abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 augustus 2010 @ 15:46:12 #301
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_85476581
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:35 schreef Italo het volgende:
Stel, je zou "die persoon" vasthouden en je fijn en verliefd voelen, moet je dat dan op dat moment ook nog verder verbaal of lichamelijk duidelijk maken?
Het vasthouden op zich is al lichamelijk.

quote:
Of zou er op dat moment stiekem toch gevoel/energie aan het stromen zijn tussen jou en "die persoon"?
Als hij stiekem een stijve krijgt wel ja :9!

quote:
Zou jij kunnen "bewijzen" dat je verliefd bent? Zou jij met feiten kunnen komen? Zou je, als in een debat, bv een vriendin kunnen bewijzen dat jij verliefd bent? Nee
Nee, maar dat is ook niet nodig. Als ik verliefd ben beloof ik die ander geen dingen die ik niet kan waarmaken. Daar gaat het om als je het met zoiets al Reiki wilt vergelijken, niet om de verliefdheid an sich. Stel dat ik verliefd ben op afstand en ik zeg dat tegen die persoon, dan neemt hij mijn woorden aan, maar verder hoeft hij er niks mee te doen en/of van te voelen. Wat betreft Reiki op afstand, zegt men dat men er wel wat van hoort te voelen. Logisch, want wat heeft Reiki anders voor nut.

En om verliefdheid nog maar een keer te vergelijken met Reiki 'van dichtbij'. Van mijn verliefdheid naar hem toe hoeft hij niet per se iets te voelen, maar als we seks gaan hebben, voelt hij wel de seks en dat is ook duidelijk aantoonbaar! Maar die seks hoeft niet per se met verliefdheid te maken hebben, kan ook los van elkaar staan.

quote:
Kan een ander met bewijzen, feiten en woorden jou ervan overtuigen dat Reiki echt is? Nee
Nou, als men claimt van een afstand voor mij voelbare energie te sturen, dan vind ik toch dat ik daar iets van zou moeten merken. Want wat heb je er anders aan? Dan is het toch ook gewoon niks?

Hier verder:
Reiki - Goede dingen, slechte dingen (discussie) [Deel 2]

[ Bericht 2% gewijzigd door JoepiePoepie op 19-08-2010 16:00:08 ]
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')