.nl/quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:01 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Geen idee wie of wat het moet voorstellen, maar ik heb een grafhekel aan lachbandseries. Zo van die series waarbij ze bij iedere zin of opmerking allemaal vreselijk hard moeten lachen, terwijl het niet eens leuk is.
(Dan krijg je al gauw dat musicalgevoel enzo, waar elke dialoog moet uitmonden in een liedje)
Kritisch/zuur. Het is maar hoe je het bekijkt. Zonder vragen stellen komen je een leven onmogelijk door, en dat komt van mijn kant waarschijnlijk over als 'zuur, verwijfd/bejaard/zeikerig'.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:06 schreef badboynova het volgende:
[..]
http://www.boumanggz.nl/
En nu ga ik zuur op d slaapkamer doen, tot het 20:45 isAJAX
![]()
![]()
Helpt tegen een zuur leven, want je komt (voor mijn gevoel) wel erg vaak zuur over.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:10 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik kom over als 'zuur, verwijfd/bejaard/zeikerig'.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:52 schreef Nomit het volgende:
Ik wil dus eens met de tijd meegaan en mijn oude nokia wegdoen
Maar ik zoek een zogenaamd 'touchscreen' model.
Ik twijfel, maar wat is beter: Apple of iPhone want veel mensen zeggen dat apple een goed mobieltje is maar sommige ook weer niet.
Help me eruit!
quote:
Nu welquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je al de TECHWOOD 52883i in de discussie gebracht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:57 schreef Sigmund666 het volgende:
Jep.Net als water op MarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Pheno had er 1tje toch? waarom dat, wil je er nu al eentje kopen van je salaris?quote:
Dat zei ie niet hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:31 schreef Sigmund666 het volgende:
En volgende maand geen reserve hebben als ie wordt ontslagen. Maar wel een iPad
Ja, kom net van KEIquote:
Was het iets??quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, kom net van KEIfoto's maken enzo
Starkoo is gruwelijk fout, Groove Armada was wel tof net als vorig jaar. Foto's moet ik nog zien. Heb iets van 350 stuks door te werken en dan ook nog de KEI-parade van vanmiddagquote:
Coolquote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:50 schreef Morthill het volgende:
http://twitpic.com/2fq7w6 Linkje voor als het plaatje niet (lang) werktDit is een rauwe versie die zo uit mijn cam rolt, zal ik vast nog wel iets aan gaan tweaken.
[ afbeelding ]
Omdat de ene vrouw gevoeligere tepels heeft dan de anderquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:47 schreef badboynova het volgende:
waarom heeft Rachel green altyd harde tepels, en Jenifer aniston niet![]()
Yup Weer friends aan het kijken.
Morgen babe!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Omdat de ene vrouw gevoeligere tepels heeft dan de ander
Goedemorgen enzo
Herkenbaarquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:16 schreef Tain het volgende:
moe![]()
Poezebeest zat me vannacht een beetje te pesten door de hele tijd als ik net in sliep viel bovenop me te springen
Is het ook!! Bier voor 1.50 de halve liter, enorm veel bands, heel veel mensen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Morgen babe!
M'n vriendin is weer inhet land, terug van Sziget, ik baal wel echt dat ik niet mee ben gegaan, klinkt echt als een en al feest!! Volgend jaar beter!
hotlinken lukt daarnaar nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Cool! Al werkt je twitpic niet
Het karakter Rachel Green wordt gespeeld Jennifer Anistonquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Omdat de ene vrouw gevoeligere tepels heeft dan de ander
Goedemorgen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |