Ja, weetje, je moet gewoon...zeg maar...je openstellen voor wat rust in jezelf enzo. Anders gaat het gewoon...like...niet goed.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
De jeugd, is vet relaaaaaaaxxeed!
Oh wat handig, knop niet gezien, misschien zit ik in de verkeerde skin ofzo?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:57 schreef koei het volgende:
Awww, LMK vind dit altijd zo zielig he...
Overigens is er tegenwoordig een knop 'open nieuw deel' Cruise, dan wordt ook automatisch de hele OP erin geplakt en hoef je enkel de titel aan te passen. Gratis tip voor de volgende keer!
Hmm, zou best kunnen dat die enkel in de nieuwe layout zit en niet in de oude... Hij verschijnt ook pas als het oude topic vol is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:35 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Oh wat handig, knop niet gezien, misschien zit ik in de verkeerde skin ofzo?
Alleen nieuwe layoutquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:39 schreef koei het volgende:
[..]
Hmm, zou best kunnen dat die enkel in de nieuwe layout zit en niet in de oude... Hij verschijnt ook pas als het oude topic vol is.
Het is iig een erg handige knop!
Zeur niet de vorige had er ook geen en niemand zeurde er overquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:47 schreef Sigmund666 het volgende:
Een SC zonder OP is als een Josti zonder triangel
alles voor de first postquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:00 schreef Sigmund666 het volgende:
Dat was me niet eens opgevallen
Je breekt met de traditie Kroes
Je zit nou toch niet cruise af te zeiken he? Want dan stuur ik Poit op je af!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:04 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik mis hier wel de oude tijden dat Poit hier standaard was![]()
En dat kwam ook vlak nadat er een nieuweling hier kwam
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:10 schreef koei het volgende:
[..]
Je zit nou toch niet cruise af te zeiken he? Want dan stuur ik Poit op je af!
quote:
Zo'n station?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:35 schreef errrbek het volgende:
Auto besteld!
Skoda Fabia Combi Greenline, 200 euro voordeliger dan mijn kinky 207 was
Baby's, waarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo'n station?Zo ja, zit er gezinsuitbreiding in de planning?
nee ik wil volgend jaar de tuin onder handen nemenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo'n station?Zo ja, zit er gezinsuitbreiding in de planning?
Kun je beter een Jeep pakken om bomen mee uit de grond te trekkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:46 schreef errrbek het volgende:
[..]
nee ik wil volgend jaar de tuin onder handen nemen
quote:
ja met zo'n touw door het huis ook enzoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kun je beter een Jeep pakken om bomen mee uit de grond te trekken
Serieus? M'n pa heeft afgelopen maand dezelfde op kunnen halen. Fijne toet toetquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:35 schreef errrbek het volgende:
Auto besteld!
Skoda Fabia Combi Greenline, 200 euro voordeliger dan mijn kinky 207 was
quote:
Is het dan niet een goedkoper idee om gewoon minder troep te verzamelen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:51 schreef errrbek het volgende:
[..]
ja met zo'n touw door het huis ook enzo
maar serieus, hoe vaak mijn 207 wel niet propvol gezeten heeft met meuk die ik naar de stort moest rijden en dat ik geregeld twee keer moest rijden... dat hoeft nu niet meer
Ik denk dat ik voor ons allemaal spreek als ik zeg dat we je twitter minstens twee keer zo veel zitten te refreshen als normaal!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:59 schreef koei het volgende:
[..]
Is het dan niet een goedkoper idee om gewoon minder troep te verzamelen?
Maar ik ga er vandoor! Alvast excuses voor mijn treinfoto-twitter straks, dat is om uit te proberen of foto's twitteren ook makkelijk en snel werkt!
checkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:31 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor ons allemaal spreek als ik zeg dat we je twitter minstens twee keer zo veel zitten te refreshen als normaal!
Gast..... het was gezellig...quote:
2 * 0 = 0, dus check!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:31 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor ons allemaal spreek als ik zeg dat we je twitter minstens twee keer zo veel zitten te refreshen als normaal!
Weet iedereen nu al wie je bentquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:36 schreef errrbek het volgende:
[..]
check
daardoor volg ik Frankii en Nebo nu ook
Twitter? gebruik het zowat nooit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:31 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
de mensen van wie ik wil dat ze het weten, weten het. anderen mogen natuurlijk even een pm sturenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:43 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Weet iedereen nu al wie je bent
Treinfototweetpicquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:59 schreef koei het volgende:
[..]
Is het dan niet een goedkoper idee om gewoon minder troep te verzamelen?
Maar ik ga er vandoor! Alvast excuses voor mijn treinfoto-twitter straks, dat is om uit te proberen of foto's twitteren ook makkelijk en snel werkt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |