Het is maar schoonfamilie hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:00 schreef Jojoortje het volgende:
Betaal de toekomstige studie voor het kind
Hmmm een zwembroek .quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:05 schreef doeka het volgende:
Een badpak of zwembroek! En eventueel een paar lessen bij het zwembad voor ouder en kindzwemmen, dat is heel tof!
Nee hoor, als je een baby in het kanaal flikkert, zwemt het zo naar de kantquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:07 schreef Casualty het volgende:
Iets groter neem ik aan want het mag zeker pas met een paar maanden zwemmen![]()
Gappie ik weet dat toch allemaal niet manquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:07 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee hoor, als je een baby in het kanaal flikkert, zwemt het zo naar de kant
volgens mij ben jij sterk genoeg om die machine te weerstaanquote:
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij ben jij sterk genoeg om die machine te weerstaan
omdat de combinatie van het product tomaat en het getal 52 praktisch onverslaanbaar is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:12 schreef henkde_j het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:12 schreef henkde_j het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
grof.
Roses are red, violets are blue and oranges are orange :D
Gewoon wat praktische spullen voor de ouders, ze zijn dan allang blij dat ze minder hoeven te kopen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:07 schreef Casualty het volgende:
Hebben jullie dan helemaal geen toffe suggesties . Alleen messen en koffers
Dat vond ik een van de leukere kadootjes! Heb van mijn collega's een zwembroekje, zo'n opblaasbootje en een fijne handdoek gekregen. Heel origineel en veel gebruikt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:07 schreef Casualty het volgende:
[..]
Hmmm een zwembroek .![]()
Ja kan. Maar het is pas 2 uur oud heEn welke maat moet ik halen ? Iets groter neem ik aan want het mag zeker pas met een paar maanden zwemmen
![]()
Zwembroekje en badcape is wel een leuke.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:07 schreef Casualty het volgende:
Raimond Lap: Baby cd 2quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:07 schreef Casualty het volgende:
via google vinden mensen dit nog denk ik zo. En dan is het leuk als ze weten dat er ziekteknuffels zijn. Weer eens wat anders als een beer.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:54 schreef BabeWatcher het volgende:
Hebben jullie al gezien hoe oud dit topic is? Het kind gaat al bijna het huis uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |