abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85538734
Vooral veel reclame uit 1950 ongeveer. Nijlcruises in Egypte voor 200 gulden etc. En wat politiek nieuws, maar het was niet boeiend genoeg want het is inmiddels weg en ben het meeste alweer vergeten :P
pi_85547849
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:03 schreef Spikkel01 het volgende:

[..]

De vloer wordt bedekt met stucloop. De terrazzovloer moest wel gestort worden voor er gestucadoord gaat worden, want het geeft zo'n rotzooi dat je dan je hele muur weer verpest.
Het ergst vind ik nu dat de vloer weer afgedekt moet worden en we er dus nog niet van kunnen genieten :N
Haal je die stucloop er wel regelmatig af?
En leg je er een deken onder?
Ivm krassen en voor het ademen..
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_85548003
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 17:59 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Haal je die stucloop er wel regelmatig af?
En leg je er een deken onder?
Ivm krassen en voor het ademen..
Dat was volgens de 'terrazzoman' niet nodig. Maar hopelijk blijft de stucloop er toch niet al te lang op liggen! Maar denk dat we de vloer alsnog wat extra bescherming geven als er gewerkt wordt in de gang.
pi_85549190
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:11 schreef Spikkel01 het volgende:
Vooral veel reclame uit 1950 ongeveer. Nijlcruises in Egypte voor 200 gulden etc. En wat politiek nieuws, maar het was niet boeiend genoeg want het is inmiddels weg en ben het meeste alweer vergeten :P
Damn ik zou het er nooit afhalen, eerder iets van glas ofzo strak ertegenaan zetten. Supergek juist zo'n retro muur.
pi_85549241
Tering ik kan ook wel zoon topic beginnen _O- bij mij is het net zoon puinhoop
Ik zwaai naar dieren.
pi_85549959
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 19:03 schreef Geerd het volgende:
Tering ik kan ook wel zoon topic beginnen _O- bij mij is het net zoon puinhoop
Kom maar door :D we zijn er dol op :Y plus dat het erg leuk is om terug te lezen als je klaar bent.
pi_85561231
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 19:32 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Kom maar door :D we zijn er dol op :Y plus dat het erg leuk is om terug te lezen als je klaar bent.
Dat wordt denk ik medio 2025 ofzo _O- _O- _O- _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Geerd op 22-08-2010 02:22:29 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_85717595
Even weer een kleine update. Vanavond is de keuken ook helemaal af, dus dan volgen er meer foto's.

De keukenvloer helemaal af. Nu hij gevoegd is lijkt het minder druk.

De terrazzovloer is nu helemaal af. Op de foto staat er nog een laagje water op. Nu zit hij tot we klaar zijn met verbouwen onder zeil en stucloop, dus we kunnen alleen genieten van de foto's :N

† In Memoriam † donderdag 26 augustus 2010 @ 08:06:51 #34
37843 lady-wrb
kortaf
pi_85722029
Gaaf!!!
pi_85722664
Het kost wat en dan heb je ook wat.

Wat? een prachtige vloer die past bij het huis !
Gefeliciteerd.
pi_85739857
Mooie vloeren zeg! :Y :9~
pi_85739973
gaaaf zeg! :o
pi_85748214
We zijn super blij met de keuken :Y Hij is precies zoals we gehoopt hadden. Alleen met het fornuis moeten we nog even kijken wat we doen. Hij staat nu helemaal los van de keuken, omdat er aan beide kanten van het fornuis ruimte moet zijn om te ventileren. Nu is de ruimte tussen aanrecht en fornuis aan de grote kant, we zitten er over te denken in de toekomst toch een betimmering ervoor te maken zodat het mooier aansluit bij de keuken.

De slaapkamer is ook bijna af. De vloer hebben we geschuurd en goed schoongemaakt, daarna 1x gelakt met interieurolie. Even afwachten hoe het er morgen uitziet en dan kunnen we hem eventueel nog een keer lakken. De muren zijn ook geverfd, beetje jammer dat er een kleurverschil zat tussen de verschillende emmers met de donkere verf. Morgen maar even terug en nogmaals met de goede verf er over heen.

De badkamer zou volgende week vrijdag en zaterdag pas betegeld worden, maar straks werden we gebeld dat dat morgen en overmorgen al gebeurd :Y
pi_85749084
Die keuken wat goed!! Echt heel mooi in die stijl en dat fornuis is helemaal niet storend zo :)
Slaapkamer heeft potentie ;) ben erg benieuwd.
pi_85760710
Spikkel en Wijnbo, ik en officieel verliefd op jullie huis O+ !
Vreest niet, ik zal geen liefdesbrieven schrijven want ik heb al verkering ;)

Die gang is fantastisch geworden, ook een enorme meerwaarde voor je huis natuurlijk. Zal inderdaad een klap met geld hebben gekost, enkel het restaureren van de vloer in onze veel kleinere hal was alleen al zo'n 800 euro. Ik ben nog elke dag blij dat we het gedaan hebben!

Wanneer gaan jullie verhuizen?
pi_85761253
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 08:42 schreef twentemeisje het volgende:
Spikkel en Wijnbo, ik en officieel verliefd op jullie huis O+ !
Vreest niet, ik zal geen liefdesbrieven schrijven want ik heb al verkering ;)

:D
pi_85761304
Zeker Haunted:P
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:37:09 #44
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_85786271
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:53 schreef Spikkel01 het volgende:
We zijn super blij met de keuken :Y Hij is precies zoals we gehoopt hadden. Alleen met het fornuis moeten we nog even kijken wat we doen. Hij staat nu helemaal los van de keuken, omdat er aan beide kanten van het fornuis ruimte moet zijn om te ventileren. Nu is de ruimte tussen aanrecht en fornuis aan de grote kant, we zitten er over te denken in de toekomst toch een betimmering ervoor te maken zodat het mooier aansluit bij de keuken.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De slaapkamer is ook bijna af. De vloer hebben we geschuurd en goed schoongemaakt, daarna 1x gelakt met interieurolie. Even afwachten hoe het er morgen uitziet en dan kunnen we hem eventueel nog een keer lakken. De muren zijn ook geverfd, beetje jammer dat er een kleurverschil zat tussen de verschillende emmers met de donkere verf. Morgen maar even terug en nogmaals met de goede verf er over heen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De badkamer zou volgende week vrijdag en zaterdag pas betegeld worden, maar straks werden we gebeld dat dat morgen en overmorgen al gebeurd :Y
In het echt ziet de keuken er nog veel mooier uit ;)
pi_85787021
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 21:37 schreef gateway het volgende:

[..]

In het echt ziet de keuken er nog veel mooier uit ;)
Whaha, wat grappig dit! En het installatiewerk is toch wel top, helemaal geweldig dat we vandaag zelfs in de keuken elektriciteit hadden ^O^ Lang leve de installateur _O_ :P

Iedereen super bedankt voor de leuke reacties. En de liefdesbrieven zal het huis met blijdschap ontvangen, mocht je ooit toch de behoefte voelen O+
pi_85790271
^O^ gaaf hoor...wel jaloers op jullie huis! *O*
pi_85790516
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 08:42 schreef twentemeisje het volgende:

Wanneer gaan jullie verhuizen?
Morgen of overmorgen. Dan is de slaapkamer zo goed als af en de keuken kunnen we ook gebruiken. De badkamer is volgende week klaar, tot dan kunnen we douchen bij familie dus dat is wel prettig.
  zondag 29 augustus 2010 @ 10:36:59 #48
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
  zondag 29 augustus 2010 @ 10:40:26 #49
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_85826391
:)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_85832232
Wat mooi zeg! Mooie keuken en mooie vloeren! Ik zou fornuis nooit omtimmeren! Het vrijstaande is juist de charme ervan! Zeker onder zo'n oude schouw...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')